we passen wel goed bij elkaar he?quote:op maandag 24 januari 2005 23:56 schreef butterfly79 het volgende:
eindelijk iemand gevonden die echt heeelemaal bij me past! met hem hoop ik oud te worden!![]()
quote:op donderdag 9 augustus 2001 09:58 schreef kleintje het volgende:
tuurlijk zijn ups and downs maar het zou toch ook niet goed zijn als het alleen maar rozengeur en manenschijn is. nee, eerlijk tegen elkaar en zeggen wat je dwars zit, dan kan het uitgepraat worden
leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.quote:op donderdag 9 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
je kotm zeker uit het oosten dat je bij "maand" geen meervoudsvorm gebuikt?quote:op dinsdag 25 januari 2005 18:42 schreef o-lien het volgende:
[..]
leuke topic!! de meesten zitten hier al in 'de jaren' met de relaties, maar ik nu een dikke 9 maand.
kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.quote:op dinsdag 25 januari 2005 11:32 schreef tranceptor het volgende:
mijn relatie met mezelf wordt iedere dag na een periode van verval beter.
hey fuck een nieuwe paginaquote:op woensdag 2 februari 2005 09:42 schreef shagadelic het volgende:
[..]
kan iemand tranceptor even een schouderklopje geven? hij voelt zich namelijk verplicht om op elke pagina even te melden hoe gelukkig hij wel niet met zichzelf is.
hier in ijsselstein?quote:op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef meimeltje het volgende:
ben ook heel gelukkig. 3 juni krijgen we de sleutel van 'ons' huisje en gaan we dus samenwonen
we zijn dan 3 jaartjes samen
ga ff in onz spelenquote:op maandag 4 april 2005 21:37 schreef tranceptor het volgende:
ik heb echt een geweldige relatie met mezelf. toegegeven, ik en mezelf hebben zo onze probleempjes met elkaar gehad, maar tegenwoordig zijn we een stuk closer.
euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?quote:
iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepenquote:op dinsdag 5 april 2005 10:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
euhm eigenlijk is het nog behoorlijk serieus ook, ik heb de afgelopen best in de clinch gelegen met mezelf. je hoeft toch niet per se een relatie met een partner te hebben om een relatie te hebben?
ik heb ook weer een wat betere relatie met mijn ouders en vrienden![]()
hang je nou graag de zeikerd uit of ben je gewoon een zeikerd?quote:op dinsdag 5 april 2005 15:01 schreef hanneke1983 het volgende:
[..]
iedereen heeft wel eens problemen met zichzelf gehad, meestal in de puberteit. dit topic ging anders toch specifiek over relaties met een partner zoals je mss al had begrepen
quote:op maandag 4 april 2005 21:26 schreef peri het volgende:
*schopt*nog steeds supergelukkig en wel, bijna 10 maandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |