abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1371355
normaal gesproken lees je hier alleen maar over mensen die niet weten wat ze met hun relatie aanmoeten of geen relatie hebben maar wel willen of niet goed weten hoe ze moeten beginnen.... dus d8 ik.. eens even wat anders..

ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..

wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  donderdag 9 augustus 2001 @ 08:41:24 #2
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_1371393
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
normaal gesproken lees je hier alleen maar over mensen die niet weten wat ze met hun relatie aanmoeten of geen relatie hebben maar wel willen of niet goed weten hoe ze moeten beginnen.... dus d8 ik.. eens even wat anders..

ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..

wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?

* nijntjuh meldt zich

al zes en een half jaar samen waarvan een dikke 3 en een half jaar:

ik houuuuuuuuuuu van mijn hubby!!!!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 9 augustus 2001 @ 08:43:45 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_1371402
al acht jaar samen, bijna 4 weken
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 9 augustus 2001 @ 08:46:39 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_1371409
is ook van de partij.... 3,5 jaar and still going strong....

Drop you like an ill, bad habit
pi_1371438
* mad26 heeft ook een geweldige relatie... net de vier jaar voorbij (1 augustus) en still going strong en al tweeënhalf jaar samenwonend...
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
  donderdag 9 augustus 2001 @ 08:57:32 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1371460
*meldt* al bijna 5 jaar samen en hopelijk binnenkort ook samenwonend. voor hoekie
  donderdag 9 augustus 2001 @ 09:12:53 #7
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1371527
positieve topic! goed initiatief d-rise!

mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei . niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen

owja, en succes met samenwonen

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
  donderdag 9 augustus 2001 @ 09:33:44 #8
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_1371637
zeveneneenhalfjaar een setje en +/- drie weken samenwondend
(en over 11 dagen gaat ze bijna drie maanden naar het buitenland )
pi_1371652
al 5,5 jaar samen en 5 jaar samenwonend, en nog steeds verliefd!

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_1371772
bijna 1,5 jaar samen, wonen bijna direct al samen en het gaat perfect.
tuurlijk zijn ups and downs maar het zou toch ook niet goed zijn als het alleen maar rozengeur en manenschijn is. nee, eerlijk tegen elkaar en zeggen wat je dwars zit, dan kan het uitgepraat worden.

zuurtje, ik hou van je en wij blijven er samen voor gaan, voor altijd!

donderdag 9 augustus 2001 @ 10:46:06 #11
8228 She_Devil
and her blackbird
pi_1372101
she devil heeft nog nooit zoveel kriebels in haar buik gehad, ze had nooit gedacht dat haar d-rise zoiets liefs op fok zou zetten!!!!

dank je poppie, wij blijven 4fr saampjes!!!!
en de rest van de gelukkige fokkers ook heel veel jaartjes samen toegewenst.

Een relatie is zo sterk als dat hij open is............
pi_1372151
graag gedaan poppie... love ya!

valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1372205
al drie weken en een vakantie van een maand

ik hoop dat het na vandaag gelukkig blijft ....

mijn vorige relatie was een goede van 2,5 jaar; helaas mocht het niet zo zijn

donderdag 9 augustus 2001 @ 11:02:31 #14
8228 She_Devil
and her blackbird
pi_1372234
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 10:53 schreef d-rise het volgende:
graag gedaan poppie... love ya!

valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben

waarschijnlijk kijken de mensen met een gelukkige relatie hier minder vaak.....die hebben genoeg aan elkaar. maar wie weet....de topic staat er nog maar ffies...come on fokkers!!!
Een relatie is zo sterk als dat hij open is............
pi_1372612
al heel veel daagjes gelukkig met jojo

terug voor jojo

"Walking about in the bush down under"
pi_1372707
pas 14 maanden iets met een superlief meisje, gaat supergoed en hoop nog heel lang met haar te mogen zijn
  donderdag 9 augustus 2001 @ 11:54:12 #17
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1372753
bijna 19 maanden in de 19de hemel! maar dat mag ook wel na bijna vier jaar in het vagevuur...
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_1372757
ik heb een vreselijk goede relatie, naar omstandigheden. okee dat ze in de usa woont is wel een probleem maar toch ben ik gelukkiger met haar dan ik met een ander meisje zou kunnen zijn.
* cyphax is verkocht
pi_1372768
hm, ik niet dus. zie mijn eigen topicje hier ergens in de buurt.

maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten

Rozen verwelken, schepen vergaan, het is tijd om naar de kroeg te gaan
pi_1372939
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 11:55 schreef robinsonne het volgende:
hm, ik niet dus. zie mijn eigen topicje hier ergens in de buurt.

maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten

hehe, ik ook niet meer, zullen we ons eigen topic maar openen : "wiens goeie relatie is in de afgelopen twee weken gestrand?"

sorry voor het negatief-zijn, ben blij voor iedereen die een mooie relatie heeft, 't is veel werk als je het goed doet.
ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......

hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.

pi_1372969
* lord_spawn meldt zich ook...

maar mist zijn vriendinneke die op vakantie is
vandaag belt ze

pi_1373017
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 12:15 schreef lord_spawn het volgende:
* lord_spawn meldt zich ook...

maar mist zijn vriendinneke die op vakantie is
vandaag belt ze

same here, hoe heet ze ook alweer?

pi_1375407
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 12:12 schreef bluebit het volgende:

ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......

hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.

ik ben nu alleen bang dat dat nooit meer gebeurd bij mij. dan ga ik ook maar iets programmeren, als dat helpt *zucht*.
pi_1375591
ik heb mn vriendin vorig jaar op de camping in duitsland leren kennen, en we hadden vorige week een jaar verkering

het gaat nog steeds heel goed, en we zijn deze zomervakantie samen 2 weken gaan camperen. helaas zit ze nu in canada voor 3 weken, maar ze komt gelukkig zondag alweer terug. verder hebben ik deze week net een vakantie geboekt naar mallorca, waar we in oktober samen naartoe gaan

en ik weet zeker dat dit pas het begin is

pi_1375626
ikke!! al meer dan 2 jaar
pi_1375691
4 weken nu
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  donderdag 9 augustus 2001 @ 17:31:36 #27
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_1375733
* w.o.r. meldt zich ook ff...

nog niet , wel zes jaar , waarvan vijf jaar samen in een huisje.

pi_1376029
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 17:25 schreef emel het volgende:
4 weken nu
*opschrijft op notitieblokje*
pi_1376038
nee
pi_1377393
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 18:14 schreef mrbig het volgende:

[..]

*opschrijft op notitieblokje*

jij weer

volg je me ofzo ?

pi_1377607
nou, ik heb helaas nog niet zo lang verkering als jullie allemaal, maar ik heb al 5 maanden wat met m'n allereerste vriendje en we vonden elkaar daarvoor al 4 1/2 maand leuk ...
't is ondertussen best wel serieuzig aan het worden en daar ben ik wel blij meej
Sanity is (not) statistical
pi_1377685
kheb er 1 achter de rug van een paar heerlijke maanden, khoop dat dat ook telt
[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
pi_1377856
ikke!

al 20 maanden!!! met de allerleukste jongen die bestaat!!

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_1377885
ik heb nu al 3 weken een uiterst aangename relatie met m'n dwergcavia en m'n mesopotamie-vis. niet al te gedwongen, gewoon lekker vrijblijvend... op zaterdag sjoelen we, en op zondag een stevig potje brrrridge...
pi_1378785
21 maanden.. alleen haar ouders weten het nog niet
pi_1379729
12 jaar! waarvan 9 jaar getrouwd ...en gelukkig.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_1379775
hmmmm moeilijk te zeggen hoelang we hebben?

3 weken en toen ging ze een maand op vakantie, ze is nu net terug

dus als we een beetje gunstig tellen 7 weken....

hmmm doesn't compare to the 30 months i did with my ex g/f

pi_1379783
wow geweldig voor iedereen hier,

ooit zal ik dat ook meemaken en zal mijn verdriet weg zijn,

vrijdag 10 augustus 2001 @ 10:16:42 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1379834
bijna 9 jaar samen, waarvan 3,5 jaar
ooow,
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 10:30:31 #40
11004 DipStick
 Een hoop geblaat
pi_1379933
ik had tot voor kort een geweldige relatie, althans, zo zag ik het wel.
bijna 2 jaar (1 nacht voor het 2 jaar bij elkaar zijn maakte ze het uit)
we deden allerlei leuke dingen samen.
uitgaan, pretparken bezoeken, biosje pikken en weer ik 't allemaal nog al niet meer.
ja owkee, de leuke dingen samen doen nam de laatste tijd wel een beetje af, mede omdat ze zelf weinig tot nooit met een idee kwam om iets te gaan doen, en mijn ideen raken op een gegeven moment ook wel uitgeput.
en meestal was het ook zo dat wanneer ze in me armen kon zitten, ze het vaak al naar d'r zin had.
een echt eigen willetje had ze dus niet echt, maar dat was nou een van de laatste dingen wat me dwars zat.

pas nog 10 dagen samen op vakantie geweest, d'r vader bezoeken die in het desbetreffende land voor zaken moest zitten (4 jaar). in onze vakantie kwam ze ook zomaar spontaan met "ideen" om te gaan doen zodra we terug zouden zijn in nl.
daar in dat land hebben we nog veel leuke dingen samen gedaan, en door die leuke dingen waren we ook vaak in de stemming om s'avonds nog even een goede afsluiting van de dag te doen. (if you know what i mean)

toen we terugkwamen zou het nog 2,5 week duren voor we 2 jaar samen zouden zijn. die dag gelijk samen een ring uit wezen zoeken, welke bestelt moest worden aangezien deze niet op haar maat was.
ook hierna had ze nog zin om een "spelletje" te doen, wat in mijn ogen als niet echt de normaalste zaak van de wereld wordt gezien, maar owkee, hierdoor waren we wel beide een ervaring rijker.

ze ging daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in pieterbuuren (ja, de zeehondencreche). toen ze tussendoor (na 2 weken) even terugkwam voor een bruiloft, diplomauitreiking en ons 2 jaar bij elkaar zijn (waar ik uiteraard ook vrij voor genomen had van me werk) wilde ze even "praten".
ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".

het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.

en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.

[b]doctoren, mentoren, trainers[/b]: Hij is een psychisch wonder, dattie nog niet in elkaar gestort is doordat [b]iedereen[/b] in z'n omgeving zo op 'm afvalt, en ook nog eens dagelijks een vrolijk gezicht weet op te zetten.
pi_1380085
quote:
op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef dipstick het volgende:

ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".

het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.

en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.

ik herken dit, maar dan vanaf de andere kant. ik wilde echter niet mijn vrijheid, maar de relatie werkte voor mij niet meer. ze was altijd met zichzelf bezig en haar wereldje en nooit met die van mij. op een gegeven moment heb je dat na 30 maanden gezien.

ik ben nu alweer 7 weken gelukkig met iemand anders, maar ik mis haar best nog wellus hoor! dat is voor jouw geval echt niet anders denk ik!

het is nu 4,5 maand uit met mn ex, het zal nog wel even blijven knagen!

succes iig

vrijdag 10 augustus 2001 @ 11:48:23 #42
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_1380524
* lizardtattoo meldt zich

ik heb het echt geweldig getroffen. hij is knap, slim, heeft geweldig gevoel voor humor, is zorgzaam, stoer,
<knip zeer lange lijst>
...
...
</knip zeer lange lijst>
charmant, lief, grappig, intelligent, aantrekkelijk...
we zijn nu 7 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd en nog steeds smelt ik als hij me met een bepaalde blik aankijkt... zwijmel... zucht...

tuurlijk hebben we weleens meningsverschillen, maar die lossen we altijd snel weer op (en naderhand lekker knuffelen ).

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_1381414
hmm kan het zijn dat jij mijn vriendin bent en dat ik niet weet dat je hier ook welles stiekum post?
  vrijdag 10 augustus 2001 @ 19:56:37 #44
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1384428
quote:
op donderdag 09 augustus 2001 09:12 schreef illogical het volgende:

mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei . niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen

toevoeging van ms illogical: vlekken? welke vlekken?. je bent weer eens aan het overdrijven.
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
  zaterdag 11 augustus 2001 @ 15:14:20 #45
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_1389271
ik heb een geweldige relatie met rtificial. al ruim twee jaar samen, een jaar verloofd wonen al bijna twee jaar samen en volgend jaar gaan

mijn alleraller liefste mannetje en ik zou hem nooooiiit meer willen missen

(edit dit werd geschreven door darkelf maareuh rtificial is aangemeld staat een beetje stom sorry! edi)

pi_1389282
sorry
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22186094
kick

al 5 en een half jaar heppie met rt

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22186118
kolere wat een kick.

maar ook al +5 jaar gelukkig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22186129
pi_22186150
ik heb een heerlijke relatie. na ruim anderhalf jaar nog vreselijk verlief op elkaar. fijne toekomstplannen. helemaal top.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22186218
jongens zijn vaag
pi_22186249
ik heb dit topic niet zomaar gekicked en ik verwacht dus wel dat mensen gewoon normaal ontopic en niet flauw gaan reageren.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:49:51 #53
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_22186812
ik denk dat je in een ander topic moest wezen....
kssst dus

[ Bericht 61% gewijzigd door DarkElf op 24-09-2004 23:56:20 ]
Die zoute stokjes...
pi_22188434
bijna 2 jaar verkering met mijn eerste ventje (en van plan om hem nog wel even te houden )

no complaints here
pi_22188762
iets langer dan 2 jaar bij elkaar, en over 3 weken trouwen
pi_22189093
bij mij en m'n vriend gaat het ook nog steeds fantastisch! ik hou elke dag meer en meer van hem. in december zijn we 2 jaar samen.
pi_22189146
ik ben al 22 jaar happy natuurlijk ook de ups en downs maar ik wil er nog wel 22 bij
Inspiratieloos!
pi_22191241
*copy & paste*

mijn vriend en ik hebben nu bijna zeven maanden verkering. hij woont in rotterdam en ik nu in groningen. in verband met mijn ov-kaart die pas 1 oktober ingaat (ik ben 2 augustus 18 geworden) en gebrek aan geld hebben we de afgelopen maand wat moeite gehad met het afspreken van data om elkaar te ontmoeten, maar toch heb ik het gevoel dat onze relatie heel hecht is geworden (misschien natuurlijk juist doordat we elkaar nu minder vaak kunnen zien ). we chatten en bellen iedere dag en de weekenden dat we elkaar zien zijn echt helemaal top, kortom, ik ben dik tevreden
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:07:53 #59
103846 miasha
Altijd knuffelbaar
pi_22191434
mijn relatie is echt geweldig. ik denk ook dat ik de partner waarmee ik mijn leven wil delen heb gevonden. mijn vriend en ik begrijpen elkaar volkomen en weten letterlijk alles van elkaar. we hebben soms wel ruzie, maar dat hoort bij twee koppige ezels zoals wij, bovendien komt het dan binnen een paar minuten weer goed haha.
pi_22191500
ik ben ook al weer bijna 2 maanden samen met mijn vriendje en hij is echt geweldig, ben nog nooit zo gelukkig geweest! zelfs in deze (voor hem vooral) moeilijke tijd gaat het geweldig. lieverd ik hou van je!!!!! en onthou dat ik er altijd voor jou, je ouders en je zusje wil zijn!!!!
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_22191530
alles kan stuk
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_22191608
ej, ik heb ook een geweldige vriendin. ze is mooi, slim, makkelijk, lekker, ruimdenkend en sociaal. het duurt alweer meer dan een jaar, wat best wel een unicum voor mij is wonen beide in groningen dus kun je elkaar ook nog es een paar keer door de week zien. maar idd, alles kan stuk. ik vind het altijd wat naief overkomen als mensen denken dat iets voor altijd duurt, dat hun partner niet vreemd kan gaan etc etc.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 september 2004 @ 11:25:03 #63
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22191652
waanzinnnig gelukkig!

het is nog vers, nog geen 2 maanden, maar dit is een blijvertje wat mij betreft - en ik weet wel bijna zeker dat dat ook voor hem geldt

liefde is mooooooi

het kan verkeren hoor, maar het voelt zoooo waanzinnig goed!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_22191820
al bijna 9 maandjes
ben nog nooit zo gelukkig geweest
pi_22192134
quote:
op zaterdag 25 september 2004 11:13 schreef mystery1980 het volgende:
ik ben ook al weer bijna 2 maanden samen met mijn vriendje en hij is echt geweldig, ben nog nooit zo gelukkig geweest! zelfs in deze (voor hem vooral) moeilijke tijd gaat het geweldig. lieverd ik hou van je!!!!! en onthou dat ik er altijd voor jou, je ouders en je zusje wil zijn!!!!
ik hou ook van jou liefje
ben echt heel erg gek op je en alles gaat gewoon lekker zo als het nu gaat. ik hoop dat we dat nog heel lang vol gaan houden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 25 september 2004 @ 12:03:27 #66
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_22192196
ik heb sinds anderhalve week het liefste vriendje wat ik me zou kunnen wensen! .
hij is een veilige thuishaven en een feestbeest, een mensenvriend en een waaghals, een luisterend oor en een stoeipoes, een aandachtstrekker en een vrouwenverslinder (maar hij heeft alleen nog maar oog voor mij...), een amateurpsycholoog en een grappenmaker, een klungel en een fashion-item, een een rustpunt en een oppepper, alles wat ik nodig heb. it just doesn't get any better than this .

ik heb getwijfeld aan deze post want mijn nieuwe vriendje herman heeft een vacht en loopt op vier pootjes, , maar ik vind het ontopic omdat we een geweldige relatie hebben en de op niet vermeld dat het een homo sapiens moet betreffen, .
power to the people
pi_22192323
nu 5 weekjes samen met mijn schatje.

het is allemaal nog heel erg pril, maar het voelt zo goed dat we het denk ik heel erg lang met elkaar gaan uithouden. het is dat we beide nog studeren anders zouden we binnekort gaan samenwonen. ben dus blij als ik volgend jaar ben afgestudeerd.
And dragons... Dragons breathe fire
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:27:13 #68
103846 miasha
Altijd knuffelbaar
pi_22193522
zo naief is het niet om in een ander te geloven, als je naar jezelf kijkt. als je nou van jezelf weet dat je echt nooit vreemd zou gaan, waarom zou je dan de enige in het hele universum moeten zijn? :s natuurlijk weet je dingen nooit zeker, zelfs niet van jezelf, maar je mag in dit leven heus wel eens soms ergens van uit gaan hoor. beetje vertrouwen is heerlijk.
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:35:16 #69
101314 miep73
heb ik weer....!!!!
pi_22193619
al 11 jaar samen ,waarvan 7 jaar getrouwd.wel met de nodige ups en downs maar dat haart erbij vind ik.trouwens we willen elkaar gewoon niet kwijt....toppie dus!!!!
  zaterdag 25 september 2004 @ 13:56:05 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22193899
ik heb ook een geweldige relatie
we kibbelen wat af, af en toe, maar dat houdt onze relatie levendig. we gaan voor elkaar door 't vuur en we wonen al meer als 2 jaar samen.
hij is tegelijkertijd mijn beste vriend en mijn minnaar en idd net als beestjuh zegt vind ik bij hem altijd een luisterend oor en zo is het andersom ook.
overal waar we met z'n tweeen zijn, vermaken we ons, omdat we gewoon zoveel dezelfde dingen leuk vinden. toch kunnen we elkaar ook af en toe de ruimte geven om onze eigen dingetjes te doen.

ik heb nog nooit zo'n fijn, veilig en diep gevoel in een relatie gehad en heb er vertrouwen in dat dit nog heel lang gaat duren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22194135
*roediej is al 11 maandjes blij met zn meisie !
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:36:06 #72
76339 woeshie
Let your mind go
pi_22194488
hehe zalig topic
door al die andere topics begon ik bij te denken dat er geen goeie relaties konden bestaan ..
maar dees bewijst het tegendeel, super
pi_22195215
ik heb een erg goede relatie, met mezelf. een narcist kan zich nochtans niet meer wensen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_22195313
al ruim 19 maandjes hartstikke gelukkig! natuurlijk kennen we onze ups en downs, maar alle ups overheersen heel erg! wil mijn vriendje nooit meer kwijt!
pi_22195331
quote:
op zaterdag 25 september 2004 15:26 schreef nozem het volgende:
ik heb een erg goede relatie, met mezelf. een narcist kan zich nochtans niet meer wensen.
  zaterdag 25 september 2004 @ 19:09:28 #76
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_22199563
wow allemaal mensen die al heel lang bij elkaar zijn

mja ik ben ook heel blij, al anderhalve maand

[ Bericht 0% gewijzigd door saaw op 25-09-2004 19:10:16 (typo) ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_22200609
quote:
op zaterdag 25 september 2004 11:13 schreef mystery1980 het volgende:
gezellig, al die vriendinnetjes van mark hier op fok!
pi_22200786
quote:
op zaterdag 25 september 2004 20:04 schreef unclefunk het volgende:

[..]

gezellig, al die vriendinnetjes van mark hier op fok!
unclefunk

ja daar moeten er meer van zijn he
pi_22200812
quote:
op zaterdag 25 september 2004 20:13 schreef moonlight84 het volgende:

[..]

unclefunk

kijk eens aan, al twee vriendinnetjes in één topic
pi_22200850
quote:
op zaterdag 25 september 2004 20:15 schreef unclefunk het volgende:

[..]

kijk eens aan, al twee vriendinnetjes in één topic
ik gelukkig niet
pi_22201403
6 maanden en 4 dagen (ik lijk wel een vrouw ) zonder ruzie. vandaag wezen kijken naar een appartementje. het gaat dus erg goed
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_22202177
alweer bijna 10 maanden en elke dag wordt het weer een stukje beter
heerlijk, al die positieve reacties!
pi_22210504
alweer bijna 11 maanden
we hebben wel elke dag zware ruzie,maar jah
  zondag 26 september 2004 @ 11:42:45 #84
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_22211610
quote:
op donderdag 9 augustus 2001 09:33 schreef amoebe het volgende:
zeveneneenhalfjaar een setje en +/- drie weken samenwondend
(en over 11 dagen gaat ze bijna drie maanden naar het buitenland
stel je niet aan zeikerd.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 26 september 2004 @ 14:26:54 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22214262
ik ben ook al weer een tijdje blij
Proud Powerpauper
pi_22214409
quote:
op zaterdag 25 september 2004 20:13 schreef moonlight84 het volgende:

[..]

unclefunk

waar moeten er meer van zijn

en @ unclefuck, wat bedoel je met al die vriendinnetjes van mark
ik heb er bij mijn weten maar 1 hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_22215164
* uberpooier = very happy

4 maanden klinkt wellicht niet zo lang, maar ben ook maar een jonkie

zij is vandaag naar londen vertrokken voor een paar daagjes (iets van school), ik mis haar enorm!
kan niet wachten tot ze terug is.

ookal is statistisch gezien de kans klein...ik heb grootse plannen
Badeendjes Powaaaaa!
  zondag 26 september 2004 @ 15:24:47 #88
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_22215214
nanalune meldt zich, pas getrouwd, en heel erg blij met elkaar!
pi_22220437
ja, hiero! al 1,5 jaar met m'n vriendje dat het nog maar lang mag duren.. (ik zal het niet te hard zeggen...)
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  zondag 26 september 2004 @ 19:30:18 #90
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_22220677
i just love my boyfriend
Well, Dude, we just don't know.
pi_22222215
alweer 15 maande samen is met me meisje, en deze ook nooit meer in zou willen ruilen
-
pi_22222808
pas 3 maandjes samen, nog geen enkel ruzietje, geen misverstanden, goede communicatie. en elke dag word ik steeds meer verliefd.
Whatever I want.
pi_22223181
quote:
op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef dipstick het volgende:
ze ging daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in pieterbuuren (ja, de zeehondencreche). toen ze tussendoor (na 2 weken) even terugkwam voor een bruiloft, diplomauitreiking en ons 2 jaar bij elkaar zijn (waar ik uiteraard ook vrij voor genomen had van me werk) wilde ze even "praten".
i feel so sorry for you, man.

ik heb nu ook bijna 2 jaar een relatie, deze zomer samen een fantastische vakantie gehad.
voor de rest ook hetzelfde patroon als jullie; biosje, filmpje thuis, vrienden, uit eten, knuffelen etc
maar ook praten (wat jullie vast ook wel gedaan hebben).
momenteel zit mijn vriendin voor haar werk een maand in vlissingen(en dat is voor mij echt een eind weg) en als we bellen zegt ze dat ze me echt vreselijk mist enzo. en ik mis haar ook.
ik ben echt geschokt door jou verhaal man. ik heb echt geen twijfels aan mijn relatie en wat mij betreft is er geen wolkje aan de hemel, maar als je dan zo'n verhaal hoort schrik je echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThatsMeThatsRight op 26-09-2004 21:22:53 (spatie vergeten) ]
I got soul, but I'm not a soldier
  zondag 26 september 2004 @ 23:28:07 #94
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22226636
quote:
op zaterdag 25 september 2004 20:47 schreef pheno het volgende:
6 maanden en 4 dagen (ik lijk wel een vrouw ) zonder ruzie. vandaag wezen kijken naar een appartementje. het gaat dus erg goed
goed hoor.
zelfs al wezen kijken naar een appartementje, om samen te wonen?
[KNE]-Mod
pi_22230206
al ingeschreven zelfs
maar ja, het is net de loterij, je moet mazzel hebben
pi_22230250
wat zegt iedereen nou 'alweer' bij een paar maandjes?
ik heb nog maar 7 maanden. als je van plan bent er nog veel meer van te maken, dan zeg je toch niet 'alweer'? maar goed, het is een goede en dat mocht verdomme wel eens.
  maandag 27 september 2004 @ 10:40:24 #97
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_22231711
afgelopen weekend gevierd dat we het een jaar samen met mekaar uithouden

was lievig, intens, jummie.
dit is de meest liefdevolle relatie die ik tot nu toe gehad heb, of het voor altijd is dat weten we niet maar we genieten ervan zolang het duurt (hoop zelf wel dat het nog heeeeeeel lang mag duren )

schatje...dankje voor de mooie momenten die je me het afgelopen jaar hebt gegeven
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 27 september 2004 @ 10:42:35 #98
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22231734
quote:
op maandag 27 september 2004 07:54 schreef pheno het volgende:
al ingeschreven zelfs
maar ja, het is net de loterij, je moet mazzel hebben
nou, dat had je een jaar terug ook niet gedacht heh?
[KNE]-Mod
pi_22231856
quote:
op maandag 27 september 2004 10:42 schreef the_ed het volgende:

[..]

jij toendertijd ook niet, was echt grappig dat jij, een paar weken nadat ik iemand vond die lief was, een vriendinnetje kreeg
  maandag 27 september 2004 @ 10:52:21 #100
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_22231880
quote:
op maandag 27 september 2004 10:50 schreef paranoidev het volgende:

[..]

jij toendertijd ook niet, was echt grappig dat jij, een paar weken nadat ik iemand vond die lief was, een vriendinnetje kreeg
inderdaad, nu dus bijna 7 maanden alweer
[KNE]-Mod
pi_22231888
quote:
op maandag 27 september 2004 10:52 schreef the_ed het volgende:

[..]

inderdaad, nu dus bijna 7 maanden alweer
heh, je blijft achterlopen
pi_22231932
quote:
op maandag 27 september 2004 10:42 schreef the_ed het volgende:

[..]

neuh, maar jij ook niet
pi_22240410
vandaag 3 jaar en 5 maanden
en het gaat heel goed
pi_22240586
vorige week een jaar.

"deze hou ik ! "
pi_22267836
ik heb ook een heel lief vriendje gevonden nog niet zo heel lang, maar van mij mag ie blijven
I can resist anything but temptation
  dinsdag 28 september 2004 @ 21:02:17 #106
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_22269381
tot voor vanmiddag had ik ook een hele geweldige relatie
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  FOK!fotograaf dinsdag 28 september 2004 @ 21:05:54 #107
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22269472
* freud meldt zich!

al dik twee jaar, gaat prima.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_22269537
ik ook. wel de lusten, niet de lasten. perfekt gewoon
pi_22269803
niet perfect, wel heel goed
pi_22279697
anderhalf jaar nu en gaat lekker. er zijn zelfs al plannen om te gaan samenwonen
pi_22279728
gisteren net 12 1/2 jaar samen zijn gevierd no problems hier dus
death is just another state of mind
  woensdag 29 september 2004 @ 10:36:08 #112
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_22279929
vandaag 3 jaar, we heben wat problemen gehad dit jaar, door mij , maar nu zijn we happier than ever before.

hou heel veel van haar.

x
pi_22289857
hmm so far so good,... (anderhalve week)
pi_22293053
yea, 2e kerstdag hebben we een jaar, gaat goehoeeed... .
love ya !
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
  woensdag 29 september 2004 @ 20:36:46 #115
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_22293134
super hiero! zie post boven ^^

donderdag 6 januari 2005 @ 19:54:26 #116
101884 PeRi
Allons-y!
pi_24437871
dit topic is wel het kicken waard, denk ik !
hier gaat alles nog steeds goed. alweer 6,5 maand samen and still rockin'
Whatever I want.
pi_24438103
meer reacties graag, ik heb het even nodig te lezen dat het bestáát, de liefde !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24438230
ben na 4,5 jaar op een knie gegaan, nu dus ruim een maand verloofd, de perfecte vrouw (behalve dat ze niet in 3 vrienden en een krat bier verandert na de sex --- geintje), echt waar, de liefde bestaat, alleen heeft ze continu werk nodig. nooit ophouden met de kleine dingetjes, een bloemetje naar huis brengen, haar schouders masseren, lieve dingen zeggen, zulke dingen zijn het belangrijkst.
pi_24439227
over 2 dagen zijn we 1,5 jaar samen echt een schatje die van mij, leuk, lekker en lief. wel onze ups en downs gehad maar tot nu toe alles overleeft. nu even een leuk iets bedenken hoe we ons 1,5 jaar kunnen vieren
What comes around goes around!
pi_24439245

is het al bijna vrijdagmiddag 6 uur ?
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:09:48 #121
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_24439309
quote:
op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef iamredleader het volgende:
ben na 4,5 jaar op een knie gegaan, nu dus ruim een maand verloofd, de perfecte vrouw (behalve dat ze niet in 3 vrienden en een krat bier verandert na de sex --- geintje), echt waar, de liefde bestaat, alleen heeft ze continu werk nodig. nooit ophouden met de kleine dingetjes, een bloemetje naar huis brengen, haar schouders masseren, lieve dingen zeggen, zulke dingen zijn het belangrijkst.
gefeliciteerd met de verloving

ik ben nu wat langer dan een jaar met mijn vriend, en na een wat mindere periode gaat het nu echt heel erg goed
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:13:33 #122
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_24439395
nog niet zo lang als jullie allemaal (ruim 2 maanden), maar wel heel gelukkig
het bestaat...
I want that one!
pi_24439481
gelukkig kan ik ook in dit topic posten!

mijn vriendin en ik zijn nu al meer dan 7,5 jaar samen. natuurlijk hebben we wel eens discussies (eerlijk gezegd kicken we daar allebei op, we willen beiden altijd gelijk hebben ), maar dit lijkt me normaal in iedere gezonde relatie. we hebben gewoon veel lol samen en voelen elkaar perfect aan.
hopelijk hebben we binnenkort ons eigen huisje en de rest zal niet lang daarna volgen denk ik!
Experimenting technological differences
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:40:03 #124
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24439924
2001 en t topic zit nog niet vol, betekend dat nou dat er zo weinig fatsoenlijke relaties zijn?
OJAAJOH?
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:59:00 #125
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_24440374
dit topic gaat echt langzaam. maar nog steeds met minum lover.
nog steeds alles goed.
pi_24450457
ik heb een geweldige relatie met mezelf en eigenlijk bestaat die zowel uit ik als mij en mezelf. er zijn dus zat personen om rekening mee te houden. maar het gaat absoluut prima, hele solide relatie met zo nu en dan een upje of een downtje.
pi_24451283
al 2,5 maand heeeel blij met mijn vriend
pi_24452594
* marsuperstar meldt!
pi_24453102
update: welke relatie?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:34:39 #130
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_24453321
quote:
op donderdag 6 januari 2005 20:14 schreef iamredleader het volgende:
liefde bestaat, alleen heeft ze continu werk nodig. nooit ophouden met de kleine dingetjes, een bloemetje naar huis brengen, haar schouders masseren, lieve dingen zeggen, zulke dingen zijn het belangrijkst.
lief

talena heeft over 2 weekjes een jaartje met lief vriendje
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
pi_24453823
bijna 5 jaar samen en gaan in februari trouwen.
het is de liefste vrouw ter wereld!!!
pi_24455231
ik zei de gek...
meer dan 5 jaar bij elkaar..
en volgend jaar mei gaan we opnieuw trouwen..
nu wel met feest en jurk
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_24455504
ik had een geweldadige relatie
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:18:14 #134
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24455697
anderhalfjaar....af en toe downs, maar vooral ups...ze is mijn engel. je t'aime!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:14:43 #135
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_24457586
ik ben ook heel gelukkig met mijn relatie
qua gevoel snappen we elkaar gewoon helemaal

1 februari gaan we samenwonen
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_24472281
2 jaartjes samen met mijn lief nu allleen nog de weekenden, maar zijn flink rond aan het kijken voor een nieuw plekje en dan een nieuw plekje voor ons 2eo+ dus hopelijk zo snel mogelijk samenwonen
pi_24472296
een jaar en een paar maanden alweer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24472350
quote:
op vrijdag 7 januari 2005 22:30 schreef tally het volgende:
ik zei de gek...
meer dan 5 jaar bij elkaar..
en volgend jaar mei gaan we opnieuw trouwen..
nu wel met feest en jurk
.

goed man. . !
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24472359
nee, helaas .

komt wel!
pi_24472783
bijna twee jaar samen (eigenlijk 4 jaar, maar een tussenstop gehad)

en we zijn bezig een huisje te kopen

ik wil hem niet meer laten gaan
  zaterdag 8 januari 2005 @ 23:06:30 #141
48951 GeitO_o
Would-be hero
pi_24473299
zozo, oude topic. maarja, ik zal dan ook maar een duit in het zakje doen

ruim 2 jaar samen, nog steeds zeer verliefd en serieuze samenwoon plannen. we hebben het meubilair al, maar nu het huis nog
Leef in vrede
pi_24475202
ruim 3 jaar nu alweer! en we hopen binnenkort de tijd te hebben om een huisje te gaan zoeken.
''Going mental on the Wabbu''
pi_24475986
quote:
op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef together-alone het volgende:
ruim 3 jaar nu alweer! en we hopen binnenkort de tijd te hebben om een huisje te gaan zoeken.
niet hopen, we gaan dat binnenkort doen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 9 januari 2005 @ 00:47:46 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_24476005
wat een liefde .
Whatever I want.
pi_24479981
al 17 jaar saampjes waarvan 3 jaar getrouwd.
ja een geweldige relatie die mij zeer gelukkig maakt

sie legt den Kopf in seinen Schoss
und bittet einen letzten Kuss.
pi_24480325
ondertussen al iets meer dan 19 maanden samen (waarvan bijna 4 maand 'samenwonend') en het gaat nog steeds perfect. uiteraard gaan we ook wel eens bokken tegen elkaar, maar dat duurt nooit langer dan een half uur ofzo. (en dat is dan echt een maximum )
  zondag 9 januari 2005 @ 10:29:27 #147
48233 Auticia
warriorette
pi_24480390
*meldt

bijna een jaar belachelijk gelukkig.

.
I bet you are flying inside.
pi_24486350
ook al een lange relatie, heerlijk om na een lange tijd weer zo verliefd als een puber te zijn
pi_24486592
quote:
op zaterdag 8 januari 2005 22:21 schreef muus het volgende:

[..]

.

goed man. . !
ja vind ik ook
sinds ik gevraagd ben leef ik op een soort van roes
helemaal dolblij enzo..
  zondag 9 januari 2005 @ 17:54:02 #150
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_24487289
quote:
op zondag 9 januari 2005 10:29 schreef auticia het volgende:
*meldt

bijna een jaar belachelijk gelukkig.

.
jeee, ook alweer bijna een jaar!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_24487345
quote:
op donderdag 9 augustus 2001 11:55 schreef robinsonne het volgende:
idem
pi_24504903
al bijna 3 maandjes nu en er gaan er nog heel wat volgen volgens mij
pi_24505263
al 6,5e maand een perfecte relatie, we passen gewoon echt bij elkaar! ik hou zielsveel van haar
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24508464
nu alweer 6,5 maand samen. gaat zo snel, komt denk ik ook omdat het zo hardstikke goed gaat!!!! ik hou ontzettend veel van hem en ik wil m absoluut nooit meer kwijt!!!!
Dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives.
pi_24508552
quote:
op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef dreamygirl het volgende:
ik wil m absoluut nooit meer kwijt!!!!
ik jou ook niet
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_24509361
*ook zielsgelukkig is met haar menneke*

nooit eerder zo smoorverliefd en knettergek op iemand geweest. en het is nog wederzijds ook
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:35:16 #157
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_24510700
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, draait nooit het dopje op de tandpasta en gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, plakt nooit mijn band omdat ie vindt dat ik geemancipeerd moet zijn, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........

hij verrast me dikwijls met een uitje, of een vakantie, of een hebbedingetje, of plukt in het gemeenteplantsoen bloemetjes voor me, zingt aria's voor me, ligt in bed heerlijk tegen me aan, verdraagt muziek die ík mooi vind en hij dus niet, gaat mee op familiebezoek en laat zich dan van zijn beste kant zien, zegt me vaak hoe mooi hij me vindt, heeft de schitterendste ogen die ik ooit zag, kijkt gewoon geen voetbal als ik iets wil zien, schept op feestjes over me op, plakt mijn band als ik wanhopig ben omdat ik het niet kan masseert mijn voeten, zet de badkamer vol kaarsen en laat het bad voor me vollopen met een lekkere olie én zichzelf erbij, is mijn minnaar, mijn lief, mijn vriend en soul-mate.

kortom, een heel gewone relatie, maar we zijn er beiden heel happy mee
het leven is een toverbal
pi_24514513
sinds 7 december 2003 een relatie met foutemensenstaff (vroeger mijn beste vriend) en het voelt geweldig nog steeds. 20 mei 2006 gaan we trouwen

pi_24514868
quote:
op donderdag 6 januari 2005 21:06 schreef serinde het volgende:
[afbeelding]

is het al bijna vrijdagmiddag 6 uur ?
nog maar 3 nachtjes
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:12:20 #160
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24515011
dit jaar in oktober 12.5 jaar samen, dat word dus een feestje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24520521
ook al meer dan 2 jaar intens gelukkig met mijn vriendje
nu blijft het ook nog bi 2x per week elkaar zien in het weekend, maar hopelijk kunnen we na mijn studies snel gaan samenwonen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 04:33:00 #162
35662 Heintje
Gears of War.
pi_24527215
ondanks de problemen die we allebij hebben al ruim 14 maanden samen. en over iets meer dan twee jaar gaan we samen wonen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_24527316
quote:
op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
< grappige opsomming>
ik vind dit verder maar een klef topic, maar deze opsomming vind ik toch wel heel mooi.
pi_24528217
i got 99 problems but a bitch ain't one!
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:55:33 #165
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24528660
*meldt*
al bijna vier jaar
en nog steeds verliefd
pi_24529205
quote:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........
omg! mijn vriendje is getrouwd met een ander!!!

geintje: * shagadelic meldt, bijna 8 maanden.

't is nog niet de langste relatie die ooit heb gehad (sterker nog: vooralsnog zelfs de kortste...), maar wel de leukste. en hopelijk wordt dit ook nog eens de langste. lov u

@mening, jij lurker for life: ik ben over de brug; waar blijf jij???

[ Bericht 1% gewijzigd door Shagadelic op 13-01-2005 11:23:22 ]
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:20:57 #167
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_24529946
al 2 jaar en 3 maanden deeply in luvv
wil hem nooit meer kwijt!!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_24530959
al weer ruim 8 jaar en 9 maanden, en nog steeds happy....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24531005
al weer bijna 2 jaar en hij is nog steeds lief nou ja meestal dan
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_24531029
pas een maandje, maar wel helemaal gek op 'm
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:49:58 #171
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24531578
gisteren met mijn lief in ondertrouw gegaan en 4 februari gaan we trouwen. in maart komt ons kindje. ben nog nooit zo helemaal totally en completely in love geweest. hou van d'r, meer dan ik haar ooit kan vertellen, al doe ik hier dagelijks een poging toe.

ze is mijn zielsverwant, beste vriendin, minnares, rustpunt en schouder. ik heb haar gevonden en ze heeft mijn hart gestolen
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:36:14 #172
76339 woeshie
Let your mind go
pi_24534288
quote:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, draait nooit het dopje op de tandpasta en gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, plakt nooit mijn band omdat ie vindt dat ik geemancipeerd moet zijn, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........

hij verrast me dikwijls met een uitje, of een vakantie, of een hebbedingetje, of plukt in het gemeenteplantsoen bloemetjes voor me, zingt aria's voor me, ligt in bed heerlijk tegen me aan, verdraagt muziek die ík mooi vind en hij dus niet, gaat mee op familiebezoek en laat zich dan van zijn beste kant zien, zegt me vaak hoe mooi hij me vindt, heeft de schitterendste ogen die ik ooit zag, kijkt gewoon geen voetbal als ik iets wil zien, schept op feestjes over me op, plakt mijn band als ik wanhopig ben omdat ik het niet kan masseert mijn voeten, zet de badkamer vol kaarsen en laat het bad voor me vollopen met een lekkere olie én zichzelf erbij, is mijn minnaar, mijn lief, mijn vriend en soul-mate.

kortom, een heel gewone relatie, maar we zijn er beiden heel happy mee
wil ik ook !
heeft hij toevallig geen broertje die nog vrijgezel is?
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:00:23 #173
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24534668
al 22 jaar gelukkig getrouwd
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_24535000
bijna 4 jaar samen, waarvan we 1 jaar samenwonen. het is nog steeds gezellig saampjes
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:36:28 #175
101884 PeRi
Allons-y!
pi_24535226
superverliefd en supergelukkig!
Whatever I want.
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:16:38 #176
61480 Fasai
Mai pen rai
pi_24536552
nee.
Het maakt niet uit hoe ver je gaat, je neemt jezelf altijd mee.
Zorg er dus voor dat die zelf de dingen een beetje op een rijtje heeft.
  woensdag 12 januari 2005 @ 21:06:53 #177
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24537431
quote:
op woensdag 12 januari 2005 13:02 schreef ioor het volgende:
al weer bijna 2 jaar en hij is nog steeds lief nou ja meestal dan
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_24546856
altijd leuk om zulke verhaaltjes te lezen met allemaal hartjes erbij
  donderdag 13 januari 2005 @ 19:06:20 #179
102737 A.A.
aaaaaaaaaaaaaaaaaa!
pi_24550445
quote:
op maandag 10 januari 2005 18:40 schreef moonlight84 het volgende:
al bijna 3 maandjes nu en er gaan er nog heel wat volgen volgens mij
same here
wie aaaaaaaaaaaaaaaaaa! zegt...
The only truth is that everything is a lie - E
pi_24559350
jaaaah ik ook !
ik heb ook een geweldige relatie! misschien gaan we binnenkort samenwonen, en met binnenkort bedoel ik binnen een maand. dit weekend even kijken voor een huisje! we hebben nu bijna een jaar en alles gaat gewoon goed!

nu nog even hopen dat het huisje goed is en dan kunnen we eindelijk elke dag bij elkaar zijn

goed topic ts!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_24566860
wij hebben ook een ge-wel-dige relatie!!!!!!!!!!!
elkaar eind mei ontmoet en op 1 augustus samen gaan wonen
pi_24577235
toch nog even melden
vanmiddag lekker boswandeling doen ofzo, daarna lekker beker warme sjokolademelk met slagroom drinken ergens
pi_24635603
nu 5 maanden samen met mijn liefste schatje

ben gewoon nog nooit zo gek op iemand geweest. het klikt gewoon perfect, we kunnen gewoon alletwee onszelf zijn en hebben de beste tijd met elkaar! het gevoel dat ik voel.....

u make me the happiest man on the world babe...love u forever
Live to ride, ride with your heart
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:17:03 #184
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_24635842
bijna 2 jaar samen, en heel erg vliefd nog!
Trotse papa van Eden
  zondag 23 januari 2005 @ 10:48:39 #185
101884 PeRi
Allons-y!
pi_24702688
schopje
Whatever I want.
pi_24703794
ben na drie weken telefonisch gedumpt, kan dus helaas niet ontopic posten
pi_24705325
17 maandjes wel problemen gehad en anderhalve maand uit elkaar geweest maar nu alles
  maandag 24 januari 2005 @ 08:53:41 #188
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_24718703
ik ken m'n vriendin nu precies een jaar, en we hebben sinds 14 februari 2004 een relatie zoals dat heet
gaat erg goed, we gaan in de loop van dit jaar samenwonen en we hebben grootse plannen
pi_24718725
ik heb nog steeds een 'dinnetje en het loopt helemaal gesmeerd.
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 24 januari 2005 @ 09:25:27 #190
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_24719011
ik wil hier ook ontopic kunnen posten
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 24 januari 2005 @ 09:36:12 #191
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24719124
*meldt
ik heb een prima relatie al zeg ik het zelf (al 5.5 jaar). woon samen sinds 2 maanden en dat is helemaal super
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 24 januari 2005 @ 09:45:42 #192
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_24719230
leuk topic

yf is dik 2 jaar heel gelukkig met vriendje en gaat over 4 dagen naar barcelona om dat heugelijke feit te vieren
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 24 januari 2005 @ 09:46:30 #193
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24719241
ik heb al ergens in dit topic gepost geloofik; maar het gaat nog steeds ok
[KNE]-Mod
pi_24723363
al 1.5 jaar in love met het mooiste en liefste meisje ter wereld

[ Bericht 4% gewijzigd door 2FreaK op 24-01-2005 14:03:18 ]
  maandag 24 januari 2005 @ 23:22:15 #195
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_24732794
ik nu bijna vier maanden, maar ik hoop dat er nog zeker 720 bij komen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_24732914
ik heb een super relatie. alles bespreekbaar, totaal trouw, heerlijke sex en nogsteeds dik in love!
pi_24733699
eindelijk iemand gevonden die echt heeelemaal bij me past! met hem hoop ik oud te worden!
pi_24736336
ik wil nog een keer posten op deze 25e !
pi_24736640
ik ook....we kennen elkaar nu 15 jaar en 12.5 jaar getrouwd (net gevierd...) best stoer zelfs de sex is nog steeds geweldig!!!!!!
,
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 08:57:58 #200
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_24736745
quote:
op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef melismay het volgende:
ik wil hier ook ontopic kunnen posten
komt wel!
Trotse papa van Eden
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:10:11 #201
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_24736854
quote:
op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef butterfly79 het volgende:
eindelijk iemand gevonden die echt heeelemaal bij me past! met hem hoop ik oud te worden!
we passen wel goed bij elkaar he?
we gaan later echt wel hoor!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_24737239
nog even melden dat ik me echt super voel in mijn relatie.

we passen echt goed samen en als er even een strubbeling is, kan er tenminste over gepraat worden zodat we ons allebei terug super in ons vel én in onze relatie voelen.
pi_24738683
oh, en check!

als je mij een jaar geleden had verteld dat ik me nu zo goed bij iemand zou voelen, had ik je waarschijnlijk absoluut niet geloofd.
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_24738745
ik ook!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24738756
ik ook

alleen is mijn lieve wederhelft nu even 3 maanden weg.
dat is dan wel weer iets minder geweldig.

maar over 80,5 dag knuffel ik hem plat op schiphol.
woei .
pi_24738827
mijn relatie met mezelf wordt iedere dag na een periode van verval beter.
pi_24742631
quote:
op donderdag 9 augustus 2001 09:58 schreef kleintje het volgende:
tuurlijk zijn ups and downs maar het zou toch ook niet goed zijn als het alleen maar rozengeur en manenschijn is. nee, eerlijk tegen elkaar en zeggen wat je dwars zit, dan kan het uitgepraat worden
idd..

mijn vriendin en ik zijn alweer bijna anderhalf jaar samen! wonen nog niet samen, dat duurt nog ff, maar gaat super!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_24744247
niet geheel zonder problemen, maar bovenal nog steeds geweldig. ik ben stapelgek op 'm. net de anderhalf jaar voorbij, vanaf komend weekend wonen we samen.

dit is hem
pi_24745488
quote:
op donderdag 9 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.
nog altijd 'toppiejoppie'!! nog steeds even verliefd als in het begin. het belangrijkste is dat je er optimaal van geniet!! veel plezier met het samenwonen!!
loudzie
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:53:24 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24745692
quote:
op dinsdag 25 januari 2005 18:42 schreef o-lien het volgende:

[..]

leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.
je kotm zeker uit het oosten dat je bij "maand" geen meervoudsvorm gebuikt?
[KNE]-Mod
pi_24745949
ben ook heel gelukkig. 3 juni krijgen we de sleutel van 'ons' huisje en gaan we dus samenwonen

we zijn dan 3 jaartjes samen
pi_24864186
it's goooooooooooooooood
al 1,5 bij mn lieve geweldige amazing super duper angel!!!!
pi_24878484
quote:
op dinsdag 25 januari 2005 11:32 schreef tranceptor het volgende:
mijn relatie met mezelf wordt iedere dag na een periode van verval beter.
kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.
pi_24939003
nog maar ruim 10 jaar samen en het wordt nog steeds beter.
pi_24939521
quote:
op woensdag 2 februari 2005 09:42 schreef shagadelic het volgende:

[..]

kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.
hey fuck een nieuwe pagina
pi_24943299
quote:
op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef meimeltje het volgende:
ben ook heel gelukkig. 3 juni krijgen we de sleutel van 'ons' huisje en gaan we dus samenwonen

we zijn dan 3 jaartjes samen
hier in ijsselstein?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:36:59 #217
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_24944348
al 0,166667 jaar met m'n vriendje en het gaat geweldig
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_24945172
relatie zonder problemen kun je niet zeggen, maar zeker een goeie relatie 1 mei kunnen we ons huisje in, hopen dat dit huurcontract dan beindigt kan worden, dan gaan we samenwonen,... *spannend* en hopen dat alles dan goed blijft gaan, want daar kun je natuurlijk nooit 100% zeker van zijn,... alhoewel het super goed voelt
pi_24945213
check!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  zondag 6 februari 2005 @ 17:31:24 #220
86525 strakkepoes
life's a bitch
pi_24956053
was gister een jaar samen met m'n vriendje! heb een heel mooi ringetje gekregen, maar ook zonder cadeautje ben ik superblij met hem! :-)
and in the end you die
pi_25165750
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 21:26 schreef tally het volgende:

[..]

hier in ijsselstein?
wel in de buurt , maar het is houten geworden
pi_25187932
12 dagen en al hopeloos verliefd
kheb nog nooit eerder een vriendin of relatie gehad, maar dit voelt gewoon heel erg goed.
pi_25189764
2 jaar heerlijk-great-fucking-super-de-luxe-romantische relatie
pi_25192708
1 jaar 3 maanden en 21 dagen en het gaat super
pi_25192806
1 jaar, 5 maanden en 10 dagen

edit: en uiteraard gaat het nog steeds geweldig
  maandag 4 april 2005 @ 21:26:57 #226
101884 PeRi
Allons-y!
pi_25986405
*schopt*

nog steeds supergelukkig en wel, bijna 10 maandjes
Whatever I want.
pi_25986533

ik hou van mijn liefje ach, ik kan gewoon niet woordelijk beschrijven wat hij voor mij betekent, alle woorden lijken te min. hij is gewoon zoooo
pi_25986669
ik heb echt een geweldige relatie met mezelf. toegegeven, ik en mezelf hebben zo onze probleempjes met elkaar gehad, maar tegenwoordig zijn we een stuk closer.
  maandag 4 april 2005 @ 22:22:35 #229
25737 spookie
Banaantje?
pi_25987704
nog 2 weekjes ben ik 5 jaar samen met me liefje waarvan we nu een jaar samenwonen love him
oops ohh my ...
pi_25994243
quote:
op maandag 4 april 2005 21:37 schreef tranceptor het volgende:
ik heb echt een geweldige relatie met mezelf. toegegeven, ik en mezelf hebben zo onze probleempjes met elkaar gehad, maar tegenwoordig zijn we een stuk closer.
ga ff in onz spelen
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:12:53 #231
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25994279
ik snap niet hoe al die mensen hier zo;n geweldige realtie kunnen hebben, alsof ze allemaal tegelijk iets met mij hebben. wat niet kan want ik heb al een (geweldige) realtie.
[KNE]-Mod
pi_25994313
quote:
op dinsdag 5 april 2005 10:10 schreef hanneke1983 het volgende:

[..]

ga ff in onz spelen [afbeelding]
euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?

ik heb ook weer een wat betere relatie met mijn ouders en vrienden
pi_25994316
heeft ook een geweldige relatie: 4,5 jaar en binnenkort een eigen huisje kopen
pi_25995507
ik
pi_25995837
bijna 2 jaar alweer en nog steeds verliefd!
pi_25998253
ikka!
niet zo vervelend doen, ja?
pi_25999263
quote:
op dinsdag 5 april 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:

[..]

euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?

ik heb ook weer een wat betere relatie met mijn ouders en vrienden
iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepen
pi_25999538
quote:
op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef hanneke1983 het volgende:

[..]

iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepen
hang je nou graag de zeikerd uit of ben je gewoon een zeikerd?
een relatie is een relatie, of je dat nu met je cavia hebt of met je vriendinnetje. dat beeld dat je hebt van mensen die alleen problemen met bepaalde dingen hebben in de puberteit zegt meer over jouw beperkte visie dan over iets anders.

life is a constant struggle.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:45:51 #239
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_26000210
ja ikke
Doei.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:47:23 #240
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26000244
hanneke ben je weer aan 't zeuren?
Whatever I want.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:51:46 #241
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_26000340
quote:
op maandag 4 april 2005 21:26 schreef peri het volgende:
*schopt*

nog steeds supergelukkig en wel, bijna 10 maandjes

wij ook alweer bijna anderhalf jaar
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:55:56 #242
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26000439
meldt
pi_26001125
meldt zich ook :-)
pi_26003206
over ruim 2 weken een half jaar
ik ben heeel verliefd

pi_26007641
20 maanden en het moeten er nog veeel meer worden
pi_26008148
quote:
op dinsdag 11 januari 2005 11:03 schreef nexhil het volgende:

[..]

nog maar 3 nachtjes

still in love !
pi_26009526
ja, ik ook (leuk topic trouwens, eindelijk eens wat positiefs)

al bijna 7 jaar samen, sinds 2 maanden samenwonend, en nog steeds alles super, yummie en verliefd! heerlijk.
Geluk duurt je leven lang.
pi_26009731
quote:
op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef peri het volgende:
hanneke ben je weer aan 't zeuren?
had je niks beters te melden?
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:20:55 #249
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_26009845
ik ben al ruim 5 en half jaar zéér gelukkig in mijn relatie
  woensdag 6 april 2005 @ 13:12:49 #250
3038 Emel
realist
pi_26021454
aa
pi_26027403
quote:
op dinsdag 5 april 2005 22:16 schreef hanneke1983 het volgende:

[..]

had je niks beters te melden?
moet jij nodig zeggen
  zondag 12 juni 2005 @ 11:20:25 #252
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27851930
schopje op deze mooie zomerse dag

bijna een jaar samen en nog steeds supergelukkig verliefd op mijn meneer.
Whatever I want.
pi_27852273
zomerse dag? het regent hier

maar nog steeds super verliefd
  maandag 18 juli 2005 @ 17:00:08 #254
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28914097
omdat zwijmeltopics hip zijn
Whatever I want.
  maandag 18 juli 2005 @ 17:15:46 #255
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28914637
topic of broken dreams
  maandag 18 juli 2005 @ 17:36:38 #256
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_28915290
topic om blij van te worden
ik ben al 11 maanden en een week gelukkiger dan ooit tevoren
pi_28915791
ik, mij en mezelf kunnen het prima vinden.
pi_28916297
ikke!
afgezien van de niet geringe afstand dan.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_28920730
ik hoop dat we ooit gaan
we zijn 4 jaar bij elkaar en ik heb haar gevonden!
  maandag 18 juli 2005 @ 20:52:59 #260
521 ruby
Hell yeah!
pi_28921639
we zijn in augustus al 12 jaar bij elkaar en ik hou nog steeds heel veel van hem. en hij van mij natuurlijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door ruby op 18-07-2005 21:01:37 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 18 juli 2005 @ 21:22:20 #261
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_28922781
ik heb ook een zeer goeie relatie, en dat is nu al ruim 2 jaar zo.
en dit jaar voor het eerst samen op vakantie
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
  maandag 18 juli 2005 @ 23:19:42 #262
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28927440
quote:
op dinsdag 5 april 2005 15:45 schreef faithy het volgende:
ja ikke
wat een kutrelatie was dat
Doei.
pi_28941265
quote:
op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef faithy het volgende:

[..]

wat een kutrelatie was dat
liefde maakt blind, he
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:17:46 #264
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_28943234
*meldt!*
ikke heeft ook een hele fijne relatie met mn mupke fraqture in september 1,5 jaar!!
hij kan me nog steeds kriebels geven door alleen maar naar me te kijken.. wat wil je nog meer

en hopelijk nog vele jaartjes erbij natuurlijk luuve you!
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_29001788
ja ik dus..

kan doen en laten wat ik wil, ben geen antwoorden verschuldigd ennuh ze houd van mij
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_29001870
2 jaar alweer bijna
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:13:31 #267
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_29003775
supertopic!

sinds afgelopen maandag een jaar bij elkaar. ondanks diverse externe factoren die het soms lastig maken, toch erg gelukkig met elkaar. ik heb een hele fijne en eerlijke relatie met m'n ventje
pi_29004096
quote:
op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef wolkje het volgende:

[..]

liefde maakt blind, he
ja
Doei.
pi_29004855
vandaag 9 maanden

pi_29006841
vandaag 4 jaar 2 maanden en een aantal dagen. en ze is al 3 weken op vakantie met haar ouders
we hebben een top relatie en dan is 4 weken weg echt veel te lang. ik mis haar zo...
Geniet, maar drink met je mate!
pi_29014818
ikke. lief vriendje, nog geen ruzie gehad tot nu toe (bijna 5 maanden)
pi_29040163
ik ben vandaag één jaar en achttien dagen samen met mijn vriendje

alles gaat super tussen ons en ben heeel gek op hem!!!
pi_29105146
quote:
op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef boost het volgende:
nu 5 maanden samen met mijn liefste schatje

ben gewoon nog nooit zo gek op iemand geweest. het klikt gewoon perfect, we kunnen gewoon alletwee onszelf zijn en hebben de beste tijd met elkaar! het gevoel dat ik voel.....

u make me the happiest man on the world babe...love u forever
nog 1 maandje en dan hebben we het jaar weer vol! en het gaat nog steeds helemaal geweldig, heb nog nooit zoiets gevoeld! zijn nog steeds beiden superverliefd op elkaar! heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden en dit gevoel dat erbij zit !

zoals je ziet gaat het dus nog steeds beter dan perfect!!

love ya schat!! !
  maandag 25 juli 2005 @ 11:18:49 #274
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_29106304
ik heb een geweldige relatie. is nu 4,5 maand bezig en het is mn eerste vriendin. voor haar is het ook de eerste serieuze relatie. bij het begin was het (cliché maar waar) alsof we elkaar al jaren kende en alles klikte. de enige druk op de relatie komt van haar ouders, zij komt immers uit een streng gelovig gezin en die ouders mogen mij als ongelovige niet zo aangezien ze vinden dat hun dochter een christen moet trouwen. overigens ben ik 21 en zij is 17.
pi_29106633
over 1.5 maand alweer een jaar gelukkig met mijn schorpioentje !
zonder twijfel de beste relatie die ik ooit gehad heb en hopelijk mijn laatste ...
al vanaf de allereerste avond het gevoel dat we ons niet anders voor hoeven te doen, gewoon lekker onszelf zijn. hij maakt me aan het lachen en troost me als ik huil. heeft mijn twee kleintjes in zijn hart gesloten en vindt net als ik dat liefde een werkwoord is.

een leven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen dus ja, ik kan wel zeggen dat ik een geweldige relatie heb
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  maandag 25 juli 2005 @ 12:08:20 #276
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_29107311
quote:
op maandag 25 juli 2005 11:34 schreef angelcakes het volgende:
over 1.5 maand alweer een jaar gelukkig met mijn schorpioentje !
zonder twijfel de beste relatie die ik ooit gehad heb en hopelijk mijn laatste ...
al vanaf de allereerste avond het gevoel dat we ons niet anders voor hoeven te doen, gewoon lekker onszelf zijn. hij maakt me aan het lachen en troost me als ik huil. heeft mijn twee kleintjes in zijn hart gesloten en vindt net als ik dat liefde een werkwoord is.

een leven zonder hem kan ik me niet meer voorstellen dus ja, ik kan wel zeggen dat ik een geweldige relatie heb

ik ben ook superblij met jou schatje !!!!!

en dat allemaal via fok....hehe....
Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 25 juli 2005 @ 12:11:35 #277
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29107383
13 maandjes en immer verliefd
Whatever I want.
  maandag 25 juli 2005 @ 14:38:00 #278
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_29111424
ik ook!!! iets meer dan 2.5 jaar nu!

nog steeds cool!

There's no point in living if you can't feel alive
pi_29111888
*meldt zich.

mijn 1e relatie gelijk al 8 jaar en die wordt nog steeds, dankzij enkele dalen, beter.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  maandag 25 juli 2005 @ 15:37:53 #280
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_29113119
ben nu alweer ruim 4,5 jaar heel erg gelukkig met mijn ventje!
A workingclasshero is something to be
  maandag 25 juli 2005 @ 18:28:57 #281
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_29117584
yep .... ik bijna 13 jaar gelukkig in relatie en al 11 jaar gelukkig samenwondend.

potdimme wat gaat de tijd toch hard als je zoiets hier neer zet
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_29133689
weet dat ik me gister ook al gemeldt heb, maar moet jullie gewoon jaloers maken haha

ben echt zo blij met mijn schatje!! dit gevoel dat nu door mij heen raast als ik aan d'r denk! this feeling is just amazing!!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:00:04 #283
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31279399
yay, ik ben nog steeds überglücklich!
Whatever I want.
pi_31279538
ja geweldig is het
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_31279875
quote:
op zaterdag 8 oktober 2005 13:00 schreef peri het volgende:
yay, ik ben nog steeds überglücklich!
idem
pi_31280074
das mooi
Doei.
pi_31280338
hier ook nog alles top, al is mijn lieverd even een paar daagjes in berlijn, dus ik mis haar best wel...
pi_31327531
ik kan het tegenwoordig prima met mezelf vinden en die goede relatie met mezelf straalt ook naar buiten uit en in de relatie met mijn lief.

we zijn nog niet zo heel lang samen, maar het voelt goed en misschien wel beter dan in ieder geval mijn relaties voorheen. we zijn helemaal bij elkaar op ons gemak en hebben eigenlijk altijd een hele goed tijd als we elkaar zijn. verder leven we op hetzelfde roze wolkje natuurlijk.
pi_31333968
meld me ook maar eens even!! aangezien ik ook wel in dit topic thuis hoor haha!!

ik hou van mijn schatje...en zij van mij! wat wil je nog meer !! heb me nog nooit zo gevoeld! ben gewoon echt helemaal happy en gelukkig!! en dat al weer meer dan een jaar!!

ik hou van je schatje!!
pi_31334016
quote:
op maandag 10 oktober 2005 09:25 schreef tranceptor het volgende:
ik kan het tegenwoordig prima met mezelf vinden en die goede relatie met mezelf straalt ook naar buiten uit en in de relatie met mijn lief.

we zijn nog niet zo heel lang samen, maar het voelt goed en misschien wel beter dan in ieder geval mijn relaties voorheen. we zijn helemaal bij elkaar op ons gemak en hebben eigenlijk altijd een hele goed tijd als we elkaar zijn. verder leven we op hetzelfde roze wolkje natuurlijk.
over 3 maanden zit jij gewoon weer de vrijgezelle quasibikkel uit te hangen in r&p-topiques. geloof mij nou maar.
pi_31334409
quote:
op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef zodiakk het volgende:

[..]

over 3 maanden zit jij gewoon weer de vrijgezelle quasibikkel uit te hangen in r&p-topiques. geloof mij nou maar.
wie zal het zeggen.

blij dat je me zo goed kent. voorlopig ben ik heel happy met mijn lief en verliefd. wat de toekomst brengt weet nu eenmaal niemand. dus misschien krijg je inderdaad gelijk en misschien ook wel helemaal niet. er is er maar één die weet hoe het voelt nu en dat ben jij niet, zelfingenomen ventje.

p.s. ik heb beide ballen nog. ik ben niet anders in een relatie dan erbuiten.
pi_31410117
denk je eindelijk verlost te zijn van het: "ik heb zoooo'n geweldige relatie met mezelf", gaat hij er gewoon mee door als hij een vriendinnetje gevonden heeft!

terzake: veranderd van identiteit maar niet van sg4tjuh is calamityjane inmiddels alweer bijna anderhalf jaar dik tevreden.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_31423839
ik ik
alweer 14 maanden en dat is nog lang niet lang genoeg
pi_31432544
quote:
op dinsdag 5 april 2005 21:15 schreef serinde het volgende:

[..]

still in love !
mezelf quoten

bijna een maand geleden uit leeuwarden weggegaan en we wonen nu samen in nijmegen
fok! bedankt
pi_31432601
ik ben ook erg gelukkig in de liefde! nu alweer bijna 4 jaartjes samen en alweer 2 jaar samen een huisje
Van het concert des levens, krijgt niemand het program
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:52:03 #296
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_31451773
ik ook al 3 jaar. vorige maand zijn we getrouwd en nu is mijn kersverse vrouw ook nog zwanger.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_31453201
tot nu toe gaat alles heel goed, laat ik het zo maar zeggen. na 2 maand kan je nog niet zoveel meer zeggen he erover maar gaat gewoon erg goed tot nu toe.
pi_31463173
en het
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31463178
topic
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31463186
zit
pi_31463190
vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')