aha gelukkig is niet iedereen weg...begon me al zorgen te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:10 schreef Grollie het volgende:
Deel 5 alweer.. Tenslotte is het NU vrijdagmiddag dus:
DE REMMEN LOS!!!
op wat?...of wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef BobRooney het volgende:
ik wacht nog ff...
ja op jou...tot je het goeie voorbeeld gaat gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
op wat?...of wie?
zaten allemaal op de chatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
aha gelukkig is niet iedereen weg...begon me al zorgen te maken![]()
Oeoeoeoeoeh kinkyquote:* Sannetie bind jeff21 zn handen vast binden op zn rug en snoert zn mond
Chat? Welke chat?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
zaten allemaal op de chat
maar daar ben ik weg
vind forummen toch leuker en dan kun je beter dingen er naast doen
goh nog geen dametjes met van die strakke hempjes en liplezerbroekjes tegen gekomen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:15 schreef Byte_Me het volgende:
ben eigenlijk helemaal niet geil vanmiddag. doe er eens iets aan
ja..ja het heeft gewoon zolang geduurd voor dat je je los geworsteld hadquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:21 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Oeoeoeoeoeh kinky
Sorry voor de late reactie, was lunch tijd en moest nog effe wat ophalen
nee helemaal niet. alleen vanochtend in mn bed. en nu is het zaad opquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
goh nog geen dametjes met van die strakke hempjes en liplezerbroekjes tegen gekomen ?
wat vervelend voor je![]()
http://www.nexttime.nl/chat/quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:22 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
Chat? Welke chat?
mijn zaad kan er gelukkig wel iets vaker uit dan 1x per dagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee helemaal niet. alleen vanochtend in mn bed. en nu is het zaad op![]()
aha ut betere werk..en nu loopt ut zaad waarschijnlijk over..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee helemaal niet. alleen vanochtend in mn bed. en nu is het zaad op![]()
nee lieverd...vind ik niet zo leuk....gaan jullie maarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:26 schreef Rooie_Zita het volgende:
Sannetie, geraak je niet naar de chat?
wie heeft het over 1 keer? 1 keer is voor amateurs.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
mijn zaad kan er gelukkig wel iets vaker uit dan 1x per dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |