Toen ik nog bij mijn ouders woonde het volgende meegemaakt:
Ik kom 's nachts thuis na avond stappen tegen een uurtje of vier en normaal gesproken hoor ik mijn vader snurken. Echter deze nacht dus niet, omdat ik altijd erg rustig binnenkom ook meer weer erg rustig naar buiten gegaan en geprobeerd mijn brien te resetten.
Vervolgens een half uurtje later (want meer tijd heb je toch niet nodig) met wat meer lawaai weer naar binnen gegaan.
's Ochtends aan het ontbijt vraagt mijn moeder hoe laat ik thuis was dus ik heel eerlijk: "Om vier uur" begint mijn vader te lachen en mijn moeder krijgt een rooie kop. Ik dus quasi-boos: " Ja en ik heb jullie gehoord, willen jullie dat nooit weer doen". Deze moeten mijn ouders nog wel eens op feestjes aanhoren.
Nu eentje van mezelf: Ik lig op de bank met een vriendin te hotseflotsen komen in een keer mijn vrienden binnen (achterdeur stond nl. altijd open) zegt mijn beste vriend: "Nou zien we jullie ook eens van de ander kant". Wel beetje genant.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea:
10.000 15.000 20.000 25.000Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten