abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19445417
Hier kan je terrecht met je klachten, opmerkingen, mededelingen, ideeen of wat dan ook betreffende dit forum en de moderators.

waar kan je de moderators persoonlijk bereiken?
erodome@fok.nl
aventura@fok.nl

verwijzing naar het vorige feedbacktopic van sexualiteiten

[centraal] vragen en opmerkingen SEX en moderators
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19445463
Ryan, ik heb het niet over de ontopic inhoudt van die betreffende topic, maar over het offtopic gebeuren....

Maar laat me er even over nadenken, misschien doe ik er wel wat mee....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19445752
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef erodome het volgende:
Ryan, ik heb het niet over de ontopic inhoudt van die betreffende topic, maar over het offtopic gebeuren....

Maar laat me er even over nadenken, misschien doe ik er wel wat mee....
Kun je weg halen hè. Wat je dan overhoudt is een vrij concise (beknopt) naslagwerk betreffende de verschijningsvormen der seksualiteit. Ik kom ook nog met een aantal complimentary categorieën en volgens mij is dan alles ongeveer beschreven. Kan ook dienen als verwijzing in andere topics... En uiteraard kan de boel zonodig worden aangevuld of gecorrigeerd.
I´m back.
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:48:42 #4
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19453043
Erodome, meneer Phalanxxx is weer terug, die gast voegt gewoon helemaal niks toe aan dit forum maar komt hier gewoon alleen om mij, en mij alleen te beledigen en lastig te vallen. Kan daar niet iets aan gebeuren? (Merk je op hoe ik het woord "ban" netjes vermijd )
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19454199
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 18:48 schreef dafjedaf het volgende:
Erodome, meneer Phalanxxx is weer terug, die gast voegt gewoon helemaal niks toe aan dit forum maar komt hier gewoon alleen om mij, en mij alleen te beledigen en lastig te vallen. Kan daar niet iets aan gebeuren? (Merk je op hoe ik het woord "ban" netjes vermijd )
je was me voor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19454386
Ik ga ermee aan de slag!!!
pi_19494524
er is een dubbel topic

sex- danwel geslachtsdeelblunders X

Geslachtsdeel blunders (deel X)

beiden over geslachtsblunders deel X

gewoon ff voor de info
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19500385
Tnxxxzzzzzzzzzz, is opgelost nu....
pi_19501194
ero, heb deze ; Geslachtsdeel blunders (deel X) geopend, maar blijkt dubbel, dus mag dicht, aangezien in t andere topic al meerdere reacties staan

Misschien wel leuk om de laatste reactie ff over te zetten!

Thnx.

(EDIT; is nog niet aangepast )

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueEyed op 29-05-2004 21:08:49 (lezen van bovenstaande 2 posten :)) ]
Live it!
pi_19501977
Slotje vergeten dus....

Maar tis al gebeurt zie ik, heb ik een fantastische medemod of niet!!!!!!
pi_19502395
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 21:37 schreef erodome het volgende:
Slotje vergeten dus....

Maar tis al gebeurt zie ik, heb ik een fantastische medemod of niet!!!!!!
ik beken, ik heb fok gehackt en het topic gesloten lief he?
pi_19502638
He gewoneman, niet met de eer gaan strijken jij!!!!!!

Het was mijn lieve medemodje aventura, haar komt alle eer toe.

Pas op hoor, anders komen er nog wat klappen bij!!!!
pi_19553342
in de post voor het keldertje staat nog dat je moet mailen naar jerruh of erodome terwijl dat inmiddels aventura en erodome moet zijn (lijkt me) mischien maar een klein verschil maar voor de nieuwelingen wel handig als het aangepast wordt
pi_19554439
Goedemorgen,

Mag ik een moderator vriendelijk verzoeken om mijn troep uit Welke seksuele categorieën zijn bij jou favoriet. te verwijderen? Ik zal voortaan uit dat topic blijven.

Alvast mijn hartelijke dank.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:09:49 #16
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19559562
Zou iemand misschien de slowchat sessie in het topic over parkeerplaatsseks kunnen verwijderen? best storend...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:46:46 #17
37769 erodome
Zweefteef
pi_19560325
Ik ga ermee bezig........
pi_19563561
Verschil gangbang en orgie?

kan dicht lijkt me, heb al linkje naar vorige topic gegeven...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:53:15 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19563585
Done
pi_19563624
Ik vroeg het te vriendelijk misschien? .
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:11:02 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19564095
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:54 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik vroeg het te vriendelijk misschien? .
Mijn excuses, zag je verzoekje nu pas, ik heb alles inmiddels verwijderd
pi_19565480
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:11 schreef Aventura het volgende:

[..]

Mijn excuses, zag je verzoekje nu pas, ik heb alles inmiddels verwijderd
Dank je wel! .
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:48:42 #23
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19582320
Waar denken vrouwen aan tijdens sex?

lijkt mij overbodig, gister al aan bod geweest...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_19582613
Is gedaan, dankje voor het melden
pi_19599626
Mag ik in dat topic over clithoodpiercings een foto van de mijne zetten? Alleen van mn piercing zeg maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')