abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19596349
Centraal Slowchat topic
Centraal Slowchat Topic: deel 2
Centraal Slowchat Topic: deel 3

geen info uit vorige topic wel linkjes

hier gaan we verder mensen op naar deel 5
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:38:25 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19596362
yeah!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19596431
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
yeah!
je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...

alhoewel dat klinkt best aardig

en helpt het al ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19596880
ik ben weer wakker.. en zojuist even een spareribje besteld..
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:58:38 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19596932
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je moet niet jaloers zijn op die leeuwen die zitten opgesloten en kunnen alleen luieren, eten, slapen en neuken...

alhoewel dat klinkt best aardig

en helpt het al ???
lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
pi_19597029
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!

whoooot!

en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
pi_19597191
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol ik wilde daar niet over praten, want dat is een vrije keuze
ik reageerde op je openingspost hier in deeltje 4.
ow dan begreep ik je verkeerd
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:08:17 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19597234
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ow dan begreep ik je verkeerd
het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:10:42 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19597306
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef Byte_Me het volgende:
ik zie vanavond mn spaanse sex-chica weer!!!!!

whoooot!

en heb net ff wietzaadjes besteld. toch maar weer een kweekje op het balkon starten.
je kan heel goed met 4 plantjes en 400 watt (of tegenwoordig met minder energie slurpende tl verlichting) lekker het hele jaar doorkweken en goed roken.
pi_19597454
dat zal best, maar ik doe het liever zo. heb ook niet echt plek voor een kweekruimte, en geen geld voor de investering in lampen e.d.
pi_19597503
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is leuk om te zien dat een topic dat je ooit aangevraagd hebt lekker loopt, zeker nadat het flink wat weken in de lappenmand heeft gelegen.
ja idd na een trage start is het nu echt een topic met tempo haha wel gaaf dit gewoon lekker slap ouwehoeren ligt me wel dus bij deze bedankt voor het toffe topic
pi_19597576
wie komen er eigenlijk allemaal naar de meet ??? ben ik weleens benieuwd naar

ik kom iig

ps. doompjuh je hebt mail

[ Bericht 18% gewijzigd door GewoneMan op 02-06-2004 20:29:23 ]
pi_19598634
het gaat over neukende leeuwen en wiet weer vandaag?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19598709
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
tja wiet begint standaard te worden hier enneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????

vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten
pi_19598761
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tja wiet begint standaard te worden hier enneuh tja die leeuwen zag ik nou eenmaal bezig zijn vandaag, dat kan ik jullie niet onthouden toch ????

vind alleen wel dat de leeuw zich moet schamen, want het vrouwtje leek er niet echt van te genieten
ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19598857
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:02 schreef Caesu het volgende:

[..]

ze genoot echt wel hoor, ze kunnen alleen niets anders dan grommen.
ze gromde niet en ze bewoog nauwelijks... (of ze gromde heel zacht dat zou kunnen zat een metertje of 30 tussen)
pi_19600122
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Caesu het volgende:
wiet gaat goed samen met seks, vandaar.
pi_19600128
topic staat stil tja doompjuh te druk met dr mail boxjuh (jaja je hebt weer mail )en dafjedaf ook al een poos spoorloos nou ja komt vast wel weer
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:55:11 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19600495
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19600554
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Lllaura het volgende:
Auwauwauwauwauw! Heb net iets te fanatiek gefitnesst...
arme ziel, maar bekijk het van de goeie kant nu heb je het recht om ontspannen te fokkuhhh welkom we misten je al
pi_19603316
topic staat stil
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:26:55 #22
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19603603
Ik heb een perenijsje!!!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19603750
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb een perenijsje!!!

delen ???

hoe maak je dat icon ????????
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:40:30 #24
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19604030
Sorry, lik net m'n stokje af... Morgen weer één!

Icon = * O * zonder spaties

En = - O -
  woensdag 2 juni 2004 @ 23:42:15 #25
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19604070
Ik ga lekker tukkie doen!

Trusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')