ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
quote:* nijntjuh meldt zich
op donderdag 09 augustus 2001 08:33 schreef d-rise het volgende:
normaal gesproken lees je hier alleen maar over mensen die niet weten wat ze met hun relatie aanmoeten of geen relatie hebben maar wel willen of niet goed weten hoe ze moeten beginnen.... dus d8 ik.. eens even wat anders..ik heb nu al bijna een jaar verkering met m'n vriendin en alles is gewoon geweldig.. we gaan binnenkort samenwonen en ik heb er erg zin in om de rest van m'n leven met haar te delen..
wie heeft nog meer een goede relatie zonder problemen?
al zes en een half jaar samen waarvan een dikke 3 en een half jaar:
ik houuuuuuuuuuu van mijn hubby!!!!
mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei . niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen
owja, en succes met samenwonen
zuurtje, ik hou van je en wij blijven er samen voor gaan, voor altijd!
dank je poppie, wij blijven 4fr saampjes!!!!
en de rest van de gelukkige fokkers ook heel veel jaartjes samen toegewenst.
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
ik hoop dat het na vandaag gelukkig blijft ....
mijn vorige relatie was een goede van 2,5 jaar; helaas mocht het niet zo zijn
quote:waarschijnlijk kijken de mensen met een gelukkige relatie hier minder vaak.....die hebben genoeg aan elkaar. maar wie weet....de topic staat er nog maar ffies...come on fokkers!!!
op donderdag 09 augustus 2001 10:53 schreef d-rise het volgende:graag gedaan poppie... love ya!
valt me trouwens best wel tegen dat er maar 10 mensen zijn op fok die een gellukige relatie hebben
maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
quote:hehe, ik ook niet meer, zullen we ons eigen topic maar openen : "wiens goeie relatie is in de afgelopen twee weken gestrand?"
op donderdag 09 augustus 2001 11:55 schreef robinsonne het volgende:
hm, ik niet dus. zie mijn eigen topicje hier ergens in de buurt.maar misschien komt het nog wel goed. en dan zal ik 't ook laten weten
sorry voor het negatief-zijn, ben blij voor iedereen die een mooie relatie heeft, 't is veel werk als je het goed doet.
ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
quote:same here, hoe heet ze ook alweer?
op donderdag 09 augustus 2001 12:15 schreef lord_spawn het volgende:
* lord_spawn meldt zich ook...maar mist zijn vriendinneke die op vakantie is
vandaag belt ze
quote:ik ben nu alleen bang dat dat nooit meer gebeurd bij mij. dan ga ik ook maar iets programmeren, als dat helpt *zucht*.
op donderdag 09 augustus 2001 12:12 schreef bluebit het volgende:ik verheug me alweer om verliefd te worden op een meisje, en het gevoel hebben dat alles wat je doet nog te weinig is voor haar.......
hmmm, zucht, ik zal maar weer eens gaan programmeren.
het gaat nog steeds heel goed, en we zijn deze zomervakantie samen 2 weken gaan camperen. helaas zit ze nu in canada voor 3 weken, maar ze komt gelukkig zondag alweer terug. verder hebben ik deze week net een vakantie geboekt naar mallorca, waar we in oktober samen naartoe gaan
en ik weet zeker dat dit pas het begin is
quote:*opschrijft op notitieblokje*
op donderdag 09 augustus 2001 17:25 schreef emel het volgende:
4 weken nu![]()
quote:jij weer
op donderdag 09 augustus 2001 18:14 schreef mrbig het volgende:[..]
*opschrijft op notitieblokje*
volg je me ofzo ?
al 20 maanden!!! met de allerleukste jongen die bestaat!!
3 weken en toen ging ze een maand op vakantie, ze is nu net terug
dus als we een beetje gunstig tellen 7 weken....
hmmm doesn't compare to the 30 months i did with my ex g/f
pas nog 10 dagen samen op vakantie geweest, d'r vader bezoeken die in het desbetreffende land voor zaken moest zitten (4 jaar). in onze vakantie kwam ze ook zomaar spontaan met "ideen" om te gaan doen zodra we terug zouden zijn in nl.
daar in dat land hebben we nog veel leuke dingen samen gedaan, en door die leuke dingen waren we ook vaak in de stemming om s'avonds nog even een goede afsluiting van de dag te doen. (if you know what i mean)
toen we terugkwamen zou het nog 2,5 week duren voor we 2 jaar samen zouden zijn. die dag gelijk samen een ring uit wezen zoeken, welke bestelt moest worden aangezien deze niet op haar maat was.
ook hierna had ze nog zin om een "spelletje" te doen, wat in mijn ogen als niet echt de normaalste zaak van de wereld wordt gezien, maar owkee, hierdoor waren we wel beide een ervaring rijker.
ze ging daarna 4 weken vrijwilligerswerk doen in pieterbuuren (ja, de zeehondencreche). toen ze tussendoor (na 2 weken) even terugkwam voor een bruiloft, diplomauitreiking en ons 2 jaar bij elkaar zijn (waar ik uiteraard ook vrij voor genomen had van me werk) wilde ze even "praten".
ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".
het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.
en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.
quote:ik herken dit, maar dan vanaf de andere kant. ik wilde echter niet mijn vrijheid, maar de relatie werkte voor mij niet meer. ze was altijd met zichzelf bezig en haar wereldje en nooit met die van mij. op een gegeven moment heb je dat na 30 maanden gezien.
op vrijdag 10 augustus 2001 10:30 schreef dipstick het volgende:ik had niks in de gaten, het kwam volkomen onverwacht.
ze zei dat haar gevoelens veranderd waren, en dat ze in onze vakantie samen al aan het twijfelen was.
later bleek dus echter dat ze me al bijna 2 maanden aan het lijntje aan het houden was, en dat ze pas in pieterbuuren merkte dat ze de vrijheid van het met niemand rekening hoeven houden pas echt miste.
hier heeft ze dus echt niks van laten blijken, en zei dat ze zichzelf ontzettend voor de gek aan het houden was met het idee "het gaat wel over, het komt wel goed".het is nu inmiddels een maand uit, maar nog kan ik het maar niet van me afzetten. ik hou nog steeds veel van d'r, en kan het hele gebeuren maar moeilijk bevatten.
en ooh ja, ik weet 100% zeker dat er geen ander in het spel is.
ik ben nu alweer 7 weken gelukkig met iemand anders, maar ik mis haar best nog wellus hoor! dat is voor jouw geval echt niet anders denk ik!
het is nu 4,5 maand uit met mn ex, het zal nog wel even blijven knagen!
succes iig
ik heb het echt geweldig getroffen. hij is knap, slim, heeft geweldig gevoel voor humor, is zorgzaam, stoer,
<knip zeer lange lijst>
...
...
</knip zeer lange lijst>
charmant, lief, grappig, intelligent, aantrekkelijk...
we zijn nu 7 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd en nog steeds smelt ik als hij me met een bepaalde blik aankijkt... zwijmel... zucht...
tuurlijk hebben we weleens meningsverschillen, maar die lossen we altijd snel weer op (en naderhand lekker knuffelen ).
quote:toevoeging van ms illogical: vlekken? welke vlekken?. je bent weer eens aan het overdrijven.
op donderdag 09 augustus 2001 09:12 schreef illogical het volgende:mr & ms illogical zijn nu ...euh... al een hele tijd bij elkaar, en sinds mei
. niet altijd even vlekkeloos, maar wel samen
mijn alleraller liefste mannetje en ik zou hem nooooiiit meer willen missen
(edit dit werd geschreven door darkelf maareuh rtificial is aangemeld staat een beetje stom sorry! edi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |