je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
yeah!
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuzequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...
alhoewel dat klinkt best aardig![]()
en helpt het al ???
ow dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze![]()
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ow dan begreep ik je verkeerd![]()
je kan heel goed met 4 plantjes en 400 watt (of tegenwoordig met minder energie slurpende tl verlichting) lekker het hele jaar doorkweken en goed roken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!
whoooot!
en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
ja idd na een trage start is het nu echt een topic met tempo haha wel gaaf dit gewoon lekker slap ouwehoeren ligt me welquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
tja wiet begint standaard te worden hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja wiet begint standaard te worden hierenneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????
![]()
![]()
![]()
vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten![]()
ze gromde niet en ze bewoog nauwelijks...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.![]()
wiet gaat goed samen met seks, vandaar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
arme ziel, maar bekijk het van de goeie kant nu heb je het recht om ontspannen te fokkuhhhquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Lllaura het volgende:
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...![]()
delen ???quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |