Maar er moet toch bij stefano een belletje gaan rinkelen als die zo 1 van de kelders ziet. En hopen dat isabella zo slim is om naar het ziekenhuis te gaan met nina maar dat denk ik niet dat ze dat doet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Ludo zijn mannetjes nou eens de opdracht gaf mensen af te luisteren wist hij al veel meer, in de Rozeboom hebben Yasmin en Martine weleens hele gesprekken.
Ludo moet gewoon winnen!!! Als hij verliest of 'kapot' wordt gemaakt, zoek ik ook een Yasmin, Martine en Isabella om GTST kapot te maken![]()
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Ludo zijn mannetjes nou eens de opdracht gaf mensen af te luisteren wist hij al veel meer, in de Rozeboom hebben Yasmin en Martine weleens hele gesprekken.
Hahah...jij wel ja....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:17 schreef TFD het volgende:
mooie op ik d8 eerst aan cup-a qua omvang zeg maar, Maar met Thee ook goed
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef -Eddow- het volgende:Er ontstaat brand en Charlie kan er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Volgens mij gaat het meer zo:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Er ontstaat brand en Charlie kan er niet uit
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:45 schreef Zhenar het volgende:
Wie had dat gedacht: als Charlie geil wordt, gaan haar benen weer werken! Zal Nick haar nu in dildo therapie gaan stoppen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef -Eddow- het volgende:Bitchfight anyway!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
nee, denk niet dat het door hun tweeen ontstaat..
Waar?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef RealStevi0w het volgende:
Jawel dat is wel dat heb ik ergens gelezen .. Btw FIJNE VADERDAG![]()
Dat verband zie ik ook niet nee..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:14 schreef dunn0w het volgende:
Nick super lekker?....
.
Stanquote:Op zondag 20 juni 2004 13:11 schreef Frey het volgende:
Weer een paar foto's
[afbeelding]
Martine
[afbeelding]
Stan
[afbeelding]
Remco
[afbeelding]
Pete
[afbeelding]
Philip
[afbeelding]
Morris
[afbeelding]
Job en Charlie
[afbeelding]
Meike
[afbeelding]
Hennie
[afbeelding]
Marcus
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer zo:
Er breekt brand uit, en de deur is zodanig geblokkeerd, dat Charlie er niet uit kan. In paniek springt ze op, en rent naar buiten. Als ze bijna buiten is bedenkt ze zich dat als ze nu naar buiten rent, iedereen door zal hebben dat ze maar deed alsof ze niet kon lopen, omdat ze aandacht wilde krijgen door zielig te doen. Ze rent naar binnen om haar rolstoel te halen, maar ziet dat dat ding al in de fik staat. In blinde paniek rent ze verder het pand in, en struikelt en valt bewusteloos. Nina heeft zichzelf ondertussen weten te bevrijden uit de kelder, en als ze naar boven rent, ziet ze Charlie liggen. Ze bedenkt zich geen minuut, en sleept Charlie aan haar haren naar buiten, en redt zo het leven van Charlie.
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ja hoor
Niks maar doe het dan serieus,quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?
Niets mis mee; en hoeft van mij ook niet serieus trouwens. Een goede dosis creativiteit kan nooit kwaad!quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje filosoferen over verhaallijnen ?
Ik was vrij serieus hoor. Volgens mij zou de verhaallijn die ik beschreef best gebruikt kunnen worden. Zo ongeloofwaardig vond ik hem nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Niks maar doe het dan serieus,
Effe wat anders is het niet eens tijd voor Nick in de topic titel ??
Hij is de coolste newbie van dit siezoen![]()
Inderdaad, en wie weet lezen er wel schrijvers van GTSt hier mee en brengen we ze op ideeënquote:Op zondag 20 juni 2004 19:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niets mis mee; en hoeft van mij ook niet serieus trouwens. Een goede dosis creativiteit kan nooit kwaad!
Sillquote:Op zondag 20 juni 2004 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was vrij serieus hoor. Volgens mij zou de verhaallijn die ik beschreef best gebruikt kunnen worden. Zo ongeloofwaardig vond ik hem nou ook weer niet.
En waarom geen Isabella in de topictitel:
'De Rooie Rus draait weer door'
'Isabella: niet alleen prettig gestoord'
'Isabella: wil je mij ook eens ontvoeren ?'
En het is niet moeilijk voor Nick om de coolste, saaiste en irritantste newbie van het seizoen te zijn: voor zover ik me kan herinneren uis hij de enige...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |