En ik was nog wel zo vrolijk vanochtend.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik voel met je mee Inso. Plaatsvervangend ofzo.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
When it stops....
Hoi lieve. Juud
.
Was erg leuk om je redelijk wasted aan de telefoon te hebben,!
Inderdaad,quote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo vrolijk vanochtend.
Lajfquote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe vond je mn ochtendreutelstem trouwens SjeeKaa?
Waar was jij zo wasted van dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe vond je mn ochtendreutelstem trouwens SjeeKaa?
Ik was wasted, niet zij..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waar was jij zo wasted van dan?
Als je mij vanmorgen had gebeld had ik je doodgemaakt trouwens.
Maar dat terzijde, natuurlijk.![]()
6.45 Hondquote:Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Waar was jij zo wasted van dan?
Als je mij vanmorgen had gebeld had ik je doodgemaakt trouwens.
Maar dat terzijde, natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:42 schreef Insomaniac het volgende:
Dag nam zwaar hyper de telefoon op toen ik belde.
Ik zo zwaar brak tegen mn vriend; *reutel* ik *ughughu* bel Thomas wel ff
*tuut**tuu HEY!!!!!!!!
En ik echt zo van.
Das mooi, voor jou en jouw leven.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was wasted, niet zij...
En ik had je *bijna* nog gebeld maar realiseerde mij op tijd dat je een bier-BBQ had..
Een hond moet plezier geven..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
6.45 Hond
7.00 slapen
7.15 hond
7.30 hond
7.45 hond
8.00 dood
11.00 hond, opgestaan, brak..
Lekt dat arme beest nog steeds?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
6.45 Hond
7.00 slapen
7.15 hond
7.30 hond
7.45 hond
8.00 dood
11.00 hond, opgestaan, brak..
Johquote:Op zondag 30 mei 2004 21:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!
Ik was ook een beetje hyper...
Volgende keer bel ik je gewoon wakker.. Zomaar,quote:Op zondag 30 mei 2004 21:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Das mooi, voor jou en jouw leven.![]()
Nee, hij wil gewoon aaaaaaaaaaaaaandacht en speeeeeeeeeeeeeeeeeeelen. Ik ook wel, maar pas ná 8.30.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Lekt dat arme beest nog steeds?
Ik vond het trouwens echt enorm tof dat je belde.. Geen idee waarom (nou ja, eigenlijk wel) maar ik had het gevoel dat ik uren tegen je aan kon gaan zitten ouwehoeren..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh.
Het heeft hier trouwens de he-le dag geregend. Leuk hoor, met je schoonouders de hond in de regen uitlaten..
Leuk. Leuk. Leuk.
Blij dat die van mij nu na veertien jaar een beetje bij "Ik lig in mijn mand. Laat me met rust." is aangekomen.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, hij wil gewoon aaaaaaaaaaaaaandacht en speeeeeeeeeeeeeeeeeeelen. Ik ook wel, maar pas ná 8.30.
Doe vooral wat je niet laten kunt. Voor zolang het nog kan dan, zeg maar.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgende keer bel ik je gewoon wakker.. Zomaar,.
Ik heb vandaag mijn ouwehoer quotum voor de komende week al gehaald.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens echt enorm tof dat je belde.. Geen idee waarom (nou ja, eigenlijk wel) maar ik had het gevoel dat ik uren tegen je aan kon gaan zitten ouwehoeren..
Ik heb je maar gespaard..
Hoe maakt u het vandaag?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:48 schreef Croupouque het volgende:
Hallo lieve Insomaniac.
Het grote voordeel van een kat, die begint met die instelling.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Blij dat die van mij nu na veertien jaar een beetje bij "Ik lig in mijn mand. Laat me met rust." is aangekomen.
Huuuuh, das nog dapper!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ook wel, maar pas ná 8.30.
Veertien jaar.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Blij dat die van mij nu na veertien jaar een beetje bij "Ik lig in mijn mand. Laat me met rust." is aangekomen.
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het grote voordeel van een kat, die begint met die instelling.
Hoezo, neem je een ander nummer of zo?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Voor zolang het nog kan dan, zeg maar.![]()
Ach, het klonk vast wel erg herkenbaar de manier van praten en zo..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn ouwehoer quotum voor de komende week al gehaald.
Alhoewel.. das niet helemaal waar.. het was meer zo van "nee, dat zit niet zo dat is me.. ja.. nee.. wat ik bedo.. ja... nee.. nee maar het is mee..ja.. okay..*stil*" ..
Maar ik bel je van de week wel ff om te ouwehoeren hoor Sirtokkie.
Katten worden daarentegen ook standaard geleverd met "Wat nou? Ik heb alle recht om op de tafel te lopen.", "Je vergist je, deze kip is van mij." en "Hee, er komt lucht uit dat gezicht, laat ik er op gaan liggen." functionaliteit.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het grote voordeel van een kat, die begint met die instelling.
Je gaat dan dus doooohooood! Let eens op!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, neem je een ander nummer of zo?.
En je hoeft er niet uit in de regen en de storm. Met je schoonouders.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja!Katten
Een betere instelling dan de ongeinteresseerde, "ik kom wel als ik je nodig heb" - houding.
We zullen zien..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je gaat dan dus doooohooood! Let eens op!![]()
Bezoek moet sowieso worden afgeschaft!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
R. ligt op de bank te slapen. Alletwee helemaal dood!
.
Dat is eik helemaal niet grappig..
Dat een bezoek je zo uit kan putten zeg..
Vandaag maak ik pompoensoep. Hiervoor heb ik nodig: 600 gram pompoen, twee stuks prei, twee eetlepels olie, 1 liter groentenbouillon, laurier, tijm, zout en peper.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe maakt u het vandaag?
M'n kat! Je kent haar!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh ja, ik de aloude "Naar onderen, nog iets. Nu naar boeven. Ja, daar. Oe jaah, dat is lekker. Meerrrrrrrrrrrrrrrrrr-stoppen.IK ZEI TOCH STOPPEN!?!?"*Klauwkras"
Jerruhgeilehetestud!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef Jerruh het volgende:
insolekkerdingmettieten!!!!1!.
[/ubergeilemodus]
Wellicht vatten ze een kou en sterven ze aan een acute longontsteking. Je schoonouders he, niet je hond.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh.
Het heeft hier trouwens de he-le dag geregend. Leuk hoor, met je schoonouders de hond in de regen uitlaten..
Leuk. Leuk. Leuk.
Klinkt overheerlijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vandaag maak ik pompoensoep. Hiervoor heb ik nodig: 600 gram pompoen, twee stuks prei, twee eetlepels olie, 1 liter groentenbouillon, laurier, tijm, zout en peper.
Eerst was ik de pompoen en verwijder de pitten (niet schillen). Daarna snij ik hem in blokjes. Vervolgens was ik de prei en snij die in reepjes.
De groenten moeten samen ongeveer tien minuten in een beetje olie smoren. Daarna voeg ik de bouillon, laurier en tijm toe. Dit alles breng ik aan de kook en laat het twintig minuten zachtjes doorkoken tot de pompoen zacht is geworden. Een deel van de pompoen druk ik daarna fijn met de pureestamper (of een ander object dat geschikt is om mee te stampen) zodat de soep wat gebonden wordt. Met zout en peper maak ik de soep op smaak.
En dan nog de finishing touch: Een klein scheutje room of yoghurt om de soep af te maken.
Morgen ben ik er weer, dan maak ik een Baskische brandnetelbavarois volgens traditioneel recept.
En dat tegelijkertijd met Pinkpop! Het überhaupt een wonder dat er iemand is dus!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulleme! Daarom is het zo rustig op Fok! vandaag! De grote Grootste Familie Van Nederland 40 Jaar Tros viering is gaande in de Arena!
Proef ik hier enige opgekropte frustraties jegens schoonfamilies?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wellicht vatten ze een kou en sterven ze aan een acute longontsteking. Je schoonouders he, niet je hond.
Ahh! De hele familie is daar! Smart thinking!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdulleme! Daarom is het zo rustig op Fok! vandaag! De grote Grootste Familie Van Nederland 40 Jaar Tros viering is gaande in de Arena!
was ik maar geil!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jerruhgeilehetestud!!!!!!!!!!!!!!!!!
That would be rather nice.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wellicht vatten ze een kou en sterven ze aan een acute longontsteking. Je schoonouders he, niet je hond.
Moet je gelly wegpesten, kan je lekker KLB modden.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was ik maar geil!
ik wil modrechten.
Nou...ik heb vijf dagen om een scriptie te schrijven zonder bronmateriaal, ik krijg een stiefbroertje/zusje waar ik niet op zit te wachten, ik ben blut, ik heb sinds vanmorgen een vreemde huiduitslag op mijn handen, dus het gaat eigenlijk erg goed met me.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Klinkt overheerlijk..
En hoe gaat het met je?
Trouwens, je hebt mail.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That would be rather nice..
*probeert uit te rekenen hoeveel paar schoenen ze van de erfenis kan betalen
voor 24 uur!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet je gelly wegpesten, kan je lekker KLB modden..
Nee hoor, ik ken nu zo'n geweldig meisje, die kan alleen de perfecte schoonouders hebben en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Proef ik hier enige opgekropte frustraties jegens schoonfamilies?.
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou...ik heb vijf dagen om een scriptie te schrijven zonder bronmateriaal, ik krijg een stiefbroertje/zusje waar ik niet op zit te wachten, ik ben blut, ik heb sinds vanmorgen een vreemde huiduitslag op mijn handen, dus het gaat eigenlijk erg goed met me.
Sebbo, de ideale schoonzoon..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Seborik het volgende:
en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.
Is je schoonmoeder een beetje lekker?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op..
Dat durf ik wel te betwijfelen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef Seborik het volgende:
en anders ben ik assertief genoeg om ze in een hoek te schelden en ervoor te zorgen dat ze daar blijven.
Desperate.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is je schoonmoeder een beetje lekker?.
Daggla was vroeger bang voor me.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te betwijfelen.![]()
Ik bedoelde natuurlijk 'halfbroertje/zusje' , maar goed.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schoonouders ruilen voor stiefbroertje/zusje en huiduitslag? De rest los je zelf maar op..
Elke mod is bang voor sebbo. Tis niet voor niks dat je nooit een andere mod ziet bijspringen in MUZ. Ze willen wel, maar ze durven niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daggla was vroeger bang voor me.
Leer ons Daggla kennen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Desperate.
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,quote:Op zondag 30 mei 2004 22:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Daggla was vroeger bang voor me.
Ons? Is het weer druk in je blonde koppie lieverd?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Leer ons Daggla kennen.![]()
Ik heb twee 'stief'zusjes en een 'stief' broertje. 'Stief' omdat die hoer van Babylon (mijn moeder) niet nog een keer wil trouwen en ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'halfbroertje/zusje' , maar goed.
Nee man, ik voel me echt superlekker. Maar genoeg over mij, hoe gaat het met u? Of vind ik het antwoord op die vraag als ik het vorige @@@-topic doorspit?
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,.
Ik ben zo bang van Sebbo dat ik er geil van word.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke mod is bang voor sebbo. Tis niet voor niks dat je nooit een andere mod ziet bijspringen in MUZ. Ze willen wel, maar ze durven niet.
Terecht.
Die schoonouder-actie van net was al wanhopig, maar dude!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar nu niet meer.. Ik vind je eigenlijk wel een beetje lief,.
Jezus Tijn, ontken je nu dat we hebben gekroeld?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die schoonouder-actie van net was al wanhopig, maar dude!
Nou ja, ieder z'n meug hoor. Ik ben open-minded. Als je het maar niet voor m'n neus doet
Kzal m'n sebbo-poster maar even weghalen voor woensdag danquote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben zo bang van Sebbo dat ik er geil van word..
Nee, kroelen is okay ;*quote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jezus Tijn, ontken je nu dat we hebben gekroeld?![]()
Die met die leren jas en die zweep.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kzal m'n sebbo-poster maar even weghalen voor woensdag dan
Ik bedoelde ons, hier in dit topic.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ons? Is het weer druk in je blonde koppie lieverd?.
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Ik denk alleen niet dat Daggla daar genoegen mee neemt
Waarom werkt dit in godsnaam nietquote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
;*
Alles op z'n tijd, Tijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kroelen is okay ;*
Allemaal latente homosuelen die Grieken.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.
It wasn't me...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, nu weet ik weer waar standje Grieks vandaan komt.
Ik ben niet bang voor mijn vrouwelijke kant,quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Allemaal latente homosuelen die Grieken..
Hey, als een jongen met die openingszin op jou afstapt, geef je hem toch ook een klap in z'n gezicht? Met de vlakke hand he, met de vlakke hand.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?
Juist. Mannen zijn helemaal niet zò complex.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, dus hetero-erotisch kroelen mag wel, maar een platonische pijpbeurt is teveel gevraagd?
Tieten of wegwezen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist. Mannen zijn helemaal niet zò complex.
De bovenkant is dat he?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mijn vrouwelijke kant,.
Ie kunt het hebb'n deerne.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NiNi het volgende:
Verdomme, ik kan niet stoppen met schranzen!![]()
Mhaw, mijn mondhoeken zouden misschien ongewild toch wat opkrullen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hey, als een jongen met die openingszin op jou afstapt, geef je hem toch ook een klap in z'n gezicht? Met de vlakke hand he, met de vlakke hand.
Hehe!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bovenkant is dat he?
Ik moet nog beginnen. Dat was dat rare gevoel in m'n maag dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef NiNi het volgende:
Verdomme, ik kan niet stoppen met schranzen!![]()
Wat jij het lekkerst vindt, Tijn..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De bovenkant is dat he?
Ik groei dicht!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ie kunt het hebb'n deerne.
Die komt er ook echt wel!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Hey, er moet wel een herkansing komen voor vandaag hoor!Ik wil NiNi wel eens zien
Oh, pop-ups. Die heb ik niet gestuurd.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:25 schreef Insomaniac het volgende:
SEBBO!
Bedankt voor de e-card en pop-ups.LIEF!
!
[Joey-mode]quote:Op zondag 30 mei 2004 22:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik jou ook wel Tijn, vind je het niet te eng denk je?![]()
Ik zag jou gisteren rond half 7 op het CS he?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef Nouk het volgende:
Wat een kewl topic Inso, over vroeger.
En ik wil Tijn wel eens voelen zien.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef Tijn het volgende:
Hey, er moet wel een herkansing komen voor vandaag hoor!Ik wil NiNi wel eens zien
Sociale actie, Daggla, een bekende tegenkomen en 'em dan de volgende dag erover aanspreken via internet!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zag jou gisteren rond half 7 op het CS he?.
Onbekende vrouwen ontmoeten?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
[Joey-mode]
Zenuwachtig? Ik? Waarom? Dit is juist het deel waar ik goed in ben!
[/Joey]
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik wil Tijn wel eens voelen zien.
Ik liep niet voor niets om, ik had toffe mensen bij me..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sociale actie, Daggla, een bekende tegenkomen en 'em dan de volgende dag erover aanspreken via internet!
Ja, en dan de hele avond suffe grappen maken en flink doorzuipen als emotioneel schild.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Onbekende vrouwen ontmoeten?
Die is ook het grappigst.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef Tijn het volgende:
Ik moet maar geen acteur worden geloof ik
Ik ben meer een soort Chandler
[Yorin FM]quote:Op zondag 30 mei 2004 22:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Die is ook het grappigst.
You so rule! En grappen en zuipen is okay!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en dan de hele avond suffe grappen maken en flink doorzuipen als emotioneel schild.
Tof he
Eerst kwam ik jou tegen, daarna QyroZquote:Op zondag 30 mei 2004 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zag jou gisteren rond half 7 op het CS he?.
Ik denk Rachel.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
[Yorin FM]
En welk Friends-karakter ben jij, NiNi?
[/Yorin FM]
Zag je me?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Eerst kwam ik jou tegen, daarna QyroZ
Ah, het type die zich graag door de hele groep neukt. I like itquote:Op zondag 30 mei 2004 22:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik denk Rachel.
Gelukkig hebben we Star Trek, Sebquote:Op zondag 30 mei 2004 22:33 schreef Seborik het volgende:
Ik ben commercieel gehandicapt. Het gelukt mij niet te lachen om Friends.
Zelfs niet om die malle gekke alternatieve Phoebe?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:33 schreef Seborik het volgende:
Ik ben commercieel gehandicapt. Het gelukt mij niet te lachen om Friends.
Ik keek voor je weg, zodat je mij niet gedag hoefde te zeggen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zag je me?.
Ik probeerde mij nog wel te verbergen achter de toffe mensen,.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs niet om die malle gekke alternatieve Phoebe?
Hmpf! Iedereen heeft elkaar genuekt! Dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, het type die zich graag door de hele groep neukt. I like it
Ah, duidelijk..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik keek voor je weg, zodat je mij niet gedag hoefde te zeggen.
Inderdaad, dolkomisch.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Star Trek, Seb
Ja met mn zusje.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, duidelijk..
Was je trouwens met je zus of zo?.
Sure hunnie, wat jij wil.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hmpf! Iedereen heeft elkaar genuekt! Dus.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk zusje,.
Ah goed, neuken it is.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sure hunnie, wat jij wil.
Als je nou nog even zo een haarpluk-goeddoe-gebaartje erbij maakt en "sweetie" er achter aan zegt ben je echt Reetsjul.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
Ah goed, neuken it is.![]()
*prik in arm*quote:Op zondag 30 mei 2004 22:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah goed, neuken it is.![]()
Waking Life is trouwens een hele vette film. Om maar even een afleidingsmanouvre in te zetten.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben ik dood ofzo? Is dit een droom?
Phoebe heeft me regelmatig naar de AB doen grijpen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs niet om die malle gekke alternatieve Phoebe?
Net op tijdquote:Op zondag 30 mei 2004 22:46 schreef Tijn het volgende:
oeu
Bedoel ik.
Hm, die heb ik net besteld.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waking Life is trouwens een hele vette film. Om maar even een afleidingsmanouvre in te zetten.
Weet je zeker dat je niet het gratenpakhuis Monica bedoelt?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Phoebe heeft me regelmatig naar de AB doen grijpen.
Phoebe is tof man. Met dr gitaar enzoquote:Op zondag 30 mei 2004 22:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Phoebe heeft me regelmatig naar de AB doen grijpen.
Okay, sweetie.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je nou nog even zo een haarpluk-goeddoe-gebaartje erbij maakt en "sweetie" er achter aan zegt ben je echt Reetsjul..
Kvind 'em heel erg stoer. En het leuke is dat als je een dialoog niet zo interessant vindt, je je aandacht volledig kwijt kunt in het beeld, want er valt genoeg te zien. En 10 minuten later komt er altijd weer een dialoog die je wellicht wel leuk vindtquote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hm, die heb ik net besteld.
"Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you?"quote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef Tijn het volgende:
Phoebe is tof man. Met dr gitaar enzo
Dat is echt een heel aparte manier van film kijken.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvind 'em heel erg stoer. En het leuke is dat als je een dialoog niet zo interessant vindt, je je aandacht volledig kwijt kunt in het beeld, want er valt genoeg te zien. En 10 minuten later komt er altijd weer een dialoog die je wellicht wel leuk vindt
Het is dan ook een hele aparte filmquote:Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is echt een heel aparte manier van film kijken.
Neuken?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:50 schreef NiNi het volgende:
Okay, sweetie.
Diepzinnig.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele aparte film
*pooktquote:Op zondag 30 mei 2004 22:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
*prik in arm*
Ben ik dood ofzo? Is dit een droom?
Ik ben even bezig.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuken?
Je doet het goed hoor schatje.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ben even bezig.![]()
Slet.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef NiNi het volgende:
Ik ben even bezig.![]()
Net als je benen?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef NiNi het volgende:
Ja hoor, jongens, de deur is nu voldoende open!
Nee, dudes is gelukkig verder een heel tof woord!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:00 schreef Tijn het volgende:
En met "dudes" bedoel ik natuurlijk niet Inso, want, zo'n slijmjurk ben ik dan ook wel weer
Had je wat, dudette?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee, dudes is gelukkig verder een heel tof woord!
Zondag, Sethdag..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:58 schreef Tijn het volgende:
Sjongejonge dudes, wat voorspelbaar weer
Ik moest er natuurlijk wel om lachen
Ach, ga surfen!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Had je wat, dudette?
Hihi.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zondag, Sethdag..
Like totally whatever, girlquote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, ga surfen!
Ben je pas vanaf vandaag sigs gaan lezen?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef NiNi het volgende:
Vanwaar je sig eik Tijn?
Nou, Tijn is een man.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef NiNi het volgende:
Vanwaar je sig eik Tijn?
Ik bemoei me vaker wel met dingen.. Force of habit..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:11 schreef Tijn het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal Tijn heten
Dramaqueen. Jij bent zeker Ross?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:11 schreef Tijn het volgende:
Wat leuk dat jullie allemaal Tijn heten
Ik geloof het wel!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben je pas vanaf vandaag sigs gaan lezen?
Katerige opmerkzaamheid is okay.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef NiNi het volgende:
Ik geloof het wel!![]()
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dramaqueen. Jij bent zeker Ross?
Wel! En laat me met rust!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
Sjenien kom terug!!
Ik meende het niet toen ik je een schurftige psycho-magnet noemde!
Ja, je bent verbaast wat je opvalt als je levenloos naar het beeld staart.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Katerige opmerkzaamheid is okay.
Je bent wel een paar keer getrouwd om dan weer te scheiden? Je eerste vrouw was een lesbiënne?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja!
Met als verschil dat ik niet slungelig ben, geen knipperlichtrelaties heb, geen kinderen heb bij verschillende vrouwen, geen professor ben, geen controlfreak ben en me niet druk maak om allerlei gaye dingen.
Maar verder echt exact!
Ik bel je even,quote:Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel! En laat me met rust!![]()
*knaag
Ik dacht dat ik met "geen knipperlichtrelaties" alles wel een beetje gedekt had, maar ok. Nee, ik ben nooit getrouwd geweest. En nee ik heb nog nooit een vrouw lesbisch gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent wel een paar keer getrouwd om dan weer te scheiden? Je eerste vrouw was een lesbiënne?
Vertel!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef Tijn het volgende:
En nee ik heb nog nooit een vrouw lesbisch gemaakt.
Hoewel.
Schrap dat laatste maar
Had je een monkey die Marcel heet?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met "geen knipperlichtrelaties" alles wel een beetje gedekt had, maar ok. Nee, ik ben nooit getrouwd geweest. En nee ik heb nog nooit een vrouw lesbisch gemaakt.
Hoewel.
Schrap dat laatste maar
*fliptquote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bel je even,.
Nou ja, ik wil iig niks uitsluiten. Zoveel contact heb ik niet met m'n exen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vertel!
You can spank my monkey any day, bitchquote:Op zondag 30 mei 2004 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Had je een monkey die Marcel heet?
Mag ik um spanken?!
Daddy, daddy.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
You can spank my monkey any day, bitch
*Kalmerend vastpakt en uithuilen laat*quote:Op zondag 30 mei 2004 23:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
*flipt
Hoi Gunther,quote:Op zondag 30 mei 2004 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik heb een hekel aan mensen die mensen vergelijken met mensen uit friends.
En goedenavond.
Hehe, bedankt, dokter zeuss.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
*Kalmerend vastpakt en uithuilen laat*
Jaja, de ervaring spat er vanaf he
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil iig niks uitsluiten. Zoveel contact heb ik niet met m'n exen.
Jij bent eigenlijk net Phoebe, IR.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, ik heb een hekel aan mensen die mensen vergelijken met mensen uit friends.
En goedenavond.
Okay Janice.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
En goedenavond.
Nah. Zo hip is z'n haar niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi Gunther,.
I'm going to Jemen,quote:Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay Janice.
Hij is je vader! Bah!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tijn,.
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nah. Zo hip is z'n haar niet.
IR is meer iemand voor Ugly Naked Guy.
Mensen vergelijken met mensen uit seinfeld is daarentegen wel heel okay.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi Gunther,.
Kvind jou wel een goeie Soup Nazi, IR.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mensen vergelijken met mensen uit seinfeld is daarentegen wel heel okay.
Hello... Newman.
Ja, een tentoonstelling van Sethiaanse grappen..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef NiNi het volgende:
Is het open deur avond?
Jaaaaaaaaa! Soup Nazi!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvind jou wel een goeie Soup Nazi, IR.
Andere reeks Janice.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn, heb je nou al een locatie?
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvind jou wel een goeie Soup Nazi, IR.
Als Seth nou in Friends had gespeeld was het vast leuker geweest.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, een tentoonstelling van Sethiaanse grappen..
Ik vind jou echt meer een Kramer hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:31 schreef Tijn het volgende:
Jajaja, ik ben wel George
Ik ben altijd George
Een soort George/Chandler-crossover. That's me
Of een vrolijke naamloze barman met altijd een leuke grap voor een fooi.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind jou echt meer een Kramer hoor.
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind jou echt meer een Kramer hoor.
Eet Iets Stevigs.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar genoeg gezanik. Ik verveel me. En ik moet leren. En ik voel me licht in mijn hoofd. En dat is niet goed als je wil leren.
Jammer he, dat echte mensen nooit een stereotype zijn en daarom nooit echt bij een bepaald TV-karakter passen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn doet me denken aan Dorethy van Golden Girls.
Of nee, aan Dommel.
Of nee, aan huck van Tom Sawyer.
Of nee, aan die ene van Het Kleine Huis op de Prairie.
De enige aflevering die ik me ervan kan herinneren is die aflevering waarin het huis in de fik vliegt.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of nee, aan die ene van Het Kleine Huis op de Prairie.
Zonder banaansmaak?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eet Iets Stevigs.
Zoals Vlees.
En Drink Iets Met Melk.
Zoals Melk.
Dat Helpt.
Freaky MPS-er.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:33 schreef Tijn het volgende:
Laten we Cheers er ook nog even bijslepen, dan ben ik ook nog Norm.
Tijn is meer een Face.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Tijn ook Murdock?
Ik zie mezelf wel als een soort Murdock/BA/Face-mixquote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Tijn ook Murdock?
He, als jij nou gewoon in een TVserie gaat spelen kan ik jou daarna daarmee vergelijken.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer he, dat echte mensen nooit een stereotype zijn en daarom nooit echt bij een bepaald TV-karakter passen.
Nee, Tijn is meer die slechterik van Inspector Gadget die altijd net weg was. En dan heel hard muhahaha roepen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef Seborik het volgende:
[..]
Tijn is meer een Face.
Laatst zei je nog dat ik op Jack Black lijkquote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He, als jij nou gewoon in een TVserie gaat spelen kan ik jou daarna daarmee vergelijken.
Ben jij dan die wanhopige kreeft?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ken Tijn niet persoonlijk, maar hij zou best wel eens Bender kunnen zijn..
Genderbender? Fenderbender?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ken Tijn niet persoonlijk, maar hij zou best wel eens Bender kunnen zijn..
Niet fokken met Zoidberg.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben jij dan die wanhopige kreeft?
Hou je muil.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet fokken met Zoidberg.
Dr.Zoidberg?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben jij dan die wanhopige kreeft?
IR en ik hebben een latente platonische relatie.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bitchfight,!
Jij bent het mannetje in de relatie he?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
IR en ik hebben een latente platonische relatie.
Echt geen idee, het was in een opwelling.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef Tijn het volgende:
[..]!
Waarom??
Ik dacht dat dat ons geheimpje was.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
IR en ik hebben een latente platonische relatie.
Oe!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Genderbender? Fenderbender?
Precies, was.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ons geheimpje was.
Het is de enige die ik ken die een woord als "derhalve" zou gebruiken, dus ik dacht "dit is wel een redelijke educated guess van me".quote:Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef AlSahaf het volgende:
Ik kan u drievoudig ontkennen dat het een kloon van mike is.
Ik kan je avatar niet zien.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef AlSahaf het volgende:
Ik kan u drievoudig ontkennen dat het een kloon van mike is.
Ik heb het ook wel eens gebruiktquote:Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef Tijn het volgende:
"derhalve"
Derhalve.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is de enige die ik ken die een woord als "derhalve" zou gebruiken, dus ik dacht "dit is wel een redelijke educated guess van me".
Oh.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gebruikt.
Zo denkt iedereen over mij.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef Tijn het volgende:
Jou ken ik toch niet echt?
Zouthout of hardhout ?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Nu ga ik knagen.
Je maak me wel vaak aan het lache dan voor iemand zonder humorquote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo.
Ik heb geen gevoel voor humor.
Nu ga ik knagen.
Ik vind uw grapjes anders zéér vermakelijk, hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo.
Ik heb geen gevoel voor humor.
Nu ga ik knagen.
Doe ik het weer fout.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je maak me wel vaak aan het lache dan voor iemand zonder humor
JA SHOOT ANDERS FF DE MESSENGERquote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Derhalve.
Als je melk met bananensmaak had gedronken was dit allemaal nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zo denkt iedereen over mij.![]()
Dat komt alleen omdat men de tijd niet neemt mijn abnormale briljante geest te verkennen..
Ik dacht dat het aan het yoghurtijs met mango en sinasappelsmaak lag.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:56 schreef MelkMetBananenSmaak het volgende:
[..]
Als je melk met bananensmaak had gedronken was dit allemaal nooit gebeurd.
Zullen we ie-er-see-en?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe ik het weer fout..
*knaagt
Ik wacht ff op NouZegquote:Op zondag 30 mei 2004 23:58 schreef TiefOp het volgende:
Ach, tief allemaal maar gewoon op!
Ik vind ze wel leukquote:Op zondag 30 mei 2004 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
What's with the clones mên?
Ik vind jou wel leukquote:Op zondag 30 mei 2004 23:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk
En niet te vergeten "Jaaaa_mensen_het_is_wat_met_die"quote:Op zondag 30 mei 2004 23:59 schreef Tijn het volgende:
Ik wacht ff op NouZeg
Ach man, je bent zelf leukquote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef RyansPrivates het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk
Dat lijkt me serieus best een leuke kloon!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En niet te vergeten "Jaaaa_mensen_het_is_wat_met_die"
Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En niet te vergeten "Jaaaa_mensen_het_is_wat_met_die"
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor humor.
Dat moeten wel mensen zijn met een ont-zet-tend leeg leven ja!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:02 schreef TallMan het volgende:
Ja, wat voor figuren zijn dat eigenlijk, die tijd hebben voor klonen ?
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
Poep aan je tumor.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen kloon ? Moet je die zelf aanmaken ofzo ?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat moeten wel mensen zijn met een ont-zet-tend leeg leven ja!
Zit me niet be-la-che-lijk te ma-ken, knul-le-tje!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
ont-zet-tend
Bang dat je mij tegenkomt zeker.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn! Ik wil niet ieerceeen! Wil je emesenne? @@@?
Ok! @@@!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn! Ik wil niet ieerceeen! Wil je emesenne? @@@?
Is it you Seth!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Nou zeg, mijn reputatie snelt mij vooruit zie ik!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
NiNi is er weer, back to business:
Neuken?
Alweer een reden voor mij om wel een kloon te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef Croupouque het volgende:
Kloons zijn voor kansloze mannetjes met een identiteitscrisis!
Ik heb er nog wel een paar over, als je er eentje wil.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef TallMan het volgende:
[..]
Alweer een reden voor mij om wel een kloon te hebben.
Ja, stuur maar op, maar wel een koele dan he.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar over, als je er eentje wil.
Amsterdam is een dorp.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou zeg, mijn reputatie snelt mij vooruit zie ik!![]()
Ik ben er nog! Reboot enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag NiNi.
You know it, altijd oppassen geblazen!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Amsterdam is een dorp.
Ja, ik kwam de nacht voor Koninginnedag knut al tegen (nou ja, hij mij, ik ben nooit zo alert), dus dat was vast een waarschuwing van Boven dat ik altijd extra op m'n hoede moet zijn voor kwaadwillende fokkers.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
You know it, altijd oppassen geblazen!
Terwijjl er bij Knut toch mogelijkheden zat zijn om het hem ver te voren te signaleren en weg te duiken!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik kwam de nacht voor Koninginnedag knut al tegen (nou ja, hij mij, ik ben nooit zo alert), dus dat was vast een waarschuwing van Boven dat ik altijd extra op m'n hoede moet zijn voor kwaadwillende fokkers.
Nou ja, dat geldt vice versa net zo goed (al is ie volgens mij een centimeter langer).quote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef NiNi het volgende:
[..]
Terwijjl er bij Knut toch mogelijkheden zat zijn om het hem ver te voren te signaleren en weg te duiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |