als je een megahuge foto had met het orgineel dan moet dat toch niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:13 schreef Gorro het volgende:
Helaas schoten mijn Photoshop kwaliteiten te kort om de vliegende schotels in DVD's te veranderen
je hebt ook al zo weinigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
Ik weet het, ik ben verslaafd,quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt ook al zo weinig.
same problem here
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
ik schat een regio 3quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Mooi hequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkelsquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Mooi he, 87 euro is ie hier te verkrijgen:
amazon.co.jp
regio 2 dus
Ja, ok, maar man o man, ik heb hem hier niet thuis staan, maar als ik dat zo zie is het volgens mij echt een van de mooiste gift sets everquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:55 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkels
Ik host hem zelf en snachts staat m'n pc uit, vandaar...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef sweek het volgende:
Het plaatje werkt niet...
gewoon bij cdwow blijven bestellen hoor. Uiteindelijk krijg je je geld wel terug (als je zorgt dat de gebundelde cd's/dvd's niet boven 22 euro uit komen). Kreeg vandaag ook bericht dat ik de betaalde btw terugkrijg. Zie Let op! Douane bundelt zendingen en rekent douanerechten IIquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:20 schreef Sai het volgende:
Hare, waar bestel jij tegenwoordig je Criterions, nu de duoane cd-wow zo controleert?
hoe duurquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:15 schreef yohan.nl het volgende:
A Beautiful Mind
Special Edition 2dvd
klik voor de achterkant!
[[url=http://picserver.org/view_image.php/7OHE3TF28N2F]afbeelding][/url]
Haha, alsof ik een vaste criterion besteller ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:20 schreef Sai het volgende:
Hare, waar bestel jij tegenwoordig je Criterions, nu de duoane cd-wow zo controleert?
Het grappige is dat in sommige gevallen, en dan met name populaire titels, de criterion, zij het niet onder die naam ook wordt uitgegeven in r2. Zo was de in Nederland uitgebrachte RoboCop SE zoals hij in de 3logi box zit qua inhoud vrijwel identiek of wellicht zelfs beter dan de criterion uitgave... gewoon de ogen openhouden en veelvuldig DVDcompare.net gebruiken als infoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, alsof ik een vaste criterion besteller ben.
Vind het zeer mooie releases, voegt zeker wat toe aan je collectie alleen zijn wel erg prijzig. Heb laatst dan ook voor Charade gekozen voor een gewone uitgave
Weet je dat wel heel zeker? Criterion heeft daar toch de rechten voor gekocht. Zowel voor de film, die ze helemaal opgepoetst hebben, zowel voor de extra's.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het grappige is dat in sommige gevallen, en dan met name populaire titels, de criterion, zij het niet onder die naam ook wordt uitgegeven in r2. Zo was de in Nederland uitgebrachte RoboCop SE zoals hij in de 3logi box zit qua inhoud vrijwel identiek of wellicht zelfs beter dan de criterion uitgave... gewoon de ogen openhouden en veelvuldig DVDcompare.net gebruiken als info
Volgens DVDcompare is de versie van Chasing Amy r2 gelijk aan de criterion uitgave in Amerika om een voiorbeeld te geven waarop ik hier aan moest denken...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker? Criterion heeft daar toch de rechten voor gekocht. Zowel voor de film, die ze helemaal opgepoetst hebben, zowel voor de extra's.
Zodra de rechten verlopen (ze hebben ze nu eenmaal maar een paar jaar, geldt volgens mij trouwens niet voor de extra's), dan kunnen andere bedrijven ermee aan de haal gaan. Maar die moeten zelf weer aan de haal gaan met de film en weer oppoetsen enzo.
Hmm, zullen de rechten dus wel verlopen zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Volgens DVDcompare is de versie van Chasing Amy r2 gelijk aan de criterion uitgave in Amerika om een voiorbeeld te geven waarop ik hier aan moest denken...
wellicht dat men gewoon bij Criterion aanklopt om de bronmateriaal over te nemen tegen een vergoeding. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als distributeurquote:Op zondag 27 juni 2004 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, zullen de rechten dus wel verlopen zijn
De uk release is iig een dikke 2 jaar later uitgekomen.
Klopt ja, is er ook zo'n eentjequote:Op zondag 27 juni 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wellicht dat men gewoon bij Criterion aanklopt om de bronmateriaal over te nemen tegen een vergoeding. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als distributeur
Overigens bij de engelse uitgave van The Rock staat gewoon Criterion Collection bovenin Ze hebben het menu niet eens aangepast
en dat is ook een zeer respectabele 2-disc editie en niet eens zo duur in Engeland...quote:Op zondag 27 juni 2004 11:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt ja, is er ook zo'n eentje
Ja! Echt geen geld voor zo'n film!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 02:11 schreef Hare het volgende:
[..]
voor 5 euro
Mja, als je geimporteerde Criterions in Nederlandse DVD winkels gaat kopen zijn ze enorm duur.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:58 schreef PDOA het volgende:
Een hele hoop Criterions kan je ook bij Boudisque halen. Die hele rij van SOK zeker. (Die laatste is toch geen Criterion trouwens?)
18 inc, via via.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef pascalheister het volgende:
A Beautiful Mind, 2 disc S.E. NL
hoe duur
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:32 schreef Glitch83 het volgende:
Vind je dat niet zonde aangezien er zeer waarschijnlijk zeer zeker ook een deel 3 komt?
Ik heb de gewone dubbelpack van Xmen 1.5 en 2.0 maar ik wist al zeker dat er een derde kwam toen ik hem kocht, maar gezien het feit dat de derde pas in de zomer of winter van 2006 komt, zie ik dat dan weer wel. Ik ga niet zo lang wachten. Ik ben verslaafd aan deze films!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:32 schreef Glitch83 het volgende:
Vind je dat niet zonde aangezien er zeer waarschijnlijk ook een deel 3 komt?
En misschien is de derde wel zeer kutquote:Op maandag 28 juni 2004 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de gewone dubbelpack van Xmen 1.5 en 2.0 maar ik wist al zeker dat er een derde kwam toen ik hem kocht, maar gezien het feit dat de derde pas in de zomer of winter van 2006 komt, zie ik dat dan weer wel. Ik ga niet zo lang wachten. Ik ben verslaafd aan deze films!
Wolverine
Heb ze bijna allemaal al gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:14 schreef sweek het volgende:
Heb je tussen het kopen door ook nog tijd om ze te kijken, Hare?.
wat ik me al n tijdje afvraag: heb je n speciale sites waar ze allemaal die oude films hebben?? of heb je ze gewoon van de inmiddels bekende sites???quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb ze bijna allemaal al gezien.
Maar als ik ze erg goed vind, vind ik het dus wel waard ze op dvd te hebben. Gewoon om nog een keer te kijken, voor de extra's en omdat het gewoon erg leuk is om ze te hebben
of je kan ze aan mij gevenquote:Kunnen de divxjes iig de prullebak in.
Sommige van play, cdwow heeft er haast geen, maar dvdsoon en dvdpacific hebben ze volop.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat ik me al n tijdje afvraag: heb je n speciale sites waar ze allemaal die oude films hebben?? of heb je ze gewoon van de inmiddels bekende sites???
[..]
of je kan ze aan mij geven
ok thnxquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Sommige van play, cdwow heeft er haast geen, maar dvdsoon en dvdpacific hebben ze volop.
En play heeft bijna alles ook wel, alleen blijkt de R2 release nog wel eens van slechtere kwaliteit te zijn dan de R1 (hiervoor check ik altijd ff dvdbeaver) en dan koop ik dus gewoon de beste
graag!quote:Maareh, als je ze echt wilt zal ik de komende die ik kijk allemaal bewaren![]()
Alweer een boxset?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Van deze serie krijg ik niet genoegquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Alweer een boxset?
Volgens mij heb je elke film nu ook minstens drie keer of niet?
hoe is die R4 versie?? nog wat bijzonders??quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:56 schreef SODA het volgende:
[afbeelding]
de hoeveelste Evil Dead Trilogy is dat al die je hebt??quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:38 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb die ook nooit gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:33 schreef yohan.nl het volgende:
[afbeelding]
3 disc Collector's Edition, R2NL
Had em nog nooit gezien
Nahquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
hoe is die R4 versie?? nog wat bijzonders??
Ik zal je wel ff een mailtje sturen zodra ik mijn comp weer eens wil gaan opschonenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:42 schreef Timo20 het volgende:
graag!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff een mailtje sturen zodra ik mijn comp weer eens wil gaan opschonen
Wanneer leren mensen dan ook eens dat je eerst even kijkt wat ke kijkt voordat je het ook daadwerkelijk aanschaft?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Die is net binnen, maar gatver wat is dit een slechte uitgave.. ten eerste zit de tekst op de zijkant andersom, ten tweede zit er geen dubbele dvdlages binnen in (dus de 2 dvd's zitten op elkaar gestampt), en ten derde zijn er gewoon bar weinig extra's op de 2e disc..
het is dat ik hem voor 10 ¤ had gekocht, meer zou ik er ook niet voor willen betalen zeg..
En als laatste punt nog even: Pulp Fiction![]()
Weet ik.. maarja, 10 euro he..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Wanneer leren mensen dan ook eens dat je eerst even kijkt wat ke kijkt voordat je het ook daadwerkelijk aanschaft?
Als je even een beetje research had gedaan (op dvdforum bv) wist je allang dat dit een zeer slechte uitgave was.
vind ik opzich nog best veel geld, voor zo`n uitgavequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
het is dat ik hem voor 10 ¤ had gekocht, meer zou ik er ook niet voor willen betalen zeg..
Cultuurbarbaarquote:En als laatste punt nog even: Pulp Fiction![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef furanku het volgende:
Ik weet 'm! Ik weet 'm!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samen maar liefst 20 ¤.
ben het met je eensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Die is net binnen, maar gatver wat is dit een slechte uitgave.. ten eerste zit de tekst op de zijkant andersom, ten tweede zit er geen dubbele dvdlages binnen in (dus de 2 dvd's zitten op elkaar gestampt), en ten derde zijn er gewoon bar weinig extra's op de 2e disc..
Freaky Fridayquote:Op zondag 4 juli 2004 07:09 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik moet hem nog kijken, baal er wel van dat Disney altijd tig trailers voor de films propt. Doe dan een extra menu met "also available"quote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Freaky Fridayonverwacht toch een hele leuk film
Superquote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Freaky Fridayonverwacht toch een hele leuk film
Bij DVD Soon. Maar o.a. Amazon en DVD Pacific hebben em ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:05 schreef Spina1 het volgende:
[..]
Waar gekocht?
Dat is zo\'n film die stiekum heel erg tof is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:39 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
De documentaires op de tweede dvd zijn ook erg interessant. Een zeer mooie editie, zeker voor het kleine bedrag dat je ervoor neer moet leggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet precies hoe het werkt bij dvdsoon, maar het duurt daar meestal keilang voordat je dvd verzonden is. Is ie eenmaal onderweg heb je hem binnen een dag of 3 a 5.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb pas Schindler's List Gift Set bij DVDSoon besteld. Alleen staat deze film "on order" met een tijd van 3-5 dagen er onder. Dit is echter al twee weken zo. Weet iemand misschien hoe dit bij DVDSoon werkt? Kan ik snel verwachten dat ie binnenkomt en verzonden wordt of wordt dit een lang verhaal?
zo soon is t dus nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt bij dvdsoon, maar het duurt daar meestal keilang voordat je dvd verzonden is. Is ie eenmaal onderweg heb je hem binnen een dag of 3 a 5.
Waar heb je die vandaan? Ziet er zeer goed uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Underworld Supremacy Edition
[afbeelding]
Vandaag op de deurmat:
Donnie Darko Tin Box
[afbeelding]![]()
![]()
Underworld heb ik bij de FRS gehaald, Donnie Darko heb ik hier vandaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:19 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ziet er zeer goed uit!
Hoe dat dan? Wat staat er dan bij je besteloverzicht bij amazon.de, welke bedrag is daar gerekend? Want dat is natuurlijk ook van je cc af getrokken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Underworld heb ik bij de FRS gehaald, Donnie Darko heb ik hier vandaan.
Let op: bij die Donnie Darko staat dat de prijs 19,99 is, maar toen hij bij werd afgeleverd kostte ie maar 12,99!!! toppier![]()
![]()
www.cd-wow.net --> 4,99 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:33 schreef Retarded het volgende:
Iemand nog een goedkoop adresje voor Robbie Williams Live at Knebworth??
euhm weet ik niet moet ik ff kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Wat staat er dan bij je besteloverzicht bij amazon.de, welke bedrag is daar gerekend? Want dat is natuurlijk ook van je cc af getrokken.
Hmmm, strange. Wel kut, nu moet ik nog een maandje wachten dus. Voor 13 euro wil ik hem wel nl, voor meer niet echtquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
euhm weet ik niet moet ik ff kijken
*gaat ff kijken*
er staat dat ik de laatste zes maanden niets besteld heb
heb de CC rekening nog niet binnen, dus zal t tegen die tijd vanzelf wel zien zeker, hoeveel hij kostte
Is dat 1 seizoen 7 DVD'squote:Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef Dizer het volgende:
Ik had zin om aan een nieuw dvd serie te beginnen...Dus dan maar X-Files! Mijn een na favoriete serie en ik heb er gewoon te veel van gemist de afgelopen jaren door dat gekut van Yorin en Net5 en weet ik veel. Bij deze vandaag gekocht:
[afbeelding]
Yepquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Is dat 1 seizoen 7 DVD's
he he... nou ben je eindelijk een echte man gewordenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:51 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
8 dagen geleden besteld in Hong Kong, zaterdag despatched ofzo... vandaag op de mat
dat klopt, bij het ontvangen van de dvd ontwaarde ik later bij het naar de wc gaan de eerste haartjes op mijn zak...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
he he... nou ben je eindelijk een echte man geworden
kijk dat is een goeie zaak!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat klopt, bij het ontvangen van de dvd ontwaarde ik later bij het naar de wc gaan de eerste haartjes op mijn zak...
die angry kid moet ik ook hebben... de verpakking ubergeil van dat ding man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Ennnnnn....
[afbeelding].
Fuck itquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een beetje gay hé?
And rightfully so!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef Hare het volgende:
Fuck it
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
And rightfully so!!!
Ik zou hem zeker aanschaffen als ik de film goed zou vinden, hetzelfde trouwens met SCARFACE
![]()
scarface box is toch mooier hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.
Die Scarface box is mooi en cool, maar daar houdt het dan toch op
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
scarface box is toch mooier hoor
het ziet er wel aardig uit opzichquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:49 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
Ga ik binnenkort een keertje maken, wacht nog ff op een paar dingetjes die binnen moeten komenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het ziet er wel aardig uit opzich![]()
zou hem zelf nooit kopen denk ik
film zegt me ook niks btw
heb je btw ergens een foto van je collectie?
Rustig blijven ademen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.
misschien dat ik hem ook wel aanschaf als juwelen/makeup doos voor mn meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:48 schreef Hare het volgende:
blaat
500 eurootjes en hij is van jou!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef AntiChrist het volgende:
misschien dat ik hem ook wel aanschaf als juwelen/makeup doos voor mn meisjeoverigens is de alien head nog steeds de mooiste giftset
nogal wat centjes voor een make up koffer met een dvdtje voor dat geld moet je hem haast wel mooi gaan vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
500 eurootjes en hij is van jou!
![]()
Deze is goedkoper en mooierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Tackleberry het volgende:
Pulp Fiction: Collector's Edition (R2)
[afbeelding]
Ik kon hem niet laten liggen (¤ 12), ook al is het geen geweldige uitgave...Het is altijd nog beter dan de single disc R2...
No shit Sherlock...quote:
Woord omhoog neger, dat bedoelde ik ook echt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:32 schreef AntiChrist het volgende:
nogal wat centjes voor een make up koffer met een dvdtje voor dat geld moet je hem haast wel mooi gaan vinden
hoe duur had je man on the moon?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:44 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn buit van de afgelopen twee weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan vandaag nog gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
¤9.99 bij de FRSquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe duur had je man on the moon?
ik heb hem ook zonder slipcase , maar dit is de beste versie die er op de markt isquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef furanku het volgende:
En vandaag deze binnengekregen:
Helaas zonder slipcase, als die er al bij zat, maar dat maakt de pret er niet minder leuk om. Ga hem vanavond mooi kijken
Zeker weten!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die angry kid moet ik ook hebben... de verpakking ubergeil van dat ding man!
Waar heb je deze vandaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar de mooiste DVD van deze set is toch wel deze:
[afbeelding]
Princess Mononoke (Mononoke-hime) (2 DVD, R3, NTSC, DTS)
De (Japanse) DTS track staat niet op de hoes of DVD vermeld, maar zit er dus wel op! De kwaliteit van de transfer is erg goed (en uiteraard anamorph). Alleen waren ze blijkbaar erg bang om ook maar iets van het beeld kwijt te raken, want er zitten aan alle kanten zwarte randen omheen.
Op de 2e schijf (waarvan de menu's alleen in het Chinees beschikbaar zijn) staat een integrale verse van de film, waarbij je via de 'Angle'-knop kan schakelen tussen film en storyboard.
Gewoon een erg geile uitgave dus.
http://www.dddhouse.com/quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan?
laat ze maar lullen, Hare. kan niet wachten totdat ik m van je heb ontvangenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
-blaat-
dude nu heb je toch alle krediet verspeeld bij mequote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Enayway.. De buit van vandaag, keurig in een aangetekend pakketje uit Hong Kong, zonder douane-gezemel:
[afbeelding]
Gothika (R3, NTSC)
ach jezus........ meneer heeft er ook 1 besteldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
laat ze maar lullen, Hare. kan niet wachten totdat ik m van je heb ontvangen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach jezus........ meneer heeft er ook 1 besteldnou ja als jullie dat mooi vinden
![]()
zo erg zal et wel niet wordenquote:(ik laat het hier maar bij voordat ik dalijk heel de gay community van fok op me nek heb)
offtopic:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]ja Hare had er 2 tegelijk besteld..
[..]
zo erg zal et wel niet worden
Zou er maar wel van uit gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
offtopic:
hehe jij bent toch niet toevallig the godfather van het dvd forum he???
ik toch nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
offtopic:
hehe jij bent toch niet toevallig the godfather van het dvd forum he???
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou er maar wel van uit gaan
ik post daar niet zoveel maar als ik het al doe dan doe ik het onder de naam : donniedarkoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik toch niet![]()
![]()
dan wil ik weten wie jij dan bent![]()
[..]![]()
antichrist zit dalijk met zn reet bij sensation black....... niet zozeer omdat hij daar zin in heeft maar ja...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom zit Antichrist niet in Almere?
![]()
Over gay community gesprokenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
antichrist zit dalijk met zn reet bij sensation black.......
ik hoop maar dat het een beetje meevalt wordt voor mij weer een cultuur schok... ik ga normaal gesproken alleen naar metal concerten...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:55 schreef Eluc het volgende:
[..]
Over gay community gesproken
dat is wel ff een verschil zegquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het een beetje meevalt wordt voor mij weer een cultuur schok... ik ga normaal gesproken alleen naar metal concerten...![]()
tja mijn meisje houdt van dat soort herrie en een paar vrienden van me ook....... in principe vind ik het ook niet zo erg alleen hangt er bij die trance etc.. feesten altijd zo een agressief sfeertje dat heb ik metal festivals/concerten wat minder als je daar tegen iemand aanloopt is dat normaal en kan het wel eens gebeuren als je dat bij zo een trance gebeuren doet dan heb je meteen bonje (is mijn ervaring)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is wel ff een verschil zeg
waarom dan naar sensation?
Je kan het nog goed maken door 12 okt mee te gaan naar SLAYERquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:53 schreef AntiChrist het volgende:
maar ja ik had nog steeds liever bij kinky-queen baggerfilms zitten kijken.
moet je ook gewoon naar een hardcore party gaan, daar is het normaal als je eens tegen iemand op stoot en dus wordt er relaxt op gereageerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:53 schreef AntiChrist het volgende:
altijd zo een agressief sfeertje dat heb ik metal festivals/concerten wat minder als je daar tegen iemand aanloopt is dat normaal en kan het wel eens gebeuren als je dat bij zo een trance gebeuren doet dan heb je meteen bonje (is mijn ervaring)
ow wat een strafquote:Op zondag 11 juli 2004 07:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je kan het nog goed maken door 12 okt mee te gaan naar SLAYER
[afbeelding]
Wel ff zwaaien naar me he?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
ow wat een strafdaar zou ik toch al heen gaan
Ik heb die simpele Indies-versie:quote:Op zondag 11 juli 2004 12:40 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een DVD-versie die de film waardig is!
die heb ik ook nog liggen, maar ik vond em zo ruk dat ik de R1 SE maar besteld had. Het geluid van de Indies versie loopt op een gegeven moment niet eens gelijk met het beeld.... tis maar 1 tiende of 1 honderdste, maar het viel me wel op.. .en daar baalde ik gruwelijk van..quote:Op zondag 11 juli 2004 14:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik heb die simpele Indies-versie:
[afbeelding]
maar die van jou ziet er idd een stuk beter uit.
Weet je...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude nu heb je toch alle krediet verspeeld bij me
Gothika![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=421316quote:Op maandag 12 juli 2004 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Bij FRS voor maar 3,49 Euro
Uiteraard niet de rental version
zal wel 13,49 zijn met 10% korting free idquote:Op maandag 12 juli 2004 12:38 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=421316
Hoe kan dat nou
Daar is ie en dat maakt gelijk de kleine Universal Noir collectie van 4 DVD's compleet.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Nu Criss Cross nog
en 10 euro eraf van een gratis kadobonquote:Op maandag 12 juli 2004 14:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal wel 13,49 zijn met 10% korting free id
Mag ik vragen waar je deze gehaald hebt. Als ik de link van het plaatje volg vind ik hem wel op die site alleen als ik wil afrekenen dan kom ik er niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:16 schreef knep het volgende:
De oogst van afgelopen vrijdag:
[afbeelding]
Mooie box, maar wat is dit nou weerquote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb deze maar gepre-ordered (voordat ie weer niet te betalen is)
[afbeelding]
met inhoud:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is helaas de korte versie, de director's cut is nog steeds niet uit. Te bestellen bij www.koreandvds.comquote:Op maandag 12 juli 2004 19:11 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je deze gehaald hebt. Als ik de link van het plaatje volg vind ik hem wel op die site alleen als ik wil afrekenen dan kom ik er niet helemaal uit.
Is dit trouwens de lange versie of de "ingekorte" Amerikaanse versie
dit is een kubrick bear bij sommige japanse dvd's krijg je een exclusief poppetje van kubrick (bij kill bill vol 1 zat er ook 1 en bij battlefield baseball ook) leuk voor de hebquote:Op maandag 12 juli 2004 19:47 schreef Eluc het volgende:
[..]
Mooie box, maar wat is dit nou weer
Aha ok gaaf hoor, al zie ik het verband met Kubrick nietquote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dit is een kubrick bear bij sommige japanse dvd's krijg je een exclusief poppetje van kubrick (bij kill bill vol 1 zat er ook 1 en bij battlefield baseball ook) leuk voor de hebal zou ik ze niet gaan sparen
Je bedoelt toch niet de regisseur?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:34 schreef Eluc het volgende:
[..]
Aha ok gaaf hoor, al zie ik het verband met Kubrick niet
Die moet ik idd ook nog steeds hebben. Moet wel een nieuwe uitgave van komen binnenkort, al weet digitalbits nog niet wanneerquote:Op maandag 12 juli 2004 16:11 schreef De_Schaduw het volgende:
En nu wachten op Double Indemnity die is uitgesteld of zo![]()
Hmm, beetje zelfde als deel 1 dus.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef AntiChrist het volgende:
Ik net ookquote:Op maandag 12 juli 2004 18:43 schreef AntiChrist het volgende:
met inhoud:
bij AMELIE premium box zat er ook 1 bijquote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef AntiChrist het volgende:
dit is een kubrick bear bij sommige japanse dvd's krijg je een exclusief poppetje van kubrick (bij kill bill vol 1 zat er ook 1 en bij battlefield baseball ook) leuk voor de hebal zou ik ze niet gaan sparen
heb je de R2 gekocht??? had dan voor de R1 gegaanquote:Op maandag 12 juli 2004 21:49 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
zou jij niet eerst eens Army of Darkness R3 gaan bestellen ?!?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik net ook
[..]
bij AMELIE premium box zat er ook 1 bij
[afbeelding]
Daar heb ik zo mijn personeel voorquote:Op maandag 12 juli 2004 22:34 schreef AntiChrist het volgende:
zou jij niet eerst eens Army of Darkness R3 gaan bestellen ?!?
R2 UK die is ook goedquote:Op maandag 12 juli 2004 22:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb je de R2 gekocht??? had dan voor de R1 gegaan
ja behalve de naald scenequote:Op maandag 12 juli 2004 22:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
R2 UK die is ook goed
En het Jack Rabbit Slim menuquote:Op maandag 12 juli 2004 23:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja behalve de naald scene
Waar en hoeveel?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:00 schreef kinky_queen het volgende:
bij AMELIE premium box zat er ook 1 bij
[afbeelding]
Op dvd.nl/forum kun je hem nog krijgen voor 130 geloof ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:29 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar en hoeveel?
Thanks for the info.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef knep het volgende:
[..]
Het is helaas de korte versie, de director's cut is nog steeds niet uit. Te bestellen bij www.koreandvds.com.
Nope, gewoon keuzes maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef Eluc het volgende:
Jeuz Hare, ben jij miljonair ofzo..
Voor 5 euro zou ik dat ook doen jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:05 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Yeah!.
Eigenlijk gewoon de criterion-editie, maar met een Koreaans hoesje (in het Engels, maar wel weer met tig spelfouten, maar dat neem ik er maar bij).
Ja, echt geen geld daarvoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Voor 5 euro zou ik dat ook doen ja
Echt vaag dat sommige criterion uitgaven gewoon in Korea zo goedkoop de deur uitgaan
Ja, idd...dat houdt nog niet over.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:58 schreef pascalheister het volgende:
ik hoop dat er nog is een keer wat moois van Chinatown komt
idd en One Flew Over The Cuckoo`s Nest ook niet te vergetenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, idd...dat houdt nog niet over.Net als bij The Shining trouwens, daar wil ik ook wat uitgebreiders van.
Daar is al een zeer mooie uitgave van!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd en One Flew Over The Cuckoo`s Nest ook niet te vergeten
nee dat is niet genoeg neequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Daar is al een zeer mooie uitgave van!
Audiocommentaar, docu en alles.
Als dat nog niet genoeg is.
Hier:
Commentary by Director Milos Forman and Producers Michael Douglas & Saul Zaentz
Extras:
The Making of One Flew Over the Cuckoo’s Nest documentary
8 Additional Scenes
Theatrical Trailer
Cast & Crew Notes
quote:Op maandag 12 juli 2004 00:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Weet je...
Eigenlijk vond ik het nog best wel een aardig filmke ook.
zolang er maarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef AntiChrist het volgende:
Excellent Choice my friend
Je had toch echt voor de R1 moeten gaan hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag al gekocht, nu pas gepost hier![]()
Boogie Nights
[afbeelding]
Wat dacht je van Apocalypse Nowquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd en One Flew Over The Cuckoo`s Nest ook niet te vergeten
ja eik wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Je had toch echt voor de R1 moeten gaan hoor
ach als er Army of Darkness had ingezeten had ik hem ook gekochtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag al gekocht, nu pas gepost hier![]()
Boogie Nights
[afbeelding]
En vanmorgen bezorgt:
Roman Holiday Limited Gift Set (20.000)
[afbeelding]
En AntiChrist: je kan zeggen wat je wilt, ik ben er lekker blij mee
HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zolang er maar [afbeelding] in zit he?
![]()
Kan er mee door. Gewoon een 1 DVD release, weinig extra's. Maar hij kostte dan ook geen kontquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]ieder z`n ding he
Veel plezier ermeeis t n beetje waardige release?
een heel erg mooie release vind ik zelfquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:26 schreef Shogo het volgende:
Vanochtend lag deze in de bus:
[afbeelding]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een heel erg mooie release vind ik zelf
I know maar deze zat bij de 3-voor-33 actie en mn vriendinnetje wou em hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de 2 disc is mooier
weet ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet het ook niet zo serieus nemen allemaal
ow okquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan er mee door. Gewoon een 1 DVD release, weinig extra's. Maar hij kostte dan ook geen kont.
het is nog steeds een topic voor gekochte dvd's he pik!! niet crap die je download.... overgiens is er ook al een WS-versie vanquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
Nieuw in de collectie
[afbeelding]
ter vervanging van mijn vreselijke nederlandse uitgave. wat een mooi beeld heeft deze...
[afbeelding]
Die onderste is wel een fullscreen versie dus die moet maar even vervangen wordena ls de DVD officieel uit is
Hey Cube is netjes gekochtquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is nog steeds een topic voor gekochte dvd's he pik!! niet crap die je download.... overgiens is er ook al een WS-versie van
moet je ff het ean nummer checkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:52 schreef Dizer het volgende:
Klick Klick
wat zijn dat??
Dat Spike, Gunn en Willow dvd's?? Vaaaag.....
Als je dus naar bol.com gaat en dan zoek je op dvd naar "buffy"...
Zie je in het begin van de dvd's resultaten over willow, spike en gunn....
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:03 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk vind ik de prijzen van al die gift sets te gek voor woorden, maar deze kon ik na lang twijfelen toch niet laten gaan..
Thx, maar DVD profiler vindt niks. Heb ook hier en daar gezicht maar niks.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ff het ean nummer checken
bv in dvd profiler
Hoe is die amelie box? Beetje mooi?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:53 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Eerste nog niet binnen, maar wel binnen een week.
.
Had je niet liever deze gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
ach ik heb videodrome nog nooit gezien en aangezien ik nog een zooi cd bonnen had.... als ik hem leuk vind koop ik die criterion wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Had je niet liever deze gehad?
[afbeelding]
You're in for a treat!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:55 schreef AntiChrist het volgende:
ach ik heb videodrome nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef the.big.ticket het volgende:
Bij mij zijn vandaag de Schindler's List boxset en de American WEdding boxset bezorgd. Schindler's list godzijdank onbeschadigd. Wat een prachtige uitgave is dat zeg.
Kopieën tellen echt niet mee voor dit topic...het gaat hier alleen om originele dvd's.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
en een 1 op 1 kopie van deze:
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Kopieën tellen echt niet mee voor dit topic...het gaat hier alleen om originele dvd's.
ja van orginele dvd'squote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"![]()
Het zijn ook altijd dezelfden héquote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |