| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:04 |
| In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! Yeah, right . Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen. Blablabla [insert random OP-gezeik] Vorige deel: Inso Tijn? Daggla? JeeKaa? Vork? Sjonnie? Pierre? STRANGER? [@@@] #3 [@@@] #4 [@@@] #5 Kookai geile snol! [@@@] #6 Pierre? [@@@] #7 Dago? [@@@] #8 Fibe dollah [@@@] #9 JK? [@@@] #10 Jubileum! [@@@] #11 nueke? [@@@] #12 Iedereen is welkom O+ [@@@]#13 ongeluk enzo [@@@] #14 Nummering zuigt slapeloze maniakken :{w. [@@@] Ik weiger een nummer in te voeren :{w. [@@@] #16 Luie kutusers [@@@] #17 Ruggengraat verzocht [@@@] #18 Tijn? [@@@]#19 Hodfr! [@@@] #20 Het leven is Croupouque. Croupouque is het leven. [@@@] # 21 Static? Dago? [@@@] # 22 Brak [@@@] #23 Inso 14:9-12 [@@@] #24 drikne! vrouewe! [@@@] #25 The son of brak [@@@] Deel 26: Too slow, too drunk [@@@] Deel 27: As if [@@@] #28: Dingen [@@@] Flikker op met je nummer }:|, :{w! [@@@] #30 Nu met nummers voor Joog.. [@@@] 31 Conflict is lief! [@@@] #32 Daggla is een Griekse liefdesgod [@@@] #33 De blinde vlek van Tijn [@@@] #34 Hardgeworden haar. [@@@] #35 Omdat niemand anders het durft.. Geen reeks @@@ @@@ geen geile mail 3*@ : Wat een jolijt! [@@@] Dubbele topics en een nummer. [@³] En nu weer vrolijk doen *O*. Owja, FF! [GPD]Waar is nou die kutreeks met die [@@@]? [@@@] goes GPD [GPD][@@@] Tijns beurt (whehehe) [@@@] [GPD] Makkelijker te vinden :') [@@@] Endeldarmtrekken met Daggla [@@@] Weer een topic met Daggla in de titel, belachelijk [@@@] Nien.. [@@@] Zeg, IR... [@@@] 48: We zijn immers tof @@@ 49 : goedmaaksex is altijd goed 8-) [@@@] Fijn dat jullie me missen [@@@] Nu met een zwarte Inso, de weblogteef [@@@] Kwakkie van vannacht druipt nog na. [@@@] Oh, I didn't realize it was happy, hopping moron day! [@@@] Flashing boobs and failing networks... 2 3 4 5 [@@@] Het leven is goed! Hier verder enzo [ Bericht 73% gewijzigd door Knut op 03-06-2004 17:19:24 ] | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:05 |
| Hoi M_D. | |
| Mattt | donderdag 3 juni 2004 @ 17:06 |
| | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:06 |
| Ja, zo kan het ook. | |
| engessa | donderdag 3 juni 2004 @ 17:07 |
| Slowchat M_D, slowchat! Baggerreeksen bevinden zich ergens anders. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:07 |
quote:Dag JK, hoe is het mën? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:08 |
quote:Het is mijn topic, so I make the fucking rules! | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:08 |
quote:Ik houd niet zo van moeilijk doen | |
| -Xerxes- | donderdag 3 juni 2004 @ 17:09 |
| what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo? | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:10 |
quote:Nee hoor, niks gemist. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:11 |
quote:Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan? | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:11 |
quote:Ze leeft nog! Gelukkig! | |
| martinuhhh | donderdag 3 juni 2004 @ 17:12 |
| *berichtje neerpleurt | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:12 |
quote:Waarom was haar naam bruin? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:13 |
| Oh ja, ik ben tof | |
| Malawi | donderdag 3 juni 2004 @ 17:13 |
quote: quote: | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:14 |
quote:Insert random OP-Gezeik? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:14 |
quote: | |
| UIO_AMS | donderdag 3 juni 2004 @ 17:14 |
| *** meldt zich wederom present *** | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:14 |
quote:Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:15 |
quote:Ik ook! | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:16 |
quote:Waarom is ze zo weinig online? | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:16 |
quote:ik ook! | |
| Malawi | donderdag 3 juni 2004 @ 17:16 |
quote:Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:16 |
quote:Duidelijk! | |
| engessa | donderdag 3 juni 2004 @ 17:16 |
| Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen! | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:17 |
quote:Nee, achterhoeks. Ik kom net uit Groenlo. | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:17 |
quote:Ja toch? is toch duidelijk, of zal ik het anders formuleren... | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:17 |
quote:Ze vind Fok! kut. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:17 |
quote:Doe maar niet | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:17 |
quote:Ik ben immer duidelijk. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:18 |
quote:Wie? Wat? Waar? Waarom? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:18 |
quote: | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:18 |
quote:Als jij net zo tof bedoelt als dat springen roze breezah sletje, laat dan maar zitten hoor | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:19 |
quote:Sazzefraz Lang afwezig Nou, hier. Omdat ze Fok! kut vindt. Ga je eens inlezen, klotenewbie! | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:19 |
| Weet iemand hoe dat ding heet wat er aan het uiteinde van je veter zit ? | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:19 |
quote:Neen. Denk ik. Ze was ook druk. Met "dingen". Enzo. Ze is nog wel eens op IRC!. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:20 |
quote:Wat een kutwijf, zeg. Ik heb geen tijd om me in te lezen. | |
| Dr.Droxz | donderdag 3 juni 2004 @ 17:20 |
quote:irc is | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:21 |
quote:IRC is voor stinkende kut-nerds. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:21 |
quote:Neen. | |
| UIO_AMS | donderdag 3 juni 2004 @ 17:22 |
quote:Neen, ik ben niet tof. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:22 |
quote:Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu? | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:23 |
quote:Ik zit in de ontkenningsfase, JK. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:24 |
quote:Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:24 |
quote:Maar gelukkig ben je wel tof enzo | |
| UIO_AMS | donderdag 3 juni 2004 @ 17:25 |
quote:Ik ook. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:25 |
quote:Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen... | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:25 |
quote:Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in! | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:26 |
quote:Ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers..... | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:26 |
quote:Een gloeilamp? | |
| UIO_AMS | donderdag 3 juni 2004 @ 17:27 |
| Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:28 |
quote:Zoals opeens "Poep!" zeggen? | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:29 |
quote:Die heb ik reeds. Het Satanisme. | |
| UIO_AMS | donderdag 3 juni 2004 @ 17:30 |
quote:bijvoorbeeld | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:31 |
quote: | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:31 |
| Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic! | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:31 |
quote:Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan. Oh nee, wacht. Het eerste dus... | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:32 |
quote:Dag VAC | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:32 |
quote:Ik vind het keifijn dat je dat doet. Keigoed, ga zo door. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:33 |
quote:Wat is de 3e optie? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:35 |
quote:Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:36 |
quote:Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:36 |
quote:Dan ga ik dat maar eens proberen. Heeft iemand een adresje voor explosieven? | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:36 |
| Ik ga zo naar huis. En ik ben tof. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:37 |
| Het schijnen tegenwoordig wel veel Chinese maagden te zijn, iets met voorkeur enzo | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:37 |
quote:In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan..... | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:37 |
| Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:37 |
quote:Mag ik ze ook afschieten onder die vlag? | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:38 |
quote:Nihilisme kost weinig moeite. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:38 |
quote:Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt. | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:39 |
quote:Een broeder! Gegroet vrijmetselaar. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:40 |
quote:Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:40 |
quote:De laatste keer dat ik daar was zag het er zo uit: ![]() Uitverkocht. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 17:40 |
quote:Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee. [ Bericht 13% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 17:42:12 (Citeerongeluk.) ] | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:40 |
![]() | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:41 |
quote:Die zit er al lang in! Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen! | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:41 |
quote:Promises, promises | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:44 |
quote:T.B.S. klinkt eng. Het klinkt als een politieke partij zonder programma die afhankelijk is van een dode Leider. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:44 |
quote:Jaja. die ene keer in het ziekenhuis zeiden ze dat ze een kleine zwelling moesten verwijderen in m'n hoofd, naast m'n elfde ruggenwervel en in mijn maagwand. Beetje vreemd dat ze dat zomaar wisten zonder onderzoek, maar waarom zouden ze liegen? | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:45 |
| *Fluorsnoepje eet* | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:46 |
quote:I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids. | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:47 |
| Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is ook geen pretje hoor. | |
| VelvetAcidChrist | donderdag 3 juni 2004 @ 17:48 |
quote:Tsss , de koude oorlog is al voorbij man. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 17:48 |
| Wat een waardeloze TT. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:48 |
| Nu ga ik naar huis. Be good, you crazy kids! | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 17:48 |
quote:Ach, je moet toch een hobby hebben, dan maar als hobby je leven verneuken door onredelijke angsten en paranoïde gedachtes en een huiskamer van lood. | |
| Maud_Dib | donderdag 3 juni 2004 @ 17:48 |
quote:Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:49 |
quote:Dat proberen ze je wijs te maken! Het is allemaal onderdeel van De Samenzwering! | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 17:50 |
quote:Het is net mijn leven. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 17:50 |
quote:Ik zal al mijn modpowers gebruiken om je TT te veranderen. | |
| engessa | donderdag 3 juni 2004 @ 17:50 |
quote:Doe dr wat aan dan! Oh, wacht.. da wil nie.. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:51 |
quote:Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken? | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 17:51 |
quote:Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 17:56 |
quote:Nog steeds? | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:13 |
| Inso? Wil je ze misschien houden? | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:15 |
quote:Bang voor insozweet? | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:16 |
quote:Dude. Ik wek misschien een andere indruk, maar ik was m'n kleren. Maar ze lijkt er zo blij mee te zijn, dus ik wil dat haar niet afnemen | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:18 |
| Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:18 |
| Wat lief en onbaatzuchtig van je, Tijn! | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:19 |
quote:Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:19 |
quote:Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:23 |
quote:Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten. [ Bericht 1% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 19:24:23 (Nog niet klaar.) ] | |
| engessa | donderdag 3 juni 2004 @ 19:25 |
quote:Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:25 |
quote:Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar. | |
| Bensel | donderdag 3 juni 2004 @ 19:25 |
| ik uberhaupt met recepten... | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:28 |
quote:Ja nee met eten ben ik een held tijdens een goeie dronken bui rond een uurtje of 03:00. quote:Ik wens je spijsverteringsstelsel alvast veel succes toe. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 19:34 |
Hier heb je alvast een voorproefje van wat je nog vaak gaat zien, Tijn. ![]() | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 19:35 |
| Een fietspomp? Ik doe alsof ik het niet snap. | |
| Karboenkeltje | donderdag 3 juni 2004 @ 19:36 |
| Typisch, Jogy. Ik ga *nu* mijn band plakken. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 19:36 |
quote:Goede toevoeging, toch wel. | |
| Seborik | donderdag 3 juni 2004 @ 20:20 |
| Het ziet eruit als een pneumatische hamer. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 20:21 |
quote:Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 20:22 |
quote:Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 21:34 |
| [insert virtual tumbleweed] | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:34 |
| *windgeluidje doet* | |
| Stranger | donderdag 3 juni 2004 @ 21:35 |
| * voorbijwaaiende hooibaal nadoet * | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:36 |
| Heeft iemand Stranger gezien? | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:36 |
| Ondanks dat ik niet van die hyperactieve smileys onder elke post ga plaatsen, steun in de unban van Xebro ook | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:37 |
quote:Runtger foto laten maken | |
| Stranger | donderdag 3 juni 2004 @ 21:37 |
| Had ik toch dat reflecterende gips moeten nemen. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:37 |
quote:Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken? | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:38 |
quote:Kan hij zien wat jij in je buikje hebt | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 21:39 |
| Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:39 |
quote:Enge gast, die Runtger. Het klinkt ook Duits. Figures. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:39 |
quote:Mmmmmm Lijntjes | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:40 |
quote:Das waar alles wat uit Duitsland komt is eng. Behalve het bier | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 21:41 |
quote: ![]() Lijntjes. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:44 |
Ik, als kunstenaar, werk natuurlijk ontzettend veel met lijntjes.![]() | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:45 |
![]() Lijntje | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:46 |
quote:Haha, ja, dat kan natuurlijk ook. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 21:46 |
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:![]() | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:47 |
quote:Dat zijn mooie lijntjes idd | |
| Stranger | donderdag 3 juni 2004 @ 21:48 |
![]() | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 21:49 |
| Is dat Sphere? | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:50 |
quote:Op vakantie met z'n vrienden. | |
| Stranger | donderdag 3 juni 2004 @ 21:50 |
quote:Wel iemand die nauwe sociale contacten heeft opgebouwd. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 21:53 |
quote: | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:54 |
quote: | |
| Stranger | donderdag 3 juni 2004 @ 21:54 |
| Zo, ik duik de kroeg in, heb immers nog maar 4 weken 'vakantie'. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 21:55 |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 21:59 |
| Hoi Tijn. Hoi JK. Hoi Stranger. Veel plezier Stranger. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 21:59 |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 21:59 |
| Ik miste je al, MUUS!! Wat leuk!! Ik ben helemaal hyper Maar dat komt denk ik nog steeds door die rare bak koffie van net | |
| DarkElf | donderdag 3 juni 2004 @ 22:00 |
quote: | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 22:00 |
quote:Muuuuuus | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:00 |
quote:Ik heb de sokken van Tijn aan. Wanna touch me? Huh? Nou? Het mag. [Cartman] I said; WHO WANTS TO TOUCH ME! [/Cartman] | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:02 |
| Ok, I'm cool now | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:02 |
| Hoi Inso. Hoi DE. Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan? | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:02 |
| Waar ben je geweest MUUS? Wat heb je gedaan MUUS? Was het leuk MUUS? Of niet zo leuk MUUS? Je hoeft het niet te vertellen MUUS. Fijn dat je er weer bent MUUS. Hoi MUUS. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:03 |
| Tijn, je sig. Memoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies. Okay, hardop zingen is geen goed idee, maar het idee is wel leuk. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:03 |
quote:Oh geloof me, niet zó'n bak koffie quote:Ze was natgeregend. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:03 |
quote:Nou, ik was halfnaakt en mijn sokken waren nat. Das toch logisch. | |
| QyRoZ | donderdag 3 juni 2004 @ 22:04 |
| MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 22:04 |
quote:taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap | |
| DarkElf | donderdag 3 juni 2004 @ 22:05 |
| hoi | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:05 |
quote:Rot op enge stalkert | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:06 |
quote:Thuis JK. quote:Ik ben godverdomde ziek geweest JK. quote:Nee JK. quote:Niet zo leuk en da's een understatement JK. quote:Toch gedaan JK quote:Thanks JK. quote:Hoi JK. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:06 |
| Wat is dit? O* Nou? Nou? Nou? SPOILER | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 22:06 |
quote:Wat doe jij in een keer naar tegen mij??? | |
| DarkElf | donderdag 3 juni 2004 @ 22:07 |
| arme muus | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:07 |
| Beterschap met terugwerkende kracht, MUUS | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:08 |
| Hoi QyRoZ. Ga ik die 500 mails vandaag nog beantwoorden of doe ik dat toch maar morgen? Oeh, oeh, ik weet het antwoord!! | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:08 |
quote:Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:08 |
quote:Ik hoef nu niet meer te doen alsof ik je aardig vind. SPOILER | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:08 |
| Ik val in herhaling, maar: Fijn dat je weer beter bent. | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 22:09 |
quote:O ja, ik was degene die zo opdringt. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:09 |
| En ook hier beterschap met terugwerkende kracht MUUS. Fijn dat je er weder bent. | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 22:09 |
SPOILERVal dood, kutwijf | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:10 |
| Jullie zijn allemaal lief. Nou ja. Bijna allemaal. | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 22:10 |
quote:Haha die is leuk Zeg inso ben je al bezig met de member review?? | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:11 |
quote:Krijg jij eerst maar de vinketering triangeljosti! SPOILER | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:11 |
quote:Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:11 |
| Ik vind jou ook lief, MUUS Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk. | |
| _bigmac_ | donderdag 3 juni 2004 @ 22:12 |
quote:Oke dan | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:13 |
quote:Ik moet van mijn benen zeggen dat je een klootzak bent. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:14 |
quote:Uiteraard. quote:Doe ik ook altijd bij jou. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:15 |
quote:Tis een kwestie van geven en nemen. I understand. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:20 |
quote:*vul hier ordinaire grap over sex in* | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:22 |
quote:*buldert van het lachen, zoals mannen dat doen* | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:23 |
We gaan nu de stad in. | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:23 |
| Oh wacht, ik ben het. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:24 |
| Hoi NiNi. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:25 |
| Gaat het T? | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:25 |
| Hallo men! Daglla heeft een mpd. [ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Daggla op 03-06-2004 22:27:02 (ofzo) ] | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:26 |
| Wel hodfr. Een schier eindeloze stroom pulp op TV en jij gaat uit met T? Shame on you J. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:27 |
quote:Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien. | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:27 |
| We kijken nu nog patty. Nouja ik eik alleen. | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:28 |
quote:Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet! *knaag *kras | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:28 |
quote:Ik kijk Amsterdamned. Passen jullie op met die grachten? | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:28 |
| Daggla, NiNi, 'we'? Mis ik iets? | |
| Dr.Daggla | donderdag 3 juni 2004 @ 22:28 |
| Vamos. Tjuus. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:30 |
quote:Tjoo. | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:31 |
quote:Wacht maar tot jullie horen wat er is! Dan gaan jullie alleen nog maar lief tegen me doen. of jullie vinden me zo'n überfreak dat jullie nooit meer iets met me te maken willen hebben *knaag | |
| Insomaniac | donderdag 3 juni 2004 @ 22:31 |
quote:Daggla ging voor Nien en mij koken. En ik ben er niet. Dus. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:33 |
quote:NiNi is bij Daggla en post onder zijn account. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:35 |
| Puur vriendschappelijk dus? Tjonge. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:36 |
quote:Het schijnt te kunnen. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:38 |
quote:Weet ik. Alleen levert dat nooit sappige verhalen op. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:38 |
quote:Dat is wat ze ons doen geloven. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:39 |
quote:Maar goed: Inso zou dus meegaan. Nu niet. Dus Daggla en NiNi hebben met hun tweetjes gegeten en zijn met hun tweetjes de stad in. Dat dan weer wel. | |
| MUUS | donderdag 3 juni 2004 @ 22:40 |
quote: quote:Ah. | |
| JohnnyKnoxville | donderdag 3 juni 2004 @ 22:42 |
| Maar goed. Culturelesque dingen doen en bier. Platonisch. Ofzo. Tjoo! | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:53 |
| Nou MUUS. Det liefs djust joe ent mie. | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 22:57 |
| Hoi. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:58 |
| En Joog. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 22:58 |
| Hoi Joog. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 23:01 |
| Wat? Stink ik ofzo? | |
| jogy | donderdag 3 juni 2004 @ 23:04 |
quote:Nee, ik heb een kwebbelkous aan de telefoon | |
| Dirkh | donderdag 3 juni 2004 @ 23:05 |
quote:Wélneeeeee. | |
| static | donderdag 3 juni 2004 @ 23:12 |
| Hallo Tijn. Je stinkt. | |
| Tijn | donderdag 3 juni 2004 @ 23:12 |
| Sticks and stones, sticks and stones | |
| QyRoZ | vrijdag 4 juni 2004 @ 00:43 |
| Hebben Daggla en Nien nog genueckt? | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 00:54 |
| Hoe laat is het eigenlijk? De fukking stroom is kapot gegaan vanavond en nu weet ik niet hoe laat het is. Ook natuurlijk nog een warm en welgemeend 'hoi' van mij! | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:09 |
| Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat. | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:10 |
quote:En dat werkt niet met mijn firewall. Ofzo. Maar ik ben er al achter, het is nu 1:10! | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:11 |
| Het is tijd voor een biertje en een sigaretje | |
| NiteSpeed | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:12 |
| Ik ga zondag naar Shirley | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:12 |
quote:Ik heb nog Grolsch 2.5 Lemon. Het heeft zelfs een nieuwe verpakking gekregen terwijl ik meende dat het niet meer gemaakt zou worden. | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:19 |
| Wat een gave actie om mensen psychotisch te krijgen. | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:21 |
| Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm? | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:22 |
quote:Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom. | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:22 |
| Ik begin al te schuimbekken. | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:23 |
quote:Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd! | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:23 |
quote:Je bent jaloers op mijn John Zorn-held. | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:24 |
quote:Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro. En om te irriteren | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:26 |
quote:Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid. | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:27 |
quote:Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen! | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:27 |
quote:Dat kan me allemaal niets schelen. | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:29 |
quote:Alles om te irriteren. | |
| Seborik | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:33 |
| Damn, van al die bewegende shit wordt je echt misselijk. | |
| Tijn | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:34 |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:36 |
quote:Jep. Nu nog de goede tekst. Of niet. | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:36 |
| Sebbo? Escape indrukken helpt! | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 01:38 |
quote:En de tijd stond stil. Das best eng.. | |
| JohnnyKnoxville | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:39 |
| Huuuh, volgens mij heb ik vanavond nog een Fok!ster gezien. En ik was nog wel incognito bier aan het drinken. | |
| JaWi | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:41 |
| You're kidding | |
| JohnnyKnoxville | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:43 |
| Niet over die Fok!ster. En ook niet over het bier. | |
| Stranger | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:45 |
| Namen wil ik zien, namen! | |
| JaWi | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:45 |
| Ok, ik ga mezelf in een linguistische sleap verwerpen | |
| JohnnyKnoxville | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:48 |
| Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten. | |
| Steve-O | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:53 |
| der is geen hol te beleven meer op dit tijdstip ik ga pitten | |
| engessa | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:54 |
quote:Al dat tension building en dan zo'n anticlimax... | |
| Steve-O | vrijdag 4 juni 2004 @ 02:55 |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 03:21 |
| Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO! Nu m'n roes uitslapiejn | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 03:28 |
| JEeaNiNi r0xx0r. I'm off to deamland. | |
| Tijn | vrijdag 4 juni 2004 @ 03:41 |
quote:Deze sla ik even op | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:11 |
| Werken Hoofdpijn Bijna weekend | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:12 |
quote: | |
| Malawi | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:16 |
| Goedemorgen deze morgen. | |
| EL_REY | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:17 |
| morgen, beter dat zebro gebant is!!! | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:23 |
| Baggerreeks! En wie de fuck is Xebro? | |
| _bigmac_ | vrijdag 4 juni 2004 @ 09:51 |
quote:Please !!! al dat rose doet pijn aan mijn hoofd | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:41 |
| Môgguh. | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:48 |
| Ja, vanaf de 8ste etage zeg ik hallo PR. | |
| _bigmac_ | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:49 |
quote: | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:49 |
| Spring niet! Je hebt nog zoveel om voor te leven!! | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:50 |
quote:OFFTOPIC! | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:51 |
quote:Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm... Waarom moet ik ook alweer niet springen? | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:51 |
quote:Koffie! En Tjsakkatsjikki! | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:52 |
| En ik, natuurlijk. | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:53 |
| Goeiemorgen al te saam. Bijna weekend ! | |
| _bigmac_ | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:54 |
quote:Zo gelukkig wel !! eindelijk vrij Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:55 |
quote:Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret. | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:56 |
quote:Tsjechië is okay ! Vorig jaar september naar Praag geweest. Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen. Tsjechië -> Wat voor kamp en hoe lang ga je ? | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:58 |
| Ga eens even ergens anders slowchatten bicmac en PPL ajb, Niet interessant wat en waar jullie heen gaan, | |
| _bigmac_ | vrijdag 4 juni 2004 @ 10:58 |
quote:Schoolkamp . Ga voor een week. Maandag al om 6uur opstaan | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:01 |
| Have fun, Maar laten we er verder over ophouden. Sorry, Dr. D. I got carried away | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:02 |
| Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 x | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:04 |
quote:ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:05 |
quote:Whehehe, maar ik ben wel tof! Goedemorgen trouwens | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:05 |
quote:En dat nog wel vlak voor het weekend... | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:07 |
quote:Je CAPS Lock staat trouwens aan ![]() | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:08 |
quote:Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt, | |
| _bigmac_ | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:08 |
quote: | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:10 |
quote:Dan is het goed | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:13 |
quote:Wooohooo! En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen. | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:14 |
quote:Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:15 |
quote:Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam. | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:16 |
quote:Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is.. | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18 |
quote:Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ? | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18 |
quote:Het moet altijd nog beter zijn dan dat slootwater wat er hier uit komt. Als dat koffie is, ben ik Ghandi. | |
| jogy | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:18 |
quote: | |
| EL_REY | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:20 |
| zit aan mijn 2e kop koffie!!! met suiker | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:20 |
quote:Dat is al helemaal niet te zuipen | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:22 |
quote:'t is idd niet de beste oplossing nee. Maar ja, smaken verschillen en vroeg me af of het wellicht voor jou een aceeptabele oplossing had kunnen zijn. Nou.... niet dus. | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:23 |
quote:Dan ga je vanzelf wel | |
| QyRoZ | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:26 |
Automatenkoffie.... . | |
| JaWi | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:28 |
| Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie | |
| jogy | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:29 |
quote:Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer | |
| Tijn | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:29 |
| Goeiemorgen. | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:32 |
quote:Handgeschakeld is inderdaad lekkerder | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:33 |
quote:Helemaal als je er dan nog een paar peuken bij rookt. Dan heb je al die energie wel nodig om naar de pot te rennen. | |
| Tijn | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:33 |
quote:Dude... you for real? | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:34 |
quote:Goedermorgen Tijn | |
| PPL | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:35 |
quote:En neem die van mij dan ook even mee. M'n vriendin is een week op vakantie geweest en komt morgen terug. | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:43 |
| Vol? | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:44 |
| Nog niet! Dan wil ik nog snel even de groetjes doen aan mijn moeder, onze hond en die teef die telkens verkeerd telt bij het aanbellen! | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:44 |
| En Tijn! En Daggla! En zo! | |
| JaWi | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45 |
| Gedraag je! | |
| JohnnyKnoxville | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45 |
| Nee? | |
| Maud_Dib | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45 |
quote:En jij ook enzo | |
| jogy | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:45 |
| Hallo, PR! | |
| Dr.Daggla | vrijdag 4 juni 2004 @ 11:52 |
quote:Hey, hallo daar.. | |
| PrivateRyan | vrijdag 4 juni 2004 @ 12:07 |
| Hallo Jogy. |