Voorgaande deeltjesquote:Inleiding
De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
Pekingexpress, een nieuw programma van de makers van Expeditie Robinson. Bedacht en geproduceerd door het in Brussel gevestigde productiebedrijf Kanakna Dat belooft weer een aantal maanden spannend buisplezier.
Vier Vlaamse en vier Nederlandse koppels moeten al liftend in 7 weken tijd van Moskou naar Peking zien te komen. De route gaat door Rusland, via de Oeral, Siberië, door Mongolië en ten slotte China. Gebieden die nou niet overlopen van westerse gemakken
Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo’s zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
Dit alles wordt nauwlettend gevolgd en aan ons gerapporteerd door 2 docu-reporters: Roos Van Acker voor VT4 en haar collega Ernst-Paul Hasselbach voor Net5
Het concept
De koppels zijn van verschillende samenstelling. Zo kunnen we 2 vrienden, 2 broers, een vader en dochter en nog meer combinaties verwachten.
Per dag krijgen ze slechts 100 Roebel (2 Euro) per persoon om rond te komen. In feite net genoeg voor een snack en vooral water, want dat kan je onderweg nergens uit de kraan drinken. Voor het reizen, onderdak en eten zijn ze geheel aangewezen op de lokale bevolking. Dat vergt heel wat inventiviteit.
Het traject van 8000 kilometer is verdeeld in tien etappes, dwars door Rusland, Mongolië en China. In elke etappe maken de deelnemers een tussenstop. Daar strijden ze om een voorsprong in de wedstrijd. Er wacht hen een aantal uiteenlopende proeven, racen met de grootste vrachtwagens ter wereld, kanoën op een onstuimige rivier, zout delven in een 600 meter diepe mijn en paal staan op de Chinese Muur.
Soap?
Camerateams volgen continu én van dichtbij het wel en wee van de reizigers. Zij registreren niet alleen het prachtige landschap waar men doorheen trekt, maar vooral de vreugde, de angst, de vermoeidheid en de blaren van de reizigers: een groep mensen van verschillende leeftijden, verschillende achtergronden en verschillende interesses. Deze impressies vormen de absolute kern van het televisieprogramma, dat als een echte docusoap week na week de kijker in de ban houdt
Afvalrace
De koppels reizen gescheiden en het gaat er natuurlijk om wie als eerste arriveert in de (deel)etappeplaatsen. Deze krijgt de meeste punten, de laatste de minste. Na 2 deeletappes worden de punten opgeteld. Het koppel met de minste punten zal moeten afreizen naar Nederland. Een TV-uitzending omvat 2 deeletappes.
De prijzenpot
Ieder koppel krijgt aan het begin van de race een amulet. Dat amulet vertegenwoordigt een waarde van 10.000 Euro. Als een koppel afvalt dient het hun amulet terug te geven aan de productie. Later in de race indien de afvaller over meerdere amuletten zou beschikken, moeten die ook worden teruggegeven. Met snelle aankomst en het winnen van proeven zijn amuletten te verdienen.
De Finale
In de laatste aflevering zijn er nog twee koppels in de running. Zij gaan een laatste confrontatie aan met elkaar. Zij strijden voor een bedrag dat kan oplopen tot een verzamelde amuletwaarde van 70.000 euro. Slechts één koppel zal de winnaar zijn. Maar,…. is dat degene met de meeste amuletten?
De andere koppels kunnen in ieder geval terugzien op een onvergetelijke ervaring!!
Idd, hij deed het erg netjes dit keerquote:Op zondag 16 mei 2004 21:11 schreef DarkElf het volgende:
beleefde reinier.... ein-de-lijk zeg
hij kan het dus welquote:Op zondag 16 mei 2004 21:11 schreef DarkElf het volgende:
beleefde reinier.... ein-de-lijk zeg
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Wat zou dat mooi zijn een complot tegen Elias![]()
dat zou heel erg zuur voor Elias zijn.... als hij verliest door een complotquote:Op zondag 16 mei 2004 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Wat zou dat mooi zijn een complot tegen Elias![]()
Dat is er nog nix bijquote:Op zondag 16 mei 2004 21:15 schreef keijz het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Ajax de champions Legeau speelt
Nou, bijna wel ja!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:15 schreef keijz het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Ajax de champions Leage speelt
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:18 schreef Bayswater het volgende:
Nu maar hopen dat Elias geen lift krijgt
schokkende beelden zenden ze nooit uit....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:17 schreef keijz het volgende:
valt het jullie ook op dat Clarinca nooit Reinier zoent?
nouenof!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:15 schreef keijz het volgende:
het is wel weer fucking spannend
Inderdaad, hoogste tijd voor een lekkere tongzoen van onze heldquote:Op zondag 16 mei 2004 21:17 schreef keijz het volgende:
preutsheidquote:Op zondag 16 mei 2004 21:17 schreef keijz het volgende:
Het was beter geweest als de anderen een uur later mochten starten. Om 6u30 rijden er geen auto's op die verlaten wegenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:22 schreef rubbereend het volgende:
lekker voordeel, uur eerder liften mag je in t donker beginnen
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:24 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben bang dat t einde verhaal wordt voor Jeske en elias
dat zeg ik net......quote:Op zondag 16 mei 2004 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap niet dat Reinier Hans en Reni niet meeneemt, en dan 100 meter voor de finish uit de auto schopt.
Dat zal dan een donor-cel zijn...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:30 schreef Bayswater het volgende:
En Elias laat zijn ene hersencel weer eens spreken.
Ja idd, ook wel een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 16 mei 2004 21:34 schreef rubbereend het volgende:
zeggen ze eerst dat elke kilometer telt, gaan ze zonnen
taktiek wint het van 'bikkelen'quote:Op zondag 16 mei 2004 21:39 schreef Bayswater het volgende:
Taktiek wint het van domme kracht
Ik hoop dat het beste team gaat winnen. Wie dat in de laatste etappe ook zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 21:40 schreef janimie het volgende:
ik hoop dat H&R uiteindelijk zullen winnen
aftellen!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
zeer mooie aflevering
ben echt benieuwd naar volgende week!
of toen die van de heuvel af roldequote:Op zondag 16 mei 2004 21:41 schreef Karliene het volgende:
Haha, ik lag echt dubbel toen Reinier met die kameel ging rennen en in een van de laatste fragmenten op een fiets zat...Dit was echt de leukste aflevering tot nu toe vind ik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef Starfish het volgende:
OMG! Nee!
Jij wou zeggen dat je niet blij bent van Elias af te zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef Starfish het volgende:
OMG! Nee!
Whaha dat jaquote:Op zondag 16 mei 2004 21:42 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
of toen die van de heuvel af rolde![]()
![]()
![]()
3 toch?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:46 schreef RobinhoX het volgende:
hoeveel amuleten hebben r&c nou?
Vooral Hans vind ik walgelijk. Rani is nog wel lief.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:45 schreef cptmarco het volgende:
Hans en Rani zijndus laat nu ook maar R&C de finale winnen....
justice vanwege dat hele complot gedoe en trachten hen (R&C) proberen weg te werken uit de race, nu liggen ze er zelf NET voor de finish eruit. mooi tochquote:Op zondag 16 mei 2004 21:44 schreef Starfish het volgende:
Justice?
Voor iemand die nog nooit een proef gewonnen heeft en die het alleen maar wint omdat een paar plaatselijke bewoners geld voor bezine ingezameld hadden?![]()
Dat dachten wij hier thuis ook...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald. Jezus, wat keken ze zuur bij het het afscheid nemen. Heerlijk gewoon.
En ik dacht dat Reinier zowat een hartaanval zou krijgen in die woestijn en met die proef.
Dat pendel ding kan dus ook bij het vuilnis.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald.
lolquote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
En ik dacht dat Reinier zowat een hartaanval zou krijgen in die woestijn en met die proef.
Het complot was afkomstig van Bart, Hans vertelde Reinier dat Elias de aanstoker was. Hans loog/vergiste zich....quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef janimie het volgende:
[..]
justice vanwege dat hele complot gedoe en trachten hen (R&C) proberen weg te werken uit de race, nu liggen ze er zelf NET voor de finish eruit. mooi tochEn ik was Eilas met dat gezeur en gezeik over Reinier wel weer zat, het ging em alleen nog maar daarom
Ondanks dat snerpstemmetje van Reinier deed hij gewoon mee aan de race zonder zich ook maar iets van al dat gekonkel van de rest van de groep aan te trekken.
te weinigquote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef juniz het volgende:
Hoeveel kilo zal R zijn afgevallen na deze reis?
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
dus: welk complot?
dat was geweldigquote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
leukste moment?
tegen de dikke kont van een hard wegrennende kameel aankijken terwijl Hans staat te zwaaien welke kant hij w'el op moet...
" nee, je moet déze kant op".
Vind je het gek als Reinier een lift voor je neus wegkaapt en ook van anderen. Ik zou he ook doen. Zou dan ook keihard meedoen met zoietsquote:Op zondag 16 mei 2004 21:54 schreef janimie het volgende:
afkomstig van Bart maar wie was er het meest mee bezig ? Elias nietwaar
quote:"2 mensen die zichzelf blijven en laten zien dat ze er echt zin in hebben."
Dat moeten Elias en Jeske zijn.
Dit is ook mede door Reinhier zelf. (Toen ze van de meiden een slechte lift kregen)quote:Op zondag 16 mei 2004 21:54 schreef janimie het volgende:
afkomstig van Bart maar wie was er het meest mee bezig ? Elias nietwaar
wat klopt daar niet aan....wil je zeggen dar r&c zo zijn.....pas aardig gaan doen tegen mensen als ze je verder helpequote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Dag bikkelaars.
[..].
Idd!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef DarkElf het volgende:
leukste moment?
tegen de dikke kont van een hard wegrennende kameel aankijken terwijl Hans staat te zwaaien welke kant hij w'el op moet...
" nee, je moet déze kant op".
Inderdaad en dat was bij Hans en Rani, de enige die niet met het complot meededen.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef janimie het volgende:
En hoevaak is dat wegkape van een lift nou voorgevallen, 1 keer toch ?
Als je interviews erop naleest merk je wel dat het een en ander niet volgens plan is verlopen, ook dat er met de productie afspraken gemaakt zijn over de maximale snelheid enz...quote:Op zondag 16 mei 2004 22:01 schreef keijz het volgende:
zijn er helemaal geen theoriën hoe PE de uitslag had kunnen beïnvloeden?
ik meen me juist te herrineren dat Elias te keer ging tegen Reinier -omdat hij R. verdachtte van die 'lift'- en wegliep terwijl Reinier helemaal niet doorhad waar het over ging .quote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dit is ook mede door Reinhier zelf. (Toen ze van de meiden een slechte lift kregen)
Toen Reinier terugkwam van de grens die ze niet overmochten en dan Elias ontmoete vroeg hij'm wat er gebeurd was en waarom ze daar nog zaten. Elias alles uitleggen over die auto die op een afgelen plek motorpech kreeg enz... Toen Elias Reinier vroeg wat er dan met hem was, ontweek hij die vraag en stapte door. Zo wek je wel achterdocht.
Ja, Elias werd toen kwaad omdat Reinier niets wou zeggen. Elias verdacht hem dan ook meteen (onterecht, want het stilzwijgen van Reinier was natuurlijk geen bewijs) van het geven van die valse lift.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:04 schreef janimie het volgende:
[..]
ik meen me juist te herrineren dat Elias te keer ging tegen Reinier -omdat hij R. verdachtte van die 'lift'- en wegliep terwijl Reinier helemaal niet doorhad waar het over ging .
Echt super idd.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:48 schreef schatje het volgende:
Geweldig dat Elias en dat enge wijf met d'r achterlijke zweef gewauwel niet de finale hebben gehaald. Jezus, wat keken ze zuur bij het het afscheid nemen. Heerlijk gewoon.
ach ikweet geeneens meer hoe het zat, 3 afleveringen terug, ben gewoon blij dat hij in de finale zit, nu maar hopen dat Hans en Rani winnenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, Elias werd toen kwaad omdat Reinier niets wou zeggen. Elias verdacht hem dan ook meteen (onterecht, want het stilzwijgen van Reinier was natuurlijk geen bewijs) van het geven van die valse lift.
Hopelijk winnen Renier en Clarinca.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:41 schreef _Supreme het volgende:
volgende week finaleeeeee!!
lol, dat zou welleens heel erg wrang voor de ex-deelnemers zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 22:42 schreef Toadette het volgende:
[..]
Hopelijk winnen Renier en Clarinca.
Nog 1 aflevering zonder het gezeik van Elias.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:49 schreef danos het volgende:
Ik ben wel blij dat het gezever rond R&C en J&E nu eindelijk tot het verleden behoort
1 op de 10, veel te weinigquote:Op zondag 16 mei 2004 22:51 schreef Toadette het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering zonder het gezeik van Elias.
Dat was inderdaad een prachtig gezicht.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:54 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
1 op de 10, veel te weinig
Maar toch had ik niet willen misschien hoe hij vanavond afschuwelijk eruit gebonjourd werd
...die ik niet echt interessant meer vind. Aan de ene kant die sukkel van een Reinier die nergens respect voor lijkt te hebben en alleen maar aan zichzelf denkt (hij mag echt van geluk spreken dat niemand in het buitenland het woord klootzak kent)quote:Op zondag 16 mei 2004 23:13 schreef Tristessa het volgende:Volgende week de laatste aflevering
.
Hebben ze partnerruil gedaan of mis ik iets?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:51 schreef ruby het volgende:
't Valt me op dat Jeske het altijd eens is met Reinier. Harmonieus koppel hoor.
Ja ik ookquote:Op zondag 16 mei 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
Wat had ik gehoopt dat Hans en Rani de zonnende Jeske en Elias daar hadden ingehaald.
Dat zal wel niet gemogen hebben... Anders is het niet spannend.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:19 schreef nimm2 het volgende:
het mooie van PE vind ik dat er behalve de weinigie spelregels verder niet opeens allerlei andere regels worden verzonnen, zo wordt er genoeg ruimte overgelaten voor creativiteit
wat ik allee niet begrijp is waarom R&C hans en rani niet meenamen met die lift? er was gewoon nog een bankje vrij
Björnquote:Op maandag 17 mei 2004 18:25 schreef DePresident het volgende:
(wie zaten er ook alweer in Expeditie Robinson?
)
Misschien gaat ze wel terug 'omdat de kameel vast eenzaam aan het ronddolen is in de woestein'quote:Op maandag 17 mei 2004 18:25 schreef DePresident het volgende:
Wedden dat Rani het karakterloze schepsel nu in de finale 2 meter voor de finish gaat zitten picknicken 'omdat het haar niet om het winnen gaat.?'
Yeahquote:Dit is een historische dag,
ik zal het nooit meer vergeten.......
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:41 schreef yohan.nl het volgende:
Björn![]()
Cool, welk liedje is dat dan?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?![]()
Rockstar ofzoquote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef yohan.nl het volgende:
Cool, welk liedje is dat dan?
Haha een RL Soap van R&C, ja dat zal wat worden!!quote:Op maandag 17 mei 2004 18:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die speelt nu ook in de video clip van Sita meen ik, wellicht een idee voor R&C naast de RL soap die ze van mij mogen krijgen?![]()
Dan laatie Clarinca maar wat vaker heen en weer lopen, het kan gewoon niet zo zijn dat Rani er met de titel vandoor gaat..quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Toegegeven, R&C hebben hun finaleplaats idd verdiend. Door met de bevolking samen te werken, namelijk. Iets wat ze tijdens hun hele reis niet hebben gedaan. Het kan verkeren.
Erg jammer dat J&E zo bij de pakken neer gingen zitten. Eerst van bikkels spreken en dan vervolgens pontificaal in het zonnetje liggen een kwartier voor de deadline. Erg zwak.
Voor de Reinierfans: hij gaat toch niet winnen! De finale bestaat uit een aantal krachtproeven; ik denk dat een sigaarrokende directeur van het Reinierkaliber nimmer de conditie heeft om zulks te winnen.
Dus: H&R GO GO GO GO GO GO GO GO!!!!!
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Toegegeven, R&C hebben hun finaleplaats idd verdiend. Door met de bevolking samen te werken, namelijk. Iets wat ze tijdens hun hele reis niet hebben gedaan. Het kan verkeren.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Reinier op een fabelachtige manier toch de overwinning binnen kan slepen!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
Voor de Reinierfans: hij gaat toch niet winnen! De finale bestaat uit een aantal krachtproeven; ik denk dat een sigaarrokende directeur van het Reinierkaliber nimmer de conditie heeft om zulks te winnen.
LOL! "Kom maar meisje! Je doet het goed *hijg*. Nog een paar rondjes, kom *steun* op, schat! Prima, we zijn er *steun* bijna."quote:Op maandag 17 mei 2004 23:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dan laatie Clarinca maar wat vaker heen en weer lopen, het kan gewoon niet zo zijn dat Rani er met de titel vandoor gaat... HET KAN GEWOON NIET
![]()
![]()
Oké, punt voor jou. Je hebt gelijk. Dat kan ik zien, omdat ik geen oogkleppen hebquote:Op maandag 17 mei 2004 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
kan me nog een Fleur (muts) met een vlag in haar hand herinneren die, doordat Reinier en Clarinca de avond daarvoor al vervoer hadden geregeld bij de plaatselijke bevolking, het deelnemersveld mocht verlaten.
Denk eens aan de geld inzamelactie, denk je dat de bewoners dat op eigen houtje gaan organiseren voor R&C als het twee anti-sociale kwallen waren geweestquote:Op maandag 17 mei 2004 23:28 schreef ShowMaster het volgende:
dr zijn ook camera's bij, ik denk dat dat ook wel een beetje heeft geholpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:13 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Denk eens aan de geld inzamelactie, denk je dat de bewoners dat op eigen houtje gaan organiseren voor R&C als het twee anti-sociale kwallen waren geweest
....en we hebben er van genotenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:52 schreef ShowMaster het volgende:
Je kunt gewoon niet ontkennen dat ze asociaal bezig zijn geweest tijdens PE (of iig asociaal in beeld zijn gemonteerd).
http://www.pekingexpress.org/topic,9590.0quote:dankwoord elias en jeske
Dag Allemaal,
Aan al het moois komt helaas een einde....zo ook aan de Peking Express voor ons beide.
Net als jullie keken wij met spanning/verbazing/plezier/soms teleurstelling naar de uitzendingen.
Via deze weg willen wij iedereen (zowel voor- als tegenstanders) bedanken voor hun enthousiasme en (soms te?) kritische kijk.
Gelukkig zitten al deze weken opgeslagen in onze hoofden (en harten!!!!) en dat neemt niemand ons ooit meer af.
Veel van onze visie en belevenissen zullen in het HUMO interview beantwoord worden.
We kunnen ons zo voorstellen, dat jullie toch nog vragen aan ons hebben en we willen graag de tijd nemen hier aandacht aan te besteden, als volgt:
Zet al jullie vragen voor dinsdag 25 mei in dit topic.
Wij zullen ze verzamelen en ze allemaal in één afsluitende brief proberen te beantwoorden.
Begin juni gaan we (joepie) weer op reis (rara, waarheen....het begint met een C, hahahaha), dus voor die tijd willen wij jullie vragen beantwoord hebben.
Veel plezier met de finale en wie weet....tot ziens??
Groetjes
Elias & Jeske
Het is dat dat waar is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:22 schreef Bayswater het volgende:
die Mongool.
Ja! dat was echt Uber domquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:22 schreef Bayswater het volgende:
Zijn grootste fout was de stadsnaam van de finishplaats te noemen nadat Reinier zijn kaart kwijt was geraakt aan die Mongool.
Yeah, Björn Travelquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:32 schreef Valar het volgende:
[..]
haha überdroog is dat
huh? daar hebben ze een leuke foto gemaakt van de mensen waar Clarinka zo snel mogelijk bij weg wilde.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:01 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.nu/Pekingexpress/foto's.htm
Op de officiele site van R&C staan wat leuke foto's![]()
Lolquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als je op die armen let, ziet dit er heel raar uit.![]()
[afbeelding]
Er komt ook nog 'Peking Express - The making of' na de finale, dus nog 2.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:44 schreef Valar het volgende:
trouwens.. komende aflevering is het de laatste toch? wordt het dan een extra lange ofzo
Ik had gevraagd of ze zich hier wilde aanmeldenquote:Ha die Marc,
Bedankt voor je bericht! Leuk dat je ons toch bent gaan waarderen, haha!
Clarinca had het inderdaad af en toe zwaar (letterlijk?) met Reinier, maar ze kan hem aardig aan...
Er is inderdaad flink gemonteerd, daar stonden wij zelf ook regelmatig versteld van. Dat is niet altijd leuk (helemaal niet zelfs..), maar ja: je krijgt toch een bepaalde rol toebedeeld: wij dus de bad guys. Maar we kunnen gelukkig ook nog hartelijk lachen om de afleveringen!!!
Op het fok-forum komen we regelmatig en we liggen meestal in een deuk. Heel grappig, het is dan ook ons lievelingsforum (op de andere fora zijn we een stuk minder populair...). Aanmelden zou leuk zijn, maar we moeten een beetje voorzichtig zijn vanwege ons contract. Verder is het programma nu bijna afgelopen, jullie zijn ons vast zo weer vergeten!
Veel plezier en succes met het liften deze zomer! Dat moet toch lukken met Reinier als voorbeeld!!!
Nogmaals bedankt voor je aardige mail en heel veel kijkplezier met de spannende ontknoping...
Groetjes,
Reinier en Clarinca
http://www.kootenbie.nlquote:Op woensdag 19 mei 2004 02:46 schreef APK het volgende:
Lijkt mij leuk om het Humo-interview met de verbitterde Jeske en hoe-heet-hij-ook-alweer te lezen.
Als iemand een link heeft....![]()
Nah. Koos had niet zoveel tattoos.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:29 schreef Bayswater het volgende:
Koos Koets toch sooty? Hier samen te zien met vriend Robbie Kerkhof
[afbeelding]
ging meer om de stem eigenlijk, kan me eigenlijk geen tattootypetje van Van Kooten herinneren. Zelfs Sjon, de eenzame voetbalvandaal had geen tattooquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:36 schreef sooty het volgende:
[..]
Nah. Koos had niet zoveel tattoos.
Mja gewoon mailen naar het email adres van claudius.nlquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:17 schreef BVO het volgende:
R&C als jullie dit lezen: het zou leuk zijn als jullie je aanmelden![]()
![]()
.
Wat is die mail trouwens. Wil ze ook wel even een berichtje sturen
.
me 2!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:17 schreef lenin het volgende:
Reinier en Clarinca we zullen jullie nooit vergeten![]()
misschien aanmelden nadat Peking Express is afgelopen??
ff wat anders hoe staat het met de DVD? heeft er iemand ooit al eens een mailtje terug gehad van de producenten of NET5??? ik ben zo benieuwd en zou het onwijs gaaf vinden om de hele serie nogmaals terug te zien!
verder Reinier en Clarinca ZET HEM OP IN DE FINALE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat moet ik dan pcies vragen. Willen jullie PE op dvd zetten? groetjes Boy-snakeyequote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:27 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
me 2!
Voor alle mensen die nog niet gemaild hebben:
[afbeelding]
[[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_02.gif]afbeelding][/url][[url=http://www.solcon.nl/keukenstyle/dvd_03.gif]afbeelding][/url]
ik wil hier idd niet weten wie er winnen gaatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De finale was een top aflevering, lekker spannend in beeld gebracht. Voor de spoiler ga je maar naar het spoiler topic.
Juistquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat moet ik dan pcies vragen. Willen jullie PE op dvd zetten? groetjes Boy-snakeye
Reinier is echt niet mijn idool hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Morgen is de grote dag
Een strijd der titanen zou ik het niet willen noemen want dat is wellicht teveel eer
voor "Bambi zonder karakter Rani" en "slome Hans"
vergeleken .....onze Idols..... Reinier en Clarinca!
Het recht zal zegevieren: DUS hij wintquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Morgen is de grote dag
Een strijd der titanen zou ik het niet willen noemen want dat is wellicht teveel eer
voor "Bambi zonder karakter Rani" en "slome Hans"
vergeleken onze Idols Reinier en Clarinca!
[afbeelding]
Desnoods spant Reinier een kudde Chinezen voor zijn fiets als een Griekse krijger dat deed met paarden voor zijn charriot maar winnen zal hij, desnoods met de zweep erover![]()
![]()
Misschien komt ie die mongool tegen met de kaart van Reinier (als ie doorloopt) Kunnen ze samen PE 2 doenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
"nee kameel je moet die kant op"
Hoe zou het nu met dat beest zijn?
als ie om komt door de hongermogen we Rani daar best op aanspreken toch?
![]()
Das zeker waarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef BVO het volgende:
Stond nog een leuk stukje in het AD, dat Reinier en Clarinca dé reden zijn waarom dit programma zoveel leuker is dan Bobo's in the Bush en Missie Kilimanjaro.
Gaat nou ff snel kijken....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:08 schreef Remzz het volgende:
Stond ook nog heel wat in de televizier van deze week. Intervieuw met Reinier en Elias en met Roos.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:32 schreef DePresident het volgende:
De winnaars van de Peking Express uit betrouwbare belgische bron vernomen:Wat doe jij nou , opzoutuh met je spoilers!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.domme
![]()
En dat interview is best grappig.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat doe jij nou , opzoutuh met je spoilers!!!!domme
![]()
En dat interview is best grappig.
he bedanktquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:31 schreef Remzz het volgende:
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0007.JPG Foto'tje Reinier Elias
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0008.JPG Intervieuw Reinier Elias
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0009.JPG Foto Roos
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0010.JPG Intervieuw Roos
Geweldig:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:31 schreef Remzz het volgende:
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0007.JPG Foto'tje Reinier Elias
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0008.JPG Intervieuw Reinier Elias
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0009.JPG Foto Roos
http://members.home.nl/mullerremco/DSCF0010.JPG Intervieuw Roos
- Hans is met stip de vervelendste RLS-deelnemer ooit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:47 schreef DePresident het volgende:
- Belgisch
- Rani = karakterloos
- Rani zeurt
- Rani huilt constant
- Hans lichtte Renier & Clarinka pas later in over het complot
- Rani was het slaafje van Elias
- Rani is vaak zooo moe en ze kan dan niet verder
- Ze kunnen niet eens een kameel vasthouden
- Totaal geen vechtlust
- Totaal niet hard
- Rani kan geen russisch en Clarinka lekker wel
- Hans & Rani zijn ex-geliefden en Reinier & Clarinka niet
Waarom?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:09 schreef keijz het volgende:
[..]
he bedankt
nog een +punt: het fiets onderdeel is natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Hebben jullie al in het spoiler topic gekeken welk koppel er gaat winnen??
ik bijna op de belgische peking express site, ik begon te lezen...................quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
wow!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:59 schreef yohan.nl het volgende:
Interview van TV-gids.nl met Clarinca
Check trouwens mijn PE-avatar, die bij elke refresh weer anders is
Nee joh, dat is niet leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Van waar haal je het eigenlijk dat het fiets onderdeel natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders is? Als je regelmatig wielerwedstrijden bekijkt weet je dat dit onzin is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:21 schreef keijz het volgende:
[..]
wow!
In Nederland doen we onze boodschapjes vaak op de fiets, in België ook?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:24 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Van waar haal je het eigenlijk dat het fiets onderdeel natuurlijk in het voordeel van de Nederlanders is? Als je regelmatig wielerwedstrijden bekijkt weet je dat dit onzin is, natuurlijk.
In steden wel ja. Het voordeel van Nederland is dat het stedenbouwkundig iets beter geregeld is. In Belgie heb je veel lintbebouwing tussen dorpen en gemeenten, waardoor in winkel al een behoorlijke afstand is. In steden (niet Brussel want daar is auto koning) heb je veel fietsende mensen, en dan zeker in studentensteden zoals Gent, Leuven, enz....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:35 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
In Nederland doen we onze boodschapjes vaak op de fiets, in België ook?
Natuurlijk niet! Ik wacht gewoon tot morgenavond.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
Dat snap ik, maar zo zijn er wel meer vooroordelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:19 schreef yohan.nl het volgende:
NL staat wel een beetje bekend als fietsland nl.
Vandaar waarschijnlijk keijz' opmerking
Idd. Die-hard fans lezen geen spoilersquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik wacht gewoon tot morgenavond.
Is het nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:45 schreef Remzz het volgende:
Nee ik ook nog niet, heb me nog kunnen inhouden.
o gelukkig zeg, ik las het eerste stukje en dacht dat daar stond wie de winnaar was dus las maar niet verderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef BVO het volgende:
Stond nog een leuk stukje in het AD, dat Reinier en Clarinca dé reden zijn waarom dit programma zoveel leuker is dan Bobo's in the Bush en Missie Kilimanjaro.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:06 schreef schatje het volgende:
HarigeKerel las ze ook bijnaquote:Op zondag 23 mei 2004 00:02 schreef static het volgende:
[..]
Ja.
Reinier en Clarinka gaan mee doen aan de nieuwe afleveringen van Bobo's in the Bush!quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
sick![]()
Nee hoor, ik kijk toch wel.quote:Op zondag 23 mei 2004 00:26 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
sick![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |