Je tv heeft 'n afstandsbediening hoor, of kijk je normaal gesproken zowieso al geen shownieuws?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Beste Rafael,
Waar is het toch mis gegaan? je had de wereld aan je voeten met je enorme voetbalkwaliteiten. Alles veranderde in goud. Toen kwam golddigger Sylvie langs. Je carriere storte vanaf dat moment als een Mona-toetje ineen omdat je je teveel door je vriendin en haar glamourleven laat beïnvloeden. Die carriére kun je wel gedag zeggen, tenzij je nu tot inkeer komt en je golddiger aan de kant van de straat zet.
Het is nog niet te laat, doe het nu en we kunnen nog een jaartje of tien van je onnavolgbare voetbalkwaliteiten genieten.
Ik reken op je.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Beste Rafael,
Waar is het toch mis gegaan? je had de wereld aan je voeten met je enorme voetbalkwaliteiten. Alles veranderde in goud. Toen kwam golddigger Sylvie langs. Je carriere storte vanaf dat moment als een Mona-toetje ineen omdat je je teveel door je vriendin en haar glamourleven laat beïnvloeden. Die carriére kun je wel gedag zeggen, tenzij je nu tot inkeer komt en je golddiger aan de kant van de straat zet.
Het is nog niet te laat, doe het nu en we kunnen nog een jaartje of tien van je onnavolgbare voetbalkwaliteiten genieten.
Ik reken op je.
Het is een ontzettend lekker wijf maar zo gauw ze d'r bek opentrekt knap ik er spontaan op afquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Like you would have said no thank you!
![]()
Binnen bij de buurman idd!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Over 5 jaar staat ie gewoon iedere Zondag op het veld bij RBC en is Sylvie binnen![]()
Hij is er zelf volledig schuldig aan, zij is alleen de directe oorzaak want sinds hij haar kent is ie hopeloos gaan spelen. Zij trekt hem mee in de glamourwereld en hij kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:44 schreef BennieK het volgende:
alsof alleen Meis schuldig is aan zijn falen...het moment dat hij weigerde te spelen op de positie die Koeman hem toebedeelde ging het in feite al mis met zijn "carriere"
Dat was voor mij de definitieve bevestiging dat mevrouw een Golddigger is. "nee hoor, ik wist niet wie Rafael was, ik heb me nog nooit in voetbal verdiept. Nooit gedacht dat ik een relatie met een voetballer zou krijgen. " Maar ondertussen wel een relatie hebben gehad met twee voetballersquote:Op donderdag 28 april 2005 12:23 schreef Bonobo11 het volgende:
Sylvie, gefeliciteerd, na eerdere mislukte pogingen (Atmodikoro, Fortes Rodriguez) is het je dan toch gelukt, voor je deadline (30) een rijke voetballer trouwen
Dat moet wel ja, waarom zou je anders op tv willen trouwen? Moet toch wel wat tegenover staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las ergens dat ze 100.000E ervoor krijgen
Jemigquote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik las ergens dat ze 100.000E ervoor krijgen
Men heeft geen deal kunnen sluiten met de keramieken kookplatenfabrikantquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
Waarom bleef Van der Vaart niet gewoon nog een paar jaar bij Ajax?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Sylvie eigenlijk niet meer wil trouwen, ze plande een soort Beckham avontuur in Spanje
Guess what.. Rafael gaat bij een middenmotortje in Duitsland voetballen
Sylvie kan beter haar biezen pakken en met Robben trouwen ofzo
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Rekende je op eindeloos shoppen met de andere voetbalvrouwen in de sjieke wijken van Barcelona of Madrid, bewonderende blikken van tig kwijlende edoch lekkere Spanjaarden, flaneren in je pareo op het strand onder de hete zon, de cover van Hola halen, zit je in Duitsland met hetzelfde kutweer een complete nobody te wezen, een lekkere weliswaar maar toch.....
Peanuts vergeleken met een profvoetbalcontract..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
Bronquote:Rafael en Sylvie trouwen vandaag
De Noord-Hollandse gemeente Heemskerk vormt vanmiddag het decor van het glamourhuwelijk.
De voetballer is geboren en getogen Heemskerker en trouwt zijn geliefde dan ook in de gemeente. Burgemeester Bernd Schneiders van Heemskerk is er helemaal klaar voor. Hij verwacht veel drukte. "Ja, ik denk dat er veel mensen komen kijken. We hebben er in ieder geval voor gezorgd dat het verkeer netjes geordend is. Mensen krijgen ook een foldertje uitgereikt waar precies opstaat waar bepaalde dingen te zien zijn. Dus we proberen de dingen een beetje leuk te organiseren."
Het publiek kan het aanstaande echtpaar vandaag vooral bewonderen bij de Laurentiuskerk. "Daar is veel ruimte, Ik geloof ook dat ze daar even de tijd nemen om met het publiek te praten. Maar verder rijden ze ook nog met een koetsje van het kasteel naar de kerk. Dan kunnen de mensen natuurlijk ook langs de kant van de weg gaan staan."
De hele onderneming kost de gemeente Heemskerk niks. "Misschien gaat het een beetje ver, maar daar hebben we netjes afspraken over gemaakt. Het echtpaar betaalt de dranghekken." Burgemeester Schneiders is zelf ook aanwezig bij het huwelijk, maar hij gaat het huwelijk niet voltrekken. "Nee, dat doet iemand anders van de burgerlijke stand. Ze hebben we gevraagd of ik aan het begin van de ceremonie in het kasteel even een woordje wil spreken. Omdat ik het aardige mensen vind, doe ik dat ook."
Gewoon in Shownieuws dus. Ik dacht net zoiets als met Wim-lex en Maximaquote:Shownieuws: Special
Speciale aflevering
Met onder meer de registratie van de kerkelijke inzegening van het huwelijk van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart.
Zender:
Datum en tijdstip: 10 juni 2005, 19:35-20:30 uur
Genre: Amusement
Presentatie: Gerard Joling/Anouk Smulders/Viktor Brand
Ze werkt toch niet meer voor tmf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
Maar zo'n golddigger kan ze toch niet zijn; ze verdiende al aardig geld met modellengedoe en tmf?
quote:Sylvie en Rafael hebben twee taarten
Vandaag geeft het stel elkaar het ja-woord in Heemskerk. Daarna is het tijd voor het aansnijden van de taart.
De huwelijkstaart is gemaakt door bakker Paul van bakkerij Leek uit Beverwijk. Hij is niet zelf door Sylvie en Rafael benaderd, maar door hun weddingplanner. Paul weet wel waarom juist hij voor deze klus is gevraagd. "Ja, ieder stel heeft hun eigen wensen. Bij ons krijgen ze wat ze willen hebben. Dat moet gewoon kunnen op die ene speciale dag."
Sylvie en Rafael zijn niet zelf naar de bakkerij gekomen om taarten te proeven. "Nee, maar ze hebben we verschillende proeftaartjes gehad. Deze zijn via de weddingplanner bij Sylvie en Rafael terecht gekomen. Alle afspraken zijn eigenlijk via de weddingplanner gelopen."
De meeste stellen kiezen voor één taart, maar Sylvie en Rafael niet. "Nee, ze zijn op twee taarten uitgekomen. We mogen niet vertellen hoe ze eruit zien, maar het is één klassieke taart en één moderne taart die speciaal voor ze ontworpen is."
Bakker Paul heeft het ontwerp van die moderne taart op zich genomen. Bij het maken van die taart heeft hij zich door een aantal dingen laten inspireren. "Ja, vooral door het bruidspaar zelf. Dus bijvoorbeeld bij Sylvie en rafael door hun beroepen, hun hobby's en ga zo maar door."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |