quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:18 schreef Tijn het volgende:
Zeg het anders gewoon even, Daggla.
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:19 schreef FlyingFox het volgende:
Ik durf er bijna niet in te posten.
Ja, hoi, hier ben ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:20 schreef Tijn het volgende:
Ok cool.
Wij worden geil van vrouwen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:20 schreef Jerruh het volgende:
ik word er bijna nog geil van, al die topictitels.
Scary avatar dude,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:20 schreef Jerruh het volgende:
ik word er bijna nog geil van, al die topictitels.
ik van topictitels en go-go yubariquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wij worden geil van vrouwen.
Onvoorstelbaar hè?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wij worden geil van vrouwen.
het mooiste en zieligste moment in de filmquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Scary avatar dude,.
Wat is daarmee?? Gebeurt er dan iets speciaals??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
15.00
Dan vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:22 schreef Pharox het volgende:
[..]
Wat is daarmee?? Gebeurt er dan iets speciaals??
Dat-ie ketchup op z'n ogen knoeit. Merkwaardig.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het mooiste en zieligste moment in de film.
tis een vrouw, FrigideFoxquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat-ie ketchup op z'n ogen knoeit. Merkwaardig.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Flying Fuck, je bent niet grappig..
Kap nou eens met die zaadgrappen van je..
Matig T, matigquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was het trouwens nog leuk, Tijn?
Ay, pijnlijk herkenbaar..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Matig T, matig
Ze had nog steeds dezelfde vriend die ze op de middelbare school hadquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ay, pijnlijk herkenbaar..
Kut,.
Heall yeah,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:38 schreef Tijn het volgende:
En ik hoop dat het morgen lekker weer wordt!
Ah toe, mag ik um inkoppen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:55 schreef NiNi het volgende:
Alleen sex ontbreekt nog.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:58 schreef NiNi het volgende:
Jij miste ook sex, m'n jong?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze had nog steeds dezelfde vriend die ze op de middelbare school had
Dus ja
Doet maar, want ik begrijp het weer eens niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah toe, mag ik um inkoppen?.
He jekkes. En dat wist je natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doet maar, want ik begrijp het weer eens niet.
Ik wilde zeggen dat je ook wel eerst hier mag langskomen voor je naar de BBQ gaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doet maar, want ik begrijp het weer eens niet.
Bongiorno bella,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:00 schreef Insomaniac het volgende:
Dikke kusknufkroel voorTijn
.
Ik ben weer loesoe, heb een leven vandaag..
.
Nee, ik ga er niet vanuit dat je een relatie vanaf je 15e 6 jaar volhoudt.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
He jekkes. En dat wist je natuurlijk niet.
Wijven.
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ga er niet vanuit dat je een relatie vanaf je 15e 6 jaar volhoudt.
Dat was echt nog niet bij me opgekomen.
Tsja... ik weet ook niet wat ik mis, dat vind ik eigenlijk vervelenderquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze mist.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja... ik weet ook niet wat ik mis, dat vind ik eigenlijk vervelender
Ik ben erquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:25 schreef El_Bartos het volgende:
hé idiotforaliving, Chriz2k, Bupatih !!!
zijn jullie er???
ook goedquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik ben er
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Tja heb je msn laat ik je een lachen screenshot zien.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:37 schreef Jerruh het volgende:
ik wil insomaniac.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:41 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
[..]
waarom zo agressief?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]wa
mot
je?
.
bemerk je agressiviteit?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
waarom zo agressief?
baggeren niet :')quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ook goed
hoor je er nu bij of niet?
want we hebben een probleem, we moeten van Nikky hier verder baggeren en niet meer in onze eigen topic
Wat nikky zegt. Als jullie dit topic verbaggeren hebben jullie een probleem.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef nikky het volgende:
[..]
baggeren niet
wel gewoon meekletsten.
nagger zien we zowiezo niet zo graag
ehm, ben gekluisterd aan mijn beeldscherm voor schoolquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:49 schreef Insomaniac het volgende:Jerruh
Moet je geen voetbal kijken beeb?
That's the spirit.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ben gekluisterd aan mijn beeldscherm voor school.
ik sla me pa en ma zo vanvoor de tv en pak een fleske pils en ga zuipend en boerend voetbal kijken.
ik wil ooooook!!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That's the spirit..
Wij hebben de TV de tuin in gesleurd en zijn ondertussen lekker aan het BBQ'en..
.
MAAR als we dus een eigen topic hebben om in te baggeren, dan komen er ook minder baggertopics omdat wij allemaal mooi binnen ons baggertopic blijvenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat nikky zegt. Als jullie dit topic verbaggeren hebben jullie een probleem..
Net als half Nederland (en de andere helft gaat morgen BBQ'en) Lekkerzzzzquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
That's the spirit..
Wij hebben de TV de tuin in gesleurd en zijn ondertussen lekker aan het BBQ'en..
.
Als je wilt baggeren kun je toch ook bij Smit Tak gaan werken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:56 schreef El_Bartos het volgende:
[blaat]
ga naar de WC, schijt een end raak, hak met beitel wat hierogliefen in je keutels, hang die onder een postduif, stop da in een pakketje en stuur m naar je baggerpartner...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:56 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
MAAR als we dus een eigen topic hebben om in te baggeren, dan komen er ook minder baggertopics omdat wij allemaal mooi binnen ons baggertopic blijven
en dan hebben jullie minder werk
vandaag is het toch goed gelukt vinden jullie niet??
We hebben toch leuk in ons topic gebaggerd en hebben geen andere topics zitten verneuken![]()
bij deze dus een voorstel om een baggertopic in te lassen waar we naar hartelust kunnen baggeren![]()
Arme schat!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil ooooook!!!!!!
nota bene mot ik mogge werken.
bij wat??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je wilt baggeren kun je toch ook bij Smit Tak gaan werken? [afbeelding]
das liefquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arme schat!.
Ik zal aan je denken hoor..
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:56 schreef El_Bartos het volgende:
bij deze dus een voorstel om een baggertopic in te lassen waar we naar hartelust kunnen baggeren![]()
1) Dit is geen feedbackquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:56 schreef El_Bartos het volgende:
-huil-
*naar WC rentquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ga naar de WC, schijt een end raak, hak met beitel wat hierogliefen in je keutels, hang die onder een postduif, stop da in een pakketje en stuur m naar je baggerpartner...
scheelt weer een baggertopic!.
Smit Tak. Eén van de grootste baggeraars van de wereld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:58 schreef El_Bartos het volgende:
bij wat??![]()
Weg met die traantjes!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das lief.
ik ook aan jou..enzo.
Gelukkig maar SjeeKaa! Lekker genoten van het mooie weer?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag Inso..
Ik ben weer lief..
jah!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Weg met die traantjes!.
Gewoon lekker genieten van je vrije avond.
Maandag ben je toch wel vrij?
Dag SjeeKaa
Ga weg. Dit is géén feedback en ook geen baggertopic.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:01 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Stem 1 is binnen![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:02 schreef Jerruh het volgende:
jah!!!!
[jaloersmaakmodus]
JK: ik ga een fotosessiedinges doen met scandybeeb!.
[/jaloersmaakmodus]
Gister reeds in Rotterdamquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
Gelukkig maar SjeeKaa! Lekker genoten van het mooie weer?
saampjes enzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Ga jij Scandy fotograveren of
samen
op
de
foto
?
Ach hoe het ook zij: restecp!
Tof mên! Gaat Garthim de foto's nemen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:04 schreef Jerruh het volgende:
saampjes enzo.
we zijn nog wat themas aan eht verzinnen en hoe we het gaan doen.
da probeert ze wel te regelenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tof mên! Gaat Garthim de foto's nemen?
Hehehe, die pauperstudenten van tegenwoordig ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:07 schreef Jerruh het volgende:
da probeert ze wel te regelen
dan ist gratis!
Msn is : Diddydeath@hotmail.comquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:41 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
[..]
Hebben jullie eigen baggergroepje ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Msn is : Diddydeath@hotmail.com
Nee jo ik heb mijn lever verbeterdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hebben jullie eigen baggergroepje ofzo?![]()
Blijkbaar....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hebben jullie eigen baggergroepje ofzo?![]()
Gelukkig maar Insoquote:Op zondag 30 mei 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:
Geeft niks Tijn!
Ik heb even rond gebeld en we hebben besloten het een andere keer te doen..
Het weer werkt niet mee en ik kan een hoop mensen niet bereiken.
Jêh. Nu komen mijn schoonouders langs. Ook leuk.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig maar Inso
Als je onze deet cancelled maak ik je dood.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:21 schreef Tijn het volgende:
Ja, tis echt dolle-pret-dag
Ik cancel nooit iets door de week, alleen in het weekendquote:Op zondag 30 mei 2004 12:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je onze deet cancelled maak ik je dood..
Ohw, dan is het goed. Anders heb ik nl geen doel meer in mijn leven.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik cancel nooit iets door de week, alleen in het weekend
Komt helemaal goed meissiequote:Op zondag 30 mei 2004 12:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw, dan is het goed. Anders heb ik nl geen doel meer in mijn leven..
Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? Nee?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt helemaal goed meissie
Tijn, je zei meissie. Als er een categorie woorden is waar ik door Fok een hekel aan heb gekregen dan zijn dat zeker wel woorden als Meis, Meissie, Beeb, Meid, Lieverd, Scheet en Ludiek.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Komt helemaal goed meissie
Sorry scheetiequote:Op zondag 30 mei 2004 12:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Tijn, je zei meissie. Als er een categorie woorden is waar ik door Fok een hekel aan heb gekregen dan zijn dat zeker wel woorden als Meis, Meissie, Beeb, Meid, Lieverd, Scheet en Ludiek.
Dit is echt een krasmoment. Helaas heeft Fok dat ook voor me verpest.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sorry scheetie
Ik kan nu een inkoppertje maken, maar ik hou me in.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:47 schreef Seborik het volgende:
[..]
Tijn, je zei meissie. Als er een categorie woorden is waar ik door Fok een hekel aan heb gekregen dan zijn dat zeker wel woorden als Meis, Meissie, Beeb, Meid, Lieverd, Scheet en Ludiek.
Ludiek he, van mij.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan nu een inkoppertje maken, maar ik hou me in..
Het is niet eerlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 12:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dit is echt een krasmoment. Helaas heeft Fok dat ook voor me verpest.
Yes mênquote:Ben je sites aan het bouwen?
Wil je het doen? Het is mij in zijn geheel onduidelijk waar je het over hebt namelijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan nu een inkoppertje maken, maar ik hou me in..
Wow, dan zit ik in Amsterdam.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
Mededeling!
Het regent in Amsterdam.
Good call dus..
Nou, beeb, ik had natuurlijk een hele ludieke reply kunnen geven, omdat je daar een hekel aan hebt. Maar deze meid wist zich in te houden hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:52 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wil je het doen? Het is mij in zijn geheel onduidelijk waar je het over hebt namelijk.
Mailen mag ook als het schokkend is.
Hoe gaat het Kung-Fu-en?
Ga dan weg!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:54 schreef Tijn het volgende:
Mededeling!
Ik ga nu *echt* niet meer slowchatten, want dit werkt voor geen meter zo.
Het zou een goede grap zijn voor in een ludiek buitenlands fruit forum.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, beeb, ik had natuurlijk een hele ludieke reply kunnen geven, omdat je daar een hekel aan hebt. Maar deze meid wist zich in te houden hoor.
[]
Dan gaat ie ontploffen! Allemaal glassplinters enzo in je gezicht is echt fijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:05 schreef Seborik het volgende:
Ik ga maar eens verder leren.
Trouwens, Tijn wanneer je af en toe een tik hoort uit je monitor en het beeld ineens iets kleiner wordt en donkerder en zich daarna langzaam herstelt in een of twee seconden. Loop je dan het risico dat hij in je gezicht ontploft of is er iets anders aan de hand?
quote:Op zondag 30 mei 2004 05:00 schreef NiNi het volgende:
Ik wilde vast me lden aan de op,ettende lezer! dat ik morgen ene kater heb!
just so you know!!
![]()
Je denkt toch niet dat de 220 volt rechtstreeks je beeldbuis ingeschoten word. Zou wat zijn zeg..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef Seborik het volgende:
Oh, zit er een transformator in.
Ik ga hem ook absoluut kijken met die verwachting. Toch ga ik hem absoluut kijken.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:27 schreef Dagonet het volgende:
Troy is een kutfilm
Zelfs als je teveel gedronken hebt
Afscheidingsbandjes?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
Huuuh. Kater.
En het regent, hodfr! M'n weekend wat doen ze!
Maar ik ben gister wel fijn bruin geworden.
Inclusief afscheidingsbandjes, of hoe noem je dat.
Peter o'Toole speelt wel goedquote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ga hem ook absoluut kijken met die verwachting. Toch ga ik hem absoluut kijken.
Jij ging gewoon voor de blote billen van Brad. Gelijk heb je want meer heeft die film ook niet te biedenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:15 schreef NiNi het volgende:
En Troy was tof!![]()
Niet het verhaal natuurlijk dat suckte.
Ja, vond ik ook!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Afscheidingsbandjes?! Dat klinkt.. eeemmm.... nogal viezig.
Nou, het was wel eens verfrissend meer mannelijk dan vrouwelijk naakt aan te treffen in een film. Zulk naakt dient gewaardeerd te worden.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij ging gewoon voor de blote billen van Brad. Gelijk heb je want meer heeft die film ook niet te bieden
Zonnelijntjes?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook!
Maar hoe noem je dat dan? Dat je de grens tussen bruine huid en witte huid goed kunt zien. Tot en met het witte ringetje van mn BHbandje.
Tanlines? Dat is dan weer Amerikaans.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef NiNi het volgende:
Ja, vond ik ook!
Maar hoe noem je dat dan? Dat je de grens tussen bruine huid en witte huid goed kunt zien. Tot en met het witte ringetje van mn BHbandje.
Ja, maar dat klinkt meer als een verschijnsel in de natuur.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:28 schreef engessa het volgende:
[..]
Zonnelijntjes?
Nuh, want ik was niet in bikini. Tanlines dan maar!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tanlines? Dat is dan weer Amerikaans.
Ik kan niet op het Nederlandse woord komen..
Zonnebrandstreepjes? Bikinilijntjes?
Goede voorspelling deed ik daar he!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Je bent zo een para-abnormale freak.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:30 schreef NiNi het volgende:
Goede voorspelling deed ik daar he!![]()
Ja, dat is het ook. Verder is het best wel aardig hoor. Lord of The Rings in de klassieke oudheid.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Dagonet het volgende:
Het is het beste als je ervan uitgaat dat de enige overeenkomsten met Homerus wat namen en een paard zijn.
Onder het motto "actie is beter dan verhaal dus laten we de goeie stukken maar weglaten".quote:Op zondag 30 mei 2004 15:32 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Verder is het best wel aardig hoor. Lord of The Rings in de klassieke oudheid.
Daar ging ik al vanuit. Hoe verfilm je anders een boek dat een flashback met korte biografie inzet voor bijna elk karakter dat sneuvelt?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Peter o'Toole speelt wel goed
Het is het beste als je ervan uitgaat dat de enige overeenkomsten met Homerus wat namen en een paard zijn.
Ja, dat wel, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Echte verhaalfilms kijk ik wel op dvd.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onder het motto "actie is beter dan verhaal dus laten we de goeie stukken maar weglaten".
Door het aantal belangrijke personages naar 12 ofzo terug te brengen en elk niet meer dan 10 regels tekst te gevenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit. Hoe verfilm je anders een boek dat een flashback met korte biografie inzet voor bijna elk karakter dat sneuvelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister naar je kont!quote:Hoewel mij dat cinematografisch wel heel grappig lijkt. Mijn kont zou het daar trouwens niet mee eens zijn.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Raadzaam in elke situatie!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:24 schreef Dagonet het volgende:
Luister naar je kont!
In het boek wordt er vrij uitgebreid ingegaan op dat soort dingen. Oydesseus wordt bijvoorbeeld opgehaald door wat Griekse soldaten. Maar hij wil eigenlijk niet mee, dus doet 'ie alsof 'ie gek is en spant een os en een ezel tegelijk voor z'n ploeg. Dat werkt voor geen meter en zo wordt hij voor gek verklaard. Jammer genoeg hebben ze 'em door (het was dan ook niet een extreem slimme listquote:Op zondag 30 mei 2004 16:52 schreef NiNi het volgende:
Ook vreemd vond ik trouwens, maar dat kan ook door mijn redelijk slechte kennis van het verhaal komen, dat personages uit het niets opdoken.
Zoals Odysseus, die werd eenmaal aangesproken met zijn naam, en toen pas wist je eik pas wie het was.![]()
En ook kwam ineens totaal out of the blue, Aeneas voorbij.
Alleen omdat Nestor, die weet wat voor sluwe vos Odysseus is (O. had trouwens rood haar, ook belangrijk voor z'n reputatie als sluw persoon maar goed), Nestor dus, die pakte de baby van O. en legde die voor het span waarop O. zichzelf moest verraden om z'n zoon te redden.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
In het boek wordt er vrij uitgebreid ingegaan op dat soort dingen. Oydesseus wordt bijvoorbeeld opgehaald door wat Griekse soldaten koningen. Maar hij wil eigenlijk niet mee, dus doet 'ie alsof 'ie gek is en spant een os en een ezel tegelijk voor z'n ploeg. Dat werkt voor geen meter en zo wordt hij voor gek verklaard. Jammer genoeg hebben ze 'em door (het was dan ook niet een extreem slimme list) en hij moet toch mee.
Ook al iets waar geen enkele aanleiding toe is eigenlijk, nu is het gewoon een klein oorlogje in plaats van een jaren durende titanenstrijd.quote:Maar goed, in het boek, in het boek, dat kun je wel blijven zeggen. In het boek duurt de belegering van Troje jaren en in de film een week, dus ja
In de film komt dat paard ook alleen maar langs omdat iedereen het Paard van Troje kent, maar niet omdat het ergens op slaat verderquote:Op zondag 30 mei 2004 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook al iets waar geen enkele aanleiding toe is eigenlijk, nu is het gewoon een klein oorlogje in plaats van een jaren durende titanenstrijd.
Nee en Achilles zat niet in het paard.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de film komt dat paard ook alleen maar langs omdat iedereen het Paard van Troje kent, maar niet omdat het ergens op slaat verder
Waar waren de goden.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:
EN WAAR WAREN DE AMAZONES! WAAR WAS HYPOLITTA!
Die komen in Troy 2.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:
EN WAAR WAREN DE AMAZONES! WAAR WAS HYPOLITTA!
Ja, zeg!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waar waren de goden.
Nou ja, Petersen had zich kunnen laten leiden door Songs of Troy die ook redelijk losgekoppeld is van de goden maar dan wel realistisch en voor de rest trouw aan het originele verhaal.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Waar waren de goden.
Paris strikes back?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die komen in Troy 2.
He, dat gezeur! Een keer een film met meer mannelijk naakt. Tsjonge.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:36 schreef Seborik het volgende:
Of dezelfde film, maar dan door de ogen van een vrouw gefilmd.
Oh, dat was deze film al. Constant die reet van Brad Pitt.
Troy Forever!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paris strikes back?
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
meer mannelijk naakt
Z'n imago, wat doe je!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef Tijn het volgende:
Trouwens Dago, ga me ff niet zitten verbeteren in m'n quote ja
Ik was net de slimme gast aan het uithangen en nu val ik door de mand
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
He, dat gezeur! Een keer een film met meer mannelijk naakt. Tsjonge.![]()
Ach, of je zelf nooit naakt bent.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw!!!!!!!
Homofoob.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
Ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw!!!!!!!
Ja precies! Ik was net zo goed bezig om een beeld van mezelf te schetsen als een underachieving hoogbegaafde die stiekem toch veel weet van cultuur en kunst en nu blijft er niets van me over dan een domme boer die de bel heeft horen klinken maar niet weet waar de lepel hangt.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Z'n imago, wat doe je!![]()
The Two Horses!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Troy Forever!
Moet dit het beter maken ofzo?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, of je zelf nooit naakt bent.
Eet ze!quote:Op zondag 30 mei 2004 18:41 schreef NiNi het volgende:
Gelukkig ga ik nu BBQ-en.
In de semi-regen.
Joy.
Daarom mis ik die Amazones ook zoquote:Op zondag 30 mei 2004 18:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is niet bezwaarlijk hoor, er moet alleen evenredig veel vrouwelijk naakt in.
Ja, eigenlijk miste ik ze niet, want dan waren het net de Rohirim uit LoTR en dan zouden ze die boze lui zo omver rijden en dan kon het alleen opgelost worden wanneer de goden Hannibal erop af zouden sturen met z'n olifanten en dan zou niet alleen de Ilias verkracht zijn, maar ook nog een ander stukje historie.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarom mis ik die Amazones ook zo
Maar het is juist de bedoeling dat we aan de kant van de Grieken zouden staan die zich dan genoodzaakt zien om met cavalerie om te moeten gaan (het viel me nog mee dat de aanwezige paardrijders geen stijgbeugels droegen).quote:Op zondag 30 mei 2004 18:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk miste ik ze niet, want dan waren het net de Rohirim uit LoTR en dan zouden ze die boze lui zo omver rijden en dan kon het alleen opgelost worden wanneer de goden Hannibal erop af zouden sturen met z'n olifanten en dan zou niet alleen de Ilias verkracht zijn, maar ook nog een ander stukje historie.
En vergeet de twee keer Alexander niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
En dan komt er binnenkort nog een Koning Arthur verfilming van Jerry Bruckheimer. Dit wordt het jaar van de ver-actie-de oude verhalen.
Grappig, ik zie net dat daar ook al een (Oliver Stone) verfilming van op komst is.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alexander de Grote was dan natuurlijk trouwens een betere keus geweest voor de goden, eigen Generaals eerst!
Als ze dat nu eens als soundtrack zouden kiezen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Grappig, ik zie net dat daar ook al een (Oliver Stone) verfilming van op komst is.
*Zingt* Aaaalexander the great, he died of fever in baaaabylon.
Naar de boeken van Valerio Massimo Manfredi, of was dat die van Baz Luhrmann? Of is Stone de producer en Luhrmann de regisseur? Coppola is er ook met eentje bezigquote:Op zondag 30 mei 2004 19:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Grappig, ik zie net dat daar ook al een (Oliver Stone) verfilming van op komst is.
*Zingt* Aaaalexander the great, he died of fever in baaaabylon.
Twee keer zelfs!? Nou ja, als er eentje een beetje kijkbaar is dan ben ik content.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En vergeet de twee keer Alexander niet!
Ja, die snap ik niet. De Amerikanen verloren toch bij Alamo? Waarom zijn ze daar zo trots op?quote:En het goede oude Hiep Hoi Amerika sentiment in The Alamo!
Waarschijnlijk kijkbaarder dan Arthurquote:Op zondag 30 mei 2004 19:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Twee keer zelfs!? Nou ja, als er eentje een beetje kijkbaar is dan ben ik content.
Maar ze verloren met stijl! Kameraadschap, opoffering, slechte mexicanen die nog winnen ook! Daniel Boone!quote:Ja, die snap ik niet. De Amerikanen verloren toch bij Alamo? Waarom zijn ze daar zo trots op?
Gelukkig is er een okay spel.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Kwam er maar een 15-delige verfilming van het eerste boek van Dune.
Amerikanen die Brits proberen te praten, terwijl het accent destijds in Engeland waarschijnlijk juist meer op het Amerikaans van nu lijkt, lijkt jou niet fantastisch?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijkbaarder dan Arthur
Inderdaad, Dune 2 was m'n eerste ervaring met het Dune-universium. Het stond op drie diskettes die we kregen bij de aankoop van onze eerste 486. Die ging toen nog 33 MHZ! WOW!!! 's Ochtends ben ik toen om 7 uur opgestaan en heb het onafgebroken gespeeld tot zeer laat op die avond.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig is er een okay spel.
Dune:Messiah en Children of Dune zijn anders ook nog wel goed hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Kwam er maar een 15-delige verfilming van het eerste boek van Dune.
Ik had hem al op een 286, speciaal m'n eerste soundblaster voor gekochtquote:Op zondag 30 mei 2004 19:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, Dune 2 was m'n eerste ervaring met het Dune-universium. Het stond op drie diskettes die we kregen bij de aankoop van onze eerste 486. Die ging toen nog 33 MHZ! WOW!!! 's Ochtends ben ik toen om 7 uur opgestaan en heb het onafgebroken gespeeld tot zeer laat op die avond.
Sodeju! Vragen, vragen, vragen.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naar de boeken van Valerio Massimo Manfredi, of was dat die van Baz Luhrmann? Of is Stone de producer en Luhrmann de regisseur? Coppola is er ook met eentje bezig
Dune. Land of Sand. Home... of the Spice.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:40 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, Dune 2 was m'n eerste ervaring met het Dune-universium. Het stond op drie diskettes die we kregen bij de aankoop van onze eerste 486. Die ging toen nog 33 MHZ! WOW!!! 's Ochtends ben ik toen om 7 uur opgestaan en heb het onafgebroken gespeeld tot zeer laat op die avond.
Ik zeg er toch ook niks over.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dune:Messiah en Children of Dune zijn anders ook nog wel goed hoor
Daarna wordt het een nieuwe trilogie en zijn zoon is bezig aan een verkrachting
Whahah! Ik bedoel natuurlijk Colin Farrel.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:46 schreef NiNi het volgende:
Colin Powell
Vooral de David Lynch versie is wondermooi maar is helaas als boekverfilming niet zo geslaagd.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Op zich zijn de verfilmingen niet zo heel slecht. Ze hebben alledrie wel iets van een Dune-gevoel, maar het is het niet helemaal.
Waarom ook niet. Ze hebben vast wel ergens een wijze nubier nodig in zo'n film.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Whahah! Ik bedoel natuurlijk Colin Farrel.
Colin Powell op een paard in de oudheid. Wheee!
Ja, het dreamteam tegen de As van het kwaad!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:49 schreef Tijn het volgende:
Een over-de-top Hollywood productie met Alex, Ceasar, Cleopatra, Hercules en Zeus, die de aarde redden van de ondergang door als een team samen te werken en het kwaad te verslaan om onze geschiedenis veilig te stellen. Dat lijkt me nou nog 'es een mooi concept. Waarom maken ze niet zoiets?
Dat is serieus wel heel tof! Alle helden ooit tegen alle badguys ooit!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, het dreamteam tegen de As van het kwaad!
Dus die club tegen Hitler, Stalin, Mao, Korea, Osama, Bush en Michael Bolton.
Die van Stone komt eind dit jaar met idd Colin Farell en Angelina Jolie, die van Luhrmann is uitgesteld naar 2006 (!) en het is de bedoeling dat Leonardo DiCaprio en Nicole Kidman er in meedoen (hoe verrassend, wederom een film waarin DiCaprio doodgaat).quote:Op zondag 30 mei 2004 19:46 schreef NiNi het volgende:
Ik weet alleen dat er een Alexander komt met Colin Powell en Angelina Jolie.
Komt er dus nog een? Wat ondoordacht.
En het mixen van werelden. Een immer populair concept!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is serieus wel heel tof! Alle helden ooit tegen alle badguys ooit!
Mmm, lijkt me meer iets voor zo'n vechtspel op de computer.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat maakt het uit, ze spreken toch allemaal Engelsquote:Op zondag 30 mei 2004 19:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
En het mixen van werelden. Een immer populair concept!
Een soort van extraordinary league of more than extraordinary gentlemen dus?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, wel verstandig om het uit te stellen. Je gaat toch niet tweemaal in het jaar naar hetzelfde verhaal kijken.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die van Stone komt eind dit jaar met idd Colin Farell en Angelina Jolie, die van Luhrmann is uitgesteld naar 2006 (!) en het is de bedoeling dat Leonardo DiCaprio en Nicole Kidman er in meedoen (hoe verrassend, wederom een film waarin DiCaprio doodgaat).
Ja, maar dan leuk. En met een beter passend kunstgebit voor Sean.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een soort van extraordinary league of more than extraordinary gentlemen dus?
Waarom niet, soms heb ik sowieso al het gevoel dat een verhaal al honderd keer is gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, wel verstandig om het uit te stellen. Je gaat toch niet tweemaal in het jaar naar hetzelfde verhaal kijken.
Ik vind hem best aardig in een hoop films.quote:En zeker niet met Leonardo.
Doet-ie ook erg goed.quote:Hij sterft inderdaad verdomd vaak!
Dan is het goedquote:Op zondag 30 mei 2004 19:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook niks over.Alleen dat er een 15-delige verfilming van het eerste boek moet komen en dan nog 200 delen om de rest bij elkaar te groeperen.
Bij mij blijft Dune:Messiah toch wel de favoriet, het neerslachtige en introspectieve. Het is ook een mooie come-down na deel 1, hij wint, wordt baas van het imperium en wat nu?quote:Het vierde boek is na het eerste m'n favoriet. Ik heb het niet als nieuwe trilogie ervaren. Het meta-Dune gevoel is zeer sterk en culmineert zich prachtig in boek 6.
Ach, het is wat meer mainstream SF en mist toch net dat wat Dune zo goed maaktquote:De nieuwe series heb ik ook, maar daarvan heb ik er nog maar 2 gelezen, de rest ligt nog in de kast wegens een ernstig gebrek aan tijd vanwege het extreem veel moeten lezen voor m'n studie (dat is m'n eigen schuld, maar goed).
Van de semi-verregende barbeque?quote:Op zondag 30 mei 2004 19:59 schreef NiNi het volgende:
Aardbeien met slagroom!![]()
Aardbeien eet je gewoon koud, die stop je toch niet op de barbeque!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van de semi-verregende barbeque?
Ik vrees het ergste voor deel 7.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:00 schreef Dagonet het volgende:
CoD brengt daar een mooi einde aan waarna we overstappen op de Leto II cyclus. Ik merk wel dat het duidelijk nog niet af was aan het einde van boek 6 en ben dan ook erg benieuwd wat ze van plan zijn met boek 7.
Ik hoop dat Brian Kevin Anderson eruit tieft en een goede schrijver erbij huurt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor deel 7.
HET KAN TOCH! DIE MENSEN UIT DE GROTE STAD BINT ER GEK GENOEG VOOR!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:06 schreef Tijn het volgende:
Aardbeien eet je gewoon koud, die stop je toch niet op de barbeque!
Sjongejongejongejongejonge.
Ieuwquote:Op zondag 30 mei 2004 20:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HET KAN TOCH! DIE MENSEN UIT DE GROTE STAD BINT ER GEK GENOEG VOOR!
En bovenals: Bekijk het eens aan de binnenkant van je ogen, zoals Bassie zou zeggen: NiNi + aardbeien + slagroom.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:10 schreef Tijn het volgende:
Ieuw
Alles wat geen ABN is, is ieuw
Mmmmmmmmmquote:Op zondag 30 mei 2004 20:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En bovenals: Bekijk het eens aan de binnenkant van je ogen, zoals Bassie zou zeggen: NiNi + aardbeien + slagroom.
Kun jij dan nog veel zinnigs uitbrengen?
Ik zal jou even op de BBQ leggen!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En bovenals: Bekijk het eens aan de binnenkant van je ogen, zoals Bassie zou zeggen: NiNi + aardbeien + slagroom.
Kun jij dan nog veel zinnigs uitbrengen?
Beetje slagroom daarbij moet kunnen.quote:Grilled Strawberries a la mode
Easy "Mock" Vanilla Ice Cream, recipe follows
8 large strawberries, whole
1 tablespoon balsamic vinegar
1 tablespoon sugar substitute (recommended: Splenda)
Preheat grill to high.
Prepare mock ice cream as directed. In a bowl, coat strawberries with the balsamic vinegar and sugar substitute. Place strawberries on the hot grill to mark, only about 1 or 2 minutes. Remove from heat and serve a couple grilled berries in the Champagne glass with the "mock" vanilla ice cream.
Cook's Note: Garnish with low carb whipped cream, toasted almonds, a strawberry fan, and a sprig of fresh mint, if desired.
Easy "Mock" Vanilla Ice Cream:
1 cup heavy cream
1/2 cup sugar substitute (recommended: Splenda)
1 1/2 teaspoons no sugar added vanilla extract
2 tablespoons whole milk ricotta cheese
With an electric mixer on high, whip the heavy cream in a bowl just until frothy. Add in the sugar substitute, vanilla, and ricotta cheese, and continue to whip on high until peaks form. Be careful not to over-whip, or cream will break.
Using a 3-ounce ice cream scoop, place one scoop in each Champagne glass. Freeze to make "faux" ice cream, or serve refrigerated as a parfait.
Dat is een echt bestaande Jackass-actie.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:13 schreef NiNi het volgende:
Ik zal jou even op de BBQ leggen!![]()
Jakkie, met azijn?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beetje slagroom daarbij moet kunnen.
Gewoon vernaggeld dus.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verprügelt betekent zoveel als "in elkaar geslagen, vernield, kapot, kaduuk"
Ah, wat een mooie sig heb jij dan.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is een echt bestaande Jackass-actie..
Verprügelt betekent zoveel als "in elkaar geslagen, vernield, kapot, kaduuk"
Tuurlijk! Je gooit er ook vanilleijs overheen tenslotte.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jakkie, met azijn?
Ja. Melodramatisch hè?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef NiNi het volgende:
Ah, wat een mooie sig heb jij dan.
Jammer van het Duits.![]()
Ach, er is ook knoflookijs. Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je gooit er ook vanilleijs overheen tenslotte.
Ik zag net ook al een recept voor een aarbeien/peper saus.
Ja, nogal knagerig.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Melodramatisch hè?.
Hij woont ook veel te dicht op Duitslandquote:Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jammer van het Duits.![]()
Zelf verzonnen ook nog. Er zal wel een hoop pijn schuilgaan onder de facade van den olycken zonnebrildraeger.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:22 schreef NiNi het volgende:
Ja, nogal knagerig.![]()
Hmmm... nu zie ik Zuid-Holland in z'n profiel staan.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij woont ook veel te dicht op Duitsland
Ja, Delft is bekant Ruhrgebied.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:22 schreef Tijn het volgende:
Hij woont ook veel te dicht op Duitsland
Ik schaarde je al onder de mensen die vinden dat zelfs op deze planeet wonen al te dicht bij Duitsland is.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... nu zie ik Zuid-Holland in z'n profiel staan.
Kut.
Ik dacht dat je een boer was, Sjonnie!
Van origine Veluwsch dus Tijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:23 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... nu zie ik Zuid-Holland in z'n profiel staan.
Kut.
Ik dacht dat je een boer was, Sjonnie!
Zie je nou.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van origine Veluwsch dus Tijn..
Agossiepossie!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelf verzonnen ook nog. Er zal wel een hoop pijn schuilgaan onder de facade van den olycken zonnebrildraeger.
IK BEN NIET GEEEEK!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zie je nou.
Gek niet. Wel vol vooroordelen. Dat wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:28 schreef Tijn het volgende:
IK BEN NIET GEEEEK!!!!!!!!!
NEEEE NEEEEEEE NEEEEEEEEE!!!!!!!!
NIET GEEEEK!!!!!!
Daar zijn we echte mannen voor, Sjon.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gek niet. Wel vol vooroordelen. Dat wel.
Hm, het is wel weer duidelijk dat ik de enige vrouwelijke aanwezige ben.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:23 schreef NiNi het volgende:
Ja, hallo! Chris Zeegers op Yorin!
Hij gaat straks zwemmen IN ZIJN ZWEMBROEK!
Moeten we nu alweer aan het bier?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar zijn we echte mannen voor, Sjon.
Je voelt je nog wel thuis?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hm, het is wel weer duidelijk dat ik de enige vrouwelijke aanwezige ben.![]()
We moeten niks, maar we doen het toch.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Moeten we nu alweer aan het bier?
Dat je überhaupt Das Boat kijkt vind ik al bedenkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe erg is dat?.
Klopt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
we doen willen het toch.
Das Boat! Make Deutschland proud!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huuuh. Ik verwachtte bij de ondertiteling van Das Boat een dakje op de e toen de kapitein zei: "Quiet men".
Hoe erg is dat?.
Vanzelf, ik voel mij altijd thuis in groepen mannen.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef engessa het volgende:
[..]
Je voelt je nog wel thuis?
Ik toon m'n vrouwelijke kant wel hoor, ik wil niet dat je je ongemakkelijk voelt.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hm, het is wel weer duidelijk dat ik de enige vrouwelijke aanwezige ben.![]()
Das Boot is wel goed, beter dan Troy.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je überhaupt Das Boat kijkt vind ik al bedenkelijk.
Of Police Academy 14quote:Op zondag 30 mei 2004 20:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Das Boot is wel goed, beter dan Troy.
Klinkt als een motto!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
We moeten niks, maar we doen het toch.
Die films probeer ik al heel lang te verdringen..quote:Op zondag 30 mei 2004 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of Police Academy 14
Das Boat is een klassiek epistel mên!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Tijn het volgende:
Dat je überhaupt Das Boat kijkt vind ik al bedenkelijk.
Het Duits-gedeelte.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er nou niet tof aan een stel Duitse kerels in een soort Bratwurst van metaal?
Behalve de titel dan.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alles is Duits..
Het ding heet toch Das Boot?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Das Boat is een klassiek epistel mên!
En Herbert Grönemeier speelt erin mee. Met baard.
En alles is Duits..
Duits mên!.
Brat-wurst van metaal!quote:Wat is er nou niet tof aan een stel Duitse kerels in een soort Bratwurst van metaal?
Sie haben recht, schöne Fraue.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:53 schreef NiNi het volgende:
Het ding heet toch Das Boot?
You ain't even seen the tip of the iceberg womên!quote:Brat-wurst van metaal!
You've got some weird fantasies, mên!
Hatten die Griechen auch U-Boote in der Zweiten Weltkrieg?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Deden die toen uberhaupt iets?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hatten die Griechen auch U-Boote in der Zweiten Weltkrieg?
Wat lach je, tuig van richel?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Ja, slapen. Luie kutmentaliteit daar in dat Zuid-Europa.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Deden die toen uberhaupt iets?
Scherp, JK, scherp!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NiNi hep een kater..
Ik ben echt he-le-maal wasted..quote:Op zondag 30 mei 2004 20:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat lach je, tuig van richel?
Good comeback, NiNi, good comeback!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:01 schreef NiNi het volgende:
Scherp, JK, scherp!
Wat heije daan dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben echt he-le-maal wasted...
En jij bent ook brak.. Samen brak zijn,.
Ach mên, je kan weinig meer van me verwachten vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Good comeback, NiNi, good comeback!
Feestje met een hele lange after..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat heije daan dan?
Ja danig brak.
Maar immer goed geluimd, zo ben ik he!
Ja, was zeker tof. Daarna nog naar de Winston.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feestje met een hele lange after..
De BBQ was okay?
Iets verkeerd gegeten?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Insomaniac het volgende:
Someone kill me.. please.. make it quick and easy..
When will the hurting stop?.
* Kaasschaaf pakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Insomaniac het volgende:
*nekschot geeftquote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wilde je nog terugbellen.. maar ik kreeg geen kans.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:35 schreef NiNi het volgende:
Ah ja, de in-laws!![]()
When it stops...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Insomaniac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |