Te koop bij dvdasianquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:35 schreef kinky_queen het volgende:
Als ik de kans heb dan ga ik deze film zeker bewonderen.
Volgens mij is er van deze film een luxe dvd uitgave...
Die heb ik ergens voorbij zien komen
mooi hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:36 schreef Hare het volgende:
Te koop bij dvdasian
Ik heb hem hier al liggen op rip, ga hem zeker kijken
Als de film echt zo mooi is komt ie zeker in mijn collectiequote:
Ik heb die laatste pas gezien, naar aanleiding van Oldboy. Maar Oldboy is een stuk beter, vond ik. Maar beide zijn erg indrukwekkend en sfeeervol. Sympathy is wel een trager dan Oldboy en is soms iets mindre duidelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ik heb bij charmes.de de twee disc gekocht. Ga hem zo kijken. Ik raad SYMPATHY FOR MR. VENGEANCE ook aan van Park.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Hare op 04-06-2004 02:39:34 ]The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:34 schreef Hare het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:37 schreef CeeJee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ging al bijna over mijn nek toen ik het zag
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
speciaal voor Harequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:54 schreef Hare het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ging al bijna over mijn nek toen ik het zag
Tsss, dan moet je toch echt het filmpje plaatsen hoor. Dit beweegt nietquote:
November. Dit jaar. SYMPATHY zou al eerder uitkomen, maar Bright Angel brengt hem waarschijnlijk rond dezelfde tijd uit als OLDBOY.quote:Zeker gaan zien als deze over 2 jaar ofzo eindelijk eens in Nederland uitkomt (zoals Ying Xiong)
Ja, november 2004 ja. De film is in 2002 uitgegeven. Das toch 2 jaar of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:36 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
November. Dit jaar. SYMPATHY zou al eerder uitkomen, maar Bright Angel brengt hem waarschijnlijk rond dezelfde tijd uit als OLDBOY.
Bij ons in Nederland? Dat zou gaaf zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:48 schreef BaantjerWebby het volgende:
Ga hem zeker kijken.. pas 25 nov. bij ons in de bios.
Extra's nog niet bekeken. Zal ik zo eens doen. Sterke film!quote:Heeft iemand de 2 disc dvd van de film al in huis?
Laat ff weten dan of ze ott zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:47 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Extra's nog niet bekeken. Zal ik zo eens doen. Sterke film!
Blijft merkwaardig. De menu's en de (mooie) kartonnen dvdhoes hebben chapters in het engels er omschreven bij staan, maar het is niet ondertiteld.quote:Laat ff weten dan of ze ott zijn
Dan wacht ik denk ik toch nog ff op een R1 release ofzo. Vind het zo zonde om zoveel mooie extra's niet te kunnen zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:43 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Blijft merkwaardig. De menu's en de (mooie) kartonnen dvdhoes hebben chapters in het engels er omschreven bij staan, maar het is niet ondertiteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |