Dan reageer je niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:37 schreef err het volgende:
heel interessant
Hoorde het ook. Met als cliffhanger: wat is het antwoord van Sylvie.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me sterk. Raffie gaat over een maandje naar het EK
oh nee, het interesseert me geen fuck, wat doe ik hier???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:44 schreef MikeyMo het volgende:
ooooooh spannend
Het boeit me verder niet zoveel, maar waarom zou dat niet kunnen dan? Bijna niemand gaat binnen een maand of 2 maanden na het aanzoek trouwen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me sterk. Raffie gaat over een maandje naar het EK
Nieuw stopwoordje van je.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:38 schreef static het volgende:
[..]
Dan reageer je niet.
Je verdoet inderdaad je tijd hier,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:53 schreef Kayoto het volgende:
sylvie blehh troll !!! wat boeit da nou da z gaan trouwe
kweet t kverdoe m tijd hier !
die is al getrouwd....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als Silvie echt een golddigger was, had ze wel aangepapt met Joop vd Ende
Die dumpte hij dus voor Silviequote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja nouen, Rafael had toch ook een relatie met zijn jeugdvriendinnetje
In de park uiteraard. Maar das logisch...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef BobRooney het volgende:
big pimpin baby
Waar gaat dit dan over?? Hoezo gaan bijna alle voetballertjes van Ajax vreemd??quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik geloof nooit dat dit lang standhoudt.. Bijna alle voetballertjes van Ajax gaan vreemd en silvie lijkt me niet iemand die dat slikt.
Inside informatiequote:Op woensdag 26 mei 2004 22:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar gaat dit dan over?? Hoezo gaan bijna alle voetballertjes van Ajax vreemd??![]()
Lekker makkelijk om te roepen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inside informatie
Ik ken een paar meiden die wat met Ajax-voetballers hebben gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te roepen.
daar is-ie te dom voor, hij kent de optie ws niet eensquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me sterk dat hij vreemd zal gaan.
Onder anderequote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef milagro het volgende:
[..]
daar is-ie te dom voor, hij kent de optie ws niet eens
quote:Sylvie en Rafael trouwen op 10 juni.
Sylvie Meis zal Rafael van de Vaart op 10 juni haar jawoord geven. De presentatrice wil over de details nog niet uitweiden, schrijft De Telegraaf op zondag maar de datum staat nu vast. Eerder werd bekend dat Meis op 4 juni met de 21-jarige voetballer zou gaan trouwen. De presentatrice laat zich in de krant portretteren in een zalmroze jurk van couturier Addy van den Krommenacker.
"Ik voel me net een zeemeermin!", aldus Meis in De Telegraaf. Voor de jurk die ze uiteindelijk gaat dragen op haar bruiloft is Meis in beraad met een niet nader genoemde buitenlandse couturier. Meis, 26 jaar oud, werd in 2003 door het mannenblad FHM verkozen tot meest sexy vrouw. De bruiloft van de TMF-presentatrice en de Ajax-voetballer wordt volgens De Telegraaf hét huwelijk van het jaar.
Boeiend, ze worden wel mooi en daar kom je tegenwoordig ook ver mee en kun je ook erg gelukkig van worden...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef joogdepoog het volgende:
dat worden intelligente kindertjes dan
maar wat nou als ze zowel domme en lelijke kinderen krijgen... I hope so...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, ze worden wel mooi en daar kom je tegenwoordig ook ver mee en kun je ook erg gelukkig van worden...![]()
Raphael v/d Vaart, de inkomensverzekeraarquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Goedzo Meis. Je Oude Dag is al geregeld.
hoe?? die chick heeft no brains and no talentquote:Op maandag 17 januari 2005 11:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Geloof maar dat Sylvie thuis de scepter zwaait
Die kans lijkt me vrij klein, en ik hoop 't nietquote:Op maandag 17 januari 2005 01:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maar wat nou als ze zowel domme en lelijke kinderen krijgen... I hope so...![]()
![]()
quote:Sylvie Meis trouwt in jurk van topcouturier Elie Saab.
Sylvie Meis gaat trouwen! En dat zal Nederland weten ook. Al maanden is Sylvie druk in de weer met de 'de mooiste dag van mijn leven'. Geld lijkt daarbij geen rol te spelen, want op haar huwelijksdag dag zal Sylvie een bruidsjurk dragen van de Libanese couturier Elie Saab, die al snel enkele tienduidenden euro's vraagt voor zijn exclusieve ontwerpen...
Desperate Housewives Nicolette Sheridan droeg een jurk van Elie Saab op de American Music Awards, Beyonce droeg een van zijn creaties op het Carousel of Hope Gala en Jessica Simpson liet zich bewonderen in een Elie Saab tijdens de Latin Grammy Awards.
Aan dit illustere rijtje wordt op 10 juni Sylvie Meis toegevoegd, want op de dag dat zij haar ja-woord geeft aan Rafael van der Vaart is zij gekleed in een echte Elie Saab-bruidstoilet.
Haute couture waar overigens een fors prijskaartje van enkele tienduizenden euro's aan hangt, maar geld speelt geen rol bij Sylvie Meis, want haar voetballende bijna echtgenoot Rafael van der Vaart heeft een creditcard zonder limiet...
Elie Saab is overigens een 'jonge'ontwerper, die aan furore maakte dankzij Rania van Jordanië. Zij is niet alleen al fulltime boegbeeld van Yves Saint Laurent en Chanel, maar Rania's echte favoriet is Elie Saab, die geen hond kende totdat ze in zijn outfits rondschreed.
Saab ziet op zijn beurt Rania helemaal zitten. "I personally love the elegant woman and not the showy type", aldus Saab.
Halle Berry werd na die uitspraak ook nieuwsgierig en koos een Saabje uit voor de Oscaruitreiking van 2002, wat Saabs definitieve doorbraak betekende in het modewereldje.
Zeker is nu dat Sylvie Meis Ajax-voetballer Rafael van de Vaart pas op 10 juni haar ja-woord zal geven. Eerder wilde Meis op 4 juni met de 21-jarige voetballer gaan trouwen, maar dat leverde problemen op omdat Rafael moet voetbalen met Oranje...
Dat detail waren de verliefden 'even' vergeten.
Het verzetten van de trouwdatum naar 10 juni zorgde vervolgens ook voor onrust binnen de selectie van Ajax, want keeper Maarten Stekelenburg had zijn huwelijk al eerder op dezelfde dag gepland....
bronquote:AMSTERDAM - SBS Shownieuws gaat het huwelijk van voetballer Rafael van der Vaart en actrice/presentatrice Sylvie Meis exclusief uitzenden. Dat meldde de showbizz-rubriek maandag, de dag waarop het programma zijn duizendste aflevering vierde. Het huwelijk heeft plaats op vrijdag 10 juni, in het bijzijn van ruim driehonderd gasten.
SBS zendt huwelijk Rafael en Sylvie uit
De SBS-camera's zijn aanwezig bij de kerkelijke inzegening van het huwelijk en die beelden zijn dan 's avonds te zien in de reguliere zendtijd van Shownieuws. De plechtigheden vinden plaats in Heemskerk, de geboorteplaats van Van der Vaart.
Ja, die mogen een liedje komen zingenquote:
Zodra hij een contract aangeboden krijgen bij Fc Omniworld.quote:Op maandag 25 april 2005 22:27 schreef SillyWalks het volgende:
Maar wanneer gaat ie weer eens voetballen ipv raffelen?
schijnt dat FC Lutjebroek, het 6e elftal ook geinteresseerd wasquote:Op maandag 25 april 2005 22:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Zodra hij een contract aangeboden krijgen bij Fc Omniworld.
Of je reageert gewoon niet.quote:Op maandag 25 april 2005 22:23 schreef edje34 het volgende:
Lekker boeiend
Wat is er nou zo interessant om Vd Vaart te zien trouwen op tv??quote:
Kijk, zo kan het dus ook.quote:Op maandag 25 april 2005 23:44 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo interessant om Vd Vaart te zien trouwen op tv??
Denkt hij daarmee een aanbieding te krijgen van een andere club ofzo??
de media moet wat he,al die herhalingen word je ook niet vrolijk van.
Ja ik snap hem thnxsquote:Op maandag 25 april 2005 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het dus ook.
Snap je mijn punt?
Graag gedaan.quote:
Tja. Erg serieus te nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:32 schreef BennieK het volgende:
hij schrijft een column in de Telegraaf, zij komt (kwam?) langs op TMF en hun bruiloft wordt uitgezonden op SBS
Af en toe kan ik raar overkomen maar bedoel het niet zo.quote:
Volgens mij voert ze tegenwoordig vrij weinig meer uit. Ze heeft iig geen nieuw contract gekregen bij TMF.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tja. Erg serieus te nemen.
Ik vind 't al jammer dat ik ze niet uit m'n geheugen kan deleten. Vooral die Meijs. Ik wil helemaal niet weten wie dat is en wat ze uitvoert.![]()
Gelukkig. Nu die zender nog verbieden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij voert ze tegenwoordig vrij weinig meer uit. Ze heeft iig geen nieuw contract gekregen bij TMF.
Ik ken het.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Af en toe kan ik raar overkomen maar bedoel het niet zo.
Schrijf meestal op wat er als eerste in me opkomt.
Kijken hoe ons barbiepopje er nu weer uit ziet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:23 schreef Taurus het volgende:
En ik ben hier schijnbaar de enige zonder een cactus in d'r kont, dus ik zeg: aaaaaah wat lief![]()
En ik ga 't zeker kijken![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:05 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Kijken hoe ons barbiepopje er nu weer uit ziet.
Je tv heeft 'n afstandsbediening hoor, of kijk je normaal gesproken zowieso al geen shownieuws?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Beste Rafael,
Waar is het toch mis gegaan? je had de wereld aan je voeten met je enorme voetbalkwaliteiten. Alles veranderde in goud. Toen kwam golddigger Sylvie langs. Je carriere storte vanaf dat moment als een Mona-toetje ineen omdat je je teveel door je vriendin en haar glamourleven laat beïnvloeden. Die carriére kun je wel gedag zeggen, tenzij je nu tot inkeer komt en je golddiger aan de kant van de straat zet.
Het is nog niet te laat, doe het nu en we kunnen nog een jaartje of tien van je onnavolgbare voetbalkwaliteiten genieten.
Ik reken op je.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Beste Rafael,
Waar is het toch mis gegaan? je had de wereld aan je voeten met je enorme voetbalkwaliteiten. Alles veranderde in goud. Toen kwam golddigger Sylvie langs. Je carriere storte vanaf dat moment als een Mona-toetje ineen omdat je je teveel door je vriendin en haar glamourleven laat beïnvloeden. Die carriére kun je wel gedag zeggen, tenzij je nu tot inkeer komt en je golddiger aan de kant van de straat zet.
Het is nog niet te laat, doe het nu en we kunnen nog een jaartje of tien van je onnavolgbare voetbalkwaliteiten genieten.
Ik reken op je.
Het is een ontzettend lekker wijf maar zo gauw ze d'r bek opentrekt knap ik er spontaan op afquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Like you would have said no thank you!
![]()
Binnen bij de buurman idd!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Over 5 jaar staat ie gewoon iedere Zondag op het veld bij RBC en is Sylvie binnen![]()
Hij is er zelf volledig schuldig aan, zij is alleen de directe oorzaak want sinds hij haar kent is ie hopeloos gaan spelen. Zij trekt hem mee in de glamourwereld en hij kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:44 schreef BennieK het volgende:
alsof alleen Meis schuldig is aan zijn falen...het moment dat hij weigerde te spelen op de positie die Koeman hem toebedeelde ging het in feite al mis met zijn "carriere"
Dat was voor mij de definitieve bevestiging dat mevrouw een Golddigger is. "nee hoor, ik wist niet wie Rafael was, ik heb me nog nooit in voetbal verdiept. Nooit gedacht dat ik een relatie met een voetballer zou krijgen. " Maar ondertussen wel een relatie hebben gehad met twee voetballersquote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Bonobo11 het volgende:
Sylvie, gefeliciteerd, na eerdere mislukte pogingen (Atmodikoro, Fortes Rodriguez) is het je dan toch gelukt, voor je deadline (30) een rijke voetballer trouwen
Dat moet wel ja, waarom zou je anders op tv willen trouwen? Moet toch wel wat tegenover staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las ergens dat ze 100.000E ervoor krijgen
Jemigquote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las ergens dat ze 100.000E ervoor krijgen
Men heeft geen deal kunnen sluiten met de keramieken kookplatenfabrikantquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
Waarom bleef Van der Vaart niet gewoon nog een paar jaar bij Ajax?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Sylvie eigenlijk niet meer wil trouwen, ze plande een soort Beckham avontuur in Spanje
Guess what.. Rafael gaat bij een middenmotortje in Duitsland voetballen
Sylvie kan beter haar biezen pakken en met Robben trouwen ofzo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Rekende je op eindeloos shoppen met de andere voetbalvrouwen in de sjieke wijken van Barcelona of Madrid, bewonderende blikken van tig kwijlende edoch lekkere Spanjaarden, flaneren in je pareo op het strand onder de hete zon, de cover van Hola halen, zit je in Duitsland met hetzelfde kutweer een complete nobody te wezen, een lekkere weliswaar maar toch.....
Peanuts vergeleken met een profvoetbalcontract..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
Bronquote:Rafael en Sylvie trouwen vandaag
De Noord-Hollandse gemeente Heemskerk vormt vanmiddag het decor van het glamourhuwelijk.
De voetballer is geboren en getogen Heemskerker en trouwt zijn geliefde dan ook in de gemeente. Burgemeester Bernd Schneiders van Heemskerk is er helemaal klaar voor. Hij verwacht veel drukte. "Ja, ik denk dat er veel mensen komen kijken. We hebben er in ieder geval voor gezorgd dat het verkeer netjes geordend is. Mensen krijgen ook een foldertje uitgereikt waar precies opstaat waar bepaalde dingen te zien zijn. Dus we proberen de dingen een beetje leuk te organiseren."
Het publiek kan het aanstaande echtpaar vandaag vooral bewonderen bij de Laurentiuskerk. "Daar is veel ruimte, Ik geloof ook dat ze daar even de tijd nemen om met het publiek te praten. Maar verder rijden ze ook nog met een koetsje van het kasteel naar de kerk. Dan kunnen de mensen natuurlijk ook langs de kant van de weg gaan staan."
De hele onderneming kost de gemeente Heemskerk niks. "Misschien gaat het een beetje ver, maar daar hebben we netjes afspraken over gemaakt. Het echtpaar betaalt de dranghekken." Burgemeester Schneiders is zelf ook aanwezig bij het huwelijk, maar hij gaat het huwelijk niet voltrekken. "Nee, dat doet iemand anders van de burgerlijke stand. Ze hebben we gevraagd of ik aan het begin van de ceremonie in het kasteel even een woordje wil spreken. Omdat ik het aardige mensen vind, doe ik dat ook."
Gewoon in Shownieuws dus. Ik dacht net zoiets als met Wim-lex en Maximaquote:Shownieuws: Special
Speciale aflevering
Met onder meer de registratie van de kerkelijke inzegening van het huwelijk van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart.
Zender:
Datum en tijdstip: 10 juni 2005, 19:35-20:30 uur
Genre: Amusement
Presentatie: Gerard Joling/Anouk Smulders/Viktor Brand
Ze werkt toch niet meer voor tmf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
quote:Sylvie en Rafael hebben twee taarten
Vandaag geeft het stel elkaar het ja-woord in Heemskerk. Daarna is het tijd voor het aansnijden van de taart.
De huwelijkstaart is gemaakt door bakker Paul van bakkerij Leek uit Beverwijk. Hij is niet zelf door Sylvie en Rafael benaderd, maar door hun weddingplanner. Paul weet wel waarom juist hij voor deze klus is gevraagd. "Ja, ieder stel heeft hun eigen wensen. Bij ons krijgen ze wat ze willen hebben. Dat moet gewoon kunnen op die ene speciale dag."
Sylvie en Rafael zijn niet zelf naar de bakkerij gekomen om taarten te proeven. "Nee, maar ze hebben we verschillende proeftaartjes gehad. Deze zijn via de weddingplanner bij Sylvie en Rafael terecht gekomen. Alle afspraken zijn eigenlijk via de weddingplanner gelopen."
De meeste stellen kiezen voor één taart, maar Sylvie en Rafael niet. "Nee, ze zijn op twee taarten uitgekomen. We mogen niet vertellen hoe ze eruit zien, maar het is één klassieke taart en één moderne taart die speciaal voor ze ontworpen is."
Bakker Paul heeft het ontwerp van die moderne taart op zich genomen. Bij het maken van die taart heeft hij zich door een aantal dingen laten inspireren. "Ja, vooral door het bruidspaar zelf. Dus bijvoorbeeld bij Sylvie en rafael door hun beroepen, hun hobby's en ga zo maar door."
OMG!! de gelijkenisquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:52 schreef Spindizzy het volgende:
Hij trouwt met een Oompa Loompa
Verschrikkelijk lelijk die fake tan
Wat een kamperkop heeft hij toch. Zij ziet er gewoon wer uit als een ordinaire bimbo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: Telegraaf.nl
Die relnicht zie je ook overal trouwens he...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:57 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
Die kop! Echt zo'n blik van "En Silvie gaat nú de tovertunnel in!!!!!"
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze kijkt zo lekker "Whehehe ik ben binnen, doegie !"..
ze is wel afgevallenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:49 schreef BobRooney het volgende:
Is ze ziek ofzo?
Dat afvallen was wel nodig ook.quote:
Ja, dat wel, staat haar wel dat dunnere. Maar ik vind die jurk een beetje te veel dynasty met al die glitters en ze is naar mijn smaak ook gewoon te oranjebruin.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is wel afgevallen
ze ziet er mooi uit
hij ook wel
ach jaaaaaaaaaa, als ze maar happy worden, golddigger of niet
Het is mijn smaak ook niet, al di glitters, maar het model an sich vind ik mooi, en zij kan het goed hebben zo'n decollete.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wel, staat haar wel dat dunnere. Maar ik vind die jurk een beetje te veel dynasty met al die glitters en ze is naar mijn smaak ook gewoon te oranjebruin.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is altijd zo oranjebruin, volgens mij is dat gewoon haar teint
Haar eigen tint is oranjebruinquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is mijn smaak ook niet, al di glitters, maar het model an sich vind ik mooi, en zij kan het goed hebben zo'n decollete.
Ze is altijd zo oranjebruin, volgens mij is dat gewoon haar teint
Ze is nu niet bepaald een dame die zich enkel bruin uit een potje kan permiteren (of zó'n spraycabine)
Dat mens is van top tot teen helemaal nep.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef rena het volgende:
Die kleur kan toch gewoon niet echt zijnDat geloof ik niet
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Op noordzee schijnen ook al foto's te staan, maar die site is hier op het werk helaas afgeblokt...
zijn het dezelfde foto's als van de telegraaf of wil iemand ze hier ff neerplakken?
Deze is nieuw!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Op noordzee schijnen ook al foto's te staan, maar die site is hier op het werk helaas afgeblokt...
zijn het dezelfde foto's als van de telegraaf of wil iemand ze hier ff neerplakken?
nee, maar ik lul maar watquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Haar eigen tint is oranjebruin![]()
Je maakt een grapje![]()
Ik ook niet neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef rena het volgende:
[..]
Die kleur kan toch gewoon niet echt zijnDat geloof ik niet
![]()
quote:
laat jij ons een zien wat jij een mooie vrouw vindt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit inderdaad, maar je kan het echt geen mooie vrouw noemen. Die mensen zijn blind.
Monica Bellucciquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
laat jij ons een zien wat jij een mooie vrouw vindt?
Ellemieke vind ik echt een wandelende barbie-pop, geef mij dan maar Sylvie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Monica Bellucci.
En in Nederland is Ellemieke Vermolen toch een stuk beter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Monica Bellucci.
En in Nederland is Ellemieke Vermolen toch een stuk beter.
quote:
Mag je er nog wel eens op?quote:
Nee, dat lijkt me ook niet verstandig. 2 kinderen is meer dan genoeg.quote:
heb je het dan maar 2x gedaan of lukte het niet in 1x?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet verstandig. 2 kinderen is meer dan genoeg.
Het lukte duizenden keren, het kostte alleen elke keer een sigaret.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb je het dan maar 2x gedaan of lukte het niet in 1x?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Sylvie met d'r lellende vetkwabben en haar geverfde Indianengezicht
Het lijkt me meer iets voor Camiel Eurlings ofzo (als dat dan geen familie blijkt he) [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je ziet het zo voor je he, op de rand van het bed met zo'n strakgetrokken corset uit de jaren 50quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ellemieke vind ik echt een wandelende barbie-pop, geef mij dan maar Sylvie.
Die "uitstap" foto vind ik wel mooi, dit zijn sowieso mooiere foto's trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is flauw, dat is bij de meeste huwelijksdagen zo, de dame is het middelpunt toch vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef DrDentz het volgende:
haha, volgens mij heeft ze echt zwaar de broek aan in dat huwelijk
dat rafael er bij loopt is maar bijzaak, dit is haar feestje![]()
goed bekeken van silvie
Idd, we zijn alleen benieuwd naar de jurk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is flauw, dat is bij de meeste huwelijksdagen zo, de dame is het middelpunt toch vaak.
Laat 'm een boomerang kaartje sturenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef TrumpingPimp het volgende:
Sylvie is wel een godin in bed hoor. Een maat van mij heeft 3 maanden verkering met haar gehad toen zij nog niet bekend was. Is al tijdje geleden, maar ze kon wel lekker neuken zei die.
Joh, dat is de big deal. Dat is de enige foto waar ze een beetje serieus kijkt ipv debiel lacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die "uitstap" foto vind ik wel mooi, dit zijn sowieso mooiere foto's trouwens
Punt 1. Sylvie is idd een super lekker wijfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:25 schreef Taurus het volgende:
Waar komt toch die afkeer voor Sylvie vandaan?Er moet gewoon iets achter zitten.. Ik geloof er niks van dat zoveel mensen haar 'niet mooi' en zelfs een
- smilie waard vinden..
![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r prachtigEn ik vind 't 'n leuk stelletje samen
![]()
![]()
Dat is een mooie fotoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, dat is de big deal. Dat is de enige foto waar ze een beetje serieus kijkt ipv debiel lacht.
[afbeelding]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:quote:
Inderdaad, die foto is minderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:
[afbeelding]
weet jij veel hoeveel protheses ze allemaal heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:
[afbeelding]
een leuke poll voor het vervolgdraadjequote:
Ik hoop voor haar dat ze dan al wel zwanger is. Dan kan ze de bevalling ook nog verkopen aan SBSquote:
Nogal ja, ik hoorde al dat de kniptang - van de illegale stroomaftap - nog in de kontzak hing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef milagro het volgende:
oe, de gasten zijn wel onwijze sjonnies en anita's
Hoe bedoel je, die is van jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:33 schreef elcastel het volgende:
En let effe op die trouwkaart hè, als ze hem al laten zien, ik ben zó trots..
Ik heb hem gedrukt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
Hoe bedoel je, die is van jou?
Ik heb de trouwkaart al gezien ergens
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:43 schreef milagro het volgende:
Ze heeft idd een typische kleur en ze heeft een mega egale huid, ze ziet eruit irl ook als een geshopte foto
Mag ik je aanraken?quote:
Welja.quote:[b]Op vrijdag 10 juni 2005 19:49
Mag ik je aanraken?
En zo hoort hetquote:
Je verwacht elk moment dat die jurk afzaktquote:
Ik vind ordinair een beter woord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg ik iets stoms als ik zeg dat ze er 'vies' uit ziet?
Ze heeft toch Indisch bloed, dacht ik?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:43 schreef milagro het volgende:
Ze heeft idd een typische kleur en ze heeft een mega egale huid, ze ziet eruit irl ook als een geshopte foto
accent, hij heeft juist geen accent.quote:
Yep, dat zie je ook wel, vind ik, typisch Indo koppiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft toch Indisch bloed, dacht ik?![]()
Ja, liever Raffiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
wat en kwal dat joch!
Els, veul plezier met hem...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |