Kun je weg halen hè. Wat je dan overhoudt is een vrij concise (beknopt) naslagwerk betreffende de verschijningsvormen der seksualiteit. Ik kom ook nog met een aantal complimentary categorieën en volgens mij is dan alles ongeveer beschreven. Kan ook dienen als verwijzing in andere topics... En uiteraard kan de boel zonodig worden aangevuld of gecorrigeerd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef erodome het volgende:
Ryan, ik heb het niet over de ontopic inhoudt van die betreffende topic, maar over het offtopic gebeuren....
Maar laat me er even over nadenken, misschien doe ik er wel wat mee....
je was me voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
Erodome, meneer Phalanxxx is weer terug, die gast voegt gewoon helemaal niks toe aan dit forum maar komt hier gewoon alleen om mij, en mij alleen te beledigen en lastig te vallen. Kan daar niet iets aan gebeuren? (Merk je op hoe ik het woord "ban" netjes vermijd)
ik beken, ik heb fok gehackt en het topic geslotenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:37 schreef erodome het volgende:
Slotje vergeten dus....
Maar tis al gebeurt zie ik, heb ik een fantastische medemod of niet!!!!!!
Mijn excuses, zag je verzoekje nu pas, ik heb alles inmiddels verwijderdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik vroeg het te vriendelijk misschien?.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn excuses, zag je verzoekje nu pas, ik heb alles inmiddels verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |