FOK!forum / Onzin voor je leven! / [@@@] Baggerreeks :r
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:04
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! Yeah, right .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:
Inso
Tijn? Daggla? JeeKaa? Vork? Sjonnie? Pierre? STRANGER?
[@@@] #3
[@@@] #4
[@@@] #5 Kookai geile snol!
[@@@] #6 Pierre?
[@@@] #7 Dago?
[@@@] #8 Fibe dollah
[@@@] #9 JK?
[@@@] #10 Jubileum!
[@@@] #11 nueke?
[@@@] #12 Iedereen is welkom O+
[@@@]#13 ongeluk enzo
[@@@] #14 Nummering zuigt slapeloze maniakken :{w.
[@@@] Ik weiger een nummer in te voeren :{w.
[@@@] #16 Luie kutusers
[@@@] #17 Ruggengraat verzocht
[@@@] #18 Tijn?
[@@@]#19 Hodfr!
[@@@] #20 Het leven is Croupouque. Croupouque is het leven.
[@@@] # 21 Static? Dago?
[@@@] # 22 Brak
[@@@] #23 Inso 14:9-12
[@@@] #24 drikne! vrouewe!
[@@@] #25 The son of brak
[@@@] Deel 26: Too slow, too drunk
[@@@] Deel 27: As if
[@@@] #28: Dingen
[@@@] Flikker op met je nummer }:|, :{w!
[@@@] #30 Nu met nummers voor Joog..
[@@@] 31 Conflict is lief!
[@@@] #32 Daggla is een Griekse liefdesgod
[@@@] #33 De blinde vlek van Tijn
[@@@] #34 Hardgeworden haar.
[@@@] #35 Omdat niemand anders het durft..
Geen reeks @@@
@@@ geen geile mail
3*@ : Wat een jolijt!
[@@@] Dubbele topics en een nummer.
[@³] En nu weer vrolijk doen *O*. Owja, FF!
[GPD]Waar is nou die kutreeks met die [@@@]?
[@@@] goes GPD
[GPD][@@@] Tijns beurt (whehehe)
[@@@] [GPD] Makkelijker te vinden :')
[@@@] Endeldarmtrekken met Daggla
[@@@] Weer een topic met Daggla in de titel, belachelijk
[@@@] Nien..
[@@@] Zeg, IR...
[@@@] 48: We zijn immers tof
@@@ 49 : goedmaaksex is altijd goed 8-)
[@@@] Fijn dat jullie me missen
[@@@] Nu met een zwarte Inso, de weblogteef
[@@@] Kwakkie van vannacht druipt nog na.
[@@@] Oh, I didn't realize it was happy, hopping moron day!
[@@@] Flashing boobs and failing networks... 2 3 4 5
[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo

[ Bericht 73% gewijzigd door Knut op 03-06-2004 17:19:24 ]
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:05
Hoi M_D.
.
Matttdonderdag 3 juni 2004 @ 17:06
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:06
Ja, zo kan het ook.
engessadonderdag 3 juni 2004 @ 17:07
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:07
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi M_D.
.
Dag JK, hoe is het mën?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:08
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef engessa het volgende:
Slowchat M_D, slowchat!

Baggerreeksen bevinden zich ergens anders.
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:08
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef jogy het volgende:
Ja, zo kan het ook.
Ik houd niet zo van moeilijk doen
-Xerxes-donderdag 3 juni 2004 @ 17:09
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:10
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Nee hoor, niks gemist.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:11
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef -Xerxes- het volgende:
what up met die @@@???? hebik weer iets gemist ofzo?
Sorry, hadden het er vier moeten zijn dan?
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:11
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Dag JK, hoe is het mën?
Ze leeft nog! Gelukkig!
martinuhhhdonderdag 3 juni 2004 @ 17:12
*berichtje neerpleurt
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:12
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze leeft nog! Gelukkig!
Waarom was haar naam bruin?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:13
Oh ja, ik ben tof
Malawidonderdag 3 juni 2004 @ 17:13
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Het is mijn topic, so I make the fucking rules!
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik houd niet zo van moeilijk doen
Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:14
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:
In principe is iedereen welkom. Post op een normale gezellige manier mee. Doe je dat niet, dan ben je gewoon aan het trollen. Ga je na een aantal waarschuwingen stug door met moedwillig sfeer verkloten, volgt er onherroepelijk een ban. Zie ook Huisregels Onzin voor je Leven! .

Vorige topics zijn niet met de search te vinden, dus gaan we elke keer zo'n josti-openingspost in elkaar flansen.

Blablabla

[insert random OP-gezeik]

Vorige deel:

[@@@] Het leven is goed!

Hier verder enzo
Insert random OP-Gezeik?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:14
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Insert random OP-Gezeik?
UIO_AMSdonderdag 3 juni 2004 @ 17:14
*** meldt zich wederom present ***
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:14
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom was haar naam bruin?
Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:15
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, ik ben tof
Ik ook!
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:16
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Door Cynix dacht ik. Ik weet niet wat er tegenover stond. Maar haar kennende vermoed ik een puntschoen in zijn aars.
Waarom is ze zo weinig online?

Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:16
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
ik ook!
Malawidonderdag 3 juni 2004 @ 17:16
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ook!
Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:16
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook!
Duidelijk!
engessadonderdag 3 juni 2004 @ 17:16
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:17
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Malawi het volgende:

[..]

Heb je Turks lopen ouwehoeren vandaag?
Nee, achterhoeks. Ik kom net uit Groenlo.
Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:17
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ja toch? is toch duidelijk, of zal ik het anders formuleren...
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:17
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarom is ze zo weinig online?

Ze vind Fok! kut.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:17
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Doe maar niet
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:17
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Duidelijk!
Ik ben immer duidelijk.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:18
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze vind Fok! kut.
Wie?
Wat?
Waar?
Waarom?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:18
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ze vind Fok! kut.
Vindt ze ons dan ook kut?
Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:18
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Als jij net zo tof bedoelt als dat springen roze breezah sletje, laat dan maar zitten hoor
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:19
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wie?
Wat?
Waar?
Waarom?
Sazzefraz
Lang afwezig
Nou, hier.
Omdat ze Fok! kut vindt.

Ga je eens inlezen, klotenewbie!
Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:19
Weet iemand hoe dat ding heet wat er aan het uiteinde van je veter zit ?
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:19
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef Maud_Dib het volgende:
Vindt ze ons dan ook kut?
Neen. Denk ik.
Ze was ook druk. Met "dingen".
Enzo.

Ze is nog wel eens op IRC!. !
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:20
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Sazzefraz
Lang afwezig
Nou, hier.
Omdat ze Fok! kut vindt.

Ga je eens inlezen, klotenewbie!
Wat een kutwijf, zeg. .
Ik heb geen tijd om me in te lezen.
Dr.Droxzdonderdag 3 juni 2004 @ 17:20
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neen. Denk ik.
Ze was ook druk. Met "dingen".
Enzo.

Ze is nog wel eens op IRC!. !
irc is
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:21
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]


Ze is nog wel eens op IRC!. !
IRC is voor stinkende kut-nerds.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:21
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
irc is
Neen.
UIO_AMSdonderdag 3 juni 2004 @ 17:22
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef engessa het volgende:
Zijn wij niet allemaal tof omdat wij allen in @@@ posten? De een wat meer dan de ander maar tof zijn wij allen!
Neen, ik ben niet tof.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:22
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:
IRC is voor stinkende kut-nerds.
Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:23
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Et tu, Veluwsche Vrind? Et tu?
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:24
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:24
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat een kutwijf, zeg. .
Ik heb geen tijd om me in te lezen.
Maar gelukkig ben je wel tof enzo
UIO_AMSdonderdag 3 juni 2004 @ 17:25
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit in de ontkenningsfase, JK.
Ik ook.
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:25
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

IRC is voor stinkende kut-nerds.
Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:25
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:26
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ah. Dat is dan op zich wel weer typisch Veluws. Alles wat je doodzwijgt bestaat niet.
Ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers, ik zien geen naakte fietsers.....
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:26
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Pas op voor lichtgevende kastjes waar beelden uitkomen. Daar zit Den Duivel in!
Een gloeilamp?
UIO_AMSdonderdag 3 juni 2004 @ 17:27
Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:28
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Collega's zitten ringtones testen. Ik ga hier gauw weg voordat ik ongeoorloofde dingen ga doen.
Zoals opeens "Poep!" zeggen?
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:29
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:25 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Q... Als je jezelf zo haat kun je toch net zo goed een religie nemen, jongen...
Die heb ik reeds. Het Satanisme.
UIO_AMSdonderdag 3 juni 2004 @ 17:30
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Zoals opeens "Poep!" zeggen?
bijvoorbeeld
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:31
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

bijvoorbeeld
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:31
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:31
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die heb ik reeds. Het Satanisme.
Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan. Oh nee, wacht. Het eerste dus...
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:32
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Dag VAC
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:32
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , ik wilde me weer even melden in dit kei leuke topic!
Ik vind het keifijn dat je dat doet. Keigoed, ga zo door.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:33
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Als in het aanbidden van de Gevallen Engel of als in het aanbidden van je eigen behoeften het het bevredigen daarvan.
Wat is de 3e optie?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:35
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat is de 3e optie?
Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:36
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wat is de 3e optie?
Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:36
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:35 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Jezelf opblazen in een bus en dan hopen dat je iedere dag 14 maagden krijgt.
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Heeft iemand een adresje voor explosieven?
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:36
Ik ga zo naar huis. En ik ben tof.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:37
Het schijnen tegenwoordig wel veel Chinese maagden te zijn, iets met voorkeur enzo .
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:37
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Dan ga ik dat maar eens proberen.
Heeft iemand een adresje voor explosieven?
In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:37
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:37
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:36 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Gewoon rebels roepen dat je satanist bent zodat je lekker christenen in je omgeving kunt schokken.
Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:38
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Nihilisme kost weinig moeite.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:38
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Tss , satanisten , Vrijmetselarij , dat is pas cool.
Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:39
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
Een broeder!
Gegroet vrijmetselaar.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:40
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Geheime Vrijmetselaarsgroet uitbrengt.
Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:40
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

In Enschede heeft nog een tijdje zo'n fabriek gestaan.....
De laatste keer dat ik daar was zag het er zo uit:



Uitverkocht. .
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 17:40
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mag ik ze ook afschieten onder die vlag?
Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.

[ Bericht 13% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 17:42:12 (Citeerongeluk.) ]
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:40
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:41
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
Die zit er al lang in!
Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen!
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:41
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik lees ook mee in TRU, als je een chip in m'n kop propt draai ik je testikels eraf .
Promises, promises
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:44
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:40 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja. Als je dan "Hahaaa! Zuig mijn Duistere Meesters doornige pik in het naleven, stelletje hostieknabbelaars en sterf!" roept maak je ook nog wel kans op T.B.S. proefverlof over een maand of twee.
T.B.S. klinkt eng. Het klinkt als een politieke partij zonder programma die afhankelijk is van een dode Leider.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:44
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Die zit er al lang in!
Ook ene in je maag waarschijnlijk , om vast te stellen wat je eet en dan kunnen grote bedrijven er mooi op inspelen!
Jaja. die ene keer in het ziekenhuis zeiden ze dat ze een kleine zwelling moesten verwijderen in m'n hoofd, naast m'n elfde ruggenwervel en in mijn maagwand.

Beetje vreemd dat ze dat zomaar wisten zonder onderzoek, maar waarom zouden ze liegen? .
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:45
*Fluorsnoepje eet*
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:46
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:45 schreef jogy het volgende:
*Fluorsnoepje eet*
I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:47
Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is
ook geen pretje hoor.
VelvetAcidChristdonderdag 3 juni 2004 @ 17:48
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids.
Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 17:48
Wat een waardeloze TT.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:48
Nu ga ik naar huis. Be good, you crazy kids!
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 17:48
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als je hele leven in het teken staat van lood en aluminiumfolie om de chips geen kans te geven informatie te verzenden ( en andere radarcontrolevoiceactiveteddingetjes!!! ) is
ook geen pretje hoor.
Ach, je moet toch een hobby hebben, dan maar als hobby je leven verneuken door onredelijke angsten en paranoïde gedachtes en een huiskamer van lood.
Maud_Dibdonderdag 3 juni 2004 @ 17:48
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:49
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Tsss , de koude oorlog is al voorbij man.
Dat proberen ze je wijs te maken!
Het is allemaal onderdeel van De Samenzwering!
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 17:50
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Het is net mijn leven.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 17:50
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Als je het maar uit je hoofd laat om er mee te gaan rommelen.
Ik zal al mijn modpowers gebruiken om je TT te veranderen. .
engessadonderdag 3 juni 2004 @ 17:50
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Doe dr wat aan dan! Oh, wacht.. da wil nie..
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:51
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Wat een waardeloze TT.
Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 17:51
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dag Inso. Hoe gaat het met Tijns sokken?
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes. .
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 17:56
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
Die hebben het goed naar hun zin aan mijn poezelige voetjes. .
Nog steeds? ! Wat een slettesokken!
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:13
Inso?

Wil je ze misschien houden?
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:15
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:13 schreef Tijn het volgende:
Inso?

Wil je ze misschien houden?
Bang voor insozweet?
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:16
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:15 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Bang voor insozweet?
Dude. Ik wek misschien een andere indruk, maar ik was m'n kleren.

Maar ze lijkt er zo blij mee te zijn, dus ik wil dat haar niet afnemen

Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:18
Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel.
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:18
Wat lief en onbaatzuchtig van je, Tijn!
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:19
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:18 schreef Tijn het volgende:
Ik sta trouwens weer helemaal te shaken hier. We hebben net een grote bak koffie gemaakt, maar we vonden 'em wat slap. Dus toen hebben we er nog wat oploskoffie bij gegooid. Maar toen werd het vies. Dus hebben we er heel veel suiker in gedonderd, maar toen werd het vies en zoet. En toen hebben we er een sloot whiskey bij gegooid en toen ging het wel.
Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:19
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Weet je wat je ook met ranzige koffie kunt doen? Wegpleuren. Dan hou je nog prima whisky over.
Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:23
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we overwogen. Maar ja. He.
Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Karboenkeltje op 03-06-2004 19:24:23 (Nog niet klaar.) ]
engessadonderdag 3 juni 2004 @ 19:25
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:25
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ach, het is maar een tip. Ik heb namelijk slechte ervaringen met: "Hé, dit is ranzig, wat hebben we nog liggen om het wat eetbaarder te maken."-recepten.
Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.
Benseldonderdag 3 juni 2004 @ 19:25
ik uberhaupt met recepten...
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:28
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef engessa het volgende:

[..]

Ketchup (of curry) werkt altijd goed. Drank niet.
Ja nee met eten ben ik een held tijdens een goeie dronken bui rond een uurtje of 03:00.
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:25 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik ben nog jong, naïef en kneedbaar.
Ik wens je spijsverteringsstelsel alvast veel succes toe.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 19:34
Hier heb je alvast een voorproefje van wat je nog vaak gaat zien, Tijn.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 19:35
Een fietspomp?

Ik doe alsof ik het niet snap.
Karboenkeltjedonderdag 3 juni 2004 @ 19:36
Typisch, Jogy. Ik ga *nu* mijn band plakken.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 19:36
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef Tijn het volgende:
Ik doe alsof ik het niet snap.
Goede toevoeging, toch wel.
Seborikdonderdag 3 juni 2004 @ 20:20
Het ziet eruit als een pneumatische hamer.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 20:21
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:20 schreef Seborik het volgende:
Het ziet eruit als een pneumatische hamer.
Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen .
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 20:22
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar denk je wel anders over als je het uiteinde van de slang tegen je maagwand voelt kriebelen .
Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 21:34
[insert virtual tumbleweed]
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:34
*windgeluidje doet*
Strangerdonderdag 3 juni 2004 @ 21:35
* voorbijwaaiende hooibaal nadoet *



ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 21:36
Heeft iemand Stranger gezien?
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:36
Ondanks dat ik niet van die hyperactieve smileys onder elke post ga plaatsen, steun in de unban van Xebro ook
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 21:37
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als iets in je maag zit, kun je uberhaupt weinig zeggen over hoe het eruit ziet.
Runtger foto laten maken
Strangerdonderdag 3 juni 2004 @ 21:37
Had ik toch dat reflecterende gips moeten nemen.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:37
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Runtger foto laten maken
Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 21:38
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wie is Runtger en waarom zou ik hem een foto van me laten maken?
Kan hij zien wat jij in je buikje hebt
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 21:39
Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:39
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Kan hij zien wat jij in je buikje hebt
Enge gast, die Runtger.

Het klinkt ook Duits.

Figures.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:39
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu zou je toch denken dat hier genoeg mensen met lijntjes met boven/achter posten om [desbetreffende user] te laten unpermbannen.
Mmmmmm

Lijntjes
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 21:40
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:

[..]

Enge gast, die Runtger.

Het klinkt ook Duits.

Figures.
Das waar alles wat uit Duitsland komt is eng.
Behalve het bier
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 21:41
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:39 schreef Tijn het volgende:
Mmmmmm

Lijntjes


Lijntjes. .
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:44
Ik, als kunstenaar, werk natuurlijk ontzettend veel met lijntjes.

_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 21:45

Lijntje
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:46
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Lijntje
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.

JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 21:46
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 21:47
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als mede-(semi)kunstenaar kan ik niet achterblijven:
[afbeelding]
Dat zijn mooie lijntjes idd
Strangerdonderdag 3 juni 2004 @ 21:48




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 21:49
Is dat Sphere?
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:50
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
Op vakantie met z'n vrienden.
Strangerdonderdag 3 juni 2004 @ 21:50
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is dat Sphere?
Wel iemand die nauwe sociale contacten heeft opgebouwd.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 21:53
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.

.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:54
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef MUUS het volgende:

[..]

:').
MUUS!!!!!!!
Strangerdonderdag 3 juni 2004 @ 21:54
Zo, ik duik de kroeg in, heb immers nog maar 4 weken 'vakantie'.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 21:55
MUUS !
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 21:59
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 21:59
MUUS!
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 21:59
Ik miste je al, MUUS!!

Wat leuk!!

Ik ben helemaal hyper

Maar dat komt denk ik nog steeds door die rare bak koffie van net
DarkElfdonderdag 3 juni 2004 @ 22:00
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 22:00
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Muuuuuus
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:00
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef MUUS het volgende:
Hoi Tijn.
Hoi JK.
Hoi Stranger. Veel plezier Stranger.
Ik heb de sokken van Tijn aan. Wanna touch me? Huh? Nou? Het mag. .

[Cartman] I said; WHO WANTS TO TOUCH ME! [/Cartman]
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:02
Ok, I'm cool now
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:02
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:02
Waar ben je geweest MUUS? Wat heb je gedaan MUUS? Was het leuk MUUS? Of niet zo leuk MUUS? Je hoeft het niet te vertellen MUUS. Fijn dat je er weer bent MUUS. Hoi MUUS. .
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:03
Tijn, je sig. .

Memoriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies.

Okay, hardop zingen is geen goed idee, maar het idee is wel leuk.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:03
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:

Ik heb ook koffie op, Tijn
Oh geloof me, niet zó'n bak koffie
quote:
en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Ze was natgeregend.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:03
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
Nou, ik was halfnaakt en mijn sokken waren nat. Das toch logisch. .
QyRoZdonderdag 3 juni 2004 @ 22:04
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! .
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 22:04
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Hoi Inso.
Hoi DE.

Ik heb ook koffie op, Tijn en waarom heeft Inso Tijn's sokken aan?
taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap
DarkElfdonderdag 3 juni 2004 @ 22:05
hoi
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:05
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:04 schreef Dirkh het volgende:

[..]

taptaptaptap, afwacht.....taptaptaptap
Rot op enge stalkert .
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:06
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ben je geweest MUUS?
Thuis JK.
quote:
Wat heb je gedaan MUUS?
Ik ben godverdomde ziek geweest JK.
quote:
Was het leuk MUUS?
Nee JK.
quote:
Of niet zo leuk MUUS?
Niet zo leuk en da's een understatement JK.
quote:
Je hoeft het niet te vertellen MUUS.
Toch gedaan JK
quote:
Fijn dat je er weer bent MUUS.
Thanks JK.
quote:
Hoi MUUS. .
Hoi JK. .
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:06
Wat is dit? O*

Nou? Nou? Nou?
SPOILER
een cheerleader met lepra! Ze zwaaide te hard en toen viel haar arm er af!
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 22:06
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Rot op enge stalkert .
Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
DarkElfdonderdag 3 juni 2004 @ 22:07
arme muus
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:07
Beterschap met terugwerkende kracht, MUUS
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:08
Hoi QyRoZ.


Ga ik die 500 mails vandaag nog beantwoorden of doe ik dat toch maar morgen? Oeh, oeh, ik weet het antwoord!!
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:08
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:08
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat doe jij in een keer naar tegen mij???
Ik hoef nu niet meer te doen alsof ik je aardig vind. .
SPOILER
DAT IS EEN GRAPPIE DIRK! IK LOOP MET JE TE FOKKEN! IK VIND JE STIEKEM NOG STEEDS LIEF HOOR!
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:08
Ik val in herhaling, maar: MUUS .

Fijn dat je weer beter bent.
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 22:09
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef Tijn het volgende:

[..]

Misschien moet je jezelf niet zo opdringen en gewoon even netjes je plaats kennen.
O ja, ik was degene die zo opdringt.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:09
En ook hier beterschap met terugwerkende kracht MUUS. Fijn dat je er weder bent. .
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 22:09
SPOILER
gelukkig, ik schrok al
Val dood, kutwijf
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:10
Jullie zijn allemaal lief.

Nou ja. Bijna allemaal.
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 22:10
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wat is dit? O*

Nou? Nou? Nou?
SPOILER
een cheerleader met lepra! Ze zwaaide te hard en toen viel haar arm er af!
Haha die is leuk

Zeg inso ben je al bezig met de member review??
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:11
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
SPOILER
gelukkig, ik schrok al
Val dood, kutwijf
Krijg jij eerst maar de vinketering triangeljosti!
SPOILER
Lachen he, met ons
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:11
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Haha die is leuk

Zeg inso ben je al bezig met de member review??
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen. .
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:11
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk.
_bigmac_donderdag 3 juni 2004 @ 22:12
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad! Maar dat gaat helemaal goed komen. .
Oke dan
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:13
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk. Terwijl ik naar je tieten kijk.
Ik moet van mijn benen zeggen dat je een klootzak bent. .
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:14
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind jou ook lief, MUUS

Op een coole manier natuurlijk.
Uiteraard.
quote:
Terwijl ik naar je tieten kijk.
Doe ik ook altijd bij jou.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:15
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd bij jou.
Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:20
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:15 schreef Tijn het volgende:

[..]

Tis een kwestie van geven en nemen. I understand.
*vul hier ordinaire grap over sex in*
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:22
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

*vul hier ordinaire grap over sex in*
*buldert van het lachen, zoals mannen dat doen*
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:23
Inso

We gaan nu de stad in.
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:23
Oh wacht, ik ben het.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:24
Hoi NiNi.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:25
Gaat het T?
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:25
Hallo men!

Daglla heeft een mpd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Daggla op 03-06-2004 22:27:02 (ofzo) ]
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:26
Wel hodfr. Een schier eindeloze stroom pulp op TV en jij gaat uit met T?

Shame on you J. .
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:27
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso

We gaan nu de stad in.
Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien. .
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:27
We kijken nu nog patty.

Nouja ik eik alleen.
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:28
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Bedankt voor je lieve smsje terug Sjanien. .
Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!

*knaag

*kras

Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:28
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
We kijken nu nog patty.

Nouja ik eik alleen.
Ik kijk Amsterdamned. Passen jullie op met die grachten?
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:28
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
Dr.Daggladonderdag 3 juni 2004 @ 22:28
Vamos. Tjuus.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:30
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vamos. Tjuus.
Tjoo.
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:31
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Neeee! We waren echt bedroefd! Je verdient het niet!

*knaag

*kras

Wacht maar tot jullie horen wat er is! Dan gaan jullie alleen nog maar lief tegen me doen. .

of jullie vinden me zo'n überfreak dat jullie nooit meer iets met me te maken willen hebben

*knaag
Insomaniacdonderdag 3 juni 2004 @ 22:31
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
Daggla ging voor Nien en mij koken. En ik ben er niet. Dus. .
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:33
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef MUUS het volgende:
Daggla, NiNi, 'we'?

Mis ik iets?
NiNi is bij Daggla en post onder zijn account.
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:35
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:36
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
Het schijnt te kunnen.
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:38
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het schijnt te kunnen.
Weet ik.

Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:38
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef MUUS het volgende:
Puur vriendschappelijk dus?


Tjonge. .
Dat is wat ze ons doen geloven.
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:39
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:
Weet ik.

Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
Maar goed: Inso zou dus meegaan. Nu niet. Dus Daggla en NiNi hebben met hun tweetjes gegeten en zijn met hun tweetjes de stad in. Dat dan weer wel.
MUUSdonderdag 3 juni 2004 @ 22:40
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef MUUS het volgende:

[..]


Alleen levert dat nooit sappige verhalen op.
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat is wat ze ons doen geloven.
Ah. .
JohnnyKnoxvilledonderdag 3 juni 2004 @ 22:42
Maar goed. Culturelesque dingen doen en bier. Platonisch. Ofzo.

Tjoo!
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:53
Nou MUUS.

Det liefs djust joe ent mie.
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 22:57
Hoi.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:58
En Joog.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 22:58
Hoi Joog.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 23:01
Wat? Stink ik ofzo?
jogydonderdag 3 juni 2004 @ 23:04
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
Wat? Stink ik ofzo?
Nee, ik heb een kwebbelkous aan de telefoon
Dirkhdonderdag 3 juni 2004 @ 23:05
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:01 schreef Tijn het volgende:
Wat? Stink ik ofzo?
Wélneeeeee.
staticdonderdag 3 juni 2004 @ 23:12
Hallo Tijn. Je stinkt.
Tijndonderdag 3 juni 2004 @ 23:12
Sticks and stones, sticks and stones
QyRoZvrijdag 4 juni 2004 @ 00:43
Hebben Daggla en Nien nog genueckt?
engessavrijdag 4 juni 2004 @ 00:54
Hoe laat is het eigenlijk? De fukking stroom is kapot gegaan vanavond en nu weet ik niet hoe laat het is.

Ook natuurlijk nog een warm en welgemeend 'hoi' van mij!
Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:09
Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat.
engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:10
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:09 schreef Seborik het volgende:
Je hebt internet. Je hebt een computerklok. Je hebt een computerklok die kan synchroniseren met een of andere all fucking knowing tijdsapparaat.
En dat werkt niet met mijn firewall. Ofzo. Maar ik ben er al achter, het is nu 1:10!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 01:11
Het is tijd voor een biertje en een sigaretje




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

NiteSpeedvrijdag 4 juni 2004 @ 01:12
Ik ga zondag naar Shirley !
engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:12
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:11 schreef Stranger het volgende:
Het is tijd voor een biertje en een sigaretje




Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Ik heb nog Grolsch 2.5 Lemon. Het heeft zelfs een nieuwe verpakking gekregen terwijl ik meende dat het niet meer gemaakt zou worden.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:19
Wat een gave actie om mensen psychotisch te krijgen.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 01:21
Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm?



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:22
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:21 schreef Stranger het volgende:
Ligt Nikky al met stuiptrekkingen voor haar beeldscherm?



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.
Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:22
Ik begin al te schuimbekken.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:23
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef Seborik het volgende:
Ik begin al te schuimbekken.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!
Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:23
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef engessa het volgende:

[..]

Je smiley's zijn goed maar de tekst is verkeerd. Nepperd!
Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 01:24
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:22 schreef engessa het volgende:

[..]

Hoe wijd verspreid is deze aktie eigenlijk? Tot nu toe heb ik alleen jij, Kasta en ik gezien. En ene Pom_pom.
Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.

En om te irriteren



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:26
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:24 schreef Stranger het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik doe het gewoon omdat ik het totaal niet eens ben met de ban van xebro.

En om te irriteren



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.
engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:27
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:23 schreef Seborik het volgende:

[..]

Je bent jaloers op mijn John Zorn-held.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 01:27
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:26 schreef engessa het volgende:

[..]

Er doe al meer mensen mee. Stug volhouden, misschien word het wel net zo'n 'succes' als dat kontebonken oid.
Dat kan me allemaal niets schelen.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:29
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:27 schreef engessa het volgende:

[..]

Ik ben absoluut niet jaloers op Jorn Zorn! Maar jij doet niet gezellig mee en gaat dwars liggen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Alles om te irriteren.



John Zorn is mijn ultra-supergave held!!

Seborikvrijdag 4 juni 2004 @ 01:33
Damn, van al die bewegende shit wordt je echt misselijk.
Tijnvrijdag 4 juni 2004 @ 01:34


Dit is best tof

engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:36
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:


Dit is best tof

Jep. Nu nog de goede tekst. Of niet.



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 01:36
Sebbo?
Escape indrukken helpt!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

engessavrijdag 4 juni 2004 @ 01:38
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 01:36 schreef Stranger het volgende:
Sebbo?
Escape indrukken helpt!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

En de tijd stond stil.

Das best eng..



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

JohnnyKnoxvillevrijdag 4 juni 2004 @ 02:39
Huuuh, volgens mij heb ik vanavond nog een Fok!ster gezien. En ik was nog wel incognito bier aan het drinken.
JaWivrijdag 4 juni 2004 @ 02:41
You're kidding !
JohnnyKnoxvillevrijdag 4 juni 2004 @ 02:43
Niet over die Fok!ster. En ook niet over het bier.
Strangervrijdag 4 juni 2004 @ 02:45
Namen wil ik zien, namen!



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

JaWivrijdag 4 juni 2004 @ 02:45
Ok, ik ga mezelf in een linguistische sleap verwerpen
JohnnyKnoxvillevrijdag 4 juni 2004 @ 02:48
Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten.
Steve-Ovrijdag 4 juni 2004 @ 02:53
der is geen hol te beleven meer op dit tijdstip

ik ga pitten
engessavrijdag 4 juni 2004 @ 02:54
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 02:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, geen namen. Ik wil het zo snel mogelijk achter mij laten.
Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Steve-Ovrijdag 4 juni 2004 @ 02:55
smilies !
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 03:21
Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO!
Nu m'n roes uitslapiejn
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 03:28
JEeaNiNi r0xx0r.
I'm off to deamland. .
Tijnvrijdag 4 juni 2004 @ 03:41
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahaha, stappen met je homey is een garante voor een dope avond, YOOOOOO!
Nu m'n roes uitslapiejn
Deze sla ik even op
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 09:11
Werken .
Hoofdpijn .
Bijna weekend .
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 09:12
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Deze sla ik even op
, , .
Malawivrijdag 4 juni 2004 @ 09:16
Goedemorgen deze morgen.
EL_REYvrijdag 4 juni 2004 @ 09:17
morgen, beter dat zebro gebant is!!!

ban
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 09:23
Baggerreeks!

En wie de fuck is Xebro?
_bigmac_vrijdag 4 juni 2004 @ 09:51
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 02:54 schreef engessa het volgende:

[..]

Al dat tension building en dan zo'n anticlimax...



Ik steun Xebro. Unban! Unban! Unban!

Please !!! al dat rose doet pijn aan mijn hoofd
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 10:41
Môgguh. .
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 10:48
Ja, vanaf de 8ste etage zeg ik hallo PR.
_bigmac_vrijdag 4 juni 2004 @ 10:49
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 09:23 schreef Maud_Dib het volgende:


En wie de fuck is Xebro?
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 10:49
Spring niet!

Je hebt nog zoveel om voor te leven!! .
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 10:50
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]
OFFTOPIC!
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 10:51
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef PrivateRyan het volgende:
Spring niet!

Je hebt nog zoveel om voor te leven!! .
Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...
Waarom moet ik ook alweer niet springen?
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 10:51
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ow ja, er is natuurlijk dat ene.. Dat eeueh.. Uhm...
Waarom moet ik ook alweer niet springen?
Koffie!

En Tjsakkatsjikki!
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 10:52
En ik, natuurlijk. .
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 10:53
Goeiemorgen al te saam.
Bijna weekend !
_bigmac_vrijdag 4 juni 2004 @ 10:54
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef PPL het volgende:
Goeiemorgen al te saam.
Bijna weekend !
Zo gelukkig wel !!
eindelijk vrij

Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 10:55
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Koffie!

En Tjsakkatsjikki!
Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret. !!!11111
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 10:56
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Zo gelukkig wel !!
eindelijk vrij

Ga volgende week de hele week op kamp naar Tsjechie
Tsjechië is okay !
Vorig jaar september naar Praag geweest.

Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen.
Tsjechië ->

Wat voor kamp en hoe lang ga je ?
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 10:58
Ga eens even ergens anders slowchatten bicmac en PPL ajb, .
Niet interessant wat en waar jullie heen gaan, .
.
_bigmac_vrijdag 4 juni 2004 @ 10:58
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef PPL het volgende:

[..]

Tsjechië is okay !
Vorig jaar september naar Praag geweest.

Aardige mensen, lekker bier met gunstige prijzen en mooie vrouwen.
Tsjechië ->

Wat voor kamp en hoe lang ga je ?
Schoolkamp .
Ga voor een week.
Maandag al om 6uur opstaan
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 11:01
Have fun,
Maar laten we er verder over ophouden.

Sorry, Dr. D. I got carried away
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:02
Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 x erin
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:04
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:02 schreef Maud_Dib het volgende:
Anders gaan jullie even alle topics verbaggeren door een post met 100 x erin
ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:05
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
Whehehe, maar ik ben wel tof!

Goedemorgen trouwens
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 11:05
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
En dat nog wel vlak voor het weekend...
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:07
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ANDERS VERBAGGER JE FF EEN REEKS MET JE HUMORLOZE AANWEZIGHEID, .
Je CAPS Lock staat trouwens aan

Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:08
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Je CAPS Lock staat trouwens aan

[afbeelding]
Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt, .
_bigmac_vrijdag 4 juni 2004 @ 11:08
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Je CAPS Lock staat trouwens aan

[afbeelding]
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:10
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee sufkut, ik hield m'n shifttoets ingedrukt, .
Dan is het goed

PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 11:13
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Owjah, dude.. Je hept mun leefe geret. !!!11111
Wooohooo!

En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen. .

.
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:14
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Wooohooo!

En dat zonder dat ik aan mijn koffie was begonnen. .

.
Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:15
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:16
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is.. .
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 11:18
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:15 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Ik wou dat ik op mijn werk zo gezegend was dat er ook Espresso uit dat apparaat kwam.

Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:18
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is net zoveel espresso als dat vliegtuigkoffie, echte koffie is.. .
Het moet altijd nog beter zijn dan dat slootwater wat er hier uit komt. Als dat koffie is, ben ik Ghandi.
jogyvrijdag 4 juni 2004 @ 11:18
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb al 2 bekertjes ranzige automaat-espresso op.. .
Jaaaa! 3 bekertjes dubbele espresso met suiker
EL_REYvrijdag 4 juni 2004 @ 11:20
zit aan mijn 2e kop koffie!!!

met suiker
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:20
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef PPL het volgende:

[..]

Kan je niet van die oplos-zakjes meenemen ?
Dat is al helemaal niet te zuipen
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 11:22
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:20 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Dat is al helemaal niet te zuipen
't is idd niet de beste oplossing nee.
Maar ja, smaken verschillen en vroeg me af of het wellicht voor jou een aceeptabele oplossing had kunnen zijn.

Nou.... niet dus.
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:23
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Jaaaa! 3 bekertjes dubbele espresso met suiker
Dan ga je vanzelf wel -en idd.. .
QyRoZvrijdag 4 juni 2004 @ 11:26
Automatenkoffie.... .
JaWivrijdag 4 juni 2004 @ 11:28
Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie .
jogyvrijdag 4 juni 2004 @ 11:29
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan ga je vanzelf wel -en idd.. .
Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer .
Tijnvrijdag 4 juni 2004 @ 11:29
Goeiemorgen.
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:32
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef QyRoZ het volgende:
Automatenkoffie.... [afbeelding].
Handgeschakeld is inderdaad lekkerder
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:33
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, en straks na de pauze schijten als een meleijer .
Helemaal als je er dan nog een paar peuken bij rookt. Dan heb je al die energie wel nodig om naar de pot te rennen.
Tijnvrijdag 4 juni 2004 @ 11:33
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:32 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Handgeschakeld is inderdaad lekkerder
Dude... you for real?
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:34
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:33 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dude... you for real?
Goedermorgen Tijn
PPLvrijdag 4 juni 2004 @ 11:35
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand hier de tuin en het huis komen opruimen, mijn ouders komen straks terug van vakantie .
En neem die van mij dan ook even mee.
M'n vriendin is een week op vakantie geweest en komt morgen terug.
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 11:43
Vol? .
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 11:44
Nog niet!

Dan wil ik nog snel even de groetjes doen aan mijn moeder, onze hond en die teef die telkens verkeerd telt bij het aanbellen! .
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 11:44
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
JaWivrijdag 4 juni 2004 @ 11:45
Gedraag je!
JohnnyKnoxvillevrijdag 4 juni 2004 @ 11:45
Nee?
Maud_Dibvrijdag 4 juni 2004 @ 11:45
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
En jij ook enzo
jogyvrijdag 4 juni 2004 @ 11:45
Hallo, PR! !
Dr.Dagglavrijdag 4 juni 2004 @ 11:52
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
En Tijn!

En Daggla!

En zo!
Hey, hallo daar..
PrivateRyanvrijdag 4 juni 2004 @ 12:07
Hallo Jogy. .