Waar gaat dit dan over?? Hoezo gaan bijna alle voetballertjes van Ajax vreemd??quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik geloof nooit dat dit lang standhoudt.. Bijna alle voetballertjes van Ajax gaan vreemd en silvie lijkt me niet iemand die dat slikt.
Inside informatiequote:Op woensdag 26 mei 2004 22:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar gaat dit dan over?? Hoezo gaan bijna alle voetballertjes van Ajax vreemd??![]()
Lekker makkelijk om te roepen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inside informatie
Ik ken een paar meiden die wat met Ajax-voetballers hebben gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:05 schreef static het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te roepen.
daar is-ie te dom voor, hij kent de optie ws niet eensquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me sterk dat hij vreemd zal gaan.
Onder anderequote:Op woensdag 26 mei 2004 23:01 schreef milagro het volgende:
[..]
daar is-ie te dom voor, hij kent de optie ws niet eens
quote:Sylvie en Rafael trouwen op 10 juni.
Sylvie Meis zal Rafael van de Vaart op 10 juni haar jawoord geven. De presentatrice wil over de details nog niet uitweiden, schrijft De Telegraaf op zondag maar de datum staat nu vast. Eerder werd bekend dat Meis op 4 juni met de 21-jarige voetballer zou gaan trouwen. De presentatrice laat zich in de krant portretteren in een zalmroze jurk van couturier Addy van den Krommenacker.
"Ik voel me net een zeemeermin!", aldus Meis in De Telegraaf. Voor de jurk die ze uiteindelijk gaat dragen op haar bruiloft is Meis in beraad met een niet nader genoemde buitenlandse couturier. Meis, 26 jaar oud, werd in 2003 door het mannenblad FHM verkozen tot meest sexy vrouw. De bruiloft van de TMF-presentatrice en de Ajax-voetballer wordt volgens De Telegraaf hét huwelijk van het jaar.
Boeiend, ze worden wel mooi en daar kom je tegenwoordig ook ver mee en kun je ook erg gelukkig van worden...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef joogdepoog het volgende:
dat worden intelligente kindertjes dan
maar wat nou als ze zowel domme en lelijke kinderen krijgen... I hope so...quote:Op zondag 16 januari 2005 21:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, ze worden wel mooi en daar kom je tegenwoordig ook ver mee en kun je ook erg gelukkig van worden...![]()
Raphael v/d Vaart, de inkomensverzekeraarquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Goedzo Meis. Je Oude Dag is al geregeld.
hoe?? die chick heeft no brains and no talentquote:Op maandag 17 januari 2005 11:15 schreef KonnieKipke het volgende:
Geloof maar dat Sylvie thuis de scepter zwaait
Die kans lijkt me vrij klein, en ik hoop 't nietquote:Op maandag 17 januari 2005 01:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maar wat nou als ze zowel domme en lelijke kinderen krijgen... I hope so...![]()
![]()
quote:Sylvie Meis trouwt in jurk van topcouturier Elie Saab.
Sylvie Meis gaat trouwen! En dat zal Nederland weten ook. Al maanden is Sylvie druk in de weer met de 'de mooiste dag van mijn leven'. Geld lijkt daarbij geen rol te spelen, want op haar huwelijksdag dag zal Sylvie een bruidsjurk dragen van de Libanese couturier Elie Saab, die al snel enkele tienduidenden euro's vraagt voor zijn exclusieve ontwerpen...
Desperate Housewives Nicolette Sheridan droeg een jurk van Elie Saab op de American Music Awards, Beyonce droeg een van zijn creaties op het Carousel of Hope Gala en Jessica Simpson liet zich bewonderen in een Elie Saab tijdens de Latin Grammy Awards.
Aan dit illustere rijtje wordt op 10 juni Sylvie Meis toegevoegd, want op de dag dat zij haar ja-woord geeft aan Rafael van der Vaart is zij gekleed in een echte Elie Saab-bruidstoilet.
Haute couture waar overigens een fors prijskaartje van enkele tienduizenden euro's aan hangt, maar geld speelt geen rol bij Sylvie Meis, want haar voetballende bijna echtgenoot Rafael van der Vaart heeft een creditcard zonder limiet...
Elie Saab is overigens een 'jonge'ontwerper, die aan furore maakte dankzij Rania van Jordanië. Zij is niet alleen al fulltime boegbeeld van Yves Saint Laurent en Chanel, maar Rania's echte favoriet is Elie Saab, die geen hond kende totdat ze in zijn outfits rondschreed.
Saab ziet op zijn beurt Rania helemaal zitten. "I personally love the elegant woman and not the showy type", aldus Saab.
Halle Berry werd na die uitspraak ook nieuwsgierig en koos een Saabje uit voor de Oscaruitreiking van 2002, wat Saabs definitieve doorbraak betekende in het modewereldje.
Zeker is nu dat Sylvie Meis Ajax-voetballer Rafael van de Vaart pas op 10 juni haar ja-woord zal geven. Eerder wilde Meis op 4 juni met de 21-jarige voetballer gaan trouwen, maar dat leverde problemen op omdat Rafael moet voetbalen met Oranje...
Dat detail waren de verliefden 'even' vergeten.
Het verzetten van de trouwdatum naar 10 juni zorgde vervolgens ook voor onrust binnen de selectie van Ajax, want keeper Maarten Stekelenburg had zijn huwelijk al eerder op dezelfde dag gepland....
bronquote:AMSTERDAM - SBS Shownieuws gaat het huwelijk van voetballer Rafael van der Vaart en actrice/presentatrice Sylvie Meis exclusief uitzenden. Dat meldde de showbizz-rubriek maandag, de dag waarop het programma zijn duizendste aflevering vierde. Het huwelijk heeft plaats op vrijdag 10 juni, in het bijzijn van ruim driehonderd gasten.
SBS zendt huwelijk Rafael en Sylvie uit
De SBS-camera's zijn aanwezig bij de kerkelijke inzegening van het huwelijk en die beelden zijn dan 's avonds te zien in de reguliere zendtijd van Shownieuws. De plechtigheden vinden plaats in Heemskerk, de geboorteplaats van Van der Vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |