abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19761578
Centraal Slowchat topic
Centraal Slowchat Topic: deel 2
Centraal Slowchat Topic: deel 3
Centraal Slowchat Topic deel 4
Centraal Slowchat Topic: deel 5

en hier gaan we verder

laura zou jij de laatste post willen aanpassen met een linkje naar deel 6 ?

op naar deel 7
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19761722
Een moeder wandelt langs de slaapkamer van haar dochter en hoort een eigenaardig gezoem. Zij opent de deur van de kamer en vindt haar dochter naakt op het bed met een vibrator.
Verbijsterd vraagt zij : "Wat doe jij daar?"
Het meisje antwoordt: Ach moeder, ik ben al 35 jaar en woon nog thuis bij jullie. Ik denk niet dat ik dichter bij een huwelijk zal komen dan dit...
Enkele dagen later, hoort de vader een vreemd gezoem uit de logeerkamer komen.
Nieuwsgierig opent hij de deur en vindt zijn dochter naakt op de sofa met de vibrator.
"Wat doe jij daar?" vraagt de vader verbijsterd.
Ach vader, antwoordt het meisje, ik ben al 35 jaar, ik woon nog steeds thuis en zal waarschijnlijk nooit trouwen en dit vervangt voor mij een echtgenoot.
Een week later hoort de moeder weer een raar gezoem maar deze keer komt het uit de living. Zij haast zich naar binnen en vindt haar man op de sofa met naast hem de werkende vibrator, terwijl hij naar de TV kijkt.
Zeg, roept de moeder uit, wat ben jij aan het doen?
"Zie je dat niet?", vraagt hij,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:21:15 #3
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762021
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19762045
pfff wat een hitte...
pi_19762056
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Lllaura het volgende:
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:23:57 #6
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762107
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
O ja! Da's leuk!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19762131
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:23 schreef Lllaura het volgende:

[..]

O ja! Da's leuk!
thnx dat je je bericht hebt gewijzigd
wen er maar vast aan sinds ik weet hoe je die spoilers maakt gebruik ik ze vaker
pi_19762140
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Byte_Me het volgende:
pfff wat een hitte...
dat kan je wel zeggen ja
pi_19762284
ik wil een perenijsje
pi_19762337
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
ik heb alleen aardbei sorry...
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:35:28 #11
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762397
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten voor school!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lllaura op 09-06-2004 19:39:47 (Waren zelfs twee opdrachten...) ]
pi_19762403
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
pi_19762447
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Byte_Me het volgende:
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
nou vooruit dan maar

aardbeien ijsje aangeeft
pi_19762464
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Lllaura het volgende:

[..]

En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten opdrachten voor school!
arme ziel wat heb je het zwaar
pi_19762671
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou vooruit dan maar

aardbeien ijsje aangeeft
jeeeeeee

bedankt!
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:51:30 #16
92409 Twinky
Little star.
pi_19764495
goedenavond, ik ben er weer..
pi_19764520
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Twinky het volgende:
goedenavond, ik ben er weer..
welkom terug dan maar he

wil jij ook een aardbeien ijsje ?
pi_19764823
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:04:23 #19
92409 Twinky
Little star.
pi_19764900
lekker! ik braaf? komt niet eens in mijn woordenboekie voor
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:04:25 #20
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19764902
Want wat krijgen we anders, GewoneMan......?????
pi_19764904
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef erodome het volgende:
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
nee dus kom maar op met die zweep
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:05:04 #22
92409 Twinky
Little star.
pi_19764928
en wat krijgen we anders erodome? billenkoek?
pi_19764980
Hoezo braaf?
Moet je braaf zijn dan?
pi_19764992
Nee geen zweep, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!

Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19765024
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef erodome het volgende:
Nee, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!

Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
jij bent GEMEEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')