ja daar heb je wel een punt het slowchat zie ik in meerdere afdelingen terug en dan zijn ze ook stickyquote:Op maandag 21 juni 2004 15:10 schreef dafjedaf het volgende:
ik vind dat nu we bij deel 9 zijn beland dit topic maar eens sticky moet worden gemaakt.... we hebben nou wel bewezen dat we m genoeg gebruiken en omhoog schoppen, maar als je tig van die rode mapjes hebt is het fucking vervelend zoeken zo.
Gewoon een andere user (eentje die wél handig is met computers en aanverwante zaken) voor je avatar karretje spannen. Ik weet echt niet hoe ik fotootjes avatargeschikt maak.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil dr ook zo een
mail me een leuk plaatje en ik resize hem voor jequote:Op maandag 21 juni 2004 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:ik wil dr ook zo een
Kan jij zorgen dat ik een avatar kan krijgen? Ik heb t zelf geprobeert, maar mijn foto pakt ie niet. de service is steeds neit beschikbaar...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:43 schreef GewoneMan het volgende:
mail me een leuk plaatje en ik resize hem voor jeemail staat in profiel
jaquote:Op maandag 21 juni 2004 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan jij zorgen dat ik een avatar kan krijgen? Ik heb t zelf geprobeert, maar mijn foto pakt ie niet. de service is steeds neit beschikbaar...
vertellllllll vertellllllll desnoods betalen we bijquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef dafjedaf het volgende:
Dat eeuwige paupergezeik van verschillen tussen mannen en vrouwen en verschillen tussen vrouwen en fietsen en bier en weet ik veel.... Te triest gewoon. Mijn eisen zijn veel simpeler
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
dank dank gewoneman
joe roel!
Ik zoek iemand die redelijk hoog scoort op extraversie, laag op neuroticisme, medium op masculiniteit, die van me houdt en een werkend geslachtsorgaan heeft.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
vertellllllll vertellllllll desnoods betalen we bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |