abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 15:38:06 #201
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32454291
Jah, iemand die me kan vertellen of dit ALLE series zijn??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_32458926
In die zwarte box zitten alle tien de series ja.
pi_34636486
Het is weer 'terug' op tv, je kunt de herhalingen voor de 10e keer zien

... en toch blijft het leuk. Vanavond ook weer met Chanler die het moest uitmaken met Jannice, en dan Phoebe die het met een omheilzing afdoet, en Ross en Rachel in de wasserette, wat mij brengt op het volgende punt: Ross. Die kerel is echt geniaal (buiten de grappen van Chandler), wat een motoriek en gezichtsuitdrukking heeft die gast.
pi_34636520
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef DeVinger het volgende:
Het is weer 'terug' op tv, je kunt de herhalingen voor de 10e keer zien

... en toch blijft het leuk. Vanavond ook weer met Chanler die het moest uitmaken met Jannice, en dan Phoebe die het met een omheilzing afdoet, en Ross en Rachel in de wasserette, wat mij brengt op het volgende punt: Ross. Die kerel is echt geniaal (buiten de grappen van Chandler), wat een motoriek en gezichtsuitdrukking heeft die gast.
True
Maar Joey blijft de beste kwa gezichtsuitdrukkingen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34636598
Ze hebben natuurlijk ieder zo hun eigen trekjes, wat elkaar ook weer versterkt.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 01:04:34 #206
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34636636
Ik was laast nog even een dvd van friends aan het kijken en toen kwam ik "The one where Chandler can't remember witch sister" tegen. Hierin speel hij heel goed dronken, echt super.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_34636728
Die ene waarin hij de hele aflevering geen opmerking mag maken is ook zo geweldig...
Ross met zijn leren broek
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:55:40 #208
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_34639560
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Die ene waarin hij de hele aflevering geen opmerking mag maken is ook zo geweldig...
Ross met zijn leren broek
haha oooh jaaa en dan op de wc op bellen

Ik heb ze allemaal achter elkaar gezien, en ga binnen kort weer beginnen, het blijft leuk.

Ross blijft mijn favoriet

The one with unagi = gewoon super DANGER !!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_34639673
In serie 8 "the one with the stain spreekt Gunther en Ross een stukje Nederlands, toen ik dat voor het eerst hoorde lacht ik dubbel op de grond van het lachen, alleen al om het accent.

Ross: Gunther, een kopje koffie aub
Gunther : Hee jij spreekt ook Nederlands, dat is te gek, heb je familie daar?
Ross: Yeah were done
Gunther: Ezel
Ross: (na bladeren door zijn woordenboek) Gunther Youre an ezel youre self

I'm not lost, i'm just geocaching
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:22:34 #210
123984 Heidi-
pi_34641002
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef Flurrie het volgende:
In serie 8 "the one with the stain spreekt Gunther en Ross een stukje Nederlands, toen ik dat voor het eerst hoorde lacht ik dubbel op de grond van het lachen, alleen al om het accent.

Ross: Gunther, een kopje koffie aub
Gunther : Hee jij spreekt ook Nederlands, dat is te gek, heb je familie daar?
Ross: Yeah were done
Gunther: Ezel
Ross: (na bladeren door zijn woordenboek) Gunther Youre an ezel youre self

Ja en gunther zegt toch ook iets van "jij neukt met ezels"?
pi_34641409
volgens mij idd daarna.

Blijf het een meesterlijke scene vinden
pi_34642403
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:55 schreef Heidi- het volgende:

[..]

haha oooh jaaa en dan op de wc op bellen

Ik heb ze allemaal achter elkaar gezien, en ga binnen kort weer beginnen, het blijft leuk.

Ross blijft mijn favoriet

The one with unagi = gewoon super DANGER !!
En zijn keyboard aflevering
pi_34642549
En natuurlijk dan Janice (de ex van chandler) op de meest vreemde plaatsen weer op duikt en dan dat hele nasale "Oh my god"
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:35:39 #214
123984 Heidi-
pi_34644118
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef DeVinger het volgende:

[..]

En zijn keyboard aflevering
hahaha omg ja ik zie het helemaal alweer voor me, met al die gekke geluidjes
pi_34646587
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Heidi- het volgende:

[..]

hahaha omg ja ik zie het helemaal alweer voor me, met al die gekke geluidjes
En zijn Brits accent aflevering

damn, zo kan ik echt wel lang doorgaan, ik ga ze de komende weken/maanden allemaal weer zien
  dinsdag 31 januari 2006 @ 14:32:32 #216
123984 Heidi-
pi_34647276
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

En zijn Brits accent aflevering

damn, zo kan ik echt wel lang doorgaan, ik ga ze de komende weken/maanden allemaal weer zien
Ja voor die klas

En toen Rachel ook een accent ging doen

"Yes, yes, bombay, is bery bery nice this time of year"
pi_34647675
Wat te denken van de afleveringen met Bruce Willis...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:03:04 #218
123984 Heidi-
pi_34648166
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef DeVinger het volgende:
Wat te denken van de afleveringen met Bruce Willis...
Ja toen in dat huisje

Oh oh oh en met Brad pitt met hun I-hate-Rachel-club

Oh en die dat ze een p0rno film van Ursela vinden, en denken dat het Phoebe is, zodra ze hem kijken komt Phoebe binnen en schreeuwt 'WHAT AM I DOING'

Zo kan ik idd ook wel uren doorgaan, ik denk dat ik vanavond weer een paar ga kijken
pi_34648619
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_34650240
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
hehe, dat is ziek

Nee, ik ben blij dat Friends weer terug is. Flodder (keek ik toen Friends ff van de buis was) is geinig, maar Friends is top. Doordeweeks om 8uur mooi een half uurtje lachen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:27:59 #221
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34652642
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
whehe
dat heb ik al heel lang, echt erg
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:37:29 #222
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34652914
Heel herkenbaar ja
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_34654070
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 11:07 schreef Hare het volgende:

[..]

En ook met Joey die Frans moet spreken aangezien het op z'n resume staat. Dat vond ik wel zo ontzettend niet-leuk
Die vindt ik ook vrij matig, maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste Nederlanders wel een beetje Frans begrijpen en we er bijna allemaal wel is zijn geweest.

Niw ik zoek een complete Friends box! Weet iemand waar ik die voor zo goedkoop mogelijk kan krijgen (graag met NL subs.) Me moeder heeft alle boxen aan me zus gegeven als een verjaardagskado en nu kan ik het dus niet meer zien !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34659225
"Butt-double" van Joey

[ Bericht 5% gewijzigd door DeVinger op 31-01-2006 20:53:50 ]
pi_34692281
Jill Goodacre en Chandler opgesloten in die bank (en dan dat mompelen over de telefoon met Joey )

en Ross die achter Rachel aanzit, en dan Paolo die erbij komt

Friends is toch gewoon de enige serie die altijd leuk is, waar je nooit niet hoeft te lachen, waar je je nooit ergert. Al dat gezever van mensen die een afkeer hebben jegens Friends omdat ze zoveel betaald kregen (op het eind een miljoen per aflevering schijnt). Boeiend, voetballers zijn toch ook overbetaald, daar kijkt men toch ook gewoon naar?
pi_34697295
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef Roi het volgende:

[..]

Niw ik zoek een complete Friends box! Weet iemand waar ik die voor zo goedkoop mogelijk kan krijgen (graag met NL subs.) Me moeder heeft alle boxen aan me zus gegeven als een verjaardagskado en nu kan ik het dus niet meer zien !
Zoek ik ook ja Moeten ze nog wel ergens hebben toch?
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:35:11 #227
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34697639
Ik heb vandaag de amerikaanse dvd box van friends binnen gekregen Langere afleveringen, meer extra's en geen dvd's meer omdraaien . En de box ziet er een stuk beter uit dan mijn CP box.

EDIT: En ik kan chapters skippen binnen een episode
Neil Degrasse Tyson
pi_34701421
waar heb je m besteld? misschien ook wel geinteresseerd in de box. Zijn dat alle 10 series met langere afleveringen?

Heb namelijk al de gewone series al, maar het liefst wil ik natuurlijk de uncut version zien
Nog langer Friends kijken
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:32:25 #229
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34702096
Ze zijn inderdaad allemaal uncut ja. Ik heb hem gekocht via iemand van dvd.nl. De box is ondertussen al moeilijk te krijgen aangezien hij maar beperkt uitgebracht is. De meeste exemplaren zijn dus al verkocht of liggen in de winkels in amerika zelf. De beste kans is denk ik ebay.

Ik kwam zonet trouwens nog drie dvd's tegen die er aan zitten te komen van Friends. TOW all the babies, TOW all the weddings en TOW all the mariages. Dit zijn verzamelingen van episodes uit de hele serie die bij een bepaald thema horen. Een beetje het zelfde idee dus als de best of dvd's van elk seizoen. Maar dit is meer voor die gene die niet het geld over hebben voor de hele serie en alleen de beste afleveringen willen hebben.
Neil Degrasse Tyson
pi_34702317
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Ja toen in dat huisje

Oh oh oh en met Brad pitt met hun I-hate-Rachel-club

Oh en die dat ze een p0rno film van Ursela vinden, en denken dat het Phoebe is, zodra ze hem kijken komt Phoebe binnen en schreeuwt 'WHAT AM I DOING'

Zo kan ik idd ook wel uren doorgaan, ik denk dat ik vanavond weer een paar ga kijken
De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"
Dat ie dat antwoord apparaat heeft veranderd
Echt zo van

Ross: "I already spiced it up a little" *druk op knop*
"WE WILL...WE WILL.. CALL YOU BACK" (van queen - we will rock you, vooral die laatste BACK is zo uit de maat)
En dan die hoofdbewegingen erbij van ross

En dan als ie weg is die joey tegen chandler
"You're fake-lauging to right?"
Chandler: "Oh, the tears are real!"

Ik heb het echt tien keer opnieuw bekenen, en telkens lag ik weer plat...
Zelfs toen ik het typte moest ik weer glimlachen
Beste scene die ik tot nu toe gezien heb (heb ze nog niet allemaal gezien)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:39:34 #231
135366 N_P
monstertje
pi_34707163
Friend is en blijft echt geweldig
Mijn vriend en ik hebben de hele dvd box en ik heb het zeker al 10 keer helemaal gezien
Nu kijk ik ook weer de herhalingen gewoon op tv, kan er echt geen genoeg van krijgen gewoon
Save the drama for your mama
pi_34707381
Die van gisteren met die stroomstoring was erg leuk om weereens te zien! Vooral Chandler in die vestibule met die vrouw
pi_34707689
Ik kijk sinds kort (kerstvakantie) alle episodes van Friends. Ben nu bij Episode 6...

Dat is dus 5 x 25 afleveringen á 22 minuten p/s

5 episodes x 25 afleveringen = 125
125 x 22 minuten = 2750 minuten
2760 minuten / 60 minuten = 45,83
45,83 > 46,2

Ik heb zegmaar in minder dan één maand tijd 46 uur Friends gekeken....

OOOOWWW MMMYYY GOOOD!!! (Janice)

Het is echt te geniaal. Ik vind het trouwens vanaf episode 4 een stuk leuker worden. En dan niet omdat ik dan owzo helemaal into friends ben, maar omdat ze daar echt een stuk leukers spelen dan in episode 1 t/m 4.

Maareh, het is dus verslavend...
pi_34708408
Wat ik ook een mooie scene blijf vinden in in serie 10 in barbados waarin Phoebe, Monica en Chandler proberen Charlie en Ross en aan de andere kant van de kamer Joey en Rachel af te luisteren.
pi_34708461
Season 5 en 6 zijn voor mij de beste seizoenen . Ross met z'n woede uitbraken e.d. (GET OF MY SISTER!, YOU ATE MY SANDWICH?) Chandler die geniaal is (eigenlijk altijd) en zo kan ik nog wel verder gaan.

Het leukste stukje van de laatste paar weken (dvd's die ik heb gezien) vond ik, als Phoebe de soulmate van Monica heeft gevonden en daarom zijn Chandler en Monica in discussie. Dan zegt Chandler op een gegeven moment: But I'm sure tomatoes does! En dan die kop die die erbij trekt, geweldig
pi_34711929
The one where the Friends reunite
quote:
By RICHARD SIMPSON, Daily Mail 08:30am 28th January 2006

Two years ago they decided their days as Friends were over. But the stars of TV's most successful sit-com are ready to catch up, chuckle and cry on each other's shoulders all over again. They have agreed to reunite for a final series, a guest star has confirmed.

Jennifer Aniston, Courteney Cox Arquette, Lisa Kudrow, Matt Le Blanc, David Schwimmer and Matthew Perry are due to film four one-hour specials.

Do you think another series is a good idea? Tell us what you think in the reader comments below

They have negotiated a payment of £2.8million each with executives at NBC in Los Angeles. The fee - £700,000 per episode - is the largest ever paid to a sitcom cast. Reports of a reunion first surfaced earlier this week.

Last night Kathleen Turner, who plays the transvestite father of Matthew Perry's character Chandler Bing in the series, confirmed it was going ahead.

Miss Turner spoke in London where she is rehearsing for a West End production of Edward Albee's classic Who's Afraid of Virginia Woolf?

Asked whether she would be joining the rumoured fourepisode Friends reunion, Miss Turner, 51, replied: 'Yes. As far as I know it's definitely happening. 'I had a phone call from producers about it and we had a discussion about availability. We haven't got any dates set yet.'

The episodes are expected to be broadcast later this year.
Bron: klik

Zou 't echt zo zijn?! Gaaf zeg
pi_34712728
Exciting!!!
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:28:36 #238
123984 Heidi-
pi_34722228
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef Agiath het volgende:

[..]

De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"
Dat ie dat antwoord apparaat heeft veranderd
Echt zo van

Ross: "I already spiced it up a little" *druk op knop*
"WE WILL...WE WILL.. CALL YOU BACK" (van queen - we will rock you, vooral die laatste BACK is zo uit de maat)
En dan die hoofdbewegingen erbij van ross

En dan als ie weg is die joey tegen chandler
"You're fake-lauging to right?"
Chandler: "Oh, the tears are real!"

Ik heb het echt tien keer opnieuw bekenen, en telkens lag ik weer plat...
Zelfs toen ik het typte moest ik weer glimlachen
Beste scene die ik tot nu toe gezien heb (heb ze nog niet allemaal gezien)
Ik moest ook weer lachen nu ik het van jou lees
  donderdag 2 februari 2006 @ 20:08:30 #239
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34722795
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef arithaterhorst het volgende:
The one where the Friends reunite
[..]

Bron: klik

Zou 't echt zo zijn?! Gaaf zeg
Als je even verder terug in dit topic leest zie je staat dat het bericht niet waar is.
Neil Degrasse Tyson
pi_34891301
Weet iemand of de game "Friends The one with all the trivia" ook voor de PC in Nederland uitkomd?
pi_34893325
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:12 schreef Flurrie het volgende:
Weet iemand of de game "Friends The one with all the trivia" ook voor de PC in Nederland uitkomd?
Heb wel ergens gelezen dat er een Friends PC game uit is gekomen... kan maar zo zijn dat dat die is.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_34897312
Bij de extra's van seizoen 4 zegt Judie (de moeder van Ross/Monica) dat Friends in Nederland heel groot is !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:13:54 #243
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34897348
JA hij komt hier in nederland uit . De frs heeft hem in de pre-order staan voor ¤24,99.
Linkje
Neil Degrasse Tyson
pi_34908174
In de aflevering waar Ross net van Carol af is en Chandler vraagt zich af of Ross en Joey nog iets gaan doen s`avonds qua uitgaan.

Ross : No i`m not in the mood, i`m going to sit at home and think of my ex and her lesbian lover.

Joey : The hell hith going out, lets all do that !

"I want, what they want, For our country to love us as much as we love it! " -John Rambo 1985-
pi_34908302
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
JA hij komt hier in nederland uit . De frs heeft hem in de pre-order staan voor ¤24,99.
Linkje
Leuk Ik weet weer een cadeautje voor mijn verjaardag, naast de Friends superbox
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:25:38 #246
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_34910627
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef carbony het volgende:
In de aflevering waar Ross net van Carol af is en Chandler vraagt zich af of Ross en Joey nog iets gaan doen s`avonds qua uitgaan.

Ross : No i`m not in the mood, i`m going to sit at home and think of my ex and her lesbian lover.

Joey : The hell hith going out, lets all do that !

Bijna goed Ze willen smiddags naar de hocky. "To hell with hocky, let's all do that!"
Neil Degrasse Tyson
pi_35167289
De aflevering dat Rachel iets met ballen heeft is ook gaaf. Kennen jullie die?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:00 #248
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_35168191
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef R_ON het volgende:
De aflevering dat Rachel iets met ballen heeft is ook gaaf. Kennen jullie die?
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennen kun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Neil Degrasse Tyson
pi_35168295
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennen kun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:43:20 #250
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35168364
Met dat regatta gala?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')