Voorgaande Topics:quote:De liefde
Tja, wat kan ik er over vertellen? Veel, heel veel, maar allesbehalve dat ik het begrijp. Het kan je op een roze wolk laten leven en je de hele wereld om je heen laten vergeten.
Het kan ook zo ontzettend veel pijn doen. Hoe kan het toch dat een man of vrouw je het ene moment helemaal blij kan maken, geil kan maken, verlegen kan maken, om vervolgens een paar maanden later je de huid vol te schelden? Of andersom. Het is zo moeilijk.
Van de week zat ik met Irem en Lieke (van Lexmond, red.) bij het Cirque du Soleil. We keken naar een prachtige voorstelling (Dralion, red.), waar een man en een vrouw sierlijk om elkaar heen bewogen, waarop Irem zei: "kijk mama, die mensen doen net alsof ze verliefd zijn." Niet te geloven hoe zo'n jong kind al zoveel in zich opneemt.
Ik heb de liefde nog lang niet begrepen. Hoe kan het dat juist die verboden liefdes altijd zo goed voelen en die foute mannen zo aantrekkelijk zijn? Waarom is een vrouw niet tevreden met een lieve man, een eerlijke? Is het de spanning? Wat is het toch?
Vroeger voelde ik me zo gevleid als een jongen verliefd op mij was. Als ik dat hoorde, was ik ook al verliefd. Toen was het nog allemaal zo ongecompliceerd, maar nu is het een raadsel, een zwart gat.
Verliefd zijn is het enige dieet waar ik nooit moeite mee gehad heb. Verliefd? Standaard 3 kilo lichter. Soms hoop ik wel eens op de prins op het witte paard, die mij overspoeld met liefde. Iemand die mij continu verrast.
Ik kan daar best lang over fantaseren, over dromen, dan voel ik me echt weer kind. Het moment dat er verkering aan je werd gevraagd op school en dat je in de pauze je eerste schoolvriendje zo voorbij liep, zonder wat te zeggen, omdat je op was van de zenuwen. Mijn eerste kus, dat ik mijn tong zo achter in zijn strot stak en heel gehaast heen en weer draaide.
Eén liefde, dat heb ik in ieder geval wel geleerd, is de moederliefde. Een liefde die je overkomt, inslaat als een raket, een liefde waar je niet omheen kunt, niet zonder kunt en een liefde die je onvoorwaardelijk terugkrijgt.
Irem is mijn nummer één, mijn geschenk uit de hemel.
Dank je.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
PRACHTTITEL, en alhoewel ik geen fan ben yasmin, ook een mooie openingspost. Goed gedaan BVO.
Mee eens...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
Is deze topictitel niet al geweest?
Maar goed, dit was wel de laatste voorlopig over Miss BigBoobs. Hoe lekker ze ook is, volgende wordt over Janine
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
Hoe vaker over Yasmin, hoe beter.quote:Maar goed, dit was wel de laatste voorlopig over Miss BigBoobs. Hoe lekker ze ook is, volgende wordt over Janine
Nee! Janine is puur natuur mooi!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
[..]
Hoe vaker over Yasmin, hoe beter..
Zij is toch véél leuker dan Janine?.
Yasmin ook.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee! Janine is puur natuur mooi!!!
Kom ik weer ff zeiken hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
Nu nog 23 posts .
Was geen onzin.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:37 schreef karoltje het volgende:
[..]
Kom ik weer ff zeiken hoor. Maar moeten die 23 laatste posts dan volgekwakt worden met onzin? Ik vind dat er echt strenger gemod mag worden in de GTST-topics.
Vind je?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Was geen onzin..
quote:Dus..
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:20
volposten maar .
(moet zo weer weg, anders wordt dit topic weer voor m'n neus weggehaald ).
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:21
Hmm..
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:22
Tja, dan doe ik het zelf wel .
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:23
Nog 15 afleveringen trouwens tot de zmerstop .
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:26
Nee hoor T(opic)V(ol)P(osten)
Oooooh .
Svensational Svensational - zondag 6 juni 2004 @ 22:26
sig wijzigen doe ik zo, eerst dit topic vol.
BVO BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:27
En weer niet allemaal gaan zeiken over mij titel + OP he .
en
Vol
BVO - zondag 6 juni 2004 @ 22:27
nu
Karoltje, ben het met je mee eens. Ik ben allang mee gestoptquote:Op maandag 7 juni 2004 00:59 schreef karoltje het volgende:
[..]
Vind je??
[..]
Ja daaaaaaaaag, je gaat nou niet weer voordringen. Ik heb eerst jou voorgelaten, nu BVO, dus volgende topic is voor mijquote:Op zondag 6 juni 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, dit was wel de laatste voorlopig over Miss BigBoobs. Hoe lekker ze ook is, volgende wordt over Janine
Eensch!quote:Op maandag 7 juni 2004 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag, je gaat nou niet weer voordringen. Ik heb eerst jou voorgelaten, nu BVO, dus volgende topic is voor mij![]()
En tóch was Svurno nu aan de beurt.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:10 schreef Dizer het volgende:
Gjeeez nog steeds over wie de volgende topic mag openen?!
Jullie weten wat ik heb gezegd!! En volgende topic is gewoon wie hem eerst pakt! Klaar!!!
Niks vol lullen niks bullshit anymore!! Jongens het wordt een beetje TE nu!
Je lijkt w_i_v welquote:Op maandag 7 juni 2004 10:10 schreef Dizer het volgende:
Jullie weten wat ik heb gezegd!! En volgende topic is gewoon wie hem eerst pakt! Klaar!!!
Ja zodat er drie topics klaarstaan zeker. Is toch geen probleem als ik de volgende gewoon openquote:Op maandag 7 juni 2004 10:10 schreef Dizer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:02 schreef Dizer het volgende:
Wat is er gebeurd donderdag en vrijdag? Mijn moeder had dus de coax cable eruit getrokken omdat ze in mijn kamer aan het verbouwen zijn en dus heeft mijn video alleen maar sneeuw opgenomen
Daantje ?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Karoltje, ben het met je mee eens. Ik ben allang mee gestopt![]()
Maar ik heb die twee gewaarschuwed, als het zo blijft doorgaan, is de volgende topic voor Daantje Mus!
En nu weer ontopic:
Wat is er gebeurd donderdag en vrijdag? Mijn moeder had dus de coax cable eruit getrokken omdat ze in mijn kamer aan het verbouwen zijn en dus heeft mijn video alleen maar sneeuw opgenomen
Daantje rules !quote:Op maandag 7 juni 2004 12:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
Daantje ?
NEE HE - BEN JE GEK GEWORDEN,![]()
![]()
![]()
Zeker weten! Ze speelde het heel erg leuk en ik hoop nog steeds dat ze terug komt!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef Wytze het volgende:
[..]
Daantje rules !
daantje ach ja dennis probeerde dat ruige imago van daantje nog te kopieren door ook een mooie baard te laten staan maar dennis z’n stoppeltjes vielen in het niet bij het blonde bos van daantje. Rot toch op met die daantje, van mij mag ze wegblijven. Dat kind was tenenkrommend vervelend.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:08 schreef Dizer het volgende:
Zeker weten! Ze speelde het heel erg leuk en ik hoop nog steeds dat ze terug komt!!!
Daantje is mooi! En lief
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
daantje ach ja dennis probeerde dat ruige imago van daantje nog te kopieren door ook een mooie baard te laten staan maar dennis z’n stoppeltjes vielen in het niet bij het blonde bos van daantje. Rot toch op met die daantje, van mij mag ze wegblijven. Dat kind was tenenkrommend vervelend.
Heeje Dada, effe off-topic he, ik vind het altijd erg geinig wat je schrijft en ik deel je afkeer van het teveel gebruiken van Engelse termen, dus ga lekker door met mopperen enzo, dan heb ik ook wat te lachen als ik zielig alleen aan mijn scriptie zit.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
daantje ach ja dennis probeerde dat ruige imago van daantje nog te kopieren door ook een mooie baard te laten staan maar dennis z’n stoppeltjes vielen in het niet bij het blonde bos van daantje. Rot toch op met die daantje, van mij mag ze wegblijven. Dat kind was tenenkrommend vervelend.
Dat niet alleen, maar ik bedoel: dat er uberhaupt in het script staat dat er gehuild moet worden om de antwoord van Charlie. Dat Charlie huilt op het nieuws snap ik nog wel, maar die reactie van Morris was onmenselijk. Hij zou zeer verbaast moeten zijn en boos en niet huilen.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef TFD het volgende:
dat zeg ik hij kan niet acteren echt afschuwelijk slecht
En dan ziet Milan's haar er ook nog niet uit!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
Sjors
Wat is dat een trut zeg. Eerst al dat romantisch gedoe doen, Milan ophitsen en dan zo doen. Sorry hoor maar de manier hoe zij tegen Milan deed was toch echt stom gewoon. Wat een trut!!
Ik vond ut wel sexyquote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan ziet Milan's haar er ook nog niet uit!
Zekerrr!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
Ze zag er vandaag trouwens wél leuk uit..
Ja dat verstond ik ook, ik dacht al dat ik het me verbeeld hadquote:Op maandag 7 juni 2004 21:23 schreef digispeed het volgende:
morris maakte trouwens een fout.
hij zei het kan mij eigenlijk ook niks schelen dat robert je moeder is, ik blijf toch je broer
Ja dat kan inderdaad ook kloppen, in die context snap ik 'm wel ja !quote:Op maandag 7 juni 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat van Morris verstond ik ook...maar het is geen fout volgens mij
Volgens mij zei die: Ook al is Robbert je moeder...ik blijf toch je broer"
Zeg maar ironisch bedoeld...
Zo verstond ik hem ookquote:Op maandag 7 juni 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat van Morris verstond ik ook...maar het is geen fout volgens mij
Volgens mij zei die: Ook al is Robbert je moeder...ik blijf toch je broer"
Zeg maar ironisch bedoeld...
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:47 schreef TFD het volgende:
Sjors: IK WIL GEEN SEX!
Milan: oké u bent de zwakste schakel...tot ziens!
zo huil ik ook altijd voor de grapquote:Op maandag 7 juni 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
De reactie van Morris, het huilen, sloeg echt helemaal nergens op. Vet onnatuurlijk.
Je hebt gelijk echt een lauw seizoen zonder vuur en veel te veel zeikende verhaal lijnen, alleen rond Ludo en Martine was het spannend en verhaallijnen rond Ray en Janine zijn leuk, maar voor de rest echt slap gezeik.quote:Op maandag 6 juni 2004 18:44 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat we nu de spectaculairste clifhanger ooit zullen krijgen.
De beste tot nu toe vind ik nog altijd de bruiloft van Simon (2500e).
De terugkeer van Rik en de Janine levend begraven komen op 2e en 3e plaats.
Dit seizoen was mager. Ik heb wel genoten Van Ludo en de terugkeer van Harmsen.
Ook Robert op het dak en de kerstaflevering vond ik cool.
Deze clif moet gewoon de ultieme clif worden
Amen to that!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:55 schreef Spindoc het volgende:
Het ergste van dit seizoen vond ik de verhaallijn rondom het getouwtrek en gemierenneuk om Sil.
ja daar ben ik het helemaal mee eens!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:55 schreef Spindoc het volgende:
Het ergste van dit seizoen vond ik de verhaallijn rondom het getouwtrek en gemierenneuk om Sil.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
Spannendste verhaallijnen waren toch echt wel:
Ludo en Maffia
Ben aan het zoeken, maar kan niks vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:06 schreef BVO het volgende:
Iemand die een of meerdere plaatjes van Jef & Sylvia samen kunnen vinden?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken, maar kan niks vinden![]()
[afbeelding]
Jef en Sylvia![]()
Nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ziet ze er trouwens gek uit op die foto..
Boris, das toch ook alweer jaren geleden?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:17 schreef BVO het volgende:
Yasmin is weer leuk.
Boris stond trouwens op de achtergrond, tijdens de opnames was dat nummer toch nog lang niet uit?.
Boris is goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Boris, das toch ook alweer jaren geleden?
Nou, z'n Spaanse Engels is geniaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Topacteur die gangster
Sylvia's exit was mijn enige GTST-huilmoment ooit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef Tania18 het volgende:
Ben aan het zoeken, maar kan niks vinden![]()
[afbeelding]
Jef en Sylvia![]()
Wil je zeggen dat jij een van de weinigen bent die niet moest janken wanneer Pascalle weer eens in beeld kwam... tranen van leedvermaak danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sylvia's exit was mijn enige GTST-huilmoment ooit.
Dan zapte ik gewoon weg!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:42 schreef DaMart het volgende:
Wil je zeggen dat jij een van de weinigen bent die niet moest janken wanneer Pascalle weer eens in beeld kwam... tranen van leedvermaak dan
Het moment dat ze 'nog 1 keer de zee wil zien' en in de volgende scene op het strand waar Jef naar Kim loop en zegt dat het voorbij is staat mij nog het meest bij.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zapte ik gewoon weg!.
Nee, maar bij Sylvia, toen ze bij die auto afscheid nam van haar familieleden en vrienden.. Ik hield het niet helemaal droog.
En ik was toen 10 ofzo..
Oh jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het moment dat ze 'nog even de zee wilde zien' en in de volgende scene op het strand waar Jef naar Kim loop en zegt dat het voorbij is staat mij nog het meest bij.
Bij mij ook...wanneer was dat eigenlijk?? welk jaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het moment dat ze 'nog 1 keer de zee wil zien' en in de volgende scene op het strand waar Jef naar Kim loop en zegt dat het voorbij is staat mij nog het meest bij.
Alleen maar vrouwen trouwens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb een nieuwe top 3 favoriete personages ooit.
1. Bowien
2. Dian
3. Yasmin
Volgensmij in het seizoen 96/97.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij mij ook...wanneer was dat eigenlijk?? welk jaar?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Hé BVO...ik heb je toegevoegd bij MSN...maar je bent altijd zo snel offline
Aha...okequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik weet het.
.
Vaak als ik niet op de pc maar mijn account nog wel aangemeld staat dan meldt ie zich automatisch aan en gelijk weer af.
oink...toen was ik 9/10quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij in het seizoen 96/97.
Dat mag, want ze heeft wel mooi de beste GTST-dood ooit op haar naam staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef RedGuy het volgende:
Hilde de Mildt is de tante van kennis van me. Schijnt een enorme bitch te zijn.
Ofquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
Sjors stemt zeker ChristenUnie
Vast wel, maar ik heb eigenlijk meer het idee dat ze geen sex wil door die verkrachting (al zegt ze zelf van niet)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
Ik maak me meer zorgen om Rosa eigenlijk... Ludo verwachtte haar thuis, maar in plaats daarvan waren die mannen daar... als ze Rosa maar niets hebben aangedaan...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef Chara het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb eigenlijk meer het idee dat ze geen sex wil door die verkrachting (al zegt ze zelf van niet)
Is er al ehbo onderweg naar Ludo trouwens? 'k vind het best zielig eigenlijk![]()
Sjors stemt niks want ze is nog geen 18.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
Mijne ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sylvia's exit was mijn enige GTST-huilmoment ooit.
Ja dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:18 schreef Chara het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb eigenlijk meer het idee dat ze geen sex wil door die verkrachting (al zegt ze zelf van niet)
Oooowwwweee als er iets met haar gebeurt!! Ooooowwweeee!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om Rosa eigenlijk... Ludo verwachtte haar thuis, maar in plaats daarvan waren die mannen daar... als ze Rosa maar niets hebben aangedaan...
Stef, wacht even. Das die bokser!! NU WEET IK HET WEER!! Stef was heel agressief in het begin. Toen werd hij en Hedwig verliefd op elkaar. Toen heeft Rik (stomme bokser Rik verhaallijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Nee oke, niet de enige (toen Stef dood ging![]()
)
Nu nog een ponny en ze is helemaal hip.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
Jeps...steil haar bij Yasmin staat best
Zijn vingers werden toch alleen maar gebroken? Zo kwam het op mij over tenminste.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:23 schreef mhorvers het volgende:
Is ludo zijn vingers kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest volgt binnenkort
Het is echt waar
[ Bericht 48% gewijzigd door Dizer op 09-06-2004 11:11:32 ]Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:49 schreef Dizer het volgende:
Op verzoek van Dada, in deze topic dan maar:
Spoiler Barbara:Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt waar!
The Most Incredible, Baby
Kijk nog een keer, spoiler aangepast!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Serieus?!
Fijn dat je het hier even neerzet Dizer, dat waardeer ik. Maar waar haal jij dit allemaal vandaan? Echt ik geloof er niets van. Niet dat de verhaallijnen hierboven mij niet leuk lijken maar ik geloof er gewoon niets van.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:49 schreef Dizer het volgende:
Op verzoek van Dada, in deze topic dan maar:
De rest volgt binnenkort
Het is echt waar
zal vanavond even wat posten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
digispeed....kun je misschien caps maken/posten?
Yes Robin blijftquote:Bartho (Jef)zei:
We de cliffhanger opgenomen. Ik mag niets zeggen, dat staat vast.
Het enige wat ik kan vertellen is dat we vorige week donderdag op een kerkhof in Haarlem hebben gestaan om van "iemand" afscheid te nemen. Wie dat is/zijn mag ik niet zeggen.
In ieder geval overleeft niet iedereen de verschrikkelijke brand waarmee we eindigen.
Dan zijn we nu nog ongeveer 6 weken aan het opnemen, ongeveer half juli zijn we echt klaar en is het voor ons vakantie. We nemen nu op na de cliffhanger, dat mag duidelijk zijn.
Tipje van de sluier van het kerkhof wilde ik jullie niet onthouden. Leuk detail: Robin zit ook in de cliffhanger, wat ik wel erg leuk vond. Hij overleeft het hoor. Hee, dat mocht ik niet zeggen van mezelf. Foei.
Fijne dag.
Nee he. Jammer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef Svensational het volgende:
Yes Robin blijft
YAAAAYquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yes Robin blijft
Er ligt waarschijnlijk daar een dooie dan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
In de Veronica gids stond trouwens een plaatje van de zomerstop-cliffhanger, waarop je wel duidelijk de acteurs zag. Ik weet niet meer precies wie erop stonden, maar het waren iig Benjamin, Robin, meneer Harmsen, Dennis, Stefano en nog wat mensen. Ze leken op het plaatje allemaal in grote shock en sommige hadden een doekje om hun mond.![]()
Dit was tegen BVO over dat het Benjamin was!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zou goed kunnen ja
In de Party, spannende foto's hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:46 schreef --Globe-- het volgende:
cool, waar stond dat in ?
Nee, want hij heeft gezegt dat hij nog één seizoen meespeeld .. en hij krijgt ook nog een relatie met Yasminquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens mij staat op een van die linten ook "De Koning", grote kans dat het Benjamin is
Hoe kan Benjamin nou dood zijn en in de kist liggen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:21 schreef Dizer het volgende:
Het is Benjamin. Het kan niet anders. Kijk naar de eerste foto!
De personen die de kist dragen?
Stefano, Dennis, Milan, Ray en Oom Harmsen. De beste mannelijke vrienden van Benjamin. Tis niet anders....
Hij heeft witte kleren aan, misschien word dat weer zo'n engel-scenequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar op een van die plaatjes zie je weer dat Benjamin gefilmd wordt terwijl hij over de kist gebogen staat.
Toch denk ik ook dat het Benjamin is, idd door die mensen die de kist dragen..
Helemaal mee eens... alleen z'n scčnes met Robin waren te pruimen. Als dit maar niet betekent dat we Robin niet meer gaan terug zien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Benjamin is toch een personage van niks
Inderdaad. Ik denk dat Robin hem als Engel gaat zien. Engelen bestaan namelijk in de wereld van GTSTquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij heeft witte kleren aan, misschien word dat weer zo'n engel-scene
Ik vind Benjamin een leuke personage die goed is ontwikkeld in de serie!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:19 schreef dunn0w het volgende:
Benjamin is leuk.....
precies...zo dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:21 schreef Dizer het volgende:
Het is Benjamin. Het kan niet anders. Kijk naar de eerste foto!
De personen die de kist dragen?
Stefano, Dennis, Milan, Ray en Oom Harmsen. De beste mannelijke vrienden van Benjamin. Tis niet anders....
Volgens mij Batbara....oh nee die had wit aan...maar ze lijkt welquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is trouwens dat mens met die zonnebril en dat rare ding op d'r hoofd?
Die relatie klikt niet zo goed... op zun zachts gezegt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:26 schreef RealStevi0w het volgende:
het is idd niet sjors want anders zou isabella en yasmin niet moge komen !!
Dat zou weer kunnen betekenen dat het Ludo en Janine niet zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Waar is Ludo dan??
Waar dan...links van Valerie (helemaal links?)quote:
Lees het artikel eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:35 schreef dunn0w het volgende:
Neee... Benjamin blijft nog een jaar.... tenzij hij terug komt als tweeling broer... maar dat zou wel heel fout zijn.
dat lijkt me Yasmin...aan d'r haren te zienquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
Jainine staat rechtsonder van het rechterplaatje dat ik net postte, met haar armen om Ray heen..
Dat heb ik natuurlijk al gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees het artikel eens
Nee, kijk maar naar de linker cirkel....ziet er niet uit als Martinequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef TFD het volgende:
in witte cirkel--> martine???
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef TFD het volgende:
in witte cirkel--> martine???
Als Janine in d ekist ligt, waar is dan Sjors? En Nina en Lucas?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef Frey het volgende:
Als Janine in de kist ligt, waar is Ludo dan?
Volgens mij is diegene links van Va ( = Valerie) gewoon Janine hoor...kijk maar naar d'r haar (slag d'rin enzo...)quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Good pointquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Misschien omhelst Yasmin Ray niet eens....maar pakt ze net iets uit haar tas....en lijkt het zo alsof ze Ray knuffelt
Idd...en volgens mij is ze die vrouw met zonnenbril en grote hoofddoek die aan het praten is...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef Frey het volgende:
Maar waarom zou Martine nou in godsnaam op de begrafenis zijn??
Ja preciesquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:49 schreef karoltje het volgende:
[..]
Good point, Ze is iig te klein en en 'mollig' om Janine te zijn.
Je ziet haar duidelijk staan met die krukkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:54 schreef digispeed het volgende:
Martine is niet aanwezig
Ludo ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:54 schreef digispeed het volgende:
Martine is niet aanwezig
Ja, die met die krukken lijkt me zeker Martine te zijn...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Je ziet haar duidelijk staan met die krukken![]()
Volgens mij is dat de opnameleider.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd...en volgens mij is ze die vrouw met zonnenbril en grote hoofddoek die aan het praten is...
Dan ligt Janine in het ziekenhuis, want die zou normaal toch meegaan met Ray om hem te steunen enzo...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ludo ook niet
Janine ook niet
Syl ook niet
Nina ook niet
Nick ook niet
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de opnameleider..
Jij vindt die met die krukken niet erg op Martine lijken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef digispeed het volgende:
als martine op de begrafenis bij benjamin,
waarom zou martine er dan bij zijn, zij heeft niets met hem te maken
dan zou het eerder Janine zijn.
Nee lijkt me niet...want kijk maar op deze foto http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/68321686.jpgquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de opnameleider..
Misschien is de stroom uitgevallen door kortsluiting ofzo en ontstaat daardoor de brand. Of er heeft iemand zitten knoeien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Die kaarsjes op de foto....
Misschien is er al iemand overleden??
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ff kijken wie er niet aanwezig zijn (dus dood kunnen zijn)
Janine, Ludo, Martine, Isabella, Jef, Robbert, Valerie, Syl, Nina, Rosa....dat was het denk ik
Als ik dit vergelijk met elkaar...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Effe afvinken wie we allemaal zien:Dennis Ray Milan Meneer Harmsen Robin Laura Barbara Isabella Jef Robbert Benjamin Al lijkt het me niet waarschijnlijk dat je met witte kleren naar een begrafenis gaat Charlie Nick Valerie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat de overledeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan zijnClementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Janine, Martine en Ludo zie ik liever niet dood..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Dan wordt het Sjors of Morris (zie mijn theorie)
Clementine: Are you nuts?
Iemand een plaatje van Jef & Sylvia en Arnie & Linda en evt. nog van Julian & Jessica?
Heb ik nodig voor het tournament, kan ze alleen niet vinden![]()
.
Stemmen kan trouwens nog tot morgen. Het wordt op het laatste moment allemaal nog erg spannend, dus stem zeker nog even.
ludo is niet op begrafenis dus niet janine ook nina is er niet en rosa niet dus volgens mij valt janine af![]()
Hmz...zou kunnenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nick is er wel, hij zit rechts op de foto
[afbeelding]
Wat een kneus die Luis Duerte.FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
DuArte, Deze cynische scene van morris was wel grappig net. Elke vinger van ludo stond toch voor 20 miljoen? dan hoeftie dus nu nog maar 20 milj te dokken :-P. 4 vingers gebroken![]()
![]()
![]()
SPOILER-ALERT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Vind Sjors er op deze foto echt onooglijk uitzien... of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Bupatih het volgende:![]()
Sjors
![]()
Jongens, geloof me. Janine gaat dood. Na 12 jaar einde rol. Zie mijn weblog: http://valentein.blogspot.com![]()
Haha Dizer zag het goed. Meneer duarte onthoofdt mensen. Goed gezien Dizer, jij kent je topcriminelen.quote:Dizer - woensdag 9 juni 2004 @ 11:26:
Milan is volslagen van de wereld nu Sjors dood is gegaan en wil wraak nemen op Duarte en vertrekt naar Chili. In Chili wordt hij gepakt door de bende van Duarte en wordt onthoofd."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Tracey?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef liane het volgende:
ff een vraagje ik las dat milan vrijdag een ex in huis neemt wie zal dat zijn?
Of is dat geen ex?Clementine: Are you nuts?
Weekveel..misschien ook in de kistquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:17 schreef TFD het volgende:
Bupatih als dat zo is waar is barbara dan op de begrafenis?
Ze laat op die foto maar weer ns zien dat ze in het echt precies het tegenovergestelde van Sjors isquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vind Sjors er op deze foto echt onooglijk uitzien... of ligt het aan mij?.
Dat schijnt wel he... ach ja.... het lijkt me irl echt een doos.... scheinheilig kind...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze laat op die foto maar weer ns zien dat ze in het echt precies het tegenovergestelde van Sjors is.
Nee dan lijken me Lieke en Victoria aardiger.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat schijnt wel he... ach ja.... het lijkt me irl echt een doos.... scheinheilig kind...
Nee dan lijken me Lieke en Victoria aardiger.
En Fajah. Lijkt me iemand waar je ontzettend mee kan lachen
.
Lieke en Fajah zijn trouwens goede vriendinnen.
Nogal!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:55 schreef BVO het volgende:
Ik vond Nick wel weervandaag.
En ik word er ook zo moe van dat niemand blijvend gehandicapt is, daar. Robert kwam uit de rolstoel, Ludo kan weer zien, nu Charlie weer..
![]()
Ja Fajah lijkt me wel iemand die er vanalles uit gooit.. als ze een beetje lol heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En Fajah. Lijkt me iemand waar je ontzettend mee kan lachen
.
Lieke en Fajah zijn trouwens goede vriendinnen.
Ja klopt ja. Je had trouwens gelijk over die stukken van Fajah op der site... echt hilarisch sommige stukjes.![]()
Ja, ze schrijft leukquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja Fajah lijkt me wel iemand die er vanalles uit gooit.. als ze een beetje lol heeft.
Ja klopt ja. Je had trouwens gelijk over die stukken van Fajah op der site... echt hilarisch sommige stukjes.. Net als de site van Yoka trouwens
.
Zijn ook precies mijn twee favorieten van het afgelopen seizoen.
Nu ben ik het weer niet met je eens..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ze schrijft leuk. Net als de site van Yoka trouwens
.
Zijn ook precies mijn twee favorieten van het afgelopen seizoen.
Die site van Yoka is leuk idd..... maar kom op zeg... acteren?![]()
Ik vindt Yasmin trouwens ook niet de beste qua acteren... niet dat ik dur slecht vindt ofzo... maar gewoon... ze heeft wel flair.![]()
![]()
Ik krijg steeds sterkere vermoedens dat het tóch Janine is die dood gaat.
Yoka acteerde redelijk, was zeker niet de beste, maar vond haar gewoon iets leuks hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nu ben ik het weer niet met je eens..
Die site van Yoka is leuk idd..... maar kom op zeg... acteren?![]()
Ik vindt Yasmin trouwens ook niet de beste qua acteren... niet dat ik dur slecht vindt ofzo... maar gewoon... ze heeft wel flair..
Fajah vind ik de afgelopen tijd ontzettend gegroeid, acteert goed en heeft gewoon een prachtige uitstraling.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef BVO het volgende:
Ik krijg steeds sterkere vermoedens dat het tóch Janine is die dood gaat.
![]()
.. dat zou niet grappig zijn... waar moet sjors dan gaan wonen?
![]()
![]()
Waar moeten Nina en Lucas dan gaan wonen bedoel jequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
.
Ik vond Ray trouwens wel goed in die laatste scene. Hij had nog gelijk ook.
Nu zitten we weer op een lijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Yoka acteerde redelijk, was zeker niet de beste, maar vond haar gewoon iets leuks hebben.
Fajah vind ik de afgelopen tijd ontzettend gegroeid, acteert goed en heeft gewoon een prachtige uitstraling.
Ze is idd erg gegroeid... in het begin vond ik haar een van de mindere actrices... nu is ze oke...
Ja... Flair ja...![]()
![]()
Janine mag niet dood, net als Martine en Valerie. Dat zijn de leukste karakters.
Benjamin mag wel dood, of Nina ofzo
Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Sjors wordt au-pair voor Sil en gaat bij Laura wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
Laura heeft een kast van een huis leegstaan.
Ik las trouwens nu weer dat er helemaal niemand dood gaat, maar dat er wel iemand uit geschreven wordt, dus het zou gewoon Benjamin kunnen zijn.![]()
Je schijnt met Fajah echt lol te kunnen hebben. In alle roddelbladen staat inmiddels het verhaal gaat dat het in Portugal flink uit de hand is gelopen met de vrijpartijtjes van Fajah en de jonge bruidegom.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja Fajah lijkt me wel iemand die er vanalles uit gooit.. als ze een beetje lol heeft.
Ja klopt ja. Je had trouwens gelijk over die stukken van Fajah op der site... echt hilarisch sommige stukjes.![]()
![]()
Nee hoor, Sjors moet zeker blijven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors mag zeker dood, saaie frigide muts dat ze is![]()
En dat doet ze ook.![]()
![]()
Je verwart frigide met geloofsovertuiging.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors mag zeker dood, saaie frigide muts dat ze is
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ze is in ieder geval wel consequent.![]()
Op de GTST stond vandaag zo'n poll met de vraag of je het eens was met Sjors d'r ideen. Ik vond het best erg verbazingwekkend, maar ruim 40% was het geheel of gedeeltelijk (afhankelijk van de omstandigheden) met Sjors eens.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Didier99 het volgende:
[..]
Je verwart frigide met geloofsovertuiging.
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar ze is in ieder geval wel consequent.![]()
Het is eens leuk dat er een Christelijk wijf in GTST zit wat nog lekker is ook. Goede reclame voor de Kerk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: