laat jij ons een zien wat jij een mooie vrouw vindt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Ze ziet er wel leuk uit inderdaad, maar je kan het echt geen mooie vrouw noemen. Die mensen zijn blind.
Monica Bellucciquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
laat jij ons een zien wat jij een mooie vrouw vindt?
Ellemieke vind ik echt een wandelende barbie-pop, geef mij dan maar Sylvie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Monica Bellucci.
En in Nederland is Ellemieke Vermolen toch een stuk beter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Monica Bellucci.
En in Nederland is Ellemieke Vermolen toch een stuk beter.
quote:
Mag je er nog wel eens op?quote:
Nee, dat lijkt me ook niet verstandig. 2 kinderen is meer dan genoeg.quote:
heb je het dan maar 2x gedaan of lukte het niet in 1x?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet verstandig. 2 kinderen is meer dan genoeg.
Het lukte duizenden keren, het kostte alleen elke keer een sigaret.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
heb je het dan maar 2x gedaan of lukte het niet in 1x?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Sylvie met d'r lellende vetkwabben en haar geverfde Indianengezicht
Het lijkt me meer iets voor Camiel Eurlings ofzo (als dat dan geen familie blijkt he) [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je ziet het zo voor je he, op de rand van het bed met zo'n strakgetrokken corset uit de jaren 50quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ellemieke vind ik echt een wandelende barbie-pop, geef mij dan maar Sylvie.
Die "uitstap" foto vind ik wel mooi, dit zijn sowieso mooiere foto's trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is flauw, dat is bij de meeste huwelijksdagen zo, de dame is het middelpunt toch vaak.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef DrDentz het volgende:
haha, volgens mij heeft ze echt zwaar de broek aan in dat huwelijk
dat rafael er bij loopt is maar bijzaak, dit is haar feestje![]()
goed bekeken van silvie
Idd, we zijn alleen benieuwd naar de jurk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is flauw, dat is bij de meeste huwelijksdagen zo, de dame is het middelpunt toch vaak.
Laat 'm een boomerang kaartje sturenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:00 schreef TrumpingPimp het volgende:
Sylvie is wel een godin in bed hoor. Een maat van mij heeft 3 maanden verkering met haar gehad toen zij nog niet bekend was. Is al tijdje geleden, maar ze kon wel lekker neuken zei die.
Joh, dat is de big deal. Dat is de enige foto waar ze een beetje serieus kijkt ipv debiel lacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die "uitstap" foto vind ik wel mooi, dit zijn sowieso mooiere foto's trouwens
Punt 1. Sylvie is idd een super lekker wijfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:25 schreef Taurus het volgende:
Waar komt toch die afkeer voor Sylvie vandaan?Er moet gewoon iets achter zitten.. Ik geloof er niks van dat zoveel mensen haar 'niet mooi' en zelfs een
- smilie waard vinden..
![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r prachtigEn ik vind 't 'n leuk stelletje samen
![]()
![]()
Dat is een mooie fotoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, dat is de big deal. Dat is de enige foto waar ze een beetje serieus kijkt ipv debiel lacht.
[afbeelding]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:quote:
Inderdaad, die foto is minderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:
[afbeelding]
weet jij veel hoeveel protheses ze allemaal heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. Maar op deze foto lijkt het net of ze een kunstgebit heeft:
[afbeelding]
een leuke poll voor het vervolgdraadjequote:
Ik hoop voor haar dat ze dan al wel zwanger is. Dan kan ze de bevalling ook nog verkopen aan SBSquote:
Nogal ja, ik hoorde al dat de kniptang - van de illegale stroomaftap - nog in de kontzak hing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef milagro het volgende:
oe, de gasten zijn wel onwijze sjonnies en anita's
Hoe bedoel je, die is van jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:33 schreef elcastel het volgende:
En let effe op die trouwkaart hè, als ze hem al laten zien, ik ben zó trots..
Ik heb hem gedrukt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:36 schreef milagro het volgende:
Hoe bedoel je, die is van jou?
Ik heb de trouwkaart al gezien ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |