o ja, herkenbaar. daar heb ik ook een blauwe maandag op gezeten. vandaar dat ik tegenwoordig een psychiater heb.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:31 schreef dafjedaf het volgende:
Het laatste onderwerp was: het trauma van het gristelijke chymnasium
Slowchattopics nalezen.... Tja.... Doen mensen dat?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
dafjedaf maare ik heb een klein puntje van kritiek, namelijk waar is de link naar deel 1????
Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:39 schreef GewoneMan het volgende:
dafje ik heb op jou gereageerd in het volgende topic
Leuter die er niet meer uit kan?
je verwachte serieus antwoord zo goed als ik ben heb ik je dat gegeven![]()
en ik krijg niet eens een dikke zoen plat op mn bakkusquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:13 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Mijn hart is eenvoudig diep menschelijk blij.
Kindertjes die vragen....quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:22 schreef GewoneMan het volgende:
en ik krijg niet eens een dikke zoen plat op mn bakkus![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kindertjes die vragen....
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:32 schreef GewoneMan het volgende:
![]()
![]()
ik neem mn vraag terug
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
en gewoneman...denk je dat het gaat lukken om hem nog voor pinksteren erin te prakken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]trug (sorry dat ik prik mesje stond tever van mn baard vanmorgen)
Goedemiddag allenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen, deze woensdagmorgen.
niet eerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:35 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goedemiddag allen![]()
Deze dame heeft zojuist met de bambiblik en een leuke glimlach er voor gezorgd dat ze niet sinds 1 week ingeschreven staat op de wachtlijst voor een huis, maar sinds bijna twee jaarIK RULE
Best wel eerlijk.... Nou ja.... Ik had me twee jaar geleden ook al ingeschreven en ze zeggen dat ze me een brief hebben gestuurd na een half jaar of ik ingeschreven wou blijven, die hbe ik niet teruggestuurd en dus was ik uitgeschreven. Maar ik kan me geen brief herinneren dus ik heb gezegd dat ik hem bij mijn weten niet ontvangen heb maar het is natuurlijk al meer dan een jaar geleden, knipperknipperglimlach. Nou toen hebben ze mn inschrijving van toen alsnog verlengd, "hoewel we dat normaal echt niet doen hoor". Misschien vind ik nu alsnog iets deze zomerquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:14 schreef Byte_Me het volgende:
niet eerlijk
maar ja, ik zou het ook doen als ik vrouw was.
Maar de deal gaat toch nog wel doorquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:57 schreef dafjedaf het volgende:
Wat jammer dat Op zoek naar een Fuckbuddy. op slot is, had ik toch bijna een foto gepost
Ik zie TS nergens meer....quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:59 schreef m28740 het volgende:
Maar de deal gaat toch nog wel door![]()
het is duidelijk het is ware liefdequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef dafjedaf het volgende:
*schop* Fuifduif!! ben je dr weer jongen![]()
het is duidelijk, ik verveel me vandaagquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:51 schreef GewoneMan het volgende:
het is duidelijk het is ware liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |