Kan je vandaag helaas niet blij maken, had er niet zo'n zin an vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vertel hier dus even welke films je onlangs gezien hebt en wat je ervan vond.
Ik wil het weten.
Heus.
daar zit je dus foutquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:46 schreef Price het volgende:
Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
Ik heb het boek niet gelezen, dus ik had waarschijnlijk ook te veel verwacht van Gary Oldman.
Waar zit ik fout?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar zit je dus fout
Het boek niet gelezenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:53 schreef Price het volgende:
Waar zit ik fout?
Bullshit!quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Het boek niet gelezen
![]()
Is die gast misschien op een of andere manier related to Benicio??quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
El Espinazo del diablo
Goede film van Guillermo Del Toro over een weeshuis aan het eind van de Spaanse Burgeroorlog, waar een jongen aan zijn eind komt tijdens een bombardement.
Het geheel is niet eens zo spannend, maar wel sterk gespeeld, maar wat wil je met enkele van de hedendaagse Spaanse toppers in de cast.
ook hier de foto's nog eens plaatsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Het boek niet gelezen
![]()
niet dat ik weetquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Is die gast misschien op een of andere manier related to Benicio??
Maar de titel nog niet he mop?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:54 schreef _Suzanne_ het volgende:
lair lair.. ik ken m nú wel uit mijn hoofd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, wat mij betreft een 7.
IMDB: 7.6 ( met nog minder dan 1000 votes )
van angela misschien wel, maar EJW is echt een sterk acteur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef Toad het volgende:
Egbert en Angela spelen, voor hun doen, bijzonder goed wat mij betreft.
Ik kende EJW nog voornamelijk van dat BNN programma Finals... vandaar....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
van angela misschien wel, maar EJW is echt een sterk acteur.
daar ken ik m gelukkig niet vanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik kende EJW nog voornamelijk van dat BNN programma Finals... vandaar....
gisteren voor t eerst me aan deze film gewaagd (ik weet nu ook waarom ik m niet had bekeken) erg cynisch dat de leukste grap onder de aftiteling zit, kortom oordeel over deze film: ZUCHT!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Maar de titel nog niet he mop?
![]()
Zie hier: Oldboy, winnaar Grand Prix de Jury in Cannesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:30 schreef twiFight het volgende:
waar gaat de film over (plot, zonder spoilers). Op imdb staat namelijk niks over het verhaal.
Hoewel Alias best een leuke serie was (nu niet meer imo), beledig je Oldboy nu enormquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:37 schreef twiFight het volgende:
Dankje, klinkt zeer interessant. Kon wel een episode uit de serie Alias zijn
goh, het hoge woord is eruitquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:50 schreef Gorro het volgende:
Let maar niet op mij hoor, ik ben niet helemaal in orde
valt wel mee. Alias is een zeer goede serie. En Oldboy een zeer goede film zo te horen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hoewel Alias best een leuke serie was (nu niet meer imo), beledig je Oldboy nu enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
sorry maar mij ontgaat even wat cynisme daarmee te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:25 schreef twisted_jeewee het volgende:
erg cynisch dat de leukste grap onder de aftiteling zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat deert de film helemaal niet. En wat een mooie hoofdrolspeelster!!!The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker n aanradertje![]()
![]()
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Vanmorgen gezien:
The Texas Chainsaw Massacre (1974)
Een groepje hippies reist door n verlaten streek van de Amerikaanse staat Texas. Wanneer ze n lifter oppikken, blijkt die niet helemaal normaal te zijn. Ze zetten m af langs de kant van de weg, en gaan op zoek naar n oud huis dat eigendom is van 1 van de hippies. Wanneer 2 leden van t groepje gaan zwemmen en langs n oud huis komen, besluiten ze er naar binnen te gaan. Wat zich dan afspeelt, zijn de meest gruwelijke moorden uit de Amerikaanse geschiedenis...
Lekkere film zo op de vroege zaterdagochtend. Tis natuurlijk n klassieker en terecht. Hij is op sommige momenten best eng. Het al maar geschreeuw van de dames maakt t er natuurlijk niet minder op. Deze originele versie is ook veel beter en spannender dan de remake van vorig jaar, die eik. meer lachwekkend was.
Lekker wakker worden, zo op zaterdag
IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 7,3/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Inderdaad erg leuke film die ik me toch ook eens op DVD ga aanschaffen. Ik heb vandaag trouwens een DVD-box van Cary Grant zien staan met Bringing Up Baby in (+3 andere films). Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: de beste komedie met Cary Grant vind ik Arsenic and Old Lace. Die is nog beter dan His Girl Friday.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:23 schreef Hare het volgende:
verhaal
Waar heb je die dvd box gezien dan? De enige site waar ik bringing up baby tegenkom is op de duitse amazonquote:Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad erg leuke film die ik me toch ook eens op DVD ga aanschaffen. Ik heb vandaag trouwens een DVD-box van Cary Grant zien staan met Bringing Up Baby in (+3 andere films). Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: de beste komedie met Cary Grant vind ik Arsenic and Old Lace. Die is nog beter dan His Girl Friday.
Het was deze boxquote:Op zondag 6 juni 2004 01:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die dvd box gezien dan? De enige site waar ik bringing up baby tegenkom is op de duitse amazon
Maar goed, waar waren we: die box
ik had toch sterk de indruk dat de film vooral bedoeld was om te shockeren. niet heel serieus te nemen, vooral die neuk-scenes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:28 schreef scanman01 het volgende:
ROMANCE
Een zeer verrassende film. Regisseuse Catherine Breillat toont ons het gevoelsleven van een vrouw zoals dat nog niet echt eerder op het witte doek is gedaan. Hoofdrolspeelster Caroline Ducey speelt de gedurfde hoofdrol en laat zich van een enorm kwestbare kant zien. Het verhaal van de film is haast niet uit te leggen. Behalve dat het een enorm eerlijke film is over een vrouw die behoorlijk 'fucked-up' is, is het ook een zeer baanbrekende film. Dat laatste is iets wat we de laatste jaren wel aan Breillat konden toevertrouwen. Al haar films zijn controversieel, zo ook "Romance X". Het is een ontluisterende blik in de geest van een jonge vrouw.
Cijfer: 8
Please!!! Niet weer een discussiequote:Op zondag 6 juni 2004 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had toch sterk de indruk dat de film vooral bedoeld was om te shockeren. niet heel serieus te nemen, vooral die neuk-scenes.
ik heb toch al van mevrouw breillat het idee dat ze sterk is doorgeslagen, alhoewel ze vroeger al vreemd bezig was met een film als Bilitis. Daarna heeft ze wel nog E le nave va meegeschreven, waardoor ze in de art-hoek terecht mocht komen enz. blaat kwek, want het is geen CB-topic.
kortom: ik vond het een aanstellerige film, met wel idd enkele mooie scenes, zoals in het trappenhuis.
en dan moet ik mijn film van gisterenavond nog postenquote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Please!!! Niet weer een discussie![]()
Dat mag natuurlijk. In vind het een zeer sterke film over zo'n onderwerp. Zeer uniek.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
kortom: ik vond het een aanstellerige film, met wel idd enkele mooie scenes, zoals in het trappenhuis.
Heb ik eergisteren ook gezienquote:Op zondag 6 juni 2004 09:58 schreef rena het volgende:
Home Room
Indrukwekkende film over een schietpartij op een school en de gevolgen ervan voor 2 totaal verschillende meisjes. Zeer mooie film. Ik was er erg onder de indruk van, ook het acteerwerk was erg goed. Een 8.
Natalie Portman is gewoon lekker.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:14 schreef Najra het volgende:
Ik heb laatst pas Leon gezien. Nu begrijp ik ook de fascinatie die heel veel nerds hebben met Natalie Portman.
(stelletje pedo's)
ik kom er nu pas achter dat ze in Leon speeltquote:Op zondag 6 juni 2004 12:14 schreef Najra het volgende:
Ik heb laatst pas Leon gezien. Nu begrijp ik ook de fascinatie die heel veel nerds hebben met Natalie Portman.
(stelletje pedo's)
Heb net de DVD binnen dus ga 'm binnenkort wel zienquote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef DAMH het volgende:
The butterfly effect net gezien, beviel me wel, best goeie film dus...
Nog meer mensen die deze film hebben gezien?
Moest jij niet Full Metal Jacket kijken?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:56 schreef scanman01 het volgende:
bla
Die heb ik nog even uitgesteld tot morgen.... Ik heb het hier niet alleen voor het zeggenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:57 schreef Eluc het volgende:
[..]
Moest jij niet Full Metal Jacket kijken?
zat, denk wel een stuk of 10 hier. blader maar terug in dit topic en de vorige delen, je komt de posts vanzelf tegen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef DAMH het volgende:
The butterfly effect net gezien, beviel me wel, best goeie film dus...
Nog meer mensen die deze film hebben gezien?
Het liefst plaatste ik een filmpje, maar ik wil niet spoileren voor de mensen die die films nog op hun verlanglijstje hebben staanquote:Op maandag 7 juni 2004 20:57 schreef scanman01 het volgende:
KQ, wat plaats je toch weer heerlijke plaatjes
Zoals ik al in FMT zeiquote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef victorinox het volgende:
Net in de bioscoop:
Requiem for a Dream
Daar wordt je ff een partij niet vrolijk van.
Zit je te kijken hoe 4 levens compleet de vernieling in geholpen worden...
Alle scene's waarin mensen zaten te trippen waren erg mooi gemaakt, maar in het begin zit je meer te lachen om die scene's dan dat het sentiment opbrengt.
Beetje het tegenovergestelde van een "Feel good movie"quote:Op maandag 7 juni 2004 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kids.
Tja, wat moet je er van vinden?. Frappante film. Okay ook. Maar ja... Ook een rotfilm.
ik zal eens opzoek gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:33 schreef twisted_jeewee het volgende:
VANISHING POINT (http://www.imdb.com/title/tt0067927/), vette race film uit 1971, met een paar onbegrijpelijk surrealistische scenes, bijv, midden in de woestijn rijdt een vrouw naakt op een moter alleen maar rondjes, BRILJANT!!!!
Leuk.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Had je zeker niet verwacht he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
blijkbaar beter dan nederlands.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Had je zeker niet verwacht he?
Dat ik Russisch kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Wat is er fout aan dan? Ik zit ff te kijken maar kan niet echt iets vindenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef twiFight het volgende:
[..]
blijkbaar beter dan nederlands.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:11 schreef twiFight het volgende:
Arlington Road
sja waar moet je het onder scharen? actie, thriller, drama, detective? Ik vond het voor het grootste gedeelte van de film matig en standaard. Acteerwerk was niet bijzonder. De film moet het hebben van 't einde. Een 5Lang geleden dat ik deze gezien heb... Maar wat ik me van herinneren vond ik deze toch wel goed en met name het niet zo standaard einde... Had 'm zeker een 7 gegeven.. Maargoed das mijn meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je Russisch kón, betekent dat dat je het nu niet meer kuntquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is er fout aan dan? Ik zit ff te kijken maar kan niet echt iets vinden
Ja nouja het einde is ook wel goed zoals ik al zei maar van de rest van de film die toch bijna twee uur duurde vond ik 1) er niks verrassends inzitten, 2) bleef mijn aandacht niet bijzonder geboeid (heb 5 keer tijdens de film me mail gecheckt en 3) zitten er van die goedkope truucjes in waar ik een schijthekel aan heb.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze gezien heb... Maar wat ik me van herinneren vond ik deze toch wel goed en met name het niet zo standaard einde... Had 'm zeker een 7 gegeven.. Maargoed das mijn mening
pfff, is dat allesquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Russisch kón, betekent dat dat je het nu niet meer kunt
Tja, waar sommige mensen zich druk om makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:32 schreef Hare het volgende:
[..]
pfff, is dat alles
die heb ik ook laatst gezien. Ik vond het toch een best vermakelijke film. (Vooral door Kate Beckinsale iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Toad het volgende:
Underworld
hmmm, underworld vond ik eerlijk gezegd toch echtwel zum kotzen, wat een bagger!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:58 schreef Ghosty het volgende:
[..]
die heb ik ook laatst gezien. Ik vond het toch een best vermakelijke film. (Vooral door Kate Beckinsale idd)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:09 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
hmmm, underworld vond ik eerlijk gezegd toch echtwel zum kotzen, wat een bagger!
Lekker duidelijk plaatjequote:
zie ziet spoken weet je nog?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:01 schreef Hare het volgende:
Lekker duidelijk plaatje![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
Wat nou weer?
Nope, weet ik niet. Ken de film niet, maar op dat plaatje zie ik echt niks afgezien van een apparaat ofzo met lichtjes en een meisje. Maar wat het nu precies moet voorstellen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zie ziet spoken weet je nog?
![]()
2 'personen' in een autoquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef Hare het volgende:
Nope, weet ik niet. Ken de film niet, maar op dat plaatje zie ik echt niks afgezien van een apparaat ofzo met lichtjes en een meisje. Maar wat het nu precies moet voorstellen?
Volgens mij heb je hem net ff lichter gemaakt of nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
2 'personen' in een auto
Ik vond die eigenlijk toch wat tegenvallen. Ik vond de ontknoping (het hoe en het waarom) niet echt bevredigend. Maar die liftscene is inderdaad wel een hoogtepunt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:29 schreef hornage het volgende:
Jian gui
Ik heb net deel 1 gezien. Toevallig dat Kinky_Queen deel 2 net had gezien. Die download ik nu.
Ik vond het een goede film. Een voorbeeld van hoe kewl The Sixth Sense eigenlijk had kunnen wezen. Ik vond de geesten in deze gaaf. Ik vond de eindscene supervet. Die vrouw is ook nog mooi en soms schrik ik zelfs. In de liftscene was de spanning echt goed te voelen zeg...
Een 8 van mij en op naar deel 2, die toch flink minder is had ik begrepen..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:54 schreef Hare het volgende:
Spartacus
Wauw! Die veldslag!! Was echt gaaf om te zien. Zo zag het er ook altijd uit in de strips van Asterix en ObelixAl die vierkante colonnes.
heb je die twee achter elkaar gezien? Is wel ff flink verschil in films zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Ms.Bitters het volgende:
Requiem for a Dream: prachtige film. Sterke acteerprestaties en vond het wel apart hoe het in beeld gebracht werd.
Monty Python and the Holy Grail: voor de zoveelste keer gezien en blijft een steengoede film.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
Puppetmaster 2, wat een ongelooflijk onsamenhangend crapfest...
gelukkig zaten er nog een paar mooie tieten in, anders was het echt helemaal 80 minuten weggegooid geweest.
yupquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Charlie Spradling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom maar een 6je.
IMDB: 6.6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toad: 7.5
IMDB: 7.2
ja wel een btje, en dan zie je nog films die je niet boeienquote:Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef twiFight het volgende:
ben je een beetje kribbig kinky?
ik heb er ook weer een (groot) deel van gezien, maar kan er niet zwaar van onder de indruk rakenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:17 schreef sweek het volgende:
Gandhi (1982, UK)
Ach, een aardige film, maar dat komt vooral doordat het natuurlijk een boeiend levensverhaal is.
Toch vond ik dat het echt veel beter had kunnen uitgevoerd worden, en heb ik er eigenlijk minder bewondering voor Gandhi door gekregen.
Een gewoon aardige film kan best aangenaam zijn, maar hij was daar een beetje te lang voor denk ik.
Vond dat een film die wel leuk was om naar te kijken , maar was soms zo onduidelijk waar iedereen nou pcies in het dorp zat, terwijl dat wel weer belangrijk was in de filmquote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef kinky_queen het volgende:
BLACK HAWK DOWN
Een van de betere oorlogfilms maar het is geen APOCALYPSE NOW of PATHS OF GLORY
Dat had ik ook maar dat vind ik het mooie bij dit soort dingen, dat je verward raakt want in het echt zou je ook verward raken.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond dat een film die wel leuk was om naar te kijken , maar was soms zo onduidelijk waar iedereen nou pcies in het dorp zat, terwijl dat wel weer belangrijk was in de film![]()
Was het ook echt 3-D? Of maar een klein deel van de film?quote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef twiFight het volgende:
Shrek 3D
korte mini-film, maar ik pleur 'm toch maar ff neer. Leuke intermediate, typische Shrek humor, soms droog, maar altijd grappig. Doet me alvast verlangen naar het volledige vervolg op deel 1, die ik erg goed vond.
had er zelf ook meer van verwacht, mede dankzij wat goede rencesies en een goede score op IMDB. Opzich vond ik het nog best een goede film als je je tenminste niet direct irriteerd aan het trage tempo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:57 schreef Morwen het volgende:
Mystic river
Doorsnee misdaad film, waar ik er al zo'n duizend van gezien heb. Langdradige zooi, met zogenaamd diepzinnig ge-ouwehoer, waarvan ik na een uur al dacht "Get on with it" . HIJ heeft het niet gedaan (was voor mij en mijn gezelschap gelijk al duidelijk) dus WIE dan wel. He, wat een verrassing HIJ dus. Tsja, de avond was weer om (duurde ruim 2 uur die film
). WEL oscars, geen aanrader............wat mij betreft
.
Helemaal mee eens. Bij ons was het precies ook zo. Kijk als het een pretentieloos entertainment is kan ik me daar niet aan ergeren, maar als zo film wordt aangeprezen als een "betere film" dan stoor ik me daar direct aan. Dan verwacht je ook wat en niet zo'n prutplot.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:57 schreef Morwen het volgende:
Mystic river
Doorsnee misdaad film, waar ik er al zo'n duizend van gezien heb. Langdradige zooi, met zogenaamd diepzinnig ge-ouwehoer, waarvan ik na een uur al dacht "Get on with it" . HIJ heeft het niet gedaan (was voor mij en mijn gezelschap gelijk al duidelijk) dus WIE dan wel. He, wat een verrassing HIJ dus. Tsja, de avond was weer om (duurde ruim 2 uur die film
). WEL oscars, geen aanrader............wat mij betreft
.
dan heb je m dus OF niet begrepen OF niet uitgekeken...quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:57 schreef Morwen het volgende:
Mystic river
HIJ heeft het niet gedaan (was voor mij en mijn gezelschap gelijk al duidelijk) dus WIE dan wel. He, wat een verrassing HIJ dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door de korte duur van de film (83) zit er best wat vaart in.
Kortom: absolute topfilm. Nog maar eens denken welke van de drie films ik het beste vind.
Als je mulholland drive goed vindt, moet je ook even Lost Highway kijken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blue Velvet
Eigenlijk een beetje telleurgesteld in deze film. Had iets waanzinnigs goed verwacht alla Mulholland Dr., maar niks daarvan. Eigenlijk betrapte ik me de laatste driekwartier erop dat ik constant op de klok zat te kijken hoe lang die nog zou duren, maar omdat ik een absurdistische plottwist verwachte wou ik hem toch maar niet uitzetten. Ach maar verder is het op zich wel een leuke film. Maar zeker niet Lynch beste.
cijfer 7+
Hoe kom je aan die film? Is geen dvd van uit?quote:
Tijd geleden, zag dr gister nog wel een stukje van op tv... Maar vond deze wel leuk, niet te serieus nemenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Disturbing Behavior
Een jongen verhuist naar een nieuwe plaats en wordt daar lastig gevallen door een stel populaire kids. Hij besluit zich aan te sluiten bij een groep minder populaire mensen. Eén van hen zit vol samenzweringstheoriën, een ander is een albino en met de derde krijgt hij een relatie. Samen ontdekken ze dat de populaire kids eigenlijk gehersenspoelde zombies zijn.
Vat vage en best hele domme film![]()
maar Katie Holmes doet 't 'm![]()
Trailer
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit zulk soort films heb gezien (afgezien van Bad Taste misschien), maar wat is nou het leuke van deze films. Dat ze zo slecht zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
SIE TOTETE IN EKSTASE
Blijkt maar weer dat er maar 1 'king of trash' is en dat is Jesus Franco! Jammergenoeg haalt hij nergens het nivo van SADOMANIA, maar dit stukkie trash is ook onvergetelijk: Totaal nutteloze scenes, belachelijke muziek, nog slechter plot en lesbische sex maken deze film tot de 'beste' van Franco
[afbeelding]
1 ik verbaas me idd hoe origineel zo'n b-film kan zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:45 schreef Hare het volgende:
maar wat is nou het leuke van deze films. Dat ze zo slecht zijn?
Maar degene die die films maken weten ook dat ze een b-film maken en doen dat dus expres? Of denken ze echt een meesterwerk te maken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
1 ik verbaas me idd hoe origineel zo'n b-film kan zijn
Ed Wood dacht van welquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:43 schreef Hare het volgende:
Maar degene die die films maken weten ook dat ze een b-film maken en doen dat dus expres? Of denken ze echt een meesterwerk te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende maand is er in Het Filmmuseum (Vondelpark; Amsterdam) een retrospectief van Audrey's films. Ook staat er deze maand een Audrey-artikel in de Skrien.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:47 schreef Hare het volgende:
Allemaal dingen over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Audrey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, en ik heb het pas net te pakken. Dus het kan nog ergerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Volgende maand is er in Het Filmmuseum (Vondelpark; Amsterdam) een retrospectief van Audrey's films. Ook staat er deze maand een Audrey-artikel in de Skrien..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Audrey
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, maar heb wel dit voor jequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:54 schreef Hare het volgende:
Heb jij dan enig idee waar ik dat interview met haar kan vinden?
Volgens mij bevat deze film ongeveer dezelfde humor als "The Hudsucker Proxy"? Zo ja, dan ga ik hem maar overslaan denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien in de sneak:
The Ladykillers
Professor G.H. Dorr (Tom Hanks) is op zoek naar n oefenruimte om samen met z`n band te kunnen oefenen in t spelen van oude muziek.Hij belt aan bij Marva Munson (Irma P. Hall), die een kamer te huur heeft. Hij vraagt of ze in de kelder kunnen repeteren, wat geen probleem is. Dan blijkt dat Prof. Dorr geen muziekant is, maar n crimineel meesterbrein die vanuit de kelder van t huis van de oude dame n meesterkraak beraamt, samen met de andere leden van z`n "muziekband". Alles loopt op rolletjes, totdat mevrouw Munson achter de waarheid komt, waardoor ze n gevaar is voor de gangsters...
Heb me erg vermaakt met deze remake van de oude Ladykillers uit 1955. Het verhaaltje is uiteraard hetzelfde gebleven. Tom Hanks is zoals altijd weer erg goed op dreef en ook de bijrollen worden leuk vertolkt. Hoorde ook reacties van mensen uit de zaal die er niets aanvonden, en dat kan ik me wel voorstellen want je moet natuurlijk wel van dit soort humor houden. Gelukkig doe ik dat en vond k t dus n zeer vermakelijke film.
Aanradertje
IMDB Cijfer: 6,7/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
Heee, thanks mate!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had veel meer in petto kunnen hebben. Vooral de opbouw van de film (die goed begint) had bij een betere uitwerking baat kunnen hebben.
Omdat ik een zwak heb voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. movies, geef ik de film toch nog een 6,2 en dat is eigenlijk nog te hoog gegeven.You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |