En hoe.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
I.R. Ben jij ook rond de twee meter van lengte?
Ja waar komen die vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef engessa het volgende:
Komt hier niet zo'n [afbeelding] ding?
Die meet komt ergens medio 2006 dus?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daggla, ik kan nog slechter plannen dan Tijn.
Welnee, ik kom wel, als ik maar niks hoef te regelen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die meet komt ergens medio 2006 dus?
Damn. Alweer zo iemand van wie ik het niet had vermoed.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
En hoe..
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. Misschien in de pruimentijd?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik weet niet wat voor een beeld je van me had, maar als ik in jouw hoofd onder de 1.90 was was het vast niet goed.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Damn. Alweer zo iemand van wie ik het niet had vermoed.
Ja. Neen. Ik had dus bij jouw om en nabij de 1.80 in gedachten. Ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja zeg, ik weet niet wat voor een beeld je van me had, maar als ik in jouw hoofd onder de 1.90 was was het vast niet goed.
Volgens mij hebben meer mensen het beeld dat jij wat jonger bent enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik weet niet wat voor een beeld je van me had, maar als ik in jouw hoofd onder de 1.90 was was het vast niet goed.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen het beeld dat jij wat jonger bent enzo.
Dank je duifje, ik durfde dat niet zo recht voor zijn spreekwoordelijke raap te zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:01 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij hebben meer mensen het beeld dat jij wat jonger bent enzo.
*gepast stilzwijgen*quote:Op maandag 31 mei 2004 01:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Neen. Ik had dus bij jouw om en nabij de 1.80 in gedachten. Ofzo.
Nee, dat plannen is echt nog veel slechter. Gewoon niet dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Neen. Ik had dus bij jouw om en nabij de 1.80 in gedachten. Ofzo.
Ik ben ook weer niet zo jong dat ik je middenin de nacht opbel om je uit te schelden en opeens voor je deur sta met een hooivork.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank je duifje, ik durfde dat niet zo recht voor zijn spreekwoordelijke raap te zeggen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het komt door je jeugdige voorkomen, niet door je taalgebruik.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Terwijl ik altijd heel goed mijn best doe om moeilijke woorden te gebruiken.
Hodfr!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, je kan wel om de hete brij heendraaien..maarja wat schiet je ermee op.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dank je duifje, ik durfde dat niet zo recht voor zijn spreekwoordelijke raap te zeggen.
Zo jong is JK anders niet meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]. De jeugd van tegenwoordig.
.
Wrijf het er nog maar een keer in slettenkat.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:06 schreef NiNi het volgende:
Zo jong is JK anders niet meer.![]()
Maar hey, ik ben ook heel jeugdig!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het komt door je jeugdige voorkomen, niet door je taalgebruik.
Snorrie mên, het is sterker dan ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar een keer in slettenkat..
Zal ik je een keer op m'n nek nemen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:04 schreef Seborik het volgende:
Hallo, IR is reusachtig. Bijna een paard van Troje, maar dan zonder Hidden Agenda.
Maar goed. Je valt op oudere mannen. Toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:11 schreef NiNi het volgende:
Snorrie mên, het is sterker dan ik.![]()
Misschien handiger om te weten of zijn ballen al ingedaald zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
IR?
Heb je wel al haar op je plasser?
Ben je in een kutbui ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi.
Ja, met mij wel!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:10 schreef Mike het volgende:
NiNi!
[insert springende smiley]
Alles goe?
He, nou ja zeg!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
IR?
Hij moet het vast afscheren van z'n kinky Amsterdamse vriendinnetje.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
IR?
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
IR?
Doorgaans.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar goed. Je valt op oudere mannen. Toch?.
Alsof daar wat mis mee is.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:14 schreef NiNi het volgende:
Of kwam je slechts op de aanwezigheid van I.R. af?
Neuken?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Ik heb alle goede kanten van volwassenheid, met daarbij nog de frisse onbevangenheid van de jeugdige medemens die net blablabla]
Ideaal dus..
Welnee, die zie ik overal al.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, met mij wel!
Wat leuk dat je ons komt verblijden zomaar hier.
Of kwam je slechts op de aanwezigheid van I.R. af?
Redelijk apatisch op het moment.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben je in een kutbui ofzo?
Of Mies Kietien!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Redelijk apatisch op het moment.
Ik denk dat ik even Felix op ga zetten, misschien dat dat me enigszins vrolijk krijgt.
Nuh, de vraag kwam nogal onverwacht opzich.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Preuts hoor.
Dat zeg ik toch niet, knager!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alsof daar wat mis mee is.
Wie ar Mies Kittien end zjie Hek-ker!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of Mies Kietien!
Laaaaajf from Aaaaj-biiieee-faaaaa.
Heb je dit was het nieuws gezien gisteren? Was je ook niet een klein beetje benieuwd of Inge Diepman haar tapijt in een vlindervorm had geknipt?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nuh, de vraag kwam nogal onverwacht opzich.![]()
Joechei!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Welnee, die zie ik overal al.
Ik kom uiteraard even bijkletsen met jou.
Mijn vriendinnetje ligt een paar meter van me vandaan te slapen, dus ik vind niet dat ik het kan maken om 'ja' te zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuken?
Nee, maar het had gekund dat je dat gezegd zou hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, knager!
Je bent in ieder geval al meer aanwezig dan, laten we zeggen, een paar maanden terug.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Joechei!
Ja, ik ben nog niet zo alom vertegenwoordigd op het forum.
Ik moet daar eens aan werken.
Rush VS Liebing luistert ook wel lekker weg.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wie ar Mies Kittien end zjie Hek-ker!
Ja shit, ik keek net de herhaling, maar te laat pas.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heb je dit was het nieuws gezien gisteren? Was je ook niet een klein beetje benieuwd of Inge Diepman haar tapijt in een vlindervorm had geknipt?
Niet waar, ik vind het haske leuk dat je erbij bent!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, maar het had gekund dat je dat gezegd zou hebben.
Mannen met principesquote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje ligt een paar meter van me vandaan te slapen, dus ik vind niet dat ik het kan maken om 'ja' te zeggen.
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet! :')quote:Op maandag 31 mei 2004 01:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al meer aanwezig dan, laten we zeggen, een paar maanden terug.
En da's op zich al reden voorfeest
!
De nalatenschap van Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen met principes.
Wat is er gebeurd met de lust IR? De dierlijke onbedwingbare drang om elkaar onzedelijk te betasten en op te geilen?
Nee hoor.. meneer heeft principes..
Inclusief taalkundig vangnet!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet! :')
Geheel positief bedoelt natuurlijk!
Gelukkig vangen we graag.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet!
Dus nu ben ik nog asociaal ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sociaal leven meer, jullie zijn m'n vangnet!
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tja, ze heeft net al mijn afwas gedaan en voor me gekookt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mannen met principes.
Wat is er gebeurd met de lust IR? De dierlijke onbedwingbare drang om elkaar onzedelijk te betasten en op te geilen?
Nee hoor.. meneer heeft principes..
Ik zag het net, poppedop.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inclusief taalkundig vangnet!
Ja, en dat vertelde Daggla mij weer.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..
Tsk.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tja, ze heeft net al mijn afwas gedaan en voor me gekookt.
Dan bouw je wel wat goodwill op.
Best een goed insteek, trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zag het net, poppedop.
Zat je te wachten op de eerste spelfout om mee binnen te vallen?
Het is goed hoor. Ben je blond? Dat is ook goed. Blonde meisjes mogen nu eenmaal wat meer dan donkere meisjes. Die moeten goed spellen en deepthroaten. Bij blondjes is het laatste al genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ja hoor quote allemaal m'n spelfout maar!
Ik voel geestesverwantschap! Dat is ook wat waard.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Gelukkig vangen we graag.
Uiteraard! Wat is er nou niet positief aan mensen die 24 uur per dag op internet rondhangen?
Ja, ik ook (nou ja, iig 2/3). Maar de vraag is: DOE je het ook?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk.
Ik kan afwassen, koken én deepthroaten.
quote:bedoelt
Het is een gave!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik zag het net, poppedop.
Zat je te wachten op de eerste spelfout om mee binnen te vallen?
Jij bent niet fulltime beschikbaar.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk.
Ik kan afwassen, koken én deepthroaten.
Nou re-de-lijk ja!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus nu ben ik nog asociaal ook?
Ain't life hell!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ik heb hele goede referenties.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook (nou ja, iig 2/3). Maar de vraag is: DOE je het ook?
Ik ook van jou, kut.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou re-de-lijk ja!
Maar toch hou ik van je!
Ja, ik moet even navragen hoe en wat.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelde wat over een boerderij die goedkoop was met een grote groep en zo..
Tsss. Misschien mag je Drama_queen wel even lenen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:29 schreef NiNi het volgende:
Ja? Dus? En? Punt is?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij bent niet fulltime beschikbaar.
Mooi. *zucht van opluchtingquote:Op maandag 31 mei 2004 01:30 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is goed hoor. Ben je blond? Dat is ook goed. Blonde meisjes mogen nu eenmaal wat meer dan donkere meisjes. Die moeten goed spellen en deepthroaten. Bij blondjes is het laatste al genoeg.
Okee, wanneer kan je komen solliciteren?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hele goede referenties.
Die is er.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik moet even navragen hoe en wat.
Mocht daar behoefte aan zijn that is.
Ja ach jij! Alles is jouw schuld!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ain't life hell!
![]()
Ik heb veel afwas en veel honger. Wat heb ik dan aan iemand die af en toe eens langskomt als ze zin heeft.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja? Dus? En? Punt is?
Je geeft ze een vinger en ze willen meteen fist-fucken... Mannen.
*zucht*
Zodra jij diequote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, wanneer kan je komen solliciteren?
Huuuuh! Iedereen is tegen me!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsss. Misschien mag je Drama_queen wel even lenen..
Een beetje minder fatalistisch mag ook wel hoor,quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja ach jij! Alles is jouw schuld!
Okee, dan zet ik je nu voorlopig in de wacht.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zodra jij dieprincipes
laat varen. Ik ga niet solliciteren om daarna in de wacht gezet te worden. Ofzo.
Ik koop wel een afwasmachine en een stapel magnetronmenu's voor je. Mits ik je mag misbruiken wanneer het mij uit komt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb veel afwas en veel honger. Wat heb ik dan aan iemand die af en toe eens langskomt als ze zin heeft.
Om over het deepthroaten nog maar te zwijgen...
Met 2 maand proeftijd?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, wanneer kan je komen solliciteren?
Ben je bang voor deepthroatende dames, Mike?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb veel afwas en veel honger. Wat heb ik dan aan iemand die af en toe eens langskomt als ze zin heeft.
Om over het deepthroaten nog maar te zwijgen...
Regelen vind ik sowieso niet erg om te doen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die is er.
En dan mag je het meteen regelen, is dat niet lief?.
Ik zie dat IR je net in de wacht heeft gezet, dus ik accepteer het aanbod dan maar.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik koop wel een afwasmachine en een stapel magnetronmenu's voor je. Mits ik je mag misbruiken wanneer het mij uit komt.
Krijg een tumor in je anus.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee, dan zet ik je nu voorlopig in de wacht.
U hoort nog van ons.
Wat doe je morgen?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie dat IR je net in de wacht heeft gezet, dus ik accepteer het aanbod dan maar.
Meer voor het tekort eraan.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben je bang voor deepthroatende dames, Mike?
Ik weet het niet NS. Ik ben je even kwijt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom voel ik me aangesproken nu, JK?
Hodfr! Afvallige! Keert terug naar mijn kamp!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een beetje minder fatalistisch mag ook wel hoor,.
Tevergeefs wachten op een sollicitante, denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat doe je morgen?
Ik zag Drama Queen, en meteen ging er een mentale highligt af.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet het niet NS. Ik ben je even kwijt.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Regelen vind ik sowieso niet erg om te doen.
Maar ik zal eens navragen dan, hoe het zat qua kosten vooral.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:38 schreef NiNi het volgende:
Hodfr!
Agos. Reality is a bitch.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Tevergeefs wachten op een sollicitante, denk ik.
Misschien mag je haar wel even lenen. Dan kun je helemaal loos gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zag Drama Queen, en meteen ging er een mentale highligt af.
Onder mijn leiding zijn er geen mensen die er voortijdig tussenuit piepen zonder op te ruimen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
En vergeet 'schoonmaken' niet.
Story of my life.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Agos. Reality is a bitch.![]()
Dat zou al een hele verbetering zijn ten opzichte van de vorige mixmeet.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Onder mijn leiding zijn er geen mensen die er voortijdig tussenuit piepen zonder op te ruimen.
Tijd voor een mentaliteits verandering, JK.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien mag je haar wel even lenen. Dan kun je helemaal loos gaan..
Heb je ook een zweep?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Onder mijn leiding zijn er geen mensen die er voortijdig tussenuit piepen zonder op te ruimen.
Staat er 'makkelijk sletje' ofzo op mijn voorhoofd dat je me aan iedereen probeert uit te lenen? Ben jij mijn pimp? Ik zal je nog eens 's ochtends bellen, vieze verrader!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien mag je haar wel even lenen. Dan kun je helemaal loos gaan..
Leer dat laatste anders ook even. Volgens mij kan dat best!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Story of my life.
Dat wordt dus zelf koken en afwassen en deepthroaten.
Moet je doen,. Dan zal ik je nog eens zalvend en bemoedigend te woord staan.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:42 schreef Drama_Queen het volgende:
Staat er 'makkelijk sletje' ofzo op mijn voorhoofd dat je me aan iedereen probeert uit te lenen? Ben jij mijn pimp? Ik zal je nog eens 's ochtends bellen, vieze verrader!.
Bedankt voor je vertrouwen, bruut!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Story of my life.
Dat wordt dus zelf koken en afwassen en deepthroaten.
Je onderste twee ribben laten verwijderen en het schijnt heel makkelijk te gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Leer dat laatste anders ook even. Volgens mij kan dat best!![]()
*noteert zweep meequote:Op maandag 31 mei 2004 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je ook een zweep?
.
Er is behoefte!!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:32 schreef NiNi het volgende:
Mocht daar behoefte aan zijn that is.
Om vervolgens stil en onopvallend een mes tussen mijn schouderbladen te planten!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je doen,. Dan zal ik je nog eens zalvend en bemoedigend te woord staan..
Ja, he! Dat deed je vast!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
zalvend en bemoedigend.
Aj. Dat is wel heel lief. Zo ben je niet mên. Reach for your inner demon.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Tijd voor een mentaliteits verandering, JK.
Ik wil net zo lief worden als Blivox.
Nee, die eerste 2 wil ik nog wel doen onder dwang...maar daar laat ik het even bij.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Leer dat laatste anders ook even. Volgens mij kan dat best!![]()
Lekker slapen, IR.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ga slapen, voordat ik een lijstje ga maken met welke crewleden ik allemaal zwakzinnig vind en waarom.
Welterusten.
Mail me dat lijstje maar op insomaniac@fok.nl .quote:Op maandag 31 mei 2004 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ga slapen, voordat ik een lijstje ga maken met welke crewleden ik allemaal zwakzinnig vind en waarom.
Welterusten.
Waar plant ik een mes tussen je ribben dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:44 schreef Drama_Queen het volgende:
Om vervolgens stil en onopvallend een mes tussen mijn schouderbladen te planten!!
Ochèrm...het was niet persoonlijk bedoeld hoor, Dramaqueen van me.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:43 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen, bruut!!
Dat je me tot twee keer toe aan mensen probeert te slijten!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar plant ik een mes tussen je ribben dan?
Nou! Nou! Nou! Nou! WAAR!
Behandel me niet als een kind!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ochèrm...het was niet persoonlijk bedoeld hoor, Dramaqueen van me.
*aait over koppie*
Niet aan de eerste de beste anders!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:47 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Dat je me tot twee keer toe aan mensen probeert te slijten!
Er valt godverdomme daadwerkelijk geen land met je te bezeilen hè?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:47 schreef Drama_Queen het volgende:
Dat je me tot twee keer toe aan mensen probeert te slijten!
Alsof ik niets ben!
Alsof ik geen mens ben van vlees en bloed!
Met gevoelens!
Ik heb die jankzak al weggetrapt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Niet aan de eerste de beste anders!![]()
Zo'n lul als op Fok! ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aj. Dat is wel heel lief. Zo ben je niet mên. Reach for your inner demon.
Vuile steauker!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker sfeertje weer vandaag,.
Maak dan ook overal niet zo'n drama van!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:48 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Behandel me niet als een kind!
Ja man, kan niet eens rustig met DQ posten, moet steeds in en uit loggen om bij te kunnen lezen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker sfeertje weer vandaag,.
De lolly heeft haar helemaal opgevrolijkt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Maak dan ook overal niet zo'n drama van!
*geeft lolly*
Good to have you back.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb die jankzak al weggetrapt..
2de browser nemen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja man, kan niet eens rustig met DQ posten, moet steeds in en uit loggen om bij te kunnen lezen.
Ik miste mn knopjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Good to have you back.
Dat werkt.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2de browser nemen..
Doe eerst maar een peukie...ik zou niet willen dat je een nicotinetekort kreeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De lolly heeft haar helemaal opgevrolijkt.
Peukie doen of moet ik hem meteen in mn mond nemen?
Heb een instabiel syseem.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
2de browser nemen..
Jij mist wel vaker knopjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik miste mn knopjes.
Zet je toch weer aan het denken he..
Die kloon wil ik!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:54 schreef depri het volgende:
[..]
Dat werkt.
Niemand wil mij, het is daarom denk ik nu tijd om de eerste trein te nemen.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die kloon wil ik!
Nee, dan ga ik bijten.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Doe eerst maar een peukie...ik zou niet willen dat je een nicotinetekort kreeg.![]()
Tsk. Het is gewoon sterker dan ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij mist wel vaker knopjes.
Maar inderdaad, hate to say I told you so.![]()
Doodgaan we toch!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:54 schreef depri het volgende:
[..]
Dat werkt.
Och joh, dood gaan we toch.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:56 schreef depri het volgende:
[..]
Niemand wil mij, het is daarom denk ik nu tijd om de eerste trein te nemen.
Trut!quote:Op maandag 31 mei 2004 01:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doodgaan we toch!
*kras*quote:Op maandag 31 mei 2004 01:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och joh, dood gaan we toch.
Beter vandaag dan nog langer rondzwerven in deze troosteloze bende.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trut!
Je geilt gewoon op die machtsknopjes. Face it.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik miste mn knopjes.
Zet je toch weer aan het denken he..
Verrassend..quote:Op maandag 31 mei 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trut!
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:57 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik ben van IRC gevallen!
Waarom vertelt niemand me dat?
Schele,quote:Op maandag 31 mei 2004 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn!
Je peer, wat doe je?.
Oh kutquote:Op maandag 31 mei 2004 01:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Schele,.
<dr phil>quote:Op maandag 31 mei 2004 01:57 schreef depri het volgende:
Beter vandaag dan nog langer rondzwerven in deze troosteloze bende.
Dat heeft geen zin. Alsof mijn problemen op te lossen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
<dr phil>
Wil je erover praten?
</dr>
Van wie ben jij een kutkloon?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:00 schreef depri het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Alsof mijn problemen op te lossen zijn.
Hahah, ik wist natuurlijk weer niet waar het over ging. Figures.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Schele,.
Jankzak is een woordje van Insoquote:Op maandag 31 mei 2004 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En jij de eeuwig verongelijkte jankzak toch?
nee die zet ik niet terugquote:Op maandag 31 mei 2004 02:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Nikky, flikker mijn reactie eens terug.
Inso pleegt echt geen zelfmoord als ze dat leest hoor/
Vind je mij een lul, prima. Een sneue jankzak, geen problemen mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:01 schreef Insomaniac het volgende:
Blijkbaar pas je je aan het kleuterniveau van je vriendinnetje aan, want daar komt ook geen zinnig woord uit.
Oh wacht, het wordt weer leuk hier.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vind je mij een lul, prima. Een sneue jankzak, geen problemen mee.
MAAR BEGIN GODVERDOMME NIET OVER MIJN VRIENDIN!
Serieus Inso.
Huilie..quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Serieus Inso.
Ik ben serieus. Ik ken haar natuurlijk niet buiten het forum, dus misschien is ze daar wel leuk, maar ik heb haar hier nog geen zinnig woord neer zien plempen. Maar hey, als zij je gelukkig maakt, ben ik blij voor je.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Serieus Inso.
Kom NS, ik vind het een lief kind, maar je merkt natuurlijk wel dat ze, laten we zeggen, de middelbare school nog niet heeft afgerond.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Serieus Inso.
Patsertje,quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Serieus Inso.
* mee eens is.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Serieus Inso.
users net zo hard dus pelease.. zullen we daar niet over beginnenquote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
* mee eens is.
Doen ze altijd hoor NS, als ze nix beters kunnen verzinnen.
Ga jij helemaal weg.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
* mee eens is.
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
* mee eens is.
Hee, begin niet over m'n moeder! Ik zeg je, ik maak je af, weet je!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Patsertje,.
Selectief lezen? Mag ik, je loopt hier verdomme mijn vriendin belachelijk te maken, zonder enige vorm van kennis of objectiviteit. Om over relativiteit nog maar te zwijgen. Zeg van me wat je vind, ik kan het hebben, maar dat soort dingen laat je voortaan maar mooi voor je.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik ken haar natuurlijk niet buiten het forum, dus misschien is ze daar wel leuk, maar ik heb haar hier nog geen zinnig woord neer zien plempen. Maar hey, als zij je gelukkig maakt, ben ik blij voor je.
En selectief lezen gaat je ook steeds beter af niet?
OI! Misschien heb ik wel een moeder ofzo, weet jij veel!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee, begin niet over m'n moeder! Ik zeg je, ik maak je af, weet je!![]()
JE MAG ZEGGEN WAT JE WIL MAAR BLIJF VAN MN WIJF AF HEY!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee, begin niet over m'n moeder! Ik zeg je, ik maak je af, weet je!![]()
Mensen zoals jij maken mij zo verschrikkelijk depressief.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
* mee eens is.
Hier ben ik het dan ook wel weer mee eens.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Selectief lezen? Mag ik, je loopt hier verdomme mijn vriendin belachelijk te maken, zonder enige vorm van kennis of objectiviteit. Om over relativiteit nog maar te zwijgen. Zeg van me wat je vind, ik kan het hebben, maar dat soort dingen laat je voortaan maar mooi voor je.
Je zou jezelf er eigenlijk aan op moeten trekken..quote:Op maandag 31 mei 2004 02:09 schreef depri het volgende:
[..]
Mensen zoals jij maken mij zo verschrikkelijk depressief.
Je gedraagt je als een 16-jarig pubertje. Wat je vriendin toevallig is. En dat is het enige wat er gezegd is.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Selectief lezen? Mag ik, je loopt hier verdomme mijn vriendin belachelijk te maken, zonder enige vorm van kennis of objectiviteit. Om over relativiteit nog maar te zwijgen. Zeg van me wat je vind, ik kan het hebben, maar dat soort dingen laat je voortaan maar mooi voor je.
Als er een touw aan vast te knopen viel misschien wel ja,quote:Op maandag 31 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou jezelf er eigenlijk aan op moeten trekken..
Hoho, ik maak je vriendin helemaal niet belachelijk. Ik zeg alleen maar dat ik haar nog geen zinnig woord op het forum heb zien zetten en dat ze als een kleuter over komt. En dan heb ik het dus alleen over hoe ze op het forum over komt op mij.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat zei ik je nou! Niet over m'n moeder lullen, nou!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OI! Misschien heb ik wel een moeder ofzo, weet jij veel!
Hoe? Zulke mensen als hij zorgen ervoor dat deze wereld langzaam sterft en wij gaan mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou jezelf er eigenlijk aan op moeten trekken..
Scherp.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als er een touw aan vast te knopen viel misschien wel ja,.
Scherp doch Seth-ig!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een idee zijn. En anders kan ie nog altijd op www.ns.nl kijken voor de eerstvolgende trein.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Noem je mijn moeder een wijf? Godverredomme, dat zal je bezuren!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JE MAG ZEGGEN WAT JE WIL MAAR BLIJF VAN MN WIJF AF HEY!!!
Op een gegeven moment is de puberteit afgelopen en ontgroei je die fase..quote:Op maandag 31 mei 2004 02:11 schreef depri het volgende:
[..]
Hoe? Zulke mensen als hij zorgen ervoor dat deze wereld langzaam sterft en wij gaan mee.
Misschien heeft mijn moeder wel een lul, weet jij veel!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat zei ik je nou! Niet over m'n moeder lullen, nou!
Dit is echt het laatste wat ik er over wil horen!
Wow, een omgekeerde Kelly.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien heeft mijn moeder wel een lul, weet jij veel!!
Daar geloof ik niets van. Zodra ze de puberteit ontgroeit zijn gaan ze een uitkering aanvragen omdat ze niet kunnen/willen werken. Wat weer van ons belastinggeld betaald wordt waardoor wij geen spoedoperaties kunnen uitvoeren en er allemaal kleine lieve baby's dood zullen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de puberteit afgelopen en ontgroei je die fase..
Circle of life.
Tis wat,quote:Op maandag 31 mei 2004 02:16 schreef depri het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Zodra ze de puberteit ontgroeit zijn gaan ze een uitkering aanvragen omdat ze niet kunnen/willen werken. Wat weer van ons belastinggeld betaald wordt waardoor wij geen spoedoperaties kunnen uitvoeren en er allemaal kleine lieve baby's dood zullen gaan.
Typerend voor dit topic, vind je ook niet?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Wat een schick.
Noem mijn moeder geen lul! Jij balanceert echt op het randje nu he! Je kan zeggen dat ik een lul heb, maar NIET mijn moeder!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien heeft mijn moeder wel een lul, weet jij veel!!
Ja, het is maar waar je je druk over maakt. Dood gaan we toch.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tis wat,.
Hallo, dit is Fok!.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ga jij helemaal weg.
Jij hebt de vervelendste vriendin op aarde.
Oie, wat zeg ik nu.![]()
Je moeder stinkt naar rotte vis.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Noem mijn moeder geen lul! Jij balanceert echt op het randje nu he! Je kan zeggen dat ik een lul heb, maar NIET mijn moeder!
En als jij nu eens lekker met je neukdoos gaat ouwehoeren en de wereld vol zet met achterlijke koters hebben wij rust en kunnen verder slowchatten. Aiiight bitch?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hallo, dit is Fok!.
Fok! betekent geen Fuck.
Liefde, daarentegen, wel.
Dus ga nou maar lekker blij doen met mensen die je mening over mijn vriendin delen, mijn leven zal er niet ongelukkiger op worden, integendeel van die van jou.
Tyfushoer.
Past dit in een signature?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
Hallo, dit is Fok!.
Fok! betekent geen Fuck.
Dus ga nou maar lekker blij doen met mensen die je mening over mijn vriendin delen, mijn leven zal er niet ongelukkiger op worden, integendeel van die van jou.
Tyfushoer.
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je je druk over maakt. Dood gaan we toch.
Second that, ga de wereld ook maar niet volzetten met achterlijke koters. Laat jezelf preventief onvruchtbaar maken door je heel hard in je ballen te laten trappen. Nini wil wel denk ik. Trappen dan hé.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:20 schreef engessa het volgende:
[..]
En als jij nu eens lekker met je neukdoos gaat ouwehoeren en de wereld vol zet met achterlijke koters hebben wij rust en kunnen verder slowchatten. Aiiight bitch?
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hallo, dit is Fok!.
Fok! betekent geen Fuck.
Tyfushoer.
Gelukkig wel! Weg uit dit aardse tranendal!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je je druk over maakt. Dood gaan we toch.
Hahaha! Het is bijna een gedichtje. Dat jouw idee van liefde Fuck is, is al een mooi gegeven.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hallo, dit is Fok!.
Fok! betekent geen Fuck.
Tyfushoer.
Misschien balanceert mijn moeder wel op een randje! Weet jij veel!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Noem mijn moeder geen lul! Jij balanceert echt op het randje nu he! Je kan zeggen dat ik een lul heb, maar NIET mijn moeder!
Dezelfde categorie?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe frapant.
Inso en ik hebben het over mijn vriendin, en meteen begint er iemand te schelden op Emmykuh.
Dát is pas zielig.
Wat dacht je er van dat ik deze opmerking negeer?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Dezelfde categorie?
Is het dan geen idee om je eerst te laten bekeren door Bansheeboy?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:21 schreef depri het volgende:
Gelukkig wel! Weg uit dit aardse tranendal!
Ik ga slapen, voor eeuwig! Tot ziens!
Dit is serieus de raarste post die ik ooit heb gelezen.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:23 schreef NiteSpeed het volgende:
NiNi, stop 'ns met flamen.
Daar ben je te lief voor.
Dat mag.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat dacht je er van dat ik deze opmerking negeer?
Nou, jouw vader naar tzazikki! Zo!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moeder stinkt naar rotte vis.
Pak an,.
Zielig?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe frapant.
Inso en ik hebben het over mijn vriendin, en meteen begint er iemand te schelden op Emmykuh.
Dát is pas zielig.
Dan moet je NiNi ooit eens in het echt zienquote:Op maandag 31 mei 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is serieus de raarste post die ik ooit heb gelezen.
Nee toch? Ik wil zo graag.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:23 schreef NiteSpeed het volgende:
NiNi, stop 'ns met flamen.
Daar ben je te lief voor.
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan moet je NiNi ooit eens in het echt zien.
Het bleek een grapje, achteraf.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee toch? Ik wil zo graag.![]()
Even geduld nog,quote:Op maandag 31 mei 2004 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok.
Nou! Jij maakt hem! Vlerk!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is serieus de raarste post die ik ooit heb gelezen.
Op zich wel. Ga denk ik slapen, heb je van mij geen last meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:28 schreef Insomaniac het volgende:.
NiNi is écht liefquote:Op maandag 31 mei 2004 02:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het bleek een grapje, achteraf.
Wat nou? Spel ik het weer verkeerd?quote:
jij staat op mijn shitlist(c) .quote:Op maandag 31 mei 2004 02:20 schreef engessa het volgende:
[..]
En als jij nu eens lekker met je neukdoos gaat ouwehoeren en de wereld vol zet met achterlijke koters hebben wij rust en kunnen verder slowchatten. Aiiight bitch?
*duwt mama Inso van randquote:Op maandag 31 mei 2004 02:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien balanceert mijn moeder wel op een randje! Weet jij veel!!
Ik maak wie?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou! Jij maakt hem! Vlerk!
Let op allemaal!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:29 schreef Salvad0R het volgende:
nu ga ik je beledigen:
hej, jij, eet een peukquote:Op maandag 31 mei 2004 02:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Let op allemaal!
Tell him dude!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij staat op mijn shitlist(c) .
en terecht.
nu ga ik je beledigen:
je probeert je ego te strelen met beledigende opmerkingen over dingen waar je geen fuck vanaf weet.
jammer genoeg blijf je een lelijkerd zonder leven.

Dat neem je terug!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
NiNi is écht lief.
ik weet dat het een wijf is.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tell him dude! [afbeelding]
[afbeelding]
Ja,quote:Op maandag 31 mei 2004 02:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat nou? Spel ik het weer verkeerd?
Wie niet! Saa-let!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik maak wie?
Oh My God! De 'grote' SalvaD0R heeft mij op zijn shitlist gezet. Eerlijk waar, dat betekent zo veel voor mij. Fantastisch! Hartstikke bedankt! Afgelopen nacht al mijn eerste naamtopic en nu sta ik op jouw shitlist! De erehaag, de lijst der groten, de plek der plekken. En ik sta daar tussen. Ge-wel-dig!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij staat op mijn shitlist(c) .
en terecht.
nu ga ik je beledigen:
je probeert je ego te strelen met beledigende opmerkingen over dingen waar je geen fuck vanaf weet.
jammer genoeg blijf je een lelijkerd zonder leven.
En jij bent een taalgod!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik weet dat het een wijf is.
een Lelijk wijf, welteverstaan, wiens magere ononderbouwde slijmmening er niet toe doet.
Enlighten me, please.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,.
Alleen mensen die gewoon diep triest bezig zijn, komen op die list.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Oh My God! De 'grote' SalvaD0R heeft mij op zijn shitlist gezet. Eerlijk waar, dat betekent zo veel voor mij. Fantastisch! Hartstikke bedankt! Afgelopen nacht al mijn eerste naamtopic en nu sta ik op jouw shitlist! De erehaag, de lijst der groten, de plek der plekken. En ik sta daar tussen. Ge-wel-dig!
Neequote:Op maandag 31 mei 2004 02:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat neem je terug!![]()
Je pupil heeft volgens mij op de vorige pagina 2 foutjes gemaakt. Eigenlijk mag ik daar helemaal niets over zeggen maar toch, ik meld het even.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
En jij bent een taalgod!
Klinkt eigenlijk best wel als een tof clubjequote:Op maandag 31 mei 2004 02:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alleen mensen die gewoon diep triest bezig zijn, komen op die list.
wees gerust, je bent niet alleen.
Als ik het ook overleefquote:Op maandag 31 mei 2004 02:35 schreef Insomaniac het volgende:
Gaan lopen flamen in een topic vol met mods lijkt me niet echt verstandig.
Ok, mega-tof, bedankt.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tzatziki
Hoe dan ook, zijn boodschap komt wel duidelijk overquote:Op maandag 31 mei 2004 02:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
En jij bent een taalgod!
Consequent blijven hoor!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:35 schreef Insomaniac het volgende:
Salvador, lees mijn post nog even..
spelenderwijs met woorden ouwehoeren is jolly good fun !quote:Op maandag 31 mei 2004 02:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
En jij bent een taalgod!
Dit is helemaal geweldig! Je hebt zelfs foto's van mij gevonden! Ik ben inderdaad een lelijk wijf met slecht onderbouwde meningen. Wat goed! Studeer jij soms voor Jolanda?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik weet dat het een wijf is.
een Lelijk wijf, welteverstaan, wiens magere ononderbouwde slijmmening er niet toe doet.
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:36 schreef paniekzaaier het volgende:
Is dit het einde van [@@@]?
Blijft NS bij zijn vriendin?
Hoe lang is de piemel van Inso's moeder?
Waarom schrijf je jalozieën maar zeg je zjaloziejen?
mevrouw Insomaniac, ik zal me koest houden vanaf nu, maar het spijt me niet !quote:Op maandag 31 mei 2004 02:35 schreef Insomaniac het volgende:
Salvador, lees mijn post nog even..
Tuurlijk niet. SalvaD0R krijgt net als die andere kneuzen ook een ONZ-ban als ie door gaat.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:36 schreef paniekzaaier het volgende:
Is dit het einde van [@@@]?
Zeg jij dat zo?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:36 schreef paniekzaaier het volgende:
Waarom schrijf je jalozieën maar zeg je zjaloziejen?
Ik ben blij dat je er zelf mee komt!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
spelenderwijs met koksmessen ouwehoeren is jolly good fun !
Les één: Wees nooit, maar dan ook nooit neerbuigend naar een moderator toe.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mevrouw Insomaniac, ik zal me koest houden vanaf nu, maar het spijt me niet !
Je schrijft het zelfs zo!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg jij dat zo?
Ik zeg jaaloeziejen hoor.
*feest*quote:Op maandag 31 mei 2004 02:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik zal me koest houden vanaf nu
Wat ben je nu voor principeloos losertje? 'O, ik hou me nu maar stil omdat ik anders misschien een ban krijg'. Op de plek die volgens jouw vorige post niets voor stelt? Die je niet nodig hebt? Daar kun je toch makkelijk zonder? Gewoon nog even doorgaan, das wel goed voor je bloeddruk.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mevrouw Insomaniac, ik zal me koest houden vanaf nu, maar het spijt me niet !
Als jij zo doorgaat, jij ookquote:Op maandag 31 mei 2004 02:38 schreef engessa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. SalvaD0R krijgt net als die andere kneuzen ook een ONZ-ban als ie door gaat.
Ik probeer het woord eigenlijk bij voorkeur te vermijden.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zeg jij dat zo?
Ik zeg jaaloeziejen hoor.
Rest de vraag, ben jij de juiste persoon om en ander wat te leren?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Les één: Wees nooit, maar dan ook nooit neerbuigend naar een moderator toe.
joh, anders maak je je ff druk.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:39 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor principeloos losertje? 'O, ik hou me nu maar stil omdat ik anders misschien een ban krijg'. Op de plek die volgens jouw vorige post niets voor stelt? Die je niet nodig hebt? Daar kun je toch makkelijk zonder? Gewoon nog even doorgaan, das wel goed voor je bloeddruk.
Het was fonetisch ter verduidelijking. Mag dat ook niet meer?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je schrijft het zelfs zo!
Nee, inderdaad niet. Lees jij de Onzin-FAQ nooit ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 02:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het was fonetisch ter verduidelijking. Mag dat ook niet meer?![]()
Engessa is het anders roerend met me eens, als ik haar post zo lees.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rest de vraag, ben jij de juiste persoon om en ander wat te leren?
Les twee Gedraag je nooit, maar dan ook nooit als een verongelijkte kleuter.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Les één: Wees nooit, maar dan ook nooit neerbuigend naar een moderator toe.
Precies, "kift" is toch ook veel makkelijkerquote:Op maandag 31 mei 2004 02:39 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik probeer het woord eigenlijk bij voorkeur te vermijden.
Luxaflex does the trick.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:39 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik probeer het woord eigenlijk bij voorkeur te vermijden.
Fooneetiesj is altijd okee!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het was fonetisch ter verduidelijking. Mag dat ook niet meer?![]()
Les drie: Blijf koppig en onthoud je van alle excuses.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Les twee Gedraag je nooit, maar dan ook nooit als een verongelijkte kleuter.
Godver!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:41 schreef bolivian het volgende:
[afbeelding]
les vier: Blijf doorjanken als je weet dat je het mis hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 02:42 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Les drie: Blijf koppig en onthoud je van alle excuses.
Ach, wat rancuneuze en verongelijkte users.. That's all..quote:Op maandag 31 mei 2004 02:42 schreef nikky het volgende:
ik dacht altijd dat het zo gezellig was in een reeks
of klink ik nu wel heel erg blond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |