En vooral: wat moet je ermee?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Wanneer komt nu precies die Final Episode DVD uit in de USA? Is die nu al uit? Wat kost ie?
Nee ook extra's. Wat precies weet ik ook niet. Verder is het een mooi collector's item.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:34 schreef Illyria het volgende:
[..]
En vooral: wat moet je ermee?
Serieus, staat daar alleen de laatste aflevering op? Wat moet je er dan mee?
En voor maar 9 eurotjes....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee ook extra's. Wat precies weet ik ook niet. Verder is het een mooi collector's item.
Zjust!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:59 schreef Hare het volgende:
[..]
En voor maar 9 eurotjes....
...kun je niet laten liggen
De pilot staat erop.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee ook extra's. Wat precies weet ik ook niet.
Ja maar nog meer.. ik geloof ook bloopers enzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De pilot staat erop.
quote:DVD Features:
* Contains two versions of the final episode: the broadcast version and a slightly longer version with unseen footage
* Also contains the original 1994 pilot episode
Idd lijkt me veel leuker om te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:14 schreef SunChaser het volgende:
Die pilot is wat overbodig vind ik. Ik zou wel screentests willen zien.
Zeker, maar het liefst heb ik nog de bloopersquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Wimpsie het volgende:
[..]
Idd lijkt me veel leuker om te hebben![]()
Plus hetzelfde bedrag aan verzendkosten?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:59 schreef Hare het volgende:
[..]
En voor maar 9 eurotjes....
...kun je niet laten liggen
Ik heb gebruik gemaakt van een actie bij Amazon.ca, als je daar een account aanmaakt, krijg je een paar dagen later een bon voor 10 dollar korting. Incl. verzenden kost het omgerekend een euro of 6-7. En alhoewel op de site vermeld staat dat de DVD in Canada pas 26 mei uitkomt, kreeg ik vanochtend een mailtje dat ie was verzonden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plus hetzelfde bedrag aan verzendkosten?
Hmpf moet je wel weer iets nieuws bestellen voordat je van die korting gebruik kunt maken. Is nog duur dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:47 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van een actie bij Amazon.ca, als je daar een account aanmaakt, krijg je een paar dagen later een bon voor 10 dollar korting. Incl. verzenden kost het omgerekend een euro of 6-7. En alhoewel op de site vermeld staat dat de DVD in Canada pas 26 mei uitkomt, kreeg ik vanochtend een mailtje dat ie was verzonden.
Juist, daar betaal je op dit moment geen verzendkostenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmpf moet je wel weer iets nieuws bestellen voordat je van die korting gebruik kunt maken. Is nog duur dan.
Volgens Hare kost ie 9,- incl verzenden bij www.dvdsoon.com.
Had je hem toch net iets eerder moeten bestellenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:11 schreef scanman01 het volgende:
Bij dvdsoon kost ie 17 Canadian Dollars.. en dat is net iets meer dan 10 euro.
Nee hoor, als je een account aanmaakt hoef je niks te bestellen. Dus ik heb een account gemaakt, paar dagen gewacht, bon gekregen en toen de dvd besteld.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hmpf moet je wel weer iets nieuws bestellen voordat je van die korting gebruik kunt maken. Is nog duur dan.
Hm goede tip dan. Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:13 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een account aanmaakt hoef je niks te bestellen. Dus ik heb een account gemaakt, paar dagen gewacht, bon gekregen en toen de dvd besteld.
Om de bon te krijgen mag je overigens nog bij geen enkele Amazon ingeschreven staan.
Ik vind Lisa ook erg leuk (en daarnaast erg lekker). Ze kan soms best blij doen. Het punt is dat zij (is ook al meerdere malen in talkshows gezegd) dat zij IRL het minst lijkt op het karakter dat ze speelt. Je verwacht eigenlijk een heel maf leuk wijf, maar ze is juist heel normaal. Ik denk dat ze daarom tegenvalt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Net het laatste interview bij Oprah gekeken. Het blijven allemaal erg leuke mensen. Alleen valt Lisa Kudrow me een beetje tegen eigenlijk. Die is volgens mij wel heel serieus. Dat viel me in een vorig interviewook al op, toen ze zei dat ze liever thuis was voor een vergadering op school ofzo... Kwam ook al wat vreemd op me over.
[..]
quote:Audience Research Originally Gave 'Friends' an F Grade
The Smoking Gun website has posted a copy of an NBC internal report distributed to program executives in 1994 showing that the pilot for Friends received poor marks in audience tests. The show received 41 out of 100 points and was graded "weak," according to the research. "Overall reactions to this pilot were not very favorable," the report began. "Most viewers felt the show was not very entertaining, clever, or original," the report continued and said that "viewing intentions for a series based on this pilot were not encouraging." While teens and young adults "seemed to connect slightly better with the individual characters," older adults found them to be "smug, superficial, and self-absorbed ... and felt they were not really like people they would want to know."
wat zijn die witte dingen in de box?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier kun je voor 4,99 de lege box voor alle 10 de seizoenen bestellen, als je die nog niet hebt. Even zoeken op 'friends'. Pagina 2 van de zoekresultaten.
The One With the East German Laundry Detergent (seizoen 1 aflevering 5)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:06 schreef berc het volgende:
welke is de aflevering waar ross en rachel hun was gaan doen in de wasserette, dan ruzie krijgen met een vrouw over een wasmachine, en waar later rachel, ross kust?
Mijn avatar, wat doe je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:29 schreef Triple_B het volgende:
Is dat sinds kort dat de DVD nog maar 20 Euries per serie is bij de Mediamarkt?
Want toen ik afgelopen vrijdag ben wezen kijken waren ze nog 30 per serie (serie 1t/m8)
in de vestigingen Amsterdam en Almere.
zoiets dacht ik al, heb net seizoen 1 en 2 gekeken, afl kwam niet voor... hoe kan ik dan een seizoen over slaan...?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The One With the East German Laundry Detergent (seizoen 1 aflevering 5)
Die kus in de wasserette was een vluvhtige kus... een soort "dankjewel'. Voor Ross betekende het alleen veel meer. Hun relatie begon eigenlijk pas in seizoen 2, aflevering 7 (the one where Ross finds out), maar eindigde alweer de volgende aflevering. Daarin ziet Rachel een lijst met negatieve punten over haar (gemaakt door Ross) en dan kapt ze het meteen af. Voor het heftige werk moet je aanstaande woensdag en donderdag kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:05 schreef berc het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al, heb net seizoen 1 en 2 gekeken, afl kwam niet voor... hoe kan ik dan een seizoen over slaan...?
maar ik snap het dan ff niet (kan het nu niet controleren serie 1 is uitgeleend)
maar eerste keer dat ross en rachel kussen is toch na een ruzie in central perk. Regent het buiten, ross loopt boos weg, rachel doet deur op slot bij central perk. Dan komt Ross terug en kussen ze. Dan krijg je nog die ruzie over die lijst... en dan zoenen ze elkaar weer bij tow the prom video... toch? wat stelt die kus bij de wasserette dan voor, dat is toch geen begin van een relatie?
heb pas heel seizoen 2 gekekenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kus in de wasserette was een vluvhtige kus... een soort "dankjewel'. Voor Ross betekende het alleen veel meer. Hun relatie begon eigenlijk pas in seizoen 2, aflevering 7 (the one where Ross finds out), maar eindigde alweer de volgende aflevering. Daarin ziet Rachel een lijst met negatieve punten over haar (gemaakt door Ross) en dan kapt ze het meteen af. Voor het heftige werk moet je aanstaande woensdag en donderdag kijken
Ik vond hem juist wel leukquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef PimD het volgende:
net de eerste trailer voor Joey gekeken.... wordt je ook niet blij van zeg
Bestaat uit 2 delen. Er is ook nog een stuk van een half uur, dus al met al duurt ie 2 uur!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef Hare het volgende:
Die Dateline Farewell special...duurt ie 1 uur 26 minuten??
Dan weet ik zeker dat ik de volledige heb
K dan, die nog maar ff downloaden danquote:Op maandag 17 mei 2004 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bestaat uit 2 delen. Er is ook nog een stuk van een half uur, dus al met al duurt ie 2 uur!
De rest zijn specials en interviews enzo...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:02 schreef berc het volgende:
aangezien we hier over downloaden kunnen praten,
heb nu op com deel 17 en 18 laat maar zeggen (die waar ze filmpjes aan elkaar hebben geplakt van de laatste 10 seizoenen en the final)
blijkbaar zijn er dingen die ik nog niet gezien hebt? welke zijn dat?
Bron: http://www.digitalspy.co.uk/article/ds14500.htmlquote:The six actors from Friends are to reunite for an episode of The Simpsons, the Daily Star newspaper reports today.
In the episode - which has been rushed into production for transmission early next year - the cast will provide voices of guests at a gay resort accidentally booked by the Simpsons family.
"The writing team has worked overtime to produce the perfect script," a source said. "It's funny but shocking, with all six playing gay characters."
The episode is being lined up for a possible post-Superbowl airing on FOX.
Zoals deze:quote:Op maandag 17 mei 2004 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest zijn specials en interviews enzo...
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:02 schreef SunChaser het volgende:
Gastoptreden Friends bij The Simpsons
door onze redactie
Foto: AP
AMSTERDAM - De zes sterren van Friends zijn binnenkort te zien in The Simpsons. De cast van de hitserie, waar afgelopen week na tien jaar een einde aan is gekomen, zal weer samenkomen om de stemmen in te spreken van een groep vrolijke vakantiegangers.
Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry en David Schwimmer hebben alle zes ingestemd met het gastoptreden. Het is de eerste keer sinds dat de serie Friends is gestopt dat de zes weer samenwerken.
De show waarin de familie Simpson in een vakantieoord verblijft, zal waarschijnlijk snel worden geproduceerd, hoewel de productie van de animatieserie soms wel een jaar in beslag neemt. "Het script is grappig, maar ook shockerend", aldus een insider.
Volgens insiders hoefde Matt LeBlanc niet lang na te denken voordat hij toezegde, omdat dit ook weer publiciteit is zijn spin-off show Joey . Jennifer heeft naar het schijnt al haar vrienden verteld hoe geweldig ze het vind om weer met de cast van Friends samen te werken.
Staat zo'n fout in een officieel persbericht?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:02 schreef SunChaser het volgende:
[knip]
Volgens insiders hoefde Matt LeBlanc niet lang na te denken voordat hij toezegde, omdat dit ook weer publiciteit is zijn spin-off show Joey . Jennifer heeft naar het schijnt al haar vrienden verteld hoe geweldig ze het vindt om weer met de cast van Friends samen te werken.
Frappant detail wat in dit artikel weggelaten is; alle 6 spelen ze homosexuele personages. Leuk dat de cast in de Simpsons komt, misschien dat ze dan eindelijk een keer grappig zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:02 schreef SunChaser het volgende:
Gastoptreden Friends bij The Simpsons
door onze redactie
Foto: AP
AMSTERDAM - De zes sterren van Friends zijn binnenkort te zien in The Simpsons. De cast van de hitserie, waar afgelopen week na tien jaar een einde aan is gekomen, zal weer samenkomen om de stemmen in te spreken van een groep vrolijke vakantiegangers.
Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry en David Schwimmer hebben alle zes ingestemd met het gastoptreden. Het is de eerste keer sinds dat de serie Friends is gestopt dat de zes weer samenwerken.
De show waarin de familie Simpson in een vakantieoord verblijft, zal waarschijnlijk snel worden geproduceerd, hoewel de productie van de animatieserie soms wel een jaar in beslag neemt. "Het script is grappig, maar ook shockerend", aldus een insider.
Volgens insiders hoefde Matt LeBlanc niet lang na te denken voordat hij toezegde, omdat dit ook weer publiciteit is zijn spin-off show Joey . Jennifer heeft naar het schijnt al haar vrienden verteld hoe geweldig ze het vind om weer met de cast van Friends samen te werken.
Je kan te ver gaan....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:40 schreef DonStefano het volgende:
[..]
misschien dat ze dan eindelijk een keer grappig zijn
En waar is die te vinden?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef PimD het volgende:
net de eerste trailer voor Joey gekeken.... wordt je ook niet blij van zeg
De Central Perk box is bedoeld voor de dvd's mét doosje.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:01 schreef Nokia3310 het volgende:
Even een vraagje over die box waar je alle tien seizoenen in kunt doen: is daarin plek voor elk seizoen met hoesje (dus per seizoen heb je ook een box), of kun je er de dvd's alleen los in doen? In het laatste geval hoef ik die box niet want dan heb je ook niks aan die seizoensboxen...
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:23 schreef SunChaser het volgende:Gisteren enorm gelachen om de aflevering waar de bovenbuurman zo gehorig is
Op Kanaal 0quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Op welke zender kijk jij dan?
is al een keer gepost...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand al linkje voor trailer vor Joey's spin off?
Ja klopt, door mi,j maar ik geloof niet dat die nog werkt..quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:50 schreef berc het volgende:
[..]
is al een keer gepost...
dus als je ff zoekt....
Dan gaat Phoebe toch ff klagen...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:23 schreef SunChaser het volgende:Gisteren enorm gelachen om de aflevering waar de bovenbuurman zo gehorig is
Staat dit op de DVD van de final episode of op een andere DVD? Klinkt namelijk relaxed dit, wil het meteen aanschaffen (final episode heb ik al wel net gekocht, kan niet wachten tot ie binnen is!)quote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals deze:
Behind the scenes (hoe wordt een aflevering gemaakt)
- Oprah & Friends
- Celebrating Cheers
- Ruby Wax meets Lisa Kudrow
- Matthew Perry and Saturday Night Live
- David Schwimmer on the Jamie Kennedy experiment
- Celebrity deathmatch (MTV)
- Interviews bij bv. Parkinson (BBC), Jay Leno & David Letterman
- NBC 75th birthday
- The stuff you've never seen (bloopers)
- Special theme song (errug grappig)
- Windows 95 Video Guide With Matthew Perry And Jennifer Aniston (te ranzig voor woorden)
& More
(ff gecopypaste van dvd.nl/forum)
Hoe kom je aan dat lijstje? Dat staat op geen enkele DVD volgens mij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:39 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Staat dit op de DVD van de final episode of op een andere DVD? Klinkt namelijk relaxed dit, wil het meteen aanschaffen (final episode heb ik al wel net gekocht, kan niet wachten tot ie binnen is!)
Hmm, ik dacht dat ik al antwoord had gegeven. Maar goed, heb ik allemaal van mijn grote vriend emulequote:Op woensdag 26 mei 2004 17:39 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Staat dit op de DVD van de final episode of op een andere DVD? Klinkt namelijk relaxed dit, wil het meteen aanschaffen (final episode heb ik al wel net gekocht, kan niet wachten tot ie binnen is!)
Je had ook al antwoord gegeven, alleen werd die post geloof ik gedelete....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ik al antwoord had gegeven. Maar goed, heb ik allemaal van mijn grote vriend emule
En nog wel meer dan dit volgens mij
De laatste aflevering is 46 minuten. Op de season's finale dvd staat ook nog een iets langere versie van die laatste aflevering (scheelt een paar minuten ofzo).quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:32 schreef Nokia3310 het volgende:
En duurt die laatste aflevering nou 2 uur of 46 minuten (zoals aangegeven staat op de dvd van de final episode).
Gooien ze nu al je hele bericht weg als je iets doet wat niet mag?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je had ook al antwoord gegeven, alleen werd die post geloof ik gedelete....
Omzetten naar dvd-format en dan een dvdtje brandenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:37 schreef Hare het volgende:
Anywayz, binnenkort maar eens proberen van al die files 1 mooie dvd te maken
YESSSSSSquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omzetten naar dvd-format en dan een dvdtje branden
Heb je die nog niet gezien in avi formaat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:52 schreef Nokia3310 het volgende:
Nog een paar dagen en dat komt de dvd uit met de volgende acht afleveringen van seizoen 10. Kan haast niet wachten! Morgen maar even langs de videotheek om hem alvast te reserveren...
Ik mag helaas niet downloaden van mijn vader dus daarom moet het op deze omslachtige manierquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je die nog niet gezien in avi formaat?
Dat de jeugd van tegenwoordig nog naar hun vader luisterd....quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:01 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik mag helaas niet downloaden van mijn vader dus daarom moet het op deze omslachtige manierIk verlang weer terug naar de tijd dat ik op mezelf woonde dat nog kon. Dat waren mooie tijden
Ja zo braaf ben ik dan wel weerquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat de jeugd van tegenwoordig nog naar hun vader luisterd....
Uh ja, zomerstop he.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:03 schreef scanman01 het volgende:
WTF !!!!!!!!!!!
Aanstaande maandag geen Friends meer op NET5 maar Ellen
Ze zijn gestopt met het uitzenden van Friends... en dat zo middenin een seizoen????
Ik snap dat het een soort van zomerstop zal zijn... maar je start toch geen zomerstop als je met de afleveringen nog niet eens halverwege een seizoen bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Uh ja, zomerstop he.Waarom herhalingen ook een zomerstop hebben om plaats te maken voor andere herhalingen, Joost mag het weten.....
Ja precies, ik ben het ook met je eens. De Nederlandse zenders maken er echt een zooitje van. Met name tv-series worden echt op een schandelijke wijze behandeld. Het zou me dan ook niks verbazen als binnen niet al te lange tijd iedereen tv-series downloadt en niet meer op tv kijkt. Ik kijk in ieder geval nauwelijks nog series op tv, alleen maar op de publieke omroep, die denken nog wel aan de kijkers.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap dat het een soort van zomerstop zal zijn... maar je start toch geen zomerstop als je met de afleveringen nog niet eens halverwege een seizoen bent.... Belachelijk!
En intussen gaat ER wel gewoon door, dus had Friends ook wel door kunnen gaan.
Volgens mij hebben al aardig wat mensen deze dvd. Het leuke is dat op de achterkant duidelijk staat vermeld dat de dvd niet buiten Amerika/Canada verkocht mag worden. Daar hebben die winkels dus duidelijk schijt aanquote:
Strikt genomen wordt de dvd natuurlijk ook binnen Amerika/Canada verkocht, de dvd wordt alleen nog opgestuurd naar Europa.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben al aardig wat mensen deze dvd. Het leuke is dat op de achterkant duidelijk staat vermeld dat de dvd niet buiten Amerika/Canada verkocht mag worden. Daar hebben die winkels dus duidelijk schijt aan
Waarom heb je hem dan ook bij amazon.ca gekocht? Als je het daar met de langzaamste levering doet heb je idd echt de langzaamste levering ever. (ken iig geen andere webwinkel waar het er zo lang over doetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:27 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Strikt genomen wordt de dvd natuurlijk ook binnen Amerika/Canada verkocht, de dvd wordt alleen nog opgestuurd naar Europa.![]()
Maar goed, ik zit nog steeds op de mijne te wachten.Volgens Amazon.ca zou hij er 6-8 weken (!) over doen, dus het duurt nog wel een week of 2, 3, 4 voor ik hem heb als die indicatie klopt.
Ik had een kortingsbon daarvoor en dan kostte de dvd omgerekend iets van 7 euro incl. verzenden. Bovendien had ooit iemand op Fok eens gepost dat die tijd niet klopte en dat hij het binnen 2 weken altijd wel had. Niet dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ook bij amazon.ca gekocht? Als je het daar met de langzaamste levering doet heb je idd echt de langzaamste levering ever. (ken iig geen andere webwinkel waar het er zo lang over doet)
Bij dvdsoon was ie 8. Had je heb binnen een weekje.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik had een kortingsbon daarvoor en dan kostte de dvd omgerekend iets van 7 euro incl. verzenden. Bovendien had ooit iemand op Fok eens gepost dat die tijd niet klopte en dat hij het binnen 2 weken altijd wel had. Niet dus.Maar goed, op zich wel leuk om er naar uit te kijken. Ongeveer net als toen de finale op tv kwam: daar keek ik ook al weken naar uit.
Zal vast wel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:07 schreef RAM_ het volgende:
weet iemand ook of er een 10 seizoen mega boxset komt
Vanaf afgelopen maandag.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:16 schreef Nokia3310 het volgende:
Wanneer wordt seizoen 10 nou uitgezonden op Yorin? Zal nu toch wel eens moeten zijn? Ik heb ze allemaal al gezien hoor, daar niet van, maar ik ben gewoon benieuwd
Ahum....quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:53 schreef Patch het volgende:
Iemand intresse in de Seizoen 9 DVD afl. 1 -8 Ingesealed en wel?
Nou de laatste 2 nog!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben sinds kort in het bezit van de central perk box8 seizoenen voor 129 euro!
*Blij is*
Die heb ik er los bijgekochtquote:Op zondag 17 oktober 2004 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou de laatste 2 nog!![]()
Schrijf die ondertitel dan wel fftjes goed hequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef Kremers het volgende:
Serieus? Wat is er zo leuk aan de serie? Hoe ik erover denk kun je in mijn ondertitel lezen
Die zit!!!!!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Schrijf die ondertitel dan wel fftjes goed he
Of heb je net zoveel hersens als dat figuurtje die je hebt als avatar
Ik zag daarstraks dat Ross eindelijk in Rachel Greens room mocht.quote:Op maandag 29 november 2004 21:23 schreef Nokia3310 het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze momenteel in Nederland?
Hij weigert en loopt de kamer uit: “I haven’t had sex in four months. I should get a medal for that!” Geniaalquote:Op maandag 29 november 2004 22:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks dat Ross eindelijk in Rachel Greens room mocht.
En Rachel dus wou zoeken![]()
Ja echt welquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij weigert en loopt de kamer uit: “I haven’t had sex in four months. I should get a medal for that!” Geniaal![]()
En ook met Joey die Frans moet spreken aangezien het op z'n resume staat. Dat vond ik wel zo ontzettend niet-leukquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:20 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij weigert en loopt de kamer uit: “I haven’t had sex in four months. I should get a medal for that!” Geniaal![]()
In het begin nog wel, maar het ging wel heel vaak met dat frans.... DAt pak leegdrinken op het einde vond ik wel weer leukquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:07 schreef Hare het volgende:
[..]
En ook met Joey die Frans moet spreken aangezien het op z'n resume staat. Dat vond ik wel zo ontzettend niet-leuk![]()
Idd jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In het begin nog wel, maar het ging wel heel vaak met dat frans.... DAt pak leegdrinken op het einde vond ik wel weer leuk
idd, tijd voor een favorite friends quotes topic?quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:28 schreef Dos37 het volgende:
ja die is mooimaarja er zijn er zoveel mooie
Episode lijst hier heb je er heel wat per afleveringquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:55 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
idd, tijd voor een favorite friends quotes topic?![]()
Hey, wat goed!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Episode lijst hier heb je er heel wat per aflevering
quote:Joey: So, Ross and Rachel got married, Monica and Chandler almost got married, do you think you and I should hook up?
Phoebe: Oh, we do, but not just yet.
Joey: Really? Well, when?
Phoebe: Okay, um, well, first Chandler and Monica will get married--and become filthy rich, by the way. Yeah. But it won't work out.
Joey: Wow.
Phoebe: I know. Then, I'm gonna marry Chandler--for the money--and you'll marry Rachel and have the beautiful kids.
Joey: Great!
Phoebe: But then we ditch those two, and that's when we get married. We'll have Chandler's money and Rachel's kids, and getting custody will be easy because of Rachel's drinking problem.
Joey: Uh oh. What about Ross?
Phoebe: I don't want to go into the whole thing, but, um, we have words and I kill him.
ook eens bah sex and the cityquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef yanggie het volgende:
Even iets tussen door.
Wie is er nog meer blij dat Sex And The City vanavond eindelijk stopt?
Ik ben echt 100% Pro-Friends en 100% Anti-Sex And The City.
www.torrentspy.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef HomerJ het volgende:
Waar is de complete DVD box met alle episodes het goedkoopst?(nieuw, 2hands, legaal, illegaal maakt allemaal niet uit)
quote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik zag 'm laatst nog ergens in een winkel.
Maar waar, en hoeveel 'ie kostte weet ik echt niet meer
Je hebt er dus niet veel aan
Hier in delft nog wel, 199 euro's, kan goedkoper lijkt mij.quote:
dan ga ik die morgen even bellen.. het enige waar ik 'm tot nu heb gezien is dvdonline.nl en daar is ie 275quote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier in delft nog wel, 199 euro's, kan goedkoper lijkt mij.
Je zal hem vast al wel hebben gevondenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan ga ik die morgen even bellen.. het enige waar ik 'm tot nu heb gezien is dvdonline.nl en daar is ie 275
Ja dat wel, maar ik had het bedrag niet en zo krijg ik ze ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ben je dan uit eindelijk niet duurder uit?
Ik heb het net even opgezocht op de site van net5quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
We zijn nu bij afl 14 van seizoen 6 gloof ik. Seizoen 9 en 10 had yorin idd maar die zenden het niet meer uit dus misschien dat net5 ze over heeft gekocht maar voor zo ver ik weet niet. Het is dus best mogelijk dat ze na seizoen 8 weer opnieuw gaan beginnen.
quote:Waarom gaan jullie niet verder met de herhalingen van 'Friends'?
Wij hebben de uitzendrechten van de eerste 6 seizoenen van Friends. Deze afleveringen hebben we allemaal uitgezonden. Sinds maandag 14 februari herhalen we deze nog eens, elke werkdag om 20.00 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shitquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:15 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Ik heb het net even opgezocht op de site van net5
[..]
http://www.rtl.nl/experience/rtl/seizoen_2005_3.xmlquote:Ook andere bewezen succesnummers als hét reismagazine van Nederland, ‘RTL Travel’ (voorheen: ‘Yorin Travel’), en ‘Herman Den Blijker: Herrie In De Keuken!’ hebben een plaats gekregen op ‘Jouw Nieuwe RTL 5’, net als internationale topseries zoals ‘CSI: Miami’, ‘CSI: New York’, ‘24’, ‘Friends’ en het nieuwe ‘Heren Maken De Man’. In deze spraakmakende Amerikaanse realityserie gaat een team van uiteenlopende specialisten, allen gay, de stijl en het interieur van een ingedutte heteroseksueel ‘opleuken’. Diva Patty Brard en misdaadjournalist John van den Heuvel, elk een autoriteit op hun eigen gebied, gaan komend seizoen elk met een nieuw programma aan de slag bij RTL 5.
De afleveringen heten "The one that could have been part I & II", dus er wordt getoond hoe hun leven er ook uit had kunnen zien als Rachel nog getrouwd was met Barry, Monica nog dik was, Phoebe een baan bij Merrill Lynch had geaccepteerd, Ross' vrouw niet wist dat ze lesbisch was, Chandler bij een krant werkt en Joey nog voor Days of our lives werkte.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef E.T. het volgende:
kan iemand me even bijpraten waar ik gister en eergister naar heb zitten kijken?
(ik heb 't begin maandag gemist en deze afleveringen nog niet eerder gezien).
Is dit een "hoe het ook had kunnen zijn?" of een droom ofzo?
dat was zeker een leuke episode, ook helemaal op het einde als Ross aan het wegrennen is, dat gezicht van hemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef R_ON het volgende:
Ik moet dat "Unagi"verdomd snel onder de knie krijgen.
Jaa! Dat is echt 1 van mijn favo afleveringenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef R_ON het volgende:
Ik moet dat "Unagi"verdomd snel onder de knie krijgen.
De beschrijving is van "The one with all the mugging". Dus dat is de 15e aflevering van seizoen 9. Er wordt dus een heel stuk over geslagen. Volgensmij heeft RTL de rechten ook niet van de eerdere seizoenen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:23 schreef Agiath het volgende:
Slecht nieuws, net5 stopt met friends uitzenden, vandaag was de laatste aflevering...
Goed nieuws, rtl5 gaat beginnen, ook vanaf vandaag, teminste dat lees ik hier op www.tvgids.nl
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4550916
Alleen die titel is "zakkenrollen", gaat dat gewoon verder op waar we nu zijn gebleven? (eind seizoen 6 begin 7) ?
Ik zal de tv-gids er is bijpakken...
RTL heeft die seizoenen toch wel uitgezonden? Tot er met 6 is van NET5 en de rest van RTL.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De beschrijving is van "The one with all the mugging". Dus dat is de 15e aflevering van seizoen 9. Er wordt dus een heel stuk over geslagen. Volgensmij heeft RTL de rechten ook niet van de eerdere seizoenen.
Stukje uit het script:quote:Op woensdag 21 september 2005 20:46 schreef R_ON het volgende:
Weet je wat ik graag zou willen weten?
In een aflevering van Friends valt Rachel Ross aan om het feit dat hij tijdens hun "break" vreemd is gegaan.
"It does care, it isn't normal, and it is a problem." (zo ongeveer, maar dan anders).
Ik zou zo graag weten hoe die zin precies gaat. Iemand een idee?
Het komt uit de eerste aflevering van seizoen 4 (The one with teh jellyfish), als ze terugkomen uit het strandhuisje. En Rachel doelt op op impotentie en niet op het vreemdgaan overigens.quote:Ross: I fell asleep!
Rachel: You fell asleep?
Ross: It was 5:30 in the morning, and you had rambled on for 18 pages. Front and back! Oh-oh-oh, and by the way, Y-O-U-apostrophe-R-E means 'you are.' Y-O-U-R means 'your!'
Rachel: Ya know I can't believe I even thought about getting back together with you! We are so over!
Ross: Fine by me!
Rachel: Oh, oh, and hey-hey-hey, those little spelling tips will come in handy when you're at home on Saturday nights playing Scrabble with Monica!
Monica: Hey!
Rachel: Sorry! (to Ross) I just feel bad about all that sleep you're gonna miss wishing you were with me!
Ross: Oh, no-no-no don't you worry about me falling asleep. I still have your letter!
Rachel: And hey! Just so you know, it's not that common, it doesn't happen to every guy, and it is a big deal!
Chandler: I knew it!
YOU'RE FANTASTIC! THANX. Dat stukje zocht ik!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Stukje uit het script:
[..]
Het komt uit de eerste aflevering van seizoen 4 (The one with teh jellyfish), als ze terugkomen uit het strandhuisje. En Rachel doelt op op impotentie en niet op het vreemdgaan overigens.
Joey: Am I nineteen or what?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef neggix het volgende:
Sup? Sup dude? So, you're playing a little playstation, huh? That's wack! Playstation is wack. Sup with the wack playstation, sup?8-)
Jup, het bord spel.. Moet het nog steeds een keertje doenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef HomerJ het volgende:
Bord spel? Is toch veel leuker met beelden
ik ook, is best coolquote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef neggix het volgende:
ik heb dat echte spel btwNooit gespeeld alleen
hehe die is cool jaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:15 schreef neggix het volgende:
Een van de mooiste scene's vind ik nog steeds dat Joey als 19 jarige moet optreden,
En dan die zinnen![]()
Sup? Sup dude? So, you're playing a little playstation, huh? That's wack! Playstation is wack. Sup with the wack playstation, sup?8-)
Die aflevering staat btw niete goed op het hoesje, kwa plaatje
staat bij 707 terwijl het 701 moet zijn
Anders kijk je gewoon ff in dit topic zonder blind iets neer te rammenquote:Op zondag 13 november 2005 02:34 schreef Chip90 het volgende:
het friends spel! om hun appartement is ook uitgebracht althans zo'n soort spel is ook erg leuk!
Inmiddels moet ik alleen serie 5 nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:09 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Je zal hem vast al wel hebben gevonden
Maar bij de free record shop of andere dvd/cd winkels zie ik vaak alle 10 in een leuke doos liggen, voor 199 euro dacht ik.
Ik zelf koop ze wegens geld gebrek allemaal apart, heb nu 6 t/m 10
Truequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef DeVinger het volgende:
Het is weer 'terug' op tv, je kunt de herhalingen voor de 10e keer zien![]()
... en toch blijft het leuk. Vanavond ook weer met Chanler die het moest uitmaken met Jannice, en dan Phoebe die het met een omheilzing afdoet, en Ross en Rachel in de wasserette, wat mij brengt op het volgende punt: Ross. Die kerel is echt geniaal (buiten de grappen van Chandler), wat een motoriek en gezichtsuitdrukking heeft die gast.
haha oooh jaaaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Die ene waarin hij de hele aflevering geen opmerking mag maken is ook zo geweldig...
Ross met zijn leren broek
Ja en gunther zegt toch ook iets van "jij neukt met ezels"?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef Flurrie het volgende:
In serie 8 "the one with the stain spreekt Gunther en Ross een stukje Nederlands, toen ik dat voor het eerst hoorde lacht ik dubbel op de grond van het lachen, alleen al om het accent.
Ross: Gunther, een kopje koffie aub
Gunther : Hee jij spreekt ook Nederlands, dat is te gek, heb je familie daar?
Ross: Yeah were done
Gunther: Ezel
Ross: (na bladeren door zijn woordenboek) Gunther Youre an ezel youre self
![]()
![]()
En zijn keyboard afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
haha oooh jaaaen dan op de wc op bellen
Ik heb ze allemaal achter elkaar gezien, en ga binnen kort weer beginnen, het blijft leuk.
Ross blijft mijn favoriet![]()
The one with unagi = gewoon superDANGER !!
hahaha omg jaquote:
En zijn Brits accent afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Heidi- het volgende:
[..]
hahaha omg jaik zie het helemaal alweer voor me, met al die gekke geluidjes
Ja voor die klasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
En zijn Brits accent aflevering![]()
damn, zo kan ik echt wel lang doorgaan, ik ga ze de komende weken/maanden allemaal weer zien![]()
Ja toen in dat huisjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef DeVinger het volgende:
Wat te denken van de afleveringen met Bruce Willis...
hehe, dat is ziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
whehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
Die vindt ik ook vrij matig, maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste Nederlanders wel een beetje Frans begrijpen en we er bijna allemaal wel is zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:07 schreef Hare het volgende:
[..]
En ook met Joey die Frans moet spreken aangezien het op z'n resume staat. Dat vond ik wel zo ontzettend niet-leuk![]()
Zoek ik ook jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Niw ik zoek een complete Friends box! Weet iemand waar ik die voor zo goedkoop mogelijk kan krijgen (graag met NL subs.) Me moeder heeft alle boxen aan me zus gegeven als een verjaardagskado en nu kan ik het dus niet meer zien!
