woww nooit van gehoord, is dat vergelijkbaar met perenijsjes maar dan met appelsmaak ???quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef _joepie_ het volgende:
nee ik heb echt appelsap ijsjes liggen, 50 ml ijsjes met stokje gemaakt van appelsap
Psies, ik gebruik 50 ml buizen (schone plastic laboratorium buizen), vul deze met appelsap en een roerhoutje en dan in de vriezer. Een uurtje of 2 later zijn ze klaarquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
woww nooit van gehoord, is dat vergelijkbaar met perenijsjes maar dan met appelsmaak ???
we zijn allemaal trots op deze MIJLPAALquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:11 schreef Copycat het volgende:
Deel tien alweer, zeg.
Voel me toch een beetje trots dat ik (mede) aan de wieg heb gestaan van deze succesvolle reeks.
Denk dat het heel rustig zal zijn, rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:24 schreef Twinky het volgende:
vanavond half negen ben ik er weer.
mischien door je bloeding ? of weet ze dat (nog) niet ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat na de 23 messen, 27 tupperwarebakjes en 8 pollepels ik nu de trotse bezitster ben van een drievoudig afdruiprekkenpark. Volgens mij is mn moeder aan het doorslaan![]()
Euhh, ik dacht dat Doompje de pineut was, of gaan alle vrouwen op Fok! nu synchroon lopen..?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mischien door je bloeding ? of weet ze dat (nog) niet ?
dat weet ze nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:00 schreef GewoneMan het volgende:
mischien door je bloeding ? of weet ze dat (nog) niet ?
tja als je veel tijd met elkaar doorbrengtquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:03 schreef _joepie_ het volgende:
Euhh, ik dacht dat Doompje de pineut was, of gaan alle vrouwen op Fok! nu synchroon lopen..?
Neej, ze heeft een nieuwe gekocht, ik had er al 1, en ik had er al nog 1 gekregen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:05 schreef Byte_Me het volgende:
@dafjedaf: is dat afdruiprekkenpark eigenlijk van je moeder dan?
Ik denk dat mn 23 messen prima over twee afdruiprekken te verdelen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:19 schreef GewoneMan het volgende:
@dafjedaf 2 afdruiprekjes ehhhhh das errug handig bij grote feessies ofzoen hoe staat het met het verhuizen enzo ???
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat mn 23 messen prima over twee afdruiprekken te verdelen zijn
Tja verhuizen, de verf zit er op, erg mooi geworden, van het weekend de vloer en misschien al het een en ander over zetten.... Volgend weekend wil ik er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |