ik ga vanavond lekker weer lekker sexenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil seks.
liegen is stoutquote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik niet
als je wilt heb je een gebrek en dat heb ik niet vandaar.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
liegen is stout![]()
Doe 't dan! Er zo openlijk, hartstochtelijk naar verlangen en over fantaseren zonder het te proberen de kop in te drukken, is m.i. even zondig als daadwerkelijk seks hebben...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil seks.
hoe zondig vind jij ut ?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Doe 't dan! Er zo openlijk, hartstochtelijk naar verlangen en over fantaseren zonder het te proberen de kop in te drukken, is m.i. even zondig als daadwerkelijke seks hebben...
Voor zover ik het zondig vind dan...
Ìn en ìn slecht! En ook een beetje lekker... of andersom..?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe zondig vind jij ut ?
ik welquote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je wilt heb je een gebrek en dat heb ik niet vandaar.
eerst maar eens met iemand gaan seksenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
He trouwens, het lijkt mij wel leuk om moderator van SEX te worden. Hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
Leedvermaak...? meestal vraag je er zelf om afgebrand te worden door dafjedaf of door wie dan ook dus dan moet je t ook niet raar vinden als andere mensen dat grappig vinden...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:theSummoner, jij doet aan leedvermaak.
Over dafjedaf gesproken, waar is ze? Of is ze met haar vriend, Tagnar, aan het neuken?En dat op Pinksteren.
Ja, we neuken op dit moment, ik kan alleen niet klaarkomen zonder fok! op mn beeldscherm naast mn bed. Tagnar baalt ook altijd flink als mn wifi weer eens uitvalt, staat ie weer een paar uur droog. Waarom denk je dat ik een nerd als vriend neem? Ik bedoel, wie wil daar nou serieus wat mee...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
Over dafjedaf gesproken, waar is ze? Of is ze met haar vriend, Tagnar, aan het neuken?En dat op Pinksteren.
ja en ik ook maar dan niet met tagnar uiteraardquote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:theSummoner, jij doet aan leedvermaak.
je vergeet mijquote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef theSummoner het volgende:
Dit soort topics houden eigenlijk niet zo heel veel in zonder ruzie tussen dafjedaf en fuifduif![]()
![]()
![]()
waar kan ik tegen stemmen???quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
He trouwens, het lijkt mij wel leuk om moderator van SEX te worden. Hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
Jij neukt toch iedere man als die maar een grote lul heeft, met bril of zonder... Zo eentje ben jij wel dafjedaf.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:48 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoel, wie wil daar nou serieus wat mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |