Goed idee Sjun, maar het diplomatiek doen is meer jouw sterke kant. Ik ben toch iets meer van de wat radicalere koers.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien kun je hem vriendelijk bijlichten om hem tot nadenken te stemmen over de beste lange termijn strategie van handelen?
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:22 schreef X-Ray het volgende:
Dat geklootzak om alles en iedereen van extreem-rechts en nazi-gedachtengoed te beschuldigen van Kirmizi komt me ook me strot uit trouwens.
Moi?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat vind je van Kirmiziaybay-reacties dan of hoe je zijn naam ook speld?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:06 schreef SCH het volgende:
De anti-moslim retoriek van Dora begint nu wel erg vervelend te worden. Hoe hij dat topic over de LPF weer weet te vervuilen met cliches en gaapverwekkende herhalingen - er is voor de doorsnee user nog weinig plezier aan. UIteraard laat Kirimi zich ook steeds verleiden maar ik vind het ergens wel logisch dat hij niet alles over zijn kant laat gaan.
Meestal slaapverwekkend, maar ik snap ook niet dat een paar users hem dan ook voortdurend weer uitdagen. Ik negeer hem.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat vind je van Kirmiziaybay-reacties dan of hoe je zijn naam ook speld?
Oke, negeer mij dan ook. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Meestal slaapverwekkend, maar ik snap ook niet dat een paar users hem dan ook voortdurend weer uitdagen. Ik negeer hem.
Jij bent niets geweld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Oeh, een rel.
Waarom negeer je Dora dan niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Meestal slaapverwekkend, maar ik snap ook niet dat een paar users hem dan ook voortdurend weer uitdagen. Ik negeer hem.
Precies. Beetje schijnheilig van SCH om zo erg te bashen op islam-bashers.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, negeer mij dan ook. Probleem opgelost.
Dat zijn dan ook meestal afzuiginstallaties.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
bashers van islam-bashers niet.
Hou toch op. Ik vind al die onzin overbodig - maakt mij niet uit of het een moslim is of niet - als ze de discussie verpesten, stoort me dat. En nu viel het me bij Dora opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies. Beetje schijnheilig van SCH om zo erg te bashen op islam-bashers.
Alleen grappig dat islam-bashers zich nog ergens op baseren, bashers van islam-bashers niet.
Alleen is dit al de 2de keer dat je over mij klaagt, over moslims heb ik je nog 0 keer zien klagen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik vind al die onzin overbodig - maakt mij niet uit of het een moslim is of niet - als ze de discussie verpesten, stoort me dat. En nu viel het me bij Dora op
Beter opletten - ik maak geen onderscheid, dat laat ik aan jou over.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Alleen is dit al de 2de keer dat je over mij klaagt, over moslims heb ik je nog 0 keer zien klagen.
In welk opzicht ging ik weer veel te ver? Het valt me wel op dat jij de enige mod bent die hierover valt en ook voor je modschap had je het niet op mijn manier van reageren. Het gezuig en het openlijke racisme van sommige users lijk je soms maar al te graag door de vingers te willen zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:39 schreef Sidekick het volgende:
Hier niet persoonlijke vetes doorzetten.
KirmiziBeyaz ging in dat topic veel te ver, en dankzij hem ontspoorde het topic volledig. En Dora moet zich door hem niet zo uit de tent laten lokken.
Het topic is bijna opgeschoond.
Ja, Dora liet zich wel weer meeslepen, zoals ik al meldde. Maar het was voornamelijk KB die dat topic deed ontsporen met zijn gebruikelijke stigmatisering.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:44 schreef SCH het volgende:
Sidekick, ga er eens op in - het is geen vete - ik wil graag een reactie.
Ik constateer dat je erg selectief bent en ben het met Kirzimi eens dat racisme hier vele malen voorsprong heeft op opmerkingen die daar tegen in gaan. Heb eens lef man.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, Dora liet zich wel weer meeslepen, zoals ik al meldde. Maar het was voornamelijk KB die dat topic deed ontsporen met zijn gebruikelijke stigmatisering.
De constante stigmatisering. Telkens weer op de man spelen door te vemelden dat ze neo-racisten zijn, of dat ze beter lid kunnen worden van de NVU, of dat ze hun volk puur willen houden. Het is irritant, het is op de man spelen, en het is dus niet gewenst. Je weet telkens weer discussies in de richting van de zoveelste stompzinnige moslim-discussie te trekken met semi-offtopic opmerkingen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In welk opzicht ging ik weer veel te ver?
Er zijn een tijdje geleden een zwik users al bestraft met een ban voor hun gedrag (voornamelijk de users waar je het nu wrs over hebt), dus het klopt niet wat je zegt.quote:Het valt me wel op dat jij de enige mod bent die hierover valt en ook voor je modschap had je het niet op mijn manier van reageren. Het gezuig en het openlijke racisme van sommige users lijk je soms maar al te graag door de vingers te willen zien.
De ban was al aangevraagd, rustig maar.quote:Anders voeg je de daad eens eindelijk bij je woord en geef je me een ban. Je zult niet de enige zijn die me liever kwijt is dan rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |