abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27772225
Ik denk dat Sylvie eigenlijk niet meer wil trouwen, ze plande een soort Beckham avontuur in Spanje
Guess what.. Rafael gaat bij een middenmotortje in Duitsland voetballen
Sylvie kan beter haar biezen pakken en met Robben trouwen ofzo
pi_27772285
Waarom bleef Van der Vaart niet gewoon nog een paar jaar bij Ajax?
pi_27772462
die jongen heeft het een beetje te hoog in z'n bol
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:07:15 #129
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27780978
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
Waarom bleef Van der Vaart niet gewoon nog een paar jaar bij Ajax?
Men heeft geen deal kunnen sluiten met de keramieken kookplatenfabrikant
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27781284
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Sylvie eigenlijk niet meer wil trouwen, ze plande een soort Beckham avontuur in Spanje
Guess what.. Rafael gaat bij een middenmotortje in Duitsland voetballen
Sylvie kan beter haar biezen pakken en met Robben trouwen ofzo
Dat denk ik ook

Rekende je op eindeloos shoppen met de andere voetbalvrouwen in de sjieke wijken van Barcelona of Madrid, bewonderende blikken van tig kwijlende edoch lekkere Spanjaarden, flaneren in je pareo op het strand onder de hete zon, de cover van Hola halen, zit je in Duitsland met hetzelfde kutweer een complete nobody te wezen, een lekkere weliswaar maar toch.....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 juni 2005 @ 18:21:57 #131
92279 N.icka
Windforce 11
pi_27781346
Wat een jaloezie,

Ik hoop dat ze heel gelukkig samne worden
pi_27781482
Ik snap die kritiek op Sylvie Meis echt niet, zij's de enige voetbalvrouw die haar eigen geld verdient:

Hoereninvasie verwacht bij WK voetbal
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:52:42 #133
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_27788088
sow NL heeft ook zijn eigen David Beckham & Victoria
.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:02:30 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_27790714
Sylvie is gewoon een gold digger.Hiervoor had ze een relatie met een rijke zakenman
pi_27790768
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:05:36 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27790805
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

Rekende je op eindeloos shoppen met de andere voetbalvrouwen in de sjieke wijken van Barcelona of Madrid, bewonderende blikken van tig kwijlende edoch lekkere Spanjaarden, flaneren in je pareo op het strand onder de hete zon, de cover van Hola halen, zit je in Duitsland met hetzelfde kutweer een complete nobody te wezen, een lekkere weliswaar maar toch.....

Ja, dat is wel even slikken voor Sylvie denk ik. Ik denk dat ze dat ook nog wel een paar jaar gaat doen, waarna ze een echtscheiding inzet, en er dan met 'Raf' 's halve vermogen ervan doorgaat
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:06:10 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27790825
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
Peanuts vergeleken met een profvoetbalcontract..
pi_27791346
Net bij Shownieuws:

'Ja ik ben zenuwachtig, het is spannend. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt'

Das meestal bij een bruiloft
pi_27792253
haar grootste vrees is dat ze wakker wordt met een oneffenheid op haar gezicht?

awww
ik hoop dat ze op haar trouwdag wakker wordt met een megapuist op haar hoofd
pi_27798086
quote:
Rafael en Sylvie trouwen vandaag
De Noord-Hollandse gemeente Heemskerk vormt vanmiddag het decor van het glamourhuwelijk.

De voetballer is geboren en getogen Heemskerker en trouwt zijn geliefde dan ook in de gemeente. Burgemeester Bernd Schneiders van Heemskerk is er helemaal klaar voor. Hij verwacht veel drukte. "Ja, ik denk dat er veel mensen komen kijken. We hebben er in ieder geval voor gezorgd dat het verkeer netjes geordend is. Mensen krijgen ook een foldertje uitgereikt waar precies opstaat waar bepaalde dingen te zien zijn. Dus we proberen de dingen een beetje leuk te organiseren."
Het publiek kan het aanstaande echtpaar vandaag vooral bewonderen bij de Laurentiuskerk. "Daar is veel ruimte, Ik geloof ook dat ze daar even de tijd nemen om met het publiek te praten. Maar verder rijden ze ook nog met een koetsje van het kasteel naar de kerk. Dan kunnen de mensen natuurlijk ook langs de kant van de weg gaan staan."
De hele onderneming kost de gemeente Heemskerk niks. "Misschien gaat het een beetje ver, maar daar hebben we netjes afspraken over gemaakt. Het echtpaar betaalt de dranghekken." Burgemeester Schneiders is zelf ook aanwezig bij het huwelijk, maar hij gaat het huwelijk niet voltrekken. "Nee, dat doet iemand anders van de burgerlijke stand. Ze hebben we gevraagd of ik aan het begin van de ceremonie in het kasteel even een woordje wil spreken. Omdat ik het aardige mensen vind, doe ik dat ook."
Bron
Oh wat hoop ik toch dat er niemand op komt dagen
pi_27798175
Komt het nou zo op TV ?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_27798206
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:26 schreef Svensational het volgende:
Komt het nou zo op TV [afbeelding]?
Volgens mij wel ja. Maar ik heb geen idee hoe laat.
pi_27798260
Vanavond pas in Shownieuws, half 8 ofzo dacht ik.
pi_27798406
quote:
Shownieuws: Special

Speciale aflevering

Met onder meer de registratie van de kerkelijke inzegening van het huwelijk van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart.
Zender:
Datum en tijdstip: 10 juni 2005, 19:35-20:30 uur
Genre: Amusement

Presentatie: Gerard Joling/Anouk Smulders/Viktor Brand
Gewoon in Shownieuws dus. Ik dacht net zoiets als met Wim-lex en Maxima
pi_27799838
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Ze werkt toch niet meer voor tmf?
pi_27801265
quote:
Sylvie en Rafael hebben twee taarten

Vandaag geeft het stel elkaar het ja-woord in Heemskerk. Daarna is het tijd voor het aansnijden van de taart.

De huwelijkstaart is gemaakt door bakker Paul van bakkerij Leek uit Beverwijk. Hij is niet zelf door Sylvie en Rafael benaderd, maar door hun weddingplanner. Paul weet wel waarom juist hij voor deze klus is gevraagd. "Ja, ieder stel heeft hun eigen wensen. Bij ons krijgen ze wat ze willen hebben. Dat moet gewoon kunnen op die ene speciale dag."
Sylvie en Rafael zijn niet zelf naar de bakkerij gekomen om taarten te proeven. "Nee, maar ze hebben we verschillende proeftaartjes gehad. Deze zijn via de weddingplanner bij Sylvie en Rafael terecht gekomen. Alle afspraken zijn eigenlijk via de weddingplanner gelopen."
De meeste stellen kiezen voor één taart, maar Sylvie en Rafael niet. "Nee, ze zijn op twee taarten uitgekomen. We mogen niet vertellen hoe ze eruit zien, maar het is één klassieke taart en één moderne taart die speciaal voor ze ontworpen is."
Bakker Paul heeft het ontwerp van die moderne taart op zich genomen. Bij het maken van die taart heeft hij zich door een aantal dingen laten inspireren. "Ja, vooral door het bruidspaar zelf. Dus bijvoorbeeld bij Sylvie en rafael door hun beroepen, hun hobby's en ga zo maar door."
pi_27801820
zat wat foto's te bekijken op telegraaf.nl ...maar silvie ziet beetje oranje uit lijkt wel..
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:41:18 #149
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27802240

bron: Telegraaf.nl
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27802317

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')