als je een megahuge foto had met het orgineel dan moet dat toch niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:13 schreef Gorro het volgende:
Helaas schoten mijn Photoshop kwaliteiten te kort om de vliegende schotels in DVD's te veranderen
je hebt ook al zo weinigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
Ik weet het, ik ben verslaafd,quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt ook al zo weinig.
same problem here
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
ik schat een regio 3quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Mooi hequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkelsquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Mooi he, 87 euro is ie hier te verkrijgen:
amazon.co.jp
regio 2 dus
Ja, ok, maar man o man, ik heb hem hier niet thuis staan, maar als ik dat zo zie is het volgens mij echt een van de mooiste gift sets everquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:55 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkels
Ik host hem zelf en snachts staat m'n pc uit, vandaar...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef sweek het volgende:
Het plaatje werkt niet...
gewoon bij cdwow blijven bestellen hoor. Uiteindelijk krijg je je geld wel terug (als je zorgt dat de gebundelde cd's/dvd's niet boven 22 euro uit komen). Kreeg vandaag ook bericht dat ik de betaalde btw terugkrijg. Zie Let op! Douane bundelt zendingen en rekent douanerechten IIquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:20 schreef Sai het volgende:
Hare, waar bestel jij tegenwoordig je Criterions, nu de duoane cd-wow zo controleert?
hoe duurquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:15 schreef yohan.nl het volgende:
A Beautiful Mind
Special Edition 2dvd
klik voor de achterkant!
[[url=http://picserver.org/view_image.php/7OHE3TF28N2F]afbeelding][/url]
Haha, alsof ik een vaste criterion besteller ben.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:20 schreef Sai het volgende:
Hare, waar bestel jij tegenwoordig je Criterions, nu de duoane cd-wow zo controleert?
Het grappige is dat in sommige gevallen, en dan met name populaire titels, de criterion, zij het niet onder die naam ook wordt uitgegeven in r2. Zo was de in Nederland uitgebrachte RoboCop SE zoals hij in de 3logi box zit qua inhoud vrijwel identiek of wellicht zelfs beter dan de criterion uitgave... gewoon de ogen openhouden en veelvuldig DVDcompare.net gebruiken als infoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, alsof ik een vaste criterion besteller ben.
Vind het zeer mooie releases, voegt zeker wat toe aan je collectie alleen zijn wel erg prijzig. Heb laatst dan ook voor Charade gekozen voor een gewone uitgave
Weet je dat wel heel zeker? Criterion heeft daar toch de rechten voor gekocht. Zowel voor de film, die ze helemaal opgepoetst hebben, zowel voor de extra's.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het grappige is dat in sommige gevallen, en dan met name populaire titels, de criterion, zij het niet onder die naam ook wordt uitgegeven in r2. Zo was de in Nederland uitgebrachte RoboCop SE zoals hij in de 3logi box zit qua inhoud vrijwel identiek of wellicht zelfs beter dan de criterion uitgave... gewoon de ogen openhouden en veelvuldig DVDcompare.net gebruiken als info
Volgens DVDcompare is de versie van Chasing Amy r2 gelijk aan de criterion uitgave in Amerika om een voiorbeeld te geven waarop ik hier aan moest denken...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker? Criterion heeft daar toch de rechten voor gekocht. Zowel voor de film, die ze helemaal opgepoetst hebben, zowel voor de extra's.
Zodra de rechten verlopen (ze hebben ze nu eenmaal maar een paar jaar, geldt volgens mij trouwens niet voor de extra's), dan kunnen andere bedrijven ermee aan de haal gaan. Maar die moeten zelf weer aan de haal gaan met de film en weer oppoetsen enzo.
Hmm, zullen de rechten dus wel verlopen zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Volgens DVDcompare is de versie van Chasing Amy r2 gelijk aan de criterion uitgave in Amerika om een voiorbeeld te geven waarop ik hier aan moest denken...
wellicht dat men gewoon bij Criterion aanklopt om de bronmateriaal over te nemen tegen een vergoeding. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als distributeurquote:Op zondag 27 juni 2004 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, zullen de rechten dus wel verlopen zijn
De uk release is iig een dikke 2 jaar later uitgekomen.
Klopt ja, is er ook zo'n eentjequote:Op zondag 27 juni 2004 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wellicht dat men gewoon bij Criterion aanklopt om de bronmateriaal over te nemen tegen een vergoeding. Waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als distributeur
Overigens bij de engelse uitgave van The Rock staat gewoon Criterion Collection bovenin Ze hebben het menu niet eens aangepast
en dat is ook een zeer respectabele 2-disc editie en niet eens zo duur in Engeland...quote:Op zondag 27 juni 2004 11:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt ja, is er ook zo'n eentje
Ja! Echt geen geld voor zo'n film!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 02:11 schreef Hare het volgende:
[..]
voor 5 euro
Mja, als je geimporteerde Criterions in Nederlandse DVD winkels gaat kopen zijn ze enorm duur.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:58 schreef PDOA het volgende:
Een hele hoop Criterions kan je ook bij Boudisque halen. Die hele rij van SOK zeker. (Die laatste is toch geen Criterion trouwens?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |