ik jou ook nietquote:op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef dreamygirl het volgende:
ik wil m absoluut nooit meer kwijt!!!!![]()
nog maar 3 nachtjesquote:op donderdag 6 januari 2005 21:06 schreef serinde het volgende:
[afbeelding]
is het al bijna vrijdagmiddag 6 uur ?![]()
ik vind dit verder maar een klef topic, maar deze opsomming vind ik toch wel heel mooi.quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
< grappige opsomming>
omg! mijn vriendje is getrouwd met een ander!!!quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........
wil ik ook !quote:op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef kaleidoscoop het volgende:
11 jaar samen, waarvan 8 jaar getrouwd. hij boert en laat scheten op de bank, krabt in zijn kruis, scheert zich maar om de 3 á 4 dagen, valt in slaap tijdens een goeie film, draait nooit het dopje op de tandpasta en gooit zijn vuile sokken náást de wasmand, kan nooit iets vinden, pakt spullen áchteruit de kast en zet ze vooraan weer terug, plakt nooit mijn band omdat ie vindt dat ik geemancipeerd moet zijn, snurkt, is kalend en heeft een beginnend bierbuikje, maar..........
hij verrast me dikwijls met een uitje, of een vakantie, of een hebbedingetje, of plukt in het gemeenteplantsoen bloemetjes voor me, zingt aria's voor me, ligt in bed heerlijk tegen me aan, verdraagt muziek die ík mooi vind en hij dus niet, gaat mee op familiebezoek en laat zich dan van zijn beste kant zien, zegt me vaak hoe mooi hij me vindt, heeft de schitterendste ogen die ik ooit zag, kijkt gewoon geen voetbal als ik iets wil zien, schept op feestjes over me op, plakt mijn band als ik wanhopig ben omdat ik het niet kanmasseert mijn voeten, zet de badkamer vol kaarsen en laat het bad voor me vollopen met een lekkere olie én zichzelf erbij, is mijn minnaar, mijn lief, mijn vriend en soul-mate.
kortom, een heel gewone relatie, maar we zijn er beiden heel happy mee
quote:op woensdag 12 januari 2005 13:02 schreef ioor het volgende:
al weer bijna 2 jaar en hij is nog steeds liefnou ja meestal dan
same herequote:op maandag 10 januari 2005 18:40 schreef moonlight84 het volgende:
al bijna 3 maandjes nu en er gaan er nog heel wat volgen volgens mij![]()
komt wel!quote:op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef melismay het volgende:
ik wil hier ook ontopic kunnen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |