link kan je gewoon vanuit explorer COPY doen en in de post PASTE of de URL intypen geen codes nodig ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:54 schreef Neutraal het volgende:
maar goed om even verder te gaan waar je gebleven was: TS was ik ondertussen al achter
(hoe maak je hier een link en waar kan ik die faq vinden )
niet dat doet hij vanzelf... je kan de naam wel aanpassen maar dan moet je wel met codes werken weet zo niet uit m`n hoofd hoe dat moet... je kan trouwens wel meer met die codesquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:56 schreef Neutraal het volgende:
dat bleek dus
maar hoe verander je de naam dan?
quote:test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn er meer maar deze zijn het meest gebruikt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
vele forums werken hetzelfde, en als je wilt weten hoe je die URL renamed moet je even een post opzoeken waar het in gebruikt wordt die post quoten en dan kan je het zo zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:03 schreef Neutraal het volgende:
het is ook steeds anders op al die forums he :S
deze codes kon ik wel maar vroeg me af wat url rename code was of kan HTML ook?
en ik kan die faq nog steeds niet vinden.. ben ik nou scheel of wat?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:06 schreef petre86 het volgende:
eerst gewoon het adres invoeren
dan posten
dan bewerken.. daar zie je wel wat je kan veranderen (zoals bij mijn sig)
jawel maar heb nix te doen omdat ik niet in ONZ magquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:14 schreef Neutraal het volgende:
Niemand meer online?
pijn?quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:59 schreef Neutraal het volgende:
awww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |