ja daar heb je wel een punt het slowchat zie ik in meerdere afdelingen terug en dan zijn ze ook stickyquote:Op maandag 21 juni 2004 15:10 schreef dafjedaf het volgende:
ik vind dat nu we bij deel 9 zijn beland dit topic maar eens sticky moet worden gemaakt.... we hebben nou wel bewezen dat we m genoeg gebruiken en omhoog schoppen, maar als je tig van die rode mapjes hebt is het fucking vervelend zoeken zo.
Gewoon een andere user (eentje die wél handig is met computers en aanverwante zaken) voor je avatar karretje spannen. Ik weet echt niet hoe ik fotootjes avatargeschikt maak.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil dr ook zo een
mail me een leuk plaatje en ik resize hem voor jequote:Op maandag 21 juni 2004 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil dr ook zo een
Kan jij zorgen dat ik een avatar kan krijgen? Ik heb t zelf geprobeert, maar mijn foto pakt ie niet. de service is steeds neit beschikbaar...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:43 schreef GewoneMan het volgende:
mail me een leuk plaatje en ik resize hem voor jeemail staat in profiel
jaquote:Op maandag 21 juni 2004 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan jij zorgen dat ik een avatar kan krijgen? Ik heb t zelf geprobeert, maar mijn foto pakt ie niet. de service is steeds neit beschikbaar...
vertellllllll vertellllllll desnoods betalen we bijquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef dafjedaf het volgende:
Dat eeuwige paupergezeik van verschillen tussen mannen en vrouwen en verschillen tussen vrouwen en fietsen en bier en weet ik veel.... Te triest gewoon. Mijn eisen zijn veel simpeler
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
dank dank gewoneman
joe roel!
Ik zoek iemand die redelijk hoog scoort op extraversie, laag op neuroticisme, medium op masculiniteit, die van me houdt en een werkend geslachtsorgaan heeft.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
vertellllllll vertellllllll desnoods betalen we bij![]()
idd een bescheiden lijstjequote:Op maandag 21 juni 2004 19:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die redelijk hoog scoort op extraversie, laag op neuroticisme, medium op masculiniteit, die van me houdt en een werkend geslachtsorgaan heeft.![]()
is het trouwens gelukt met uploaden op FOK of heb je er een webicon van gemaakt ???quote:Op maandag 21 juni 2004 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
dank dank gewoneman
joe roel!
hmm das minder... als je hem in je profiel upload is hij er ALTIJD webicons willen nog weleens tijdelijk verdwijnen... maar hoe dan ook heb je een avatarquote:Op maandag 21 juni 2004 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
WebiconUploaden... ach ja ik ben een meisje he
heb je hem geupload in het profiel ? of geupload op een site en de URL van het plaatje bij webicon ingevuld ???quote:Op maandag 21 juni 2004 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:ik ben een meisjes-n00b dus ik heb géén idee wat je bedoeld
ja die moet je dan gebruiken... wat je kan proberen is EERST alleen je wachtwoord invullen en verder niks dan bevestigen... dan ga je er opnieuw naartoe en upload je het plaatje, zo is het mij ook gelukt (en meerdere) het is overigens een trukje die ik per abuis ontdekte en meerdere mensen heeft blij gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2004 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:moet je dan de upload manager gebruiken? want dat lukte dus niet, dat ding liep te janken over de bestandsvorm
ik verveel me ookquote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw god ik verveel me de tandjes! Suggesties?
tja ehhh geen idee, verder zit ik in een dieet enne laat ik het zo stellen ik wil zondigen maar jaaaaaaa dat kan ik niet makenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:wat moeten we daaraan doen, GewoneMan?
ehhhhh nou ja niet echt EEN dieet maar meer ehhh wat gezonder eten en op betere tijden geen bier door de weeks en meer sporten enzo... wil er 10 a 15 kilo afhebben pfffffffffffff wat een ellendequote:Op maandag 21 juni 2004 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Dieet? Waarom? Wat voor dieet?
no sjit.... maare normaal gesproken nergens last van toen ik nog werkte nu al 9,5 maand in de ziektewet en het resultaat is 8 a 10 kilo aangekomenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha! had je eerder mee moeten beginnen
schouder overbelast ben eraan geopereerd het duurde zo extreem lang door allerlei onderzoeken en dingen die niet hielpen... anyway hoop dat het gauw over is...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:53 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil ook afvallen... 5 kilo ofzo.... Maarja, dat sporten 3 keer per week is ook niet leuk
Wat heb je dat je in de ziektewet zit?
heej byte_me ook een goedenavondquote:Op maandag 21 juni 2004 21:59 schreef Byte_Me het volgende:
hello allemaal!
yep alleen leintje en wij... leintje en ik vervelen onsquote:Op maandag 21 juni 2004 22:03 schreef Byte_Me het volgende:
nog wat te beleven hier? rustig geloof ik he
yep... goed gezienquote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Byte_Me het volgende:
ha ik zie dat mijn topictitel-wijzigings-voorstel is overgenomen:
Het grote geilheids topic deel 6
ikke ook vervelenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:05 schreef GewoneMan het volgende:
yep alleen leintje en wij... leintje en ik vervelen ons![]()
arme zielquote:Op maandag 21 juni 2004 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:wachten op mannen is nooit leuk... of goed... of prettig....
hoe kan jij je nou vervelen je hebt zoveel te doen ivm je verhuizingquote:Op maandag 21 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ikke ook vervelen
Ja, ik heb ook echt zin om nou een uur te gaan fietsen en in het donker mn muren te schilderenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
hoe kan jij je nou vervelen je hebt zoveel te doen ivm je verhuizing![]()
trustequote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Hopen dat ik vannacht geen nachtmerries krijg over mn ex-vriend en zn nieuwe vriendin... En al helemaal niet over die twee die bij elkaar zijn
Trusten menschen
spullen inpakken? of ehhhh fokkenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook echt zin om nou een uur te gaan fietsen en in het donker mn muren te schilderen
die kip lag in de vriezer... en die papegaai was bang dat hem dat ook zou overkomen DAAROM deed hij ineens zo braafquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp 'm niet... Waar komt die kip vandaan???
kan gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef Copycat het volgende:
Aha!
Ik heb 'm...
Ben geloof ik nog niet echt wakker...
oh...die ligt natuurlijk in de koelkast voor het kerstdiner!!!! .....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp 'm niet... Waar komt die kip vandaan???
Tja, ik durfde het weer aan de titel te veranderen, dat had ik al een tijdje terug geprobeert, maar dat werd toen niet op prijs gesteld, vind het ook beter staan, want er wordt toch de hele week door over gepraat....quote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Byte_Me het volgende:
ha ik zie dat mijn topictitel-wijzigings-voorstel is overgenomen:
Het grote geilheids topic deel 6
LOL...je hebt gisteren vast een goeie avond gehad als je zo je bedje uit stapt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef GewoneMan het volgende:
morguh all daaaaaaaaaaaar is ie weer en ik begin met een mop![]()
mopje....
nee helaas was het maar waar... maar ach niets zo nauw als je eigen klauwquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
LOL...je hebt gisteren vast een goeie avond gehad als je zo je bedje uit stapt...![]()
ROFL...die kon ik noch nie...een grappige GewoneManquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee helaas was het maar waar... maar ach niets zo nauw als je eigen klauw![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ROFL...die kon ik noch nie...een grappige GewoneMan
hoef je niet te schamen hoor...je had gewoon geen andere keusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
LOL dat is het laatste waar ik me voor schaam... ik bloosde omdat je me grappig noemdequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hoef je niet te schamen hoor...je had gewoon geen andere keus...
ja dat had ik kunnen weten natuurlijk..dat je je daarvoor niet schaamt..duhhhh...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
LOL dat is het laatste waar ik me voor schaam... ik bloosde omdat je me grappig noemde![]()
doeiiii..tot zo....als je me zoekt sta al in de douchequote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:28 schreef GewoneMan het volgende:
en nu ga ik fietsen
vond ik ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:33 schreef dafjedaf het volgende:
de mop is GOED
en hero fruit2day blijkt smerige bagger
heb wel vrouwen gezien maar om nou te zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:50 schreef Sannetie het volgende:
en GewoneMan lekker gefietst? hebben we nog honger gekregen onderweg?![]()
goh now al...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb wel vrouwen gezien maar om nou te zeggennee eerder
dus weinig honger gekregen in die zin (ik weet wel hoe jij denkt
.......
* Sannetie leeft met doompjuh mee![]()
* Sannetie moet toch echt ff iemand een pak op zn donder gevenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:01 schreef GewoneMan het volgende:
ff wachten op kwijlende reactie van sannetie en dan mn eigen avatar weer![]()
![]()
![]()
je houdt wel van klappies geven hè.. ontvangen ook..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie moet toch echt ff iemand een pak op zn donder geven![]()
bring it onquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie moet toch echt ff iemand een pak op zn donder geven![]()
alleen alleen als ut op zn hondjes is....anders hoef je het voor mij niet te doen.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:35 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie gaat maar eens z'n handen opwarmen om Sannetie eens flink op de billen te kletsen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:32 schreef Sannetie het volgende:
sannetie trekt broek van GewoneMan zn kontje....petss..petss...petss
zo en geen onschuldige blik.....je vroeg der duidelijk om!!
![]()
![]()
![]()
je bent idd vandaag errgg ontdeugend ja...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo weinig ik vind dat ik meer heb verdiend met m`n streken
![]()
mmmm je verwend me lieverdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:46 schreef Sannetie het volgende:
Sannetie loopt stiekum snel naar boven..om het zelf geknutselde zweepje ff te pakken![]()
![]()
wie zegt dat het voor jou isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmm je verwend me lieverd
[afbeelding]
de wens is de vader van de gedachtequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wie zegt dat het voor jou is![]()
en ben nog hardleers ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je bent idd vandaag errgg ontdeugend ja...![]()
![]()
ja dat ben je zekkeerr...hier komen met dat kontje..go$%%$#$%verquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en ben nog hardleers ook![]()
ok ik zal weer lief zijn (voorlopig danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:52 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dat ben je zekkeerr...hier komen met dat kontje..go$%%$#$%ver![]()
sannetie flerkt over GewoneMan zn billetjes...ftsss...ftssss..ftssss
oww..dat dacht ik ook!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok ik zal weer lief zijn (voorlopig dan)
je wil wel errgg graag...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmmm je verwend me lieverd
[afbeelding]
heb je je autosleutels al gevonden..? ik sta nog steeds te lekken hierquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
oww..dat dacht ik ook!!![]()
![]()
![]()
![]()
had je dat nog niet door dan..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je wil wel errgg graag...![]()
![]()
![]()
* Sannetie gromt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:59 schreef GewoneMan het volgende:
ik kan het niet laten![]()
![]()
![]()
nee..kan die klere dingen niet vinden..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:58 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
heb je je autosleutels al gevonden..? ik sta nog steeds te lekken hier
Wordt je wild..?? mmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie gromt...![]()
ik woon vlakbij het station.. ook een optie, ik kom je wel afhalen bij de trein...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee..kan die klere dingen niet vinden..![]()
grommende vrouwtjes bijten nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie gromt...![]()
moet jij es ff opletten.....of ik bijt....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
grommende vrouwtjes bijten niet![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:13 schreef dafjedaf het volgende:
Pffff, ik heb eindelijk mn samenvatting af..... Poeh heej!!
* Sannetie haalt het zweepje achter haar rug vandaan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ps. hoe vind je "m`n" avatar ???
he he werdt tijdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sannetie haalt het zweepje achter haar rug vandaan...![]()
oww dat dacht ik ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
he he werdt tijd![]()
daarom is op z'n hondjes zo lekker... kun je overal bij en eventueel de paardestaart gebruiken om het koppie te sturen... mmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
moet jij es ff opletten.....of ik bijt....![]()
hoeft niet persee de paardestaart..mag ook gewoon een boshaar pakken hoor..vind sannetie helemaal niet erg...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:19 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
daarom is op z'n hondjes zo lekker... kun je overal bij en eventueel de paardestaart gebruiken om het koppie te sturen... mmmmm
Kom je nou nog..??![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hoeft niet persee de paardestaart..mag ook gewoon een boshaar pakken hoor..vind sannetie helemaal niet erg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee...ik kom nog niet ...sorry....jij wel![]()
Pardon..jij wel?!?! okee...kan ookquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
jammie, lekker wilde sex.. nee ik kom nog niet, wacht op jou..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hoeft niet persee de paardestaart..mag ook gewoon een boshaar pakken hoor..vind sannetie helemaal niet erg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee...ik kom nog niet ...sorry....jij wel![]()
nope ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Pardon..jij wel?!?! okee...kan ook![]()
![]()
![]()
![]()
ach ja..wat moet je anders doen als je niet kan slapen...LOLquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nope ik nietja gisternacht kon niet slapen dus maar ff met mezelf gespeeld
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
jammie, lekker wilde sex.. nee ik kom nog niet, wacht op jou..![]()
vind het leuker om eerst te genieten van een dame die klaarkomt en daarna samen te genietenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
1x tje maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:36 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
vind het leuker om eerst te genieten van een dame die klaarkomt en daarna samen te genieten
tuurlijk niet muts, dat was alleen het opwarmertje.. daarna gaan we de hele nacht door.. zoals afgesproken alle gaatjes opvullen, van jou.... en van mij.... lekker wild, en spelen met pure alcohol tussendoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:37 schreef Sannetie het volgende:
[..]
1x tje maar![]()
he rustig tegen vrouwtje....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
tuurlijk niet muts, dat was alleen het opwarmertje.. daarna gaan we de hele nacht door.. zoals afgesproken alle gaatjes opvullen, van jou.... en van mij.... lekker wild, en spelen met pure alcohol tussendoor
Yessss, ik heb ut verdiend.. ik weet ut... maar ut is wel errug lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef Sannetie het volgende:
[..]
he rustig tegen vrouwtje....![]()
* _joepie_ geeft _joepie_ een harde klap op zn billetje..kletssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:43 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Yessss, ik heb ut verdiend.. ik weet ut... maar ut is wel errug lekker![]()
![]()
![]()
![]()
hoe zit dat staartje bij jou bevestigd..?? buttplug..?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
yep..net als bij jouw neem ik aanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:45 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
hoe zit dat staartje bij jou bevestigd..?? buttplug..?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
yep..net als bij jouw neem ik aan![]()
* Sannetie bijt zachtjes op haar onderlipje..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:53 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
en dan lekker neuken en elkaar aan de staart trekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ bijt zachtjes op haar onderlipje..
en jij bent de schildvrouw van tagnar als hij weer op LARP avontuur gaat ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is een SCHILDknaap, das heel wat andersdie zorgen voor de wapenuitrusting van de ridder
neem, net als ik, je zwager in huis...dan word er voor je gekookt.....het nadeel is dat ik dan geen sex..laat maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef GewoneMan het volgende:
damn ik moet zo kokenen ik heb er geen zin in!
![]()
tja of jij regelt met je man dat je buiten de deur mag eten en kookt elke dag voor mij en uiteraard beloon ik je danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
neem, net als ik, je zwager in huis...dan word er voor je gekookt.....het nadeel is dat ik dan geen sex..laat maar
als ik dat zou zeggen zou ik echt een topscorder van je maken...nie goe nie...![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja of jij regelt met je man dat je buiten de deur mag eten en kookt elke dag voor mij en uiteraard beloon ik je dan![]()
* _joepie_ kan lekker koken (sta nu goulash te maken)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
....vind ut veel ste lekker als er een keertje voor mij word gekookt...mag ik ook es ff...is al bijna 9 jaar geleden dat iemand anders voor me heeft gekookt...al hoewel ..
* _joepie_ denkt nog ff goed na...
hmmm...wat wil ik now nog meer...sannetie weet ut al...haar auto sleutelsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie kan lekker koken (sta nu goulash te maken)
ja, net als mij vent zeker..met de afwas...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja of jij regelt met je man dat je buiten de deur mag eten en kookt elke dag voor mij en uiteraard beloon ik je dan![]()
je kon ook met de trein komen.. weet je nog..??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...wat wil ik now nog meer...sannetie weet ut al...haar auto sleutels![]()
alleen een lange regenjas...kunnen we nog een vluggertje doen onderweg naar je huisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:14 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
je kon ook met de trein komen.. weet je nog..??
Wat doe je voor spannends aan..?
nee hoor dat zeker niet... maar je weet hoe ik erover denk héquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja, net als mij vent zeker..met de afwas...![]()
you're my kind of girl mmmmmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
alleen een lange regenjas...kunnen we nog een vluggertje doen onderweg naar je huis![]()
![]()
![]()
ok dat kan... tja ik vond het ehhmmm behoorlijk buiten mijn straatje passen maar ieder z`n meug... wat voor een radio progg. is dat dan ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
GewoneMan, ik ken Jeroen inderdaad, ik heb hem leren kennen door het radioprogramma dat ik zondag nacht doe. Hij is echt een enorm lieve jongen.
vertel me meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:een expiriment der extremen
op een lokale omroep
Zo ver buiten je straatje is t eigenlijk niet. Hij doet ook SM
Haai Twinky, ook goedenavondquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef Twinky het volgende:
goedenavond...
avondquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef Twinky het volgende:
goedenavond...
sorryquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef Twinky het volgende:
heeft er nog iemand een perenijsje?
wel goed hoor heb gefietst (doe ik elke dag) m`n conditie kan wel wat aandacht gebruiken tevens wil ik iets gewicht kwijtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:40 schreef Twinky het volgende:
*zucht* altijd als ik er onwijs zin in he...
maar ach. hoe was je dag?
hapt snel mee voor hij op is... en JA zonder vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:42 schreef erodome het volgende:
Ik heb lekker nog 1 perenijsje.................
Oh wacht, 1 perenijsje - 1 hap
Ohoooooooooooooo, mijn perenijsje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hapt snel mee voor hij op is... en JA zonder vragen![]()
Ja!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:09 schreef _joepie_ het volgende:
Ben je nog in de stemming Doompje..??
ehhh waarom nie???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!
Maar je wil nu serieus geen sex met me hebben, volgende week weer...
Waarom niet..?? Ik ben juist nu in maximale vorm..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!
Maar je wil nu serieus geen sex met me hebben, volgende week weer...
volgens mij hoeft deze niet op sticky, blijft toch wel hoog in de ATlist staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, ik durfde het weer aan de titel te veranderen, dat had ik al een tijdje terug geprobeert, maar dat werd toen niet op prijs gesteld, vind het ook beter staan, want er wordt toch de hele week door over gepraat....
Wbt het sticky zetten van dit topic, ik ga ermee bezig mensen, maar dan moeten we(aventura en ik) even kijken naar wat daar weg moet, anders staan er veelste veel sticky's...
denk je dat je mij aankanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef erodome het volgende:
En u wint de jackpot, afspraakje maken voor volgende week????????
ok ik dacht eigenlijk dat het was omdat je 2 dagen droog stond... vandaar dat ik het vroeg maare de rode vlag is idd minderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef erodome het volgende:
je hebt een punt... hij versiert en wil met iedereen afspreken dat een vagina heeft... komt idd een beetje ehhmmmm wanhopig over... ik flirt ook wel maar dat is meer gein....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef BossFight het volgende:
Sorry dat ik het zeg verder, maar _joepie_ begint me behoorlijk te irriteren met zijn nu toch wel vrij kansloos wordende gezwam. Voor dit soort onzin heb je chatboxen gast....
Wilde ik even kwijt. Het spijt me verder als ik er iemand mee op zijn tenen trap ofzo.
Ik kan het altijd proberen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:08 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
denk je dat je mij aankan![]()
ja, maar sannetie kan er ook wat van. alleen dat is een vrouw en dan mag het weer welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt een punt... hij versiert en wil met iedereen afspreken dat een vagina heeft... komt idd een beetje ehhmmmm wanhopig over... ik flirt ook wel maar dat is meer gein....
Aaah. sterkte dan maar Doompje.. vevelend voor je..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:02 schreef erodome het volgende:
jouw verhalen horende heb jij gelijk. maar viagra heb ik niet nodig. als ik stop dan is het ook echt op, dan helpt viagra ook niet meer. maar zeg eens, hoelang heb jij nodig voor een "voldaan gevoel"? Op een goede nacht red ik het wel een uurtje of anderhalf, zolang ik maar niet constant het zware werk hoef te verrichten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen toch?
Denk wel dat ik je aankan hoor, ben eigenlijk nog geen man tegengekomen die mij echt kon bijhouden zonder hulp(viagra, xtc e.d.).
Maar zeker weten doe ik het niet, dus ik beloof niets
dat besef ik zeker wel Doompje, trouwens ik reken nergens op.. ik daag alleen maar lekker uit en kijk hoever we kunnen gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:25 schreef erodome het volgende:
Fok is geen datingservice, dat is waar, ik hoop dat joepie dat wel weet...
ik dacht er net ook aanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, maar sannetie kan er ook wat van. alleen dat is een vrouw en dan mag het weer wel
en die groepsgesprekken zijn juist zo leukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:47 schreef dafjedaf het volgende:
Ik vind dat je best in de slowchat over van alles mag kletsen, maar zo langzamerhand lijkt het een prive chat en geen gezellig groepsgesprek meer.
niet? oeps!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:25 schreef erodome het volgende:
Fok is geen datingservice
ja, maar nu is het als je een paar uur dit topic niet checkt meteen 3 pagina's langer en dan heb ik echt geen zin om te checken of er wellicht ergens tussen de rommel nog wat leuks staat, krijg ik weer behoefte om in de andere topics te gaan kletsen -> en weg is het nut van dit topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:49 schreef GewoneMan het volgende:
en die groepsgesprekken zijn juist zo leuk![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
niet? oeps!
Dat zou weer een slowchat topic en een reeks betekenen, volgens mij kunnen ze die zich niet zo gek veel permiteren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:54 schreef Byte_Me het volgende:
misschien nog een centraal flirt en forumseks topic starten
LOL.. Hij's leuk..!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
Ok, wanneer weet je dat je teveel fok!t in sex?
...
...
Als je zo'n FDNY T-shirt ziet en denkt, fuifduifnewyork? huh?
Hahahaha, die kerel valt zo niet te pijlen! Heb in het begin zijn topics gevolgt hier maar nu neem ik de moeite niet eens meer. Die gast is altijd zo dubbelop he.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
...
...
volgens mij begin jij net zo geobsedeerd te raken als hijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef dafjedaf het volgende:
...
...
Het mopje was niet autobiografischquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij begin jij net zo geobsedeerd te raken als hij
do not tempt me!!!!!!! ben aan het afvallenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:34 schreef Lllaura het volgende:
Haaidiehaai!
Wie wil er een hapje Mc Flurry?![]()
Heb er twee op...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
do not tempt me!!!!!!! ben aan het afvallen![]()
* BossFight steekt zijn hand schutter op met een blik van "tjah opzich wel zin in..."quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:34 schreef Lllaura het volgende:
Haaidiehaai!
Wie wil er een hapje Mc Flurry?![]()
Yes pleasequote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:42 schreef Lllaura het volgende:
"Op zich wel zin in?"
Ja zeg, 't is graag of niet hoor!![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:47 schreef Lllaura het volgende:
Lllaura geeft Bossfight een lekkere, grote, kleffe hap!
Kijk 's ventje, alsjeblieft!
BK is voor mij 45 fietsenquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:14 schreef dafjedaf het volgende:
ik vind mac flurry vies, ik neem een chocolate fudge brownie met softijs.BK!!!
nee, van mij mag je hoor sannetie, ik stoor me er helemaal niet aan, ik vind het zelf leuk. Ik stoor me er alleen aan als mensen zeggen dat een bepaalde man te ver gaat, terwijl een bepaalde vrouw zeker net zo ver gaat zonder commentaar te krijgen. van mij mogen jullie je alletwee uitleven. mijn commentaar was op de mensen die commentaar leverden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:37 schreef Sannetie het volgende:
hmmm...ben me er van bewust dat ik heel errg flirt en lol trap..en ik weet ook dat het geen dating service is...maar als sommige mensen wel reageren en sommige mensen niet reageren kan ik er ook nix aan doen...bewust doe ik geen meeltjes versturen omdat ik een "groepsgesprek" leuker vind..hoe meer zielen hoe meer vreugd...
mocht ik iemand op zn teentjes hebben getrapt...of hebben geirriteerd mijn excuses daarvoor...
* Byte_Me dowd er een sok in!!!![]()
mag het best de volgende x tegen me zeggen...heb geen rem..als ik los ben ben ik los...sorry
geen van beiden niet gehad... maar ja had wel zin in iets op het momentquote:Op woensdag 23 juni 2004 08:14 schreef dafjedaf het volgende:
ik vind mac flurry vies, ik neem een chocolate fudge brownie met softijs.BK!!!
niet sobben maar lol trappen das leukerquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:37 schreef Sannetie het volgende:
hmmm...ben me er van bewust dat ik heel errg flirt en lol trap..en ik weet ook dat het geen dating service is...maar als sommige mensen wel reageren en sommige mensen niet reageren kan ik er ook nix aan doen...bewust doe ik geen meeltjes versturen omdat ik een "groepsgesprek" leuker vind..hoe meer zielen hoe meer vreugd...
mocht ik iemand op zn teentjes hebben getrapt...of hebben geirriteerd mijn excuses daarvoor...
* GewoneMan dowd er een sok in!!!![]()
mag het best de volgende x tegen me zeggen...heb geen rem..als ik los ben ben ik los...sorry
lood in je schoenen stoppenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
ghoede morghen allehn. ik ben net een paar kilo kwijt (zwembroek wacht op me) dus ik durf niet naar buiten met die gevaarlijke windvlagen.
Meid(en dit geld ook voor joepie natuurlijk) als je het maar gewoon als lol maken ziet, lekker slowchatten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:37 schreef Sannetie het volgende:
* erodome dowd er een sok in!!!![]()
Dat vind ik dus een beetje nonses, ik kom hier ook weleens dat jij samen met 1 of 2 andere 3 a 4 pagina's volgemaakt hebt met iets wat mij totaal niet interreseert...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ja, maar nu is het als je een paar uur dit topic niet checkt meteen 3 pagina's langer en dan heb ik echt geen zin om te checken of er wellicht ergens tussen de rommel nog wat leuks staat, krijg ik weer behoefte om in de andere topics te gaan kletsen -> en weg is het nut van dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff een mopje om de sfeer terug te krijgen![]()
![]()
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Ik houdt het wel een nachtje vol, mij echt helemaal voldaan krijgen is een hele zware en langdurige klus, ik wil bijna altijd meer, maar stop op ten duur als ik te moe wordt of als ik weet dat ik moet gaan slapen omdat ik het anders de volgende dag allemaal niet meer trek.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jouw verhalen horende heb jij gelijk. maar viagra heb ik niet nodig. als ik stop dan is het ook echt op, dan helpt viagra ook niet meer. maar zeg eens, hoelang heb jij nodig voor een "voldaan gevoel"? Op een goede nacht red ik het wel een uurtje of anderhalf, zolang ik maar niet constant het zware werk hoef te verrichten.
Gezien alle reacties van gisteren zal ik me inhouden, maar al ik op dreef ben Doompje heb ik precies hetzelfde, urenlang doorgaan, tot ik echt droogsta (na een keer of 5 "lol") en dan ben ik kwaad op m'n eigen lichaam omdat ie niet meer wil wat ik eigenlijk zou willen.. doorgaan, steeds maar doorgaan.. dus dan ga ik maar door met de vrouw plezierenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik houdt het wel een nachtje vol, mij echt helemaal voldaan krijgen is een hele zware en langdurige klus, ik wil bijna altijd meer, maar stop op ten duur als ik te moe wordt of als ik weet dat ik moet gaan slapen omdat ik het anders de volgende dag allemaal niet meer trek.
Ik ben daarin een raar mens, hoe meer ik krijg, hoe meer ik wil, als je het maar door laat lopen dat gevoel is het zo goed als oneindig...(nou ja oneindig, bij wijze van spreken dan he...)
Je moet niet na een paar uur echt helemaal stoppen, want dan slaat de moeheid wel toe en kan dat sterker zijn dan het verlangen naar meer...
Dan ben ik opzich wel tevreden, maar trilt mijn lichaam nog na van verlangen, moet even afkoelen dan
Ik hou van flink geneukt worden, ben een beetje neukverslaafd, dus je zal wel flink aan het werk moeten, maar ik werk ook graag hoor
daar was ik al bang voor. toch eerst maar aan mn conditie werken dan, voordat ik mn prijs in ontvangst kom nemenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik houdt het wel een nachtje vol, mij echt helemaal voldaan krijgen is een hele zware en langdurige klus, ik wil bijna altijd meer, maar stop op ten duur als ik te moe wordt of als ik weet dat ik moet gaan slapen omdat ik het anders de volgende dag allemaal niet meer trek.
Ik ben daarin een raar mens, hoe meer ik krijg, hoe meer ik wil, als je het maar door laat lopen dat gevoel is het zo goed als oneindig...(nou ja oneindig, bij wijze van spreken dan he...)
Je moet niet na een paar uur echt helemaal stoppen, want dan slaat de moeheid wel toe en kan dat sterker zijn dan het verlangen naar meer...
Dan ben ik opzich wel tevreden, maar trilt mijn lichaam nog na van verlangen, moet even afkoelen dan
Ik hou van flink geneukt worden, ben een beetje neukverslaafd, dus je zal wel flink aan het werk moeten, maar ik werk ook graag hoor
ga elke ochtend een half uurtje fietsen en dat langzaam opbouwen bij mij werkt hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:34 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor. toch eerst maar aan mn conditie werken dan, voordat ik mn prijs in ontvangst kom nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
thnxquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:42 schreef erodome het volgende:
GRIJNSSSSSSSSSSSS
Die is goed zeg
Bij mij is ut andersom..hoe minder ik krijg..des te meer ik wil..quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:14 schreef erodome het volgende:
[..]
..........Doompjes verhaal.....
tja... als ik je zo hoor klagen snap ik niet waarom je er niet wat aan doet (en dan doel ik NIET op vreemdgaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Bij mij is ut andersom..hoe minder ik krijg..des te meer ik wil..![]()
grapje..laat maar
nee, over zoiets kan ik alleen maar dromen denk ik..boehoeee![]()
maar ik weet toch hoe je heet...dan ga ik toch niet vreemdquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja... als ik je zo hoor klagen snap ik niet waarom je er niet wat aan doet (en dan doel ik NIET op vreemdgaan)
schatje van me...het moet wel van 2 kanten komen...als je al 2 jaar aan ut "vechten" bent..dan valt ut echt niet mee...maar ik blijf proberen...geef niet op!!!...zeker de laatste tijd heb ik het idee..dat het wel een beetje helpt...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja... als ik je zo hoor klagen snap ik niet waarom je er niet wat aan doet (en dan doel ik NIET op vreemdgaan)
Sannetie, wanneer krijg ik m'n sokken nou terug..? ik krijg kouwe voeten lieverd !quote:Sannetie dowd er een sok in!!!
hoe heet ik dan ???quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
maar ik weet toch hoe je heet...dan ga ik toch niet vreemd![]()
![]()
![]()
* Sannetie geeft sokjes terug aan _joepie_ en geeft hem eenquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:53 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Sannetie, wanneer krijg ik m'n sokken nou terug..? ik krijg kouwe voeten lieverd !
ja hoor schatje...we praten er niet meer over...bedrukt ut de sfeer zo...quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:56 schreef Byte_Me het volgende:
@sannetie: misverstand uit de wereld?
schatje..ik weet wat je door staat..ben zelf in 1992 35 kilo afgevallen...ff door bijten...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef GewoneMan het volgende:
damn afvallen is een hell !!!!!!!!!!!
Dieetclub deel 46
10 kilo gloeiende
Aha vandaar die mooie bovenkant (DD) waar je het laatst over had ..mmmmquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
schatje..ik weet wat je door staat..ben zelf in 1992 35 kilo afgevallen...ff door bijten...
en neeeeee...ut zit er niet allemaal weer aan!!!![]()
ja je wilde ze toch zonodig terug....je kan ut hebben zoals jij ut wilt hoor....maakt sannetie geen punt vanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:00 schreef _joepie_ het volgende:
mmm. ze ruiken lekker lieverd... niet gewassen zeker..[afbeelding] ....
Nu heb je me helemaal opgewarmd
Hunhh...GewoneMan is je naam toch?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe heet ik dan ???want dat weet je niet
![]()
yep...gelukkig ben ik die DD kwijt zeg.....en de rest natuurlijk ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:07 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Aha vandaar die mooie bovenkant (DD) waar je het laatst over had ..mmmm
Ik wilde ze het liefst er zelf uit komen halenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja je wilde ze toch zonodig terug....je kan ut hebben zoals jij ut wilt hoor....maakt sannetie geen punt van![]()
![]()
Wat is het nu geworden..? toch geen AA hoop ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
yep...gelukkig ben ik die DD kwijt zeg.....en de rest natuurlijk ook![]()
ja dat geloof ik ook wel dat je dat zou willen doen...maar ja GewoneMan was je voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik wilde ze het liefst er zelf uit komen halen![]()
ja ze heeft nu AAquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Wat is het nu geworden..? toch geen AA hoop ik![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook wel dat je dat zou willen doen...maar ja GewoneMan was je voor![]()
nee schatje dat weet je toch..een D of eerder gezegt een grote C kleine D..ligt aan ut bhtje...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Wat is het nu geworden..? toch geen AA hoop ik![]()
Het waren MIJN sokken..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik ook wel dat je dat zou willen doen...maar ja GewoneMan was je voor![]()
Okee laten we daar verder "Glijden" danquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maare is dit sokken gedoe niet meer iets voor het andere topic? anders flooden we deeltje 9 weer vol met dingen die denk ik beter passen in het grote geilheids dingus topic
sorryquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maare is dit sokken gedoe niet meer iets voor het andere topic? anders flooden we deeltje 9 weer vol met dingen die denk ik beter passen in het grote geilheids dingus topic
wrom?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
ben narrig![]()
![]()
![]()
page 5 in dit topic... zegt voldoende denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:35 schreef Sannetie het volgende:
[..]
wrom?
* GewoneMan gaat naast GewoneMan zitten
* Sannetie slaat arm om GewoneMan heen...als sannetie ut kan kan GewoneMan ut ook...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
page 5 in dit topic... zegt voldoende denk ikcheck de link maar diet bladiebla topic
6 dagen... nog niks kwijt althans niet zichtbaar heb geen nauwkeurige weegschaalquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:40 schreef Sannetie het volgende:
misschien een rare vraag...maar hoelang ben je al bezig? en hoeveel ben je er al kwijt?
oww schatje toch....ik leef met je mee...6 dagen en nu al een dipje.... :'(quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
6 dagen... nog niks kwijt althans niet zichtbaar heb geen nauwkeurige weegschaal
hmmmm...slapen bedoel jequote:Op woensdag 23 juni 2004 16:03 schreef _joepie_ het volgende:
>> Sannetie geeft niet lieverd, ik had al andere massageolie gehaald, van Dr. Kneip, ruikt heerlijk en geeft zo'n warm gevoel met massages... dan smelt je helemaal weg onder m'n sterke handen
pas nadat we samen heerlijk gespeelt hebben, eventjes slapen en dan lik ik je wel weer wakkerquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmmm...slapen bedoel je![]()
10 kiloquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:50 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
en hoeveel wil je kwijt?
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:07 schreef Sannetie het volgende:
zeg kan iemand weer een geilheids topic op starten (kan ut niet sorry) of zijn we nu ineens er vanaf?
onvoorstelbaar....zo ineens![]()
![]()
laat maar iemand heeft mn roeping geroken!! HAHHAHHA
BDSM is de correcte benaming voor SM het betekend Body Dominance S M (de laatste 2 weet ik nie meer iig GEEN sado masochisme)quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:35 schreef Sannetie het volgende:
misschien een beetje een rare vraag..(voor mij dan)
maar wat is BDSM?
bondage-discipline, dominance-submission, sadism-masochismquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:35 schreef Sannetie het volgende:
misschien een beetje een rare vraag..(voor mij dan)
maar wat is BDSM?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Sannetie het volgende:
tjeemig lijk wel een schoolmeisje..pff met staartjes en al
pocket rocket is een klein massage apperaat die het HEEL goed doet op clitjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Sannetie het volgende:
oke..bedankt GewoneMan en Byte_me...wist ut echt niet...![]()
zag ut al een paar keer voorbij komen hier en daar..maar ik kon de link niet zo goed leggen..
@gewoneMan..ik zag ergens dat je het over een pocket rocket of zo iets had...wat mag dat dan wel niet weer zijn?
tjeemig lijk wel een schoolmeisje..pff met staartjes en al
* Sannetie heeft de autosleutels gevonden...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
pocket rocket is een klein massage apperaat die het HEEL goed doet op clitjesik gebruik hem eigenlijk alleen op vrouwelijk bezoek
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* GewoneMan heeft de autosleutels gevonden...![]()
![]()
![]()
Je bent wel een dag te laatquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie heeft de autosleutels gevonden...![]()
![]()
![]()
hmmm beter als tarzan...die vreet batterijen..ik kom um wel ff bij je testen...kijken of ik het wel echt lekker vind....quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze zijn ook niet duur... ik heb er iets van 15¤ voor betaald meende ik en hij doet z`n werk op 1 penlight, je krijgt er ook verschillende opzet stukjes bij.... ECHT kopen is een topper
zal je eerst moeten scheiden... je weet hoe ik erover denk hé ik ga niet meewerken aan de vernietiging van een huwelijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm beter als tarzan...die vreet batterijen..ik kom um wel ff bij je testen...kijken of ik het wel echt lekker vind....![]()
![]()
![]()
draag wel een ringetje..ben niet getrouwd...en daar voel je toch nix van...pak gelijk mn koffers...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zal je eerst moeten scheiden... je weet hoe ik erover denk hé ik ga niet meewerken aan de vernietiging van een huwelijk![]()
wbquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Twinky het volgende:
hallo ik ben er weer
Hi Twinkyquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Twinky het volgende:
hallo ik ben er weer
helaas sorryquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef Twinky het volgende:
woehoeperenijsjes gevraagd!
Nee wel appelsap ijsjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:05 schreef Twinky het volgende:
heb jij een perenijsje voor mij joepie?
je liegt foeiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Nee wel appelsap ijsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |