ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
quote:* nijntjuh meldt zich
op donderdag 09 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
normaal gesproken lees je hier alleen maar over mensen die niet weten wat ze met hun relatie aanmoeten of geen relatie hebben maar wel willen of niet goed weten hoe ze moeten beginnen.... dus d8 ik.. eens even wat anders..ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
al zes en een half jaar samen waarvan een dikke 3 en een half jaar:
ik houuuuuuuuuuu van mijn hubby!!!!
mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei . niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen
owja, en succes met samenwonen
zuurtje, ik hou van je en wij blijven er samen voor gaan, voor altijd!
dank je poppie, wij blijven 4fr saampjes!!!!
en de rest van de gelukkige fokkers ook heel veel jaartjes samen toegewenst.
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
ik hoop dat het na vandaag gelukkig blijft ....
mijn vorige relatie was een goede van 2,5 jaar; helaas mocht het niet zo zijn
quote:waarschijnlijk kijken de mensen met een gelukkige relatie hier minder vaak.....die hebben genoeg aan elkaar. maar wie weet....de topic staat er nog maar ffies...come on fokkers!!!
op donderdag 09 augustus 2001 10:53 schreef d-rise het volgende:graag gedaan poppie... love ya!
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
quote:hehe, ik ook niet meer, zullen we ons eigen topic maar openen : "wiens goeie relatie is in de afgelopen twee weken gestrand?"
op donderdag 09 augustus 2001 11:55 schreef robinsonne het volgende:
hm, ik niet dus. zie mijn eigen topicje hier ergens in de buurt.maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
sorry voor het negatief-zijn, ben blij voor iedereen die een mooie relatie heeft, 't is veel werk als je het goed doet.
ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
quote:same here, hoe heet ze ook alweer?
op donderdag 09 augustus 2001 12:15 schreef lord_spawn het volgende:
* lord_spawn meldt zich ook...maar mist zijn vriendinneke die op vakantie is
vandaag belt ze
quote:ik ben nu alleen bang dat dat nooit meer gebeurd bij mij. dan ga ik ook maar iets programmeren, als dat helpt *zucht*.
op donderdag 09 augustus 2001 12:12 schreef bluebit het volgende:ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
het gaat nog steeds heel goed, en we zijn deze zomervakantie samen 2 weken gaan camperen. helaas zit ze nu in canada voor 3 weken, maar ze komt gelukkig zondag alweer terug. verder hebben ik deze week net een vakantie geboekt naar mallorca, waar we in oktober samen naartoe gaan
en ik weet zeker dat dit pas het begin is
quote:*opschrijft op notitieblokje*
op donderdag 09 augustus 2001 17:25 schreef emel het volgende:
4 weken nu![]()
quote:jij weer
op donderdag 09 augustus 2001 18:14 schreef mrbig het volgende:[..]
*opschrijft op notitieblokje*
volg je me ofzo ?
al 20 maanden!!! met de allerleukste jongen die bestaat!!
3 weken en toen ging ze een maand op vakantie, ze is nu net terug
dus als we een beetje gunstig tellen 7 weken....
hmmm doesn't compare to the 30 months i did with my ex g/f
pas nog 10 dagen samen op vakantie geweest, d'r vader bezoeken die in het desbetreffende land voor zaken moest zitten (4 jaar). in onze vakantie kwam ze ook zomaar spontaan met "ideen" om te gaan doen zodra we terug zouden zijn in nl.
daar in dat land hebben we nog veel leuke dingen samen gedaan, en door die leuke dingen waren we ook vaak in de stemming om s'avonds nog even een goede afsluiting van de dag te doen. (if you know what i mean)
toen we terugkwamen zou het nog 2,5 week duren voor we 2 jaar samen zouden zijn. die dag gelijk samen een ring uit wezen zoeken, welke bestelt moest worden aangezien deze niet op haar maat was.
ook hierna had ze nog zin om een "spelletje" te doen, wat in mijn ogen als niet echt de normaalste zaak van de wereld wordt gezien, maar owkee, hierdoor waren we wel beide een ervaring rijker.
ze ging daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in pieterbuuren (ja, de zeehondencreche). toen ze tussendoor (na 2 weken) even terugkwam voor een bruiloft, diplomauitreiking en ons 2 jaar bij elkaar zijn (waar ik uiteraard ook vrij voor genomen had van me werk) wilde ze even "praten".
ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".
het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.
en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.
quote:ik herken dit, maar dan vanaf de andere kant. ik wilde echter niet mijn vrijheid, maar de relatie werkte voor mij niet meer. ze was altijd met zichzelf bezig en haar wereldje en nooit met die van mij. op een gegeven moment heb je dat na 30 maanden gezien.
op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef dipstick het volgende:ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.
en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.
ik ben nu alweer 7 weken gelukkig met iemand anders, maar ik mis haar best nog wellus hoor! dat is voor jouw geval echt niet anders denk ik!
het is nu 4,5 maand uit met mn ex, het zal nog wel even blijven knagen!
succes iig
ik heb het echt geweldig getroffen. hij is knap, slim, heeft geweldig gevoel voor humor, is zorgzaam, stoer,
<knip zeer lange lijst>
...
...
</knip zeer lange lijst>
charmant, lief, grappig, intelligent, aantrekkelijk...
we zijn nu 7 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd en nog steeds smelt ik als hij me met een bepaalde blik aankijkt... zwijmel... zucht...
tuurlijk hebben we weleens meningsverschillen, maar die lossen we altijd snel weer op (en naderhand lekker knuffelen ).
quote:toevoeging van ms illogical: vlekken? welke vlekken?. je bent weer eens aan het overdrijven.
op donderdag 09 augustus 2001 09:12 schreef illogical het volgende:mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei
. niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen
mijn alleraller liefste mannetje en ik zou hem nooooiiit meer willen missen
(edit dit werd geschreven door darkelf maareuh rtificial is aangemeld staat een beetje stom sorry! edi)
quote:op zaterdag 25 september 2004 11:13 schreef mystery1980 het volgende:
ik ben ook al weer bijna 2 maanden samen met mijn vriendje en hij is echt geweldig, ben nog nooit zo gelukkig geweest! zelfs in deze (voor hem vooral) moeilijke tijd gaat het geweldig. lieverd ik hou van je!!!!! en onthou dat ik er altijd voor jou, je ouders en je zusje wil zijn!!!!
quote:op zaterdag 25 september 2004 15:26 schreef nozem het volgende:
ik heb een erg goede relatie, met mezelf. een narcist kan zich nochtans niet meer wensen.
gezellig, al die vriendinnetjes van mark hier op fok!quote:op zaterdag 25 september 2004 11:13 schreef mystery1980 het volgende:
ik ben ook al weer bijna 2 maanden samen met mijn vriendje en hij is echt geweldig, ben nog nooit zo gelukkig geweest! zelfs in deze (voor hem vooral) moeilijke tijd gaat het geweldig. lieverd ik hou van je!!!!! en onthou dat ik er altijd voor jou, je ouders en je zusje wil zijn!!!!
unclefunkquote:op zaterdag 25 september 2004 20:04 schreef unclefunk het volgende:
[..]
gezellig, al die vriendinnetjes van mark hier op fok!
kijk eens aan, al twee vriendinnetjes in één topicquote:op zaterdag 25 september 2004 20:13 schreef moonlight84 het volgende:
[..]
unclefunk
ja daar moeten er meer van zijn he![]()
ik gelukkig nietquote:op zaterdag 25 september 2004 20:15 schreef unclefunk het volgende:
[..]
kijk eens aan, al twee vriendinnetjes in één topic![]()
stel je niet aan zeikerd.quote:op donderdag 9 augustus 2001 09:33 schreef amoebe het volgende:
zeveneneenhalfjaar een setje en +/- drie weken samenwondend
(en over 11 dagen gaat ze bijna drie maanden naar het buitenland
waar moeten er meer van zijnquote:op zaterdag 25 september 2004 20:13 schreef moonlight84 het volgende:
[..]
unclefunk
ja daar moeten er meer van zijn he![]()
i feel so sorry for you, man.quote:op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef dipstick het volgende:
ze ging daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in pieterbuuren (ja, de zeehondencreche). toen ze tussendoor (na 2 weken) even terugkwam voor een bruiloft, diplomauitreiking en ons 2 jaar bij elkaar zijn (waar ik uiteraard ook vrij voor genomen had van me werk) wilde ze even "praten".
ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".
goed hoor.quote:op zaterdag 25 september 2004 20:47 schreef pheno het volgende:
6 maanden en 4 dagen (ik lijk wel een vrouw) zonder ruzie. vandaag wezen kijken naar een appartementje. het gaat dus erg goed
nou, dat had je een jaar terug ook niet gedacht heh?quote:op maandag 27 september 2004 07:54 schreef pheno het volgende:
al ingeschreven zelfs
maar ja, het is net de loterij, je moet mazzel hebben
jij toendertijd ook niet, was echt grappig dat jij, een paar weken nadat ik iemand vond die lief was, een vriendinnetje kreegquote:op maandag 27 september 2004 10:42 schreef the_ed het volgende:
[..]
nou, dat had je een jaar terug ook niet gedacht heh?
inderdaad, nu dus bijna 7 maanden alweerquote:op maandag 27 september 2004 10:50 schreef paranoidev het volgende:
[..]
jij toendertijd ook niet, was echt grappig dat jij, een paar weken nadat ik iemand vond die lief was, een vriendinnetje kreeg
heh, je blijft achterlopenquote:op maandag 27 september 2004 10:52 schreef the_ed het volgende:
[..]
inderdaad, nu dus bijna 7 maanden alweer![]()
neuh, maar jij ook nietquote:op maandag 27 september 2004 10:42 schreef the_ed het volgende:
[..]
nou, dat had je een jaar terug ook niet gedacht heh?
gefeliciteerd met de verlovingquote:op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef iamredleader het volgende:
ben na 4,5 jaar op een knie gegaan, nu dus ruim een maand verloofd, de perfecte vrouw (behalve dat ze niet in 3 vrienden en een krat bier verandert na de sex --- geintje), echt waar, de liefde bestaat, alleen heeft ze continu werk nodig. nooit ophouden met de kleine dingetjes, een bloemetje naar huis brengen, haar schouders masseren, lieve dingen zeggen, zulke dingen zijn het belangrijkst.
liefquote:op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef iamredleader het volgende:
liefde bestaat, alleen heeft ze continu werk nodig. nooit ophouden met de kleine dingetjes, een bloemetje naar huis brengen, haar schouders masseren, lieve dingen zeggen, zulke dingen zijn het belangrijkst.
quote:op vrijdag 7 januari 2005 22:30 schreef tally het volgende:
ik zei de gek...
meer dan 5 jaar bij elkaar..
en volgend jaar mei gaan we opnieuw trouwen..
nu wel met feest en jurk
niet hopen, we gaan dat binnenkort doenquote:op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef together-alone het volgende:
ruim 3 jaar nu alweer! en we hopen binnenkort de tijd te hebben om een huisje te gaan zoeken.![]()
![]()
ja vind ik ookquote:
jeee, ook alweer bijna een jaar!quote:op zondag 9 januari 2005 10:29 schreef auticia het volgende:
*meldt
bijna een jaar belachelijk gelukkig..
ik jou ook nietquote:op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef dreamygirl het volgende:
ik wil m absoluut nooit meer kwijt!!!!![]()
nog maar 3 nachtjesquote:op donderdag 6 januari 2005 21:06 schreef serinde het volgende:
[afbeelding]
is het al bijna vrijdagmiddag 6 uur ?![]()
ik vind dit verder maar een klef topic, maar deze opsomming vind ik toch wel heel mooi.quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
< grappige opsomming>
omg! mijn vriendje is getrouwd met een ander!!!quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........
wil ik ook !quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, draait nooit het dopje op de tandpasta en gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, plakt nooit mijn band omdat ie vindt dat ik geemancipeerd moet zijn, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........
hij verrast me dikwijls met een uitje, of een vakantie, of een hebbedingetje, of plukt in het gemeenteplantsoen bloemetjes voor me, zingt aria's voor me, ligt in bed heerlijk tegen me aan, verdraagt muziek die ík mooi vind en hij dus niet, gaat mee op familiebezoek en laat zich dan van zijn beste kant zien, zegt me vaak hoe mooi hij me vindt, heeft de schitterendste ogen die ik ooit zag, kijkt gewoon geen voetbal als ik iets wil zien, schept op feestjes over me op, plakt mijn band als ik wanhopig ben omdat ik het niet kanmasseert mijn voeten, zet de badkamer vol kaarsen en laat het bad voor me vollopen met een lekkere olie én zichzelf erbij, is mijn minnaar, mijn lief, mijn vriend en soul-mate.
kortom, een heel gewone relatie, maar we zijn er beiden heel happy mee
quote:op woensdag 12 januari 2005 13:02 schreef ioor het volgende:
al weer bijna 2 jaar en hij is nog steeds liefnou ja meestal dan
same herequote:op maandag 10 januari 2005 18:40 schreef moonlight84 het volgende:
al bijna 3 maandjes nu en er gaan er nog heel wat volgen volgens mij![]()
komt wel!quote:op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef melismay het volgende:
ik wil hier ook ontopic kunnen posten
we passen wel goed bij elkaar he?quote:op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef butterfly79 het volgende:
eindelijk iemand gevonden die echt heeelemaal bij me past! met hem hoop ik oud te worden!![]()
quote:op donderdag 9 augustus 2001 09:58 schreef kleintje het volgende:
tuurlijk zijn ups and downs maar het zou toch ook niet goed zijn als het alleen maar rozengeur en manenschijn is. nee, eerlijk tegen elkaar en zeggen wat je dwars zit, dan kan het uitgepraat worden
leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.quote:op donderdag 9 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
je kotm zeker uit het oosten dat je bij "maand" geen meervoudsvorm gebuikt?quote:op dinsdag 25 januari 2005 18:42 schreef o-lien het volgende:
[..]
leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.
kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.quote:op dinsdag 25 januari 2005 11:32 schreef tranceptor het volgende:
mijn relatie met mezelf wordt iedere dag na een periode van verval beter.
hey fuck een nieuwe paginaquote:op woensdag 2 februari 2005 09:42 schreef shagadelic het volgende:
[..]
kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.
hier in ijsselstein?quote:op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef meimeltje het volgende:
ben ook heel gelukkig. 3 juni krijgen we de sleutel van 'ons' huisje en gaan we dus samenwonen
we zijn dan 3 jaartjes samen
ga ff in onz spelenquote:op maandag 4 april 2005 21:37 schreef tranceptor het volgende:
ik heb echt een geweldige relatie met mezelf. toegegeven, ik en mezelf hebben zo onze probleempjes met elkaar gehad, maar tegenwoordig zijn we een stuk closer.
euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?quote:
iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepenquote:op dinsdag 5 april 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?
ik heb ook weer een wat betere relatie met mijn ouders en vrienden![]()
hang je nou graag de zeikerd uit of ben je gewoon een zeikerd?quote:op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef hanneke1983 het volgende:
[..]
iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepen
quote:op maandag 4 april 2005 21:26 schreef peri het volgende:
*schopt*nog steeds supergelukkig en wel, bijna 10 maandjes
nog 1 maandje en dan hebben we het jaar weer vol! en het gaat nog steeds helemaal geweldig, heb nog nooit zoiets gevoeld! zijn nog steeds beiden superverliefd op elkaar! heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden en dit gevoel dat erbij zitquote:op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef boost het volgende:
nu 5 maanden samen met mijn liefste schatje![]()
ben gewoon nog nooit zo gek op iemand geweest. het klikt gewoon perfect, we kunnen gewoon alletwee onszelf zijn en hebben de beste tijd met elkaar! het gevoel dat ik voel.....![]()
u make me the happiest man on the world babe...love u forever![]()
quote:op maandag 25 juli 2005 11:34 schreef angelcakes het volgende:
over 1.5 maand alweer een jaar gelukkig met mijn schorpioentje !
zonder twijfel de beste relatie die ik ooit gehad heb en hopelijk mijn laatste ...
al vanaf de allereerste avond het gevoel dat we ons niet anders voor hoeven te doen, gewoon lekker onszelf zijn. hij maakt me aan het lachen en troost me als ik huil. heeft mijn twee kleintjes in zijn hart gesloten en vindt net als ik dat liefde een werkwoord is.
een leven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen dus ja, ik kan wel zeggen dat ik een geweldige relatie heb
over 3 maanden zit jij gewoon weer de vrijgezelle quasibikkel uit te hangen in r&p-topiques. geloof mij nou maar.quote:op maandag 10 oktober 2005 09:25 schreef tranceptor het volgende:
ik kan het tegenwoordig prima met mezelf vinden en die goede relatie met mezelf straalt ook naar buiten uit en in de relatie met mijn lief.
we zijn nog niet zo heel lang samen, maar het voelt goed en misschien wel beter dan in ieder geval mijn relaties voorheen. we zijn helemaal bij elkaar op ons gemak en hebben eigenlijk altijd een hele goed tijd als we elkaar zijn. verder leven we op hetzelfde roze wolkje natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
wie zal het zeggen.quote:op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
over 3 maanden zit jij gewoon weer de vrijgezelle quasibikkel uit te hangen in r&p-topiques. geloof mij nou maar.
mezelf quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |