Dat is episode 7 van seizoen 5, The One Where Ross Moves In.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef R_ON het volgende:
[..]
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?
quote:Opmerkingen:
Herbeleef je favoriete televisiemomenten met Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica en Chandler in het enige videospel dat je rechtuit durft vragen: “Hoe goed ken jij je Friends?”
Een spel met honderden hilarische fragmenten en die onvergetelijke Friends-humor, goed voor talloze uren gissen en kwissen.
Meer dan 3.000 vragen en 650 fragmenten met de meest onvergetelijke momenten uit de 10 seizoenen van de fantastische tv-serie
Speel mee met je presentatoren en laat je in de “stemming” brengen door Janice, Gunther en Jack & Judy Geller
Speltypes voor één en meerdere spelers testen je Friends-kennis solo of met een stel… vrienden!
Gunther: "It's some kind of snake isn't it?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenkun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Joey is toch naar Hollywood gegaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb gisteren na 2 maanden zoveel mogelijk friends kijken eindelijk de laatste aflevering gezien... erg mooie laatste aflevering! Vind het alleen veel te jammer dat het de laatste was![]()
Wel mooi dat iedereen op zijn pootjes terecht komt! Alleen wat gebeurt er nu met joey ?
AAARGH Ik wil nog 10 seizoenen!!!
Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Friends
Ik wil zo graag de box met alle seizoenen.. weet iemand nog een plek waar deze wordt verkocht?
Weet je toevallig of dat nog steeds zo isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:23 schreef neggix het volgende:
[..]
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...
veel kruidvat filialen hebben ze nog wel liggen. anders kan je ze via bol.com bestellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat nog steeds zo is
Ik wilde namelijk dezelfde vraag stellen, is die box nog ergens te koop in NL? Kan m wel via play.com bestellen, maar daar issie gewoon 125 pond.
Nee het grappigste was wel het beginquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:
Geweldige aflevering vandaag op TV weer.
Die ene waarin Joey (als zijnde Drake Ramore) een stalker heeft die écht denkt dat hij Drake Ramore is. Als hij dan uiteindelijk verteld dat hij gewoon Joey is, en ze het niet geloofd, laten Rachel ed - die ook in de kamer zitten - het bewijs zien, voor de tv aan te zetten en dan is Joey (drake) dus op tv én in de woonkamer. Erica (stalker) die snapt het niet, en Ross verzint dan dat hij de evil twinbrother is, Hans Ramore. Dan gooien Rachel en Monica met water (met als excuus dat hij hun ook het bed in wou krijgen door zich als Drake voor te doen), maar het mooiste is Chandler
* gooit water in het gezicht "because you always left de toilet-bril up, you bastard!" oid dan
En dan vooral die lach en kop van Chandler erbij haha
Is het spelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Er is ook een nieuwe DVD uit
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=996901&navid=4
[..]
[afbeelding]
Keb hem thuisliggen. Is niet veel bijzonders... wel leuk voor de heb en een leuke herhaling van je kennis...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Chielus het volgende:
Iemand al een recentie van dat Friends Spel dat nieuw uit is?
Vriendin heeft dat met ER gehad... Volgens mij hoefde ze alleen die code in te voeren, adres en nog wat dingen en toen kreeg ze em 3 weken later ofzo. werkt toppiequote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
ik wacht ook nog steeds op 1 seizoen, maar er staat 4 weken voor dus ik heb geduldquote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb eindelijk alle seizoenen! Maar nog niet helemaal, want ik heb er drie bijbesteld met de 2 kopen = 1 gratis van WB actie. Iemand die ervaring heeft met deze actie? Heb helemaal geen melding ontvangen dat de codes die ik ingevoerd heb juist waren ofzo, of een mail ter bevestiging.. hoop dat ze binnenkort binnenkomen!
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:11 schreef R_ON het volgende:
Ja, dat was echt lachen met die nieuwe huisgenoot van Chandler. Echt wel een beetje een psycho. Hij wist gewoon niet meer waar hij woonde. Chandler en Joey hadden hem toch maar mooi in het ootje genomen. Nou weet ik niet precies wat een ootje is, maar zo gaat de uitdrukking wel; iemand in het ootje nemen. Daar is verder niets aan te doen en dus zal ik daar ook niet over doorzagen. Dit is immers het Friendstopic en behoort zodoende over Friends te gaan. Dat is een gegeven. Zou ik mij niet aan die gouden regel houden dan betekent dat onherroepelijk dat deze post verwijderd zal worden. Zo zijn de regels. Eigenlijk doe ik nooit zoveel met regelgeving. Wat heb je eraan? Het beklemt je in je mogelijkheden. Dat zullen de meeste mensen met mij eens zijn, hoewel dat in de praktijk natuurlijk anders gaat. Wisten jullie dat, en nou hoop ik dat ik het goed zeg, meer dan 80% van de bevolking dagelijks aan het overleven is. Echt waar! Mensen ervaren het leven als een veldslag en als zodanig kunnen wij ons afvragen of zij gelukkig zijn. Dat doen we natuurlijk niet. Zal het ons immers aan de reet roesten of een ander gelukkig is. Geenszins. Dat heeft dan weer met dat overleven te maken en zo is de cirkel rond. Ziet u dat ook, beste lezer?
Goed, terug naar Friends, want daar is mijn schrijven immers om te doen. Deze keer is het, in tegenstelling tot een paar dagen terug, een verrassing welke aflevering er gaat komen. Ik heb de idee dat het verhaal met Richard nog wel een staartje gaat krijgen. Is het al zover dat Monica met de zoon van haar eerste grote liefde gaat daten of komt dat pas veel later? Vanavond om 20:00 zullen we het weten. Gek is dat eigenlijk he? Hoewel ik menig aflevering al zeker 3 keer heb gezien kan ik niet alles goed onthouden. Zo bleek het visje van 'de psycho' geen zoutje (van de chips) te zijn, maar gemaakt van deeg. Het was een koekje. De oplettende kijker zal gezien hebben dat de schrijvers ook een beetje moeite hadden met de verhaallijn want gisteren was het visje geen koekje meer, maar kwam het beruchte diertje uit een speelgoedwinkel.
Zo, dat was wel ff genoeg gebazel. Allemaal blijven kijken natuurlijk.
En in Will en Grace heeft hij Will ook al eens lastig gevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is![]()
Ohhh, oke! Thanks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat betekend het zelfde als het opsteken van je middelvinger. Dat heeft Ross vroeger bedacht om Monica de vinger te kunnen geven zonder daar straf voor te krijgen van zijn ouders.
Zeker alle afleveringen achter elkaar aan het kijken? Gaat vanzelf weer over hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zo verslaafd, ik droom er de laatste tijd zelfs over.
Ik snapte die niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappige is dat "eddy" in datzelfde jaar (1995-1996) in ER ook een rol speelde als iemand die psychisch niet in orde is![]()
Dat zelfde heb je ook met Joey's manager. Die speelt in Friends ook al zo'n muts uit Engeland. En zijn oude manager Estelle speelt ook een zuster bij de bevalling van die vrouw die Joey ontmoet als Ben geboren word.quote:Op zondag 9 april 2006 12:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die Eddy komt ook weer terug in de serie Joey. Dan is hij de vader van Joey's neef. Dus vriend van zijn zus, schoonbroer ofzo![]()
Dat is dan weer jammer
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 9 april 2006 01:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Yep. Ik heb de dvdbox alweer een hele tijd geleden van manlief gekregen, en ik blijf kijken. Het is zelfs zo erg dat ik soms in bed lig en opeens een scene in mijn hoofd krijg en spontaan begin te lachen.Ik lijk wel gestoord.
Die heb ik ook gister gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:59 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoorFriends
![]()
Ik zat eergister weer paar te kijken, en die dat Ross tegen Monica en Chandler verteld dat ie iets wil doen op de bruiloft van ze![]()
Net als dat stuk waarin Joey en Ross tegen elkaar aan in slaap zijn gevallen (TOW The Nap Partners) en Joey vond dat het beste dutje wat hij ooit had gehad:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Ook altijd zo mooi hoe ze bij Friends altijd alles omdraaien zeg maar, dan gaat Monica shoppen met Julie (vriendin van Ross in de tijd dat Rachel achter hem aan zit), en als Rachel dat dan te weten komt, dat Monica dan zegt: "Het was maar één keer, ik dacht de hele tijd aan jou en het stelde niets voor etc"Dat doen ze heel vaak bij Friends.
Friends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |