Ik heb ook alles apart besteld. Als 't uit dezelfde postzak bij de douane/TPG rolt, ben je de lul.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als ik jouw ervaring lees.
Gelukkig heb ika lles individueel besteld en hoef ik dus niet met alle vijf dvd's op de proppen te komen.
Wil je die brief eens posten binnekort? M'n pa heeft ivm z'n werk nogal wat contacten bij de douane en ik wil m dit ff voorleggen. Hij zei iig al dat dat bundelen no way mag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:53 schreef engessa het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik weer geluk gehad. Mijn 3 cd's met een totale waard van dik 25 pond zijn ook veilig aan gekomen. Ik zal vanavond trouwens dat mailtje even herschrijven met de gedane suggesties.
Neehoor, als de douane haar taak fatsoenlijk uitvoert, kost 't me niks.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:51 schreef Anahka2309 het volgende:
Waarom wisselt iedereen niet gewoon naar play.com?
Die 3 euro voordeel die je bij cdwow hebt ben je zo ook wel kwijt door die streken van de douane.
Ja ok....maar het probleem is dat de douane haar taak niet fatsoenlijk uitvoertquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, als de douane haar taak fatsoenlijk uitvoert, kost 't me niks.
Klopt. En 't wordt tijd dat hen dat duidelijk gemaakt wordt. Als we er nu niet tegenin gaan leren ze 't natuurlijk nooit ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:50 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ja ok....maar het probleem is dat de douane haar taak niet fatsoenlijk uitvoert
naar verschillende adressen laten verzenden, helpt ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
of gewoon verspreid bestellen: bestelling bij Play, bestelling bij CD-wow...
0207950061quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:05 schreef Hare het volgende:
heeft iemand misschien ff het telefoonnummer van die honden voor mij?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
0207950061
0207950062
0207950063
Yup. Play doet dat ook. Als je de titel op 't adreslabel vermeldt, moet de betaalde waarde ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef Wepeel2 het volgende:
cd-wow moet gewoon eens beginnen met het vermelden van echte waardes. Dat kan ook al een hoop gezeur schelen.
Hmja, maar volgens mij richten ze zich nu alleen op zendingen uit Singapore (CDWOW dus). Al heb ik hier ook een formulier liggen voor een zending uit Zuid-Korea, maar dat kan terecht zijnquote:Wel opvallend dat echt nog niemand een heffing heeft gehad via play.com. Lijkt me dat je voor die boxen toch wel zou moeten bijbetalen. Technisch gezien vallen ze onder de kanaaleilanden en die vallen niet onder de standaard eu-invoerheffingen.
mijn pakje komt uit Hong Kongquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmja, maar volgens mij richten ze zich nu alleen op zendingen uit Singapore (CDWOW dus). Al heb ik hier ook een formulier liggen voor een zending uit Zuid-Korea, maar dat kan terecht zijn.
quote:Beschikking op uw verzoek om teruggaaf/terugbelasting
Beoordeling van uw verzoek:
Het gestelde in uw verzoek is juist. De betaalde omzetbelasting wordt teruggegeven.
Beslissing: toegewezen
Totaal: EUR 16,15
Ik had vorige week exact hetzelfde, en moest van de TPG alle facturen meesturen van openstaande orders. Want ze kunnen de pakjes niet openmaken als je belt, maar blijkbaar wel als ze je brief hebben. Zeer vervelend bij-effect is natuurlijk dat ze nu weten dat er nog drie zendingen aankomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:11 schreef Pistol_Pete het volgende:
GVD
die honden hebben mij nu ook te pakkenZe hebben 2 DVD's voor mij bestemd achtergehouden. Maar hoe weet ik nou welke fracturen ik naar de TPG moet sturen? Ze geven niet eens aan welke 2 DVD's ze van mij achterhouden? Er bevinden er zich namelijk 4 tussen Singapore en mijn huis
Heeft iemand misschien tips over hoe je het formulier van de TPG het beste kan invullen. En welke fractuur sturen jullie mee? Die van WorldPay of de order confirmation van CDWOW?
bvd
Hoe lang heb je daar op moeten wachten?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet vragen om de nummers die linksonder op 't pakje staan. Dan kun je in je CDWOW history terugzoeken welke cd of dvd dat is.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik had vorige week exact hetzelfde, en moest van de TPG alle facturen meesturen van openstaande orders. Want ze kunnen de pakjes niet openmaken als je belt, maar blijkbaar wel als ze je brief hebben. Zeer vervelend bij-effect is natuurlijk dat ze nu weten dat er nog drie zendingen aankomen.
Ik heb trouwens gewoon de order confirmations meegestuurd en niet het betalingsbewijs van WorldPay.
weekje of 3, geloof ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar op moeten wachten?
Wat is er gesteld in je verzoek en hoe lang na het bezwaar is dit?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[offtopic] ik zie nu pas eindelijk wie die gast in je avatar isquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:15 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat is er gesteld in je verzoek en hoe lang na het bezwaar is dit?
tnx voor de tip, er zal nog wel een volgende keer komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet vragen om de nummers die linksonder op 't pakje staan. Dan kun je in je CDWOW history terugzoeken welke cd of dvd dat is.
Ja, en dat mag dus geen enkel probleem zijn.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Volges mij ben ik komende week weer de lul. Vandeweek 1 dvd besteld bij CDWOW (waarde = niet meer als 22 euro) en 1 dvd besteld bij Amazon (ook waarde onder de 22 euro). Kom er alleen net achter dat ze beide gisteren zijn verstuurd, 1 uur na elkaar
hoezo niet?? als ze toevallig uit dezelfde postzak rollen (wat uiteraard vast t geval zal zijn) dan ben ik de lul als ze ze bundelenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en dat mag dus geen enkel probleem zijn.
nee, want 't zijn verschillende leveranciers. En bij amazon heb je al BTW betaald.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo niet?? als ze toevallig uit dezelfde postzak rollen (wat uiteraard vast t geval zal zijn) dan ben ik de lul als ze ze bundelen
ah ok das wel waar, maar ja tzou me niets verbazen dat ze dat bij dequote:Op zondag 27 juni 2004 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee, want 't zijn verschillende leveranciers. En bij amazon heb je al BTW betaald.
Doen ze niet. Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok das wel waar, maar ja tzou me niets verbazen dat ze dat bij dedouane
niet (willen) weten en dus toch gewoon bundelen...
klopt, zat ook op het laatste pakketje wat ik binnen heb van Amazon. En daar staat ook netjes de netto prijs van de inhoud op.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Aan de andere kant meen ik me van de vorige keer wel te herinneren dat er n prijssticker op t pakketje van Amazon zat
I knowquote:Op maandag 28 juni 2004 00:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Doen ze niet. Overdrijven is ook een vak
and that is that?? daarmee is voor jou de kous af??quote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef ByteMe het volgende:
Ken dathad tshirts besteld bij thinkgeek.com Twee op een dag en twee op de andere dag. Werden alsnog gebundeld. Terwijl ik ze toch echt niet ga verkopen hier. Maar goed. Nederland Regelland
formuliertje invullen, afwachten of je moet dokken. Zo ja, bezwaar aantekenen en klaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:18 schreef Durbin het volgende:
Vandaag ben ik de lul. Had gespreid bestellingen gedaan bij CD-Wow, maar er zijn 'uiteraard' drie bestellingen op dezelfde dag verzonden. Zucht.
waarom zou dat een van de criteria moeten zijn?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef ByteMe het volgende:
Terwijl ik ze toch echt niet ga verkopen hier.
't Commerciėle aspect is zeker van toepassing. Op deze manier zou je heel fijn BTW op inkoop kunnen ontduiken ...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat een van de criteria moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |