Maar die is klote, zo leuk als het origineel is zo kut is deze sequelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:09 schreef MikeyMo het volgende:
er is een sequel btw: Jack Frost 2: Revenge of the Mutant Killer Snowman
zo dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
je had even in de topictitel moeten melden dat Shannon Elizabeth in de film speelt, dan had je meer views/reacties gekregen
Was ook degene waar ik aan moest denken...quote:
quote:
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef freako het volgende:
Ik moet aan deze Jack Frost denken. Ik dacht al, wat heeft die met sneeuwmannen te maken.
[afbeelding]
David Jasonquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef freako het volgende:
Ik moet aan deze Jack Frost denken. Ik dacht al, wat heeft die met sneeuwmannen te maken.
[afbeelding]
[defensemode]Het is ook een gare film! Maar het leuke is dat iedereen dat weet! Acteurs, regisseur, producer enz enz. Da's juist de kick van die film!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:29 schreef gekke_sandra het volgende:
Lijkt me echt zo'n gare film... kom op, een sneeuwman haha
Weh heh, jij bent pas ECHT een baggerfilm liefhebberquote:Op zondag 28 maart 2004 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb zojuist deel 2 gezien: ik heb me helemaal suf gelachen KQ, wat nou 'het is een kutfilm'. De sequel is wellicht zelf beter dan het origineel, zo tongue in cheek als hij is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |