SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop héquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Lllaura het volgende:
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...![]()
O ja! Da's leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
thnx dat je je bericht hebt gewijzigdquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
O ja! Da's leuk!![]()
dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Byte_Me het volgende:
pfff wat een hitte...
ik heb alleen aardbei sorry...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten voor school!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Byte_Me het volgende:
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
arme ziel wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten opdrachten voor school!![]()
jeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
aardbeien ijsje aangeeft
welkom terug dan maar hequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Twinky het volgende:
goedenavond, ik ben er weer..
nee dus kom maar op met die zweepquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef erodome het volgende:
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
jij bent GEMEENquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef erodome het volgende:
Nee, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!
Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |