abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36324321
Een laatste leuk detail is dat de psycho het visje verruilde voor een echte vis en die had hij, geloof het of niet, in zijn broekzak zitten.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_36692557
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
pi_36695845
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
Vriendin heeft dat met ER gehad... Volgens mij hoefde ze alleen die code in te voeren, adres en nog wat dingen en toen kreeg ze em 3 weken later ofzo. werkt toppie
O+ BlaBlub O+
  donderdag 6 april 2006 @ 11:49:45 #279
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_36702742
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik wacht ook nog steeds op 1 seizoen, maar er staat 4 weken voor dus ik heb geduld vond het ook wel vreemd dat er verder geen bevestiging werd gestuurd.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_36727321
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:11 schreef R_ON het volgende:
Ja, dat was echt lachen met die nieuwe huisgenoot van Chandler. Echt wel een beetje een psycho. Hij wist gewoon niet meer waar hij woonde. Chandler en Joey hadden hem toch maar mooi in het ootje genomen. Nou weet ik niet precies wat een ootje is, maar zo gaat de uitdrukking wel; iemand in het ootje nemen. Daar is verder niets aan te doen en dus zal ik daar ook niet over doorzagen. Dit is immers het Friendstopic en behoort zodoende over Friends te gaan. Dat is een gegeven. Zou ik mij niet aan die gouden regel houden dan betekent dat onherroepelijk dat deze post verwijderd zal worden. Zo zijn de regels. Eigenlijk doe ik nooit zoveel met regelgeving. Wat heb je eraan? Het beklemt je in je mogelijkheden. Dat zullen de meeste mensen met mij eens zijn, hoewel dat in de praktijk natuurlijk anders gaat. Wisten jullie dat, en nou hoop ik dat ik het goed zeg, meer dan 80% van de bevolking dagelijks aan het overleven is. Echt waar! Mensen ervaren het leven als een veldslag en als zodanig kunnen wij ons afvragen of zij gelukkig zijn. Dat doen we natuurlijk niet. Zal het ons immers aan de reet roesten of een ander gelukkig is. Geenszins. Dat heeft dan weer met dat overleven te maken en zo is de cirkel rond. Ziet u dat ook, beste lezer?

Goed, terug naar Friends, want daar is mijn schrijven immers om te doen. Deze keer is het, in tegenstelling tot een paar dagen terug, een verrassing welke aflevering er gaat komen. Ik heb de idee dat het verhaal met Richard nog wel een staartje gaat krijgen. Is het al zover dat Monica met de zoon van haar eerste grote liefde gaat daten of komt dat pas veel later? Vanavond om 20:00 zullen we het weten. Gek is dat eigenlijk he? Hoewel ik menig aflevering al zeker 3 keer heb gezien kan ik niet alles goed onthouden. Zo bleek het visje van 'de psycho' geen zoutje (van de chips) te zijn, maar gemaakt van deeg. Het was een koekje. De oplettende kijker zal gezien hebben dat de schrijvers ook een beetje moeite hadden met de verhaallijn want gisteren was het visje geen koekje meer, maar kwam het beruchte diertje uit een speelgoedwinkel.

Zo, dat was wel ff genoeg gebazel. Allemaal blijven kijken natuurlijk.
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:56:40 #281
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_36731124
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is
En in Will en Grace heeft hij Will ook al eens lastig gevallen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_36738782
Weet iemand wat ze bedoelen als ze die vuisten tegen mekaar doen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:42:32 #283
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_36738850
Dat betekend het zelfde als het opsteken van je middelvinger. Dat heeft Ross vroeger bedacht om Monica de vinger te kunnen geven zonder daar straf voor te krijgen van zijn ouders.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_36744365
Dat ene stukje is zó grappig .. Uit TOW the Superbowl part 1, op het eind als Phoebe liedjes speelt voor kinderen en het gaat over homoseksuelen, en dat ene kind Chandler zo geil aankijkt
pi_36748931
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat betekend het zelfde als het opsteken van je middelvinger. Dat heeft Ross vroeger bedacht om Monica de vinger te kunnen geven zonder daar straf voor te krijgen van zijn ouders.
Ohhh, oke! Thanks!
pi_36777193
Ik ben zo verslaafd, ik droom er de laatste tijd zelfs over.
  zondag 9 april 2006 @ 01:16:53 #287
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_36782986
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zo verslaafd, ik droom er de laatste tijd zelfs over.
Zeker alle afleveringen achter elkaar aan het kijken? Gaat vanzelf weer over hoor
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_36783032
Yep. Ik heb de dvdbox alweer een hele tijd geleden van manlief gekregen, en ik blijf kijken. Het is zelfs zo erg dat ik soms in bed lig en opeens een scene in mijn hoofd krijg en spontaan begin te lachen. Ik lijk wel gestoord.
pi_36787977
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:

Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Ik snapte die niet eigenlijk
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36788068
Chandler maakt gewoon de beste grappen (of maakt ze mee), Ross is de man van de moves.

Rachel is het meest oppervlakkig, en is daarom ook als enige te pruimen in een film.

Monica (neurotisch) en Phoebe (wereldvreemd) zijn op z'n tijd en in het geheel ook zeer leuk.
pi_36788937
Ik had hem ook helemaal maar verkocht, heb er nu toch wel spijt van !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 9 april 2006 @ 12:54:21 #292
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36789085
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzo

Dat is dan weer jammer
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 9 april 2006 @ 14:03:39 #293
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_36790947
Heel de serie Joey is jammer, doet echt af aan zijn personage in Friends, Zijn sukkeligheid op zijn tijd was juist zo goed te pruimen door het relativatievermogen van de andere personages.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zondag 9 april 2006 @ 16:59:44 #294
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_36796478
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzo

Dat is dan weer jammer
Dat zelfde heb je ook met Joey's manager. Die speelt in Friends ook al zo'n muts uit Engeland. En zijn oude manager Estelle speelt ook een zuster bij de bevalling van die vrouw die Joey ontmoet als Ben geboren word.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:22:27 #295
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37183522
Friends
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:59:33 #296
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_37270067
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep. Ik heb de dvdbox alweer een hele tijd geleden van manlief gekregen, en ik blijf kijken. Het is zelfs zo erg dat ik soms in bed lig en opeens een scene in mijn hoofd krijg en spontaan begin te lachen. Ik lijk wel gestoord.
Heb ik ook hoor Friends

Ik zat eergister weer paar te kijken, en die dat Ross tegen Monica en Chandler verteld dat ie iets wil doen op de bruiloft van ze

Monica: You can not play bagpipes at the wedding!
Ross: How did you know about that?
Chandler: We heard you play all the way from your apartment.
Ross: Were you the ones called the cops?

Het leukste is dan het einde, dat Ross voor ze allemaal gaat spelen en roept :

Ross: You know the song! Sing along!

Phoebe: Eeee!!! Eee!! Eee!!

!!!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_37270862
Hahaha, en als je dan goed naar Rachel kijkt zie je dat zij haar lach niet in kan houden. Geweldig stuk idd.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_37278608
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:59 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor Friends

Ik zat eergister weer paar te kijken, en die dat Ross tegen Monica en Chandler verteld dat ie iets wil doen op de bruiloft van ze
Die heb ik ook gister gezien Erg leuk stukje idd
pi_37343728
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Ook altijd zo mooi hoe ze bij Friends altijd alles omdraaien zeg maar, dan gaat Monica shoppen met Julie (vriendin van Ross in de tijd dat Rachel achter hem aan zit), en als Rachel dat dan te weten komt, dat Monica dan zegt: "Het was maar één keer, ik dacht de hele tijd aan jou en het stelde niets voor etc" Dat doen ze heel vaak bij Friends.
Friends
Net als dat stuk waarin Joey en Ross tegen elkaar aan in slaap zijn gevallen (TOW The Nap Partners) en Joey vond dat het beste dutje wat hij ooit had gehad:

Joey: Now look, that was the best nap I've ever had!
Ross: I don't know what you're talking about...
Joey: Come on, admit it. That was the best nap you ever had!
Ross: I've had better...
Joey: Ok, when?
Ross: Alright, alright, it was the best nap ever! I said it okay, but it's over Joey!
Joey: I want to do it again!
Ross: We can't do it again!
Joey: Why not?
Ross: Because it's weird!
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:50:11 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37529867
Morgen laatste aflevering van Season 3
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')