De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ja toen in dat huisje
Oh oh oh en met Brad pitt met hun I-hate-Rachel-club
Oh en die dat ze een p0rno film van Ursela vinden, en denken dat het Phoebe is, zodra ze hem kijken komt Phoebe binnen en schreeuwt 'WHAT AM I DOING'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kan ik idd ook wel uren doorgaan, ik denk dat ik vanavond weer een paar ga kijken![]()
Bron: klikquote:By RICHARD SIMPSON, Daily Mail 08:30am 28th January 2006
Two years ago they decided their days as Friends were over. But the stars of TV's most successful sit-com are ready to catch up, chuckle and cry on each other's shoulders all over again. They have agreed to reunite for a final series, a guest star has confirmed.
Jennifer Aniston, Courteney Cox Arquette, Lisa Kudrow, Matt Le Blanc, David Schwimmer and Matthew Perry are due to film four one-hour specials.
Do you think another series is a good idea? Tell us what you think in the reader comments below
They have negotiated a payment of £2.8million each with executives at NBC in Los Angeles. The fee - £700,000 per episode - is the largest ever paid to a sitcom cast. Reports of a reunion first surfaced earlier this week.
Last night Kathleen Turner, who plays the transvestite father of Matthew Perry's character Chandler Bing in the series, confirmed it was going ahead.
Miss Turner spoke in London where she is rehearsing for a West End production of Edward Albee's classic Who's Afraid of Virginia Woolf?
Asked whether she would be joining the rumoured fourepisode Friends reunion, Miss Turner, 51, replied: 'Yes. As far as I know it's definitely happening. 'I had a phone call from producers about it and we had a discussion about availability. We haven't got any dates set yet.'
The episodes are expected to be broadcast later this year.
Ik moest ook weer lachen nu ik het van jou leesquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"
Dat ie dat antwoord apparaat heeft veranderd
Echt zo van
Ross: "I already spiced it up a little" *druk op knop*
"WE WILL...WE WILL.. CALL YOU BACK" (van queen - we will rock you, vooral die laatste BACK is zo uit de maat)
En dan die hoofdbewegingen erbij van ross
En dan als ie weg is die joey tegen chandler
"You're fake-lauging to right?"
Chandler: "Oh, the tears are real!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het echt tien keer opnieuw bekenen, en telkens lag ik weer plat...
Zelfs toen ik het typte moest ik weer glimlachenBeste scene die ik tot nu toe gezien heb (heb ze nog niet allemaal gezien)
Als je even verder terug in dit topic leest zie je staat dat het bericht niet waar is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef arithaterhorst het volgende:
The one where the Friends reunite
[..]
Bron: klik
Zou 't echt zo zijn?! Gaaf zeg![]()
Heb wel ergens gelezen dat er een Friends PC game uit is gekomen... kan maar zo zijn dat dat die is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:12 schreef Flurrie het volgende:
Weet iemand of de game "Friends The one with all the trivia" ook voor de PC in Nederland uitkomd?
Leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
JA hij komt hier in nederland uit. De frs heeft hem in de pre-order staan voor ¤24,99.
Linkje
Bijna goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef carbony het volgende:
In de aflevering waar Ross net van Carol af is en Chandler vraagt zich af of Ross en Joey nog iets gaan doen s`avonds qua uitgaan.
Ross : No i`m not in the mood, i`m going to sit at home and think of my ex and her lesbian lover.
Joey : The hell hith going out, lets all do that !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef R_ON het volgende:
De aflevering dat Rachel iets met ballen heeft is ook gaaf. Kennen jullie die?
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenkun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Dat is episode 7 van seizoen 5, The One Where Ross Moves In.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef R_ON het volgende:
[..]
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?
quote:Opmerkingen:
Herbeleef je favoriete televisiemomenten met Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica en Chandler in het enige videospel dat je rechtuit durft vragen: “Hoe goed ken jij je Friends?”
Een spel met honderden hilarische fragmenten en die onvergetelijke Friends-humor, goed voor talloze uren gissen en kwissen.
Meer dan 3.000 vragen en 650 fragmenten met de meest onvergetelijke momenten uit de 10 seizoenen van de fantastische tv-serie
Speel mee met je presentatoren en laat je in de “stemming” brengen door Janice, Gunther en Jack & Judy Geller
Speltypes voor één en meerdere spelers testen je Friends-kennis solo of met een stel… vrienden!
Gunther: "It's some kind of snake isn't it?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenkun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Joey is toch naar Hollywood gegaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb gisteren na 2 maanden zoveel mogelijk friends kijken eindelijk de laatste aflevering gezien... erg mooie laatste aflevering! Vind het alleen veel te jammer dat het de laatste was![]()
Wel mooi dat iedereen op zijn pootjes terecht komt! Alleen wat gebeurt er nu met joey ?
AAARGH Ik wil nog 10 seizoenen!!!
Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Friends
Ik wil zo graag de box met alle seizoenen.. weet iemand nog een plek waar deze wordt verkocht?
Weet je toevallig of dat nog steeds zo isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:23 schreef neggix het volgende:
[..]
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...
veel kruidvat filialen hebben ze nog wel liggen. anders kan je ze via bol.com bestellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat nog steeds zo is
Ik wilde namelijk dezelfde vraag stellen, is die box nog ergens te koop in NL? Kan m wel via play.com bestellen, maar daar issie gewoon 125 pond.
Nee het grappigste was wel het beginquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:
Geweldige aflevering vandaag op TV weer.
Die ene waarin Joey (als zijnde Drake Ramore) een stalker heeft die écht denkt dat hij Drake Ramore is. Als hij dan uiteindelijk verteld dat hij gewoon Joey is, en ze het niet geloofd, laten Rachel ed - die ook in de kamer zitten - het bewijs zien, voor de tv aan te zetten en dan is Joey (drake) dus op tv én in de woonkamer. Erica (stalker) die snapt het niet, en Ross verzint dan dat hij de evil twinbrother is, Hans Ramore. Dan gooien Rachel en Monica met water (met als excuus dat hij hun ook het bed in wou krijgen door zich als Drake voor te doen), maar het mooiste is Chandler
* gooit water in het gezicht "because you always left de toilet-bril up, you bastard!" oid dan
En dan vooral die lach en kop van Chandler erbij haha
Is het spelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Er is ook een nieuwe DVD uit
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=996901&navid=4
[..]
[afbeelding]
Keb hem thuisliggen. Is niet veel bijzonders... wel leuk voor de heb en een leuke herhaling van je kennis...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Chielus het volgende:
Iemand al een recentie van dat Friends Spel dat nieuw uit is?
Vriendin heeft dat met ER gehad... Volgens mij hoefde ze alleen die code in te voeren, adres en nog wat dingen en toen kreeg ze em 3 weken later ofzo. werkt toppiequote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
ik wacht ook nog steeds op 1 seizoen, maar er staat 4 weken voor dus ik heb geduldquote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:11 schreef R_ON het volgende:
Ja, dat was echt lachen met die nieuwe huisgenoot van Chandler. Echt wel een beetje een psycho. Hij wist gewoon niet meer waar hij woonde. Chandler en Joey hadden hem toch maar mooi in het ootje genomen. Nou weet ik niet precies wat een ootje is, maar zo gaat de uitdrukking wel; iemand in het ootje nemen. Daar is verder niets aan te doen en dus zal ik daar ook niet over doorzagen. Dit is immers het Friendstopic en behoort zodoende over Friends te gaan. Dat is een gegeven. Zou ik mij niet aan die gouden regel houden dan betekent dat onherroepelijk dat deze post verwijderd zal worden. Zo zijn de regels. Eigenlijk doe ik nooit zoveel met regelgeving. Wat heb je eraan? Het beklemt je in je mogelijkheden. Dat zullen de meeste mensen met mij eens zijn, hoewel dat in de praktijk natuurlijk anders gaat. Wisten jullie dat, en nou hoop ik dat ik het goed zeg, meer dan 80% van de bevolking dagelijks aan het overleven is. Echt waar! Mensen ervaren het leven als een veldslag en als zodanig kunnen wij ons afvragen of zij gelukkig zijn. Dat doen we natuurlijk niet. Zal het ons immers aan de reet roesten of een ander gelukkig is. Geenszins. Dat heeft dan weer met dat overleven te maken en zo is de cirkel rond. Ziet u dat ook, beste lezer?
Goed, terug naar Friends, want daar is mijn schrijven immers om te doen. Deze keer is het, in tegenstelling tot een paar dagen terug, een verrassing welke aflevering er gaat komen. Ik heb de idee dat het verhaal met Richard nog wel een staartje gaat krijgen. Is het al zover dat Monica met de zoon van haar eerste grote liefde gaat daten of komt dat pas veel later? Vanavond om 20:00 zullen we het weten. Gek is dat eigenlijk he? Hoewel ik menig aflevering al zeker 3 keer heb gezien kan ik niet alles goed onthouden. Zo bleek het visje van 'de psycho' geen zoutje (van de chips) te zijn, maar gemaakt van deeg. Het was een koekje. De oplettende kijker zal gezien hebben dat de schrijvers ook een beetje moeite hadden met de verhaallijn want gisteren was het visje geen koekje meer, maar kwam het beruchte diertje uit een speelgoedwinkel.
Zo, dat was wel ff genoeg gebazel. Allemaal blijven kijken natuurlijk.
En in Will en Grace heeft hij Will ook al eens lastig gevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is![]()
Ohhh, oke! Thanks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat betekend het zelfde als het opsteken van je middelvinger. Dat heeft Ross vroeger bedacht om Monica de vinger te kunnen geven zonder daar straf voor te krijgen van zijn ouders.
Zeker alle afleveringen achter elkaar aan het kijken? Gaat vanzelf weer over hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zo verslaafd, ik droom er de laatste tijd zelfs over.
Ik snapte die niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is![]()
Dat zelfde heb je ook met Joey's manager. Die speelt in Friends ook al zo'n muts uit Engeland. En zijn oude manager Estelle speelt ook een zuster bij de bevalling van die vrouw die Joey ontmoet als Ben geboren word.quote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzo![]()
Dat is dan weer jammer
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 9 april 2006 01:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep. Ik heb de dvdbox alweer een hele tijd geleden van manlief gekregen, en ik blijf kijken. Het is zelfs zo erg dat ik soms in bed lig en opeens een scene in mijn hoofd krijg en spontaan begin te lachen.Ik lijk wel gestoord.
Die heb ik ook gister gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:59 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorFriends
![]()
Ik zat eergister weer paar te kijken, en die dat Ross tegen Monica en Chandler verteld dat ie iets wil doen op de bruiloft van ze![]()
Net als dat stuk waarin Joey en Ross tegen elkaar aan in slaap zijn gevallen (TOW The Nap Partners) en Joey vond dat het beste dutje wat hij ooit had gehad:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Ook altijd zo mooi hoe ze bij Friends altijd alles omdraaien zeg maar, dan gaat Monica shoppen met Julie (vriendin van Ross in de tijd dat Rachel achter hem aan zit), en als Rachel dat dan te weten komt, dat Monica dan zegt: "Het was maar één keer, ik dacht de hele tijd aan jou en het stelde niets voor etc"Dat doen ze heel vaak bij Friends.
Friends
quote:[Scene: Dr. Long’s Office, Ross and Rachel are waiting for the doctor. Ross is drumming his fingers on the bed.]
Rachel: Ross.
Ross: Yeah?
Rachel: Can I ask you something?
Ross: Uh-huh.
Rachel: When Carol was pregnant with Ben…
Ross: Mmm?
Rachel: …were you this irritating?
Ross: Wow!
Rachel: Excuse me?!
Ross: Oh nothing. Nothing! Just uh, you’ve been a little short with me lately. I’m not trying to irritate you.
Rachel: Well then you just must have a natural talent for it.
Ross: Y’know what? The doctor will be in soon, why don’t we not speak until then.
Rachel: (silently) Okay. (Pause) Seriously, breathe louder Ross! That’s great!
Ross: Y’know we should probably ask the doctor if she even knows how to deliver a baby that’s half human and half pure evil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |