Het is mijn smaak ook niet, al di glitters, maar het model an sich vind ik mooi, en zij kan het goed hebben zo'n decollete.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat wel, staat haar wel dat dunnere. Maar ik vind die jurk een beetje te veel dynasty met al die glitters en ze is naar mijn smaak ook gewoon te oranjebruin.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is altijd zo oranjebruin, volgens mij is dat gewoon haar teint
Haar eigen tint is oranjebruinquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is mijn smaak ook niet, al di glitters, maar het model an sich vind ik mooi, en zij kan het goed hebben zo'n decollete.
Ze is altijd zo oranjebruin, volgens mij is dat gewoon haar teint
Ze is nu niet bepaald een dame die zich enkel bruin uit een potje kan permiteren (of zó'n spraycabine)
Dat mens is van top tot teen helemaal nep.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef rena het volgende:
Die kleur kan toch gewoon niet echt zijnDat geloof ik niet
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Op noordzee schijnen ook al foto's te staan, maar die site is hier op het werk helaas afgeblokt...
zijn het dezelfde foto's als van de telegraaf of wil iemand ze hier ff neerplakken?
Deze is nieuw!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
Op noordzee schijnen ook al foto's te staan, maar die site is hier op het werk helaas afgeblokt...
zijn het dezelfde foto's als van de telegraaf of wil iemand ze hier ff neerplakken?
nee, maar ik lul maar watquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Haar eigen tint is oranjebruin![]()
Je maakt een grapje![]()
Ik ook niet neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef rena het volgende:
[..]
Die kleur kan toch gewoon niet echt zijnDat geloof ik niet
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |