quote:Op maandag 21 juni 2004 19:02 schreef GewoneMan het volgende:
je mag gerust blijven hoor
Mjah, ik vind het op zich niet erg, want ik heb het normaal heel erg en nu zo'n beetje normaal ofzo... Maar meestal moet ik echt heel ziek zijn ofzo voor dit gebeurt.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:42 schreef GewoneMan het volgende:
kan ik inkomen dafje...
nee hoor dat denk je maar... alleen staat het topic nogal stilquote:Op maandag 21 juni 2004 22:06 schreef Byte_Me het volgende:
niemand meer geil? damn ik ben weer de enige
en heb je het linnen drama overleeft?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef BossFight het volgende:
Hai San, ik zit alweer fftjes op mijn stage, een project in elkaar te pleuren.
* Sannetie gaat ook maar is ff een sigaretje roken!
jullie mannen zijn net vrouwen als het om complimentjes gaat...heerlijk om ze te krijgen....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:30 schreef BossFight het volgende:
Jawel maar in de broek die ik nu aan heb is het bijna niet zo erg, dus opzich. Maargoed het "gevoel" is niet zo aanwezig. Net wel te horen gekregen van het baliemeisje dat ik er vandaag heel leuk uitzie dus dat zijn weer pluspunten!
dat is een "foute" opmerking..dat ze er zoals altijd leuk uit ziet...tipje je zou es moeten ingaan op de details...ik weet niet of ze altijd het zelfde kapsel heeft anders zou je daar es een opmerking overmaken...en vrouwen vinden het niet erg als je zegt dat je het andere kapsel wel leuker vind...als ze het de volgende dag draagt zoals jij het leuk vind..dan is het kat in het bakkie!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:46 schreef BossFight het volgende:
Mij krijg je niet zo snel aan het blozen hoorik reageer gewoon cool en zeg dat zij er zoals altijd ook weer leuk uitziet. En doe een poging tot een charmante glimlach
![]()
Ze heeft heel erg glanzend lang bruin haar. Wat tot nu toe alleen nog maar in een paardenstaart heeft gezeten geloof ik. Maar dat is denk puur uit handigheid want volgens mij is dat niet fijn met werken. Maar ze heeft een hele goede kledingsmaak, waar je toch wel een leuk idee krijgt van hoe het eruit zou zien in bijvoorbeeld een bikini ofzoiets.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
dat is een "foute" opmerking..dat ze er zoals altijd leuk uit ziet...tipje je zou es moeten ingaan op de details...ik weet niet of ze altijd het zelfde kapsel heeft anders zou je daar es een opmerking overmaken...en vrouwen vinden het niet erg als je zegt dat je het andere kapsel wel leuker vind...als ze het de volgende dag draagt zoals jij het leuk vind..dan is het kat in het bakkie!!!![]()
![]()
klopt..heb zelf lang rood haar en idd staartje werkt prettiger...dus omdat je er nog maar een weekje zit en ze woont verweg mag je niet ff flirten...komop zeggg...je bent eenvent of niet...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:55 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ze heeft heel erg glanzend lang bruin haar. Wat tot nu toe alleen nog maar in een paardenstaart heeft gezeten geloof ik. Maar dat is denk puur uit handigheid want volgens mij is dat niet fijn met werken. Maar ze heeft een hele goede kledingsmaak, waar je toch wel een leuk idee krijgt van hoe het eruit zou zien in bijvoorbeeld een bikini ofzoiets.
Ik ga alleen niet overdreven lopen sjansen met haar....Hoewel ik nu het gevoel heb dat ze dat wel met mij doet.![]()
Maargoed ik zit hier nog maar een weekje en ze woont ver weg en ze is redelijk jong en vergelijking met mij. Dus ik zal wel is zien hoe het allemaal af gaat lopen.
Dat win ik al wel op uiterlijk denkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
klopt..heb zelf lang rood haar en idd staartje werkt prettiger...dus omdat je er nog maar een weekje zit en ze woont verweg mag je niet ff flirten...komop zeggg...je bent eenvent of niet.....je zou aan haar kunnen vragen waarom ze haar haar niet los heeft..omdat je vind dat ze mooi haar heeft..kzou zeggen probeer het...kweet zeker dat je het dan overwint van de jongen die thee voor haar haalt
![]()
![]()
En hoe was het bij Metallica?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:09 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
* BossFight loopt ook weer binnen en is zijn stem kwijt dus fluistert ff dat hij eigk liever in zijn bed lag
denk je dat je op uitelijk wel wint....vergis je niet...en wel je handen wassen!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:02 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat win ik al wel op uiterlijk denkEn op niet zo opgedrongen overkomen.
Maar weet niet ik flirt heus wel terug enzo, maar doe het liever niet want ik heb zulke dingen al wel is eerder helemaal verkeerd begrepen en dan krijg je naderhand van die opmerkingen. Maargoed ik zal dalijk wel is ff naar de wc gaan en een babbeltje maken met de lieftallige jongedame, mocht ze tijd hebben.![]()
kom maar dan stopt sannetie je wel ff inquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:09 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
* Sannetie loopt ook weer binnen en is zijn stem kwijt dus fluistert ff dat hij eigk liever in zijn bed lag
Ik denk niet dat hij jou soort "instoppen" op dit ogenblik aan kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
kom maar dan stopt sannetie je wel ff in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |