Truequote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef DeVinger het volgende:
Het is weer 'terug' op tv, je kunt de herhalingen voor de 10e keer zien![]()
... en toch blijft het leuk. Vanavond ook weer met Chanler die het moest uitmaken met Jannice, en dan Phoebe die het met een omheilzing afdoet, en Ross en Rachel in de wasserette, wat mij brengt op het volgende punt: Ross. Die kerel is echt geniaal (buiten de grappen van Chandler), wat een motoriek en gezichtsuitdrukking heeft die gast.
haha oooh jaaaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Die ene waarin hij de hele aflevering geen opmerking mag maken is ook zo geweldig...
Ross met zijn leren broek
Ja en gunther zegt toch ook iets van "jij neukt met ezels"?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef Flurrie het volgende:
In serie 8 "the one with the stain spreekt Gunther en Ross een stukje Nederlands, toen ik dat voor het eerst hoorde lacht ik dubbel op de grond van het lachen, alleen al om het accent.
Ross: Gunther, een kopje koffie aub
Gunther : Hee jij spreekt ook Nederlands, dat is te gek, heb je familie daar?
Ross: Yeah were done
Gunther: Ezel
Ross: (na bladeren door zijn woordenboek) Gunther Youre an ezel youre self
![]()
![]()
En zijn keyboard afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:55 schreef Heidi- het volgende:
[..]
haha oooh jaaaen dan op de wc op bellen
Ik heb ze allemaal achter elkaar gezien, en ga binnen kort weer beginnen, het blijft leuk.
Ross blijft mijn favoriet![]()
The one with unagi = gewoon superDANGER !!
hahaha omg jaquote:
En zijn Brits accent afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:35 schreef Heidi- het volgende:
[..]
hahaha omg jaik zie het helemaal alweer voor me, met al die gekke geluidjes
Ja voor die klasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
En zijn Brits accent aflevering![]()
damn, zo kan ik echt wel lang doorgaan, ik ga ze de komende weken/maanden allemaal weer zien![]()
Ja toen in dat huisjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef DeVinger het volgende:
Wat te denken van de afleveringen met Bruce Willis...
hehe, dat is ziekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
whehequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:18 schreef rthls het volgende:
Een paar vrienden van mij en ik zijn al zover, dat we bijna alle gesprekken die we hebben met een Friends quote kunnen associeren
Die vindt ik ook vrij matig, maar dat komt waarschijnlijk omdat de meeste Nederlanders wel een beetje Frans begrijpen en we er bijna allemaal wel is zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:07 schreef Hare het volgende:
[..]
En ook met Joey die Frans moet spreken aangezien het op z'n resume staat. Dat vond ik wel zo ontzettend niet-leuk![]()
Zoek ik ook jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Niw ik zoek een complete Friends box! Weet iemand waar ik die voor zo goedkoop mogelijk kan krijgen (graag met NL subs.) Me moeder heeft alle boxen aan me zus gegeven als een verjaardagskado en nu kan ik het dus niet meer zien!
De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ja toen in dat huisje
Oh oh oh en met Brad pitt met hun I-hate-Rachel-club
Oh en die dat ze een p0rno film van Ursela vinden, en denken dat het Phoebe is, zodra ze hem kijken komt Phoebe binnen en schreeuwt 'WHAT AM I DOING'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kan ik idd ook wel uren doorgaan, ik denk dat ik vanavond weer een paar ga kijken![]()
Bron: klikquote:By RICHARD SIMPSON, Daily Mail 08:30am 28th January 2006
Two years ago they decided their days as Friends were over. But the stars of TV's most successful sit-com are ready to catch up, chuckle and cry on each other's shoulders all over again. They have agreed to reunite for a final series, a guest star has confirmed.
Jennifer Aniston, Courteney Cox Arquette, Lisa Kudrow, Matt Le Blanc, David Schwimmer and Matthew Perry are due to film four one-hour specials.
Do you think another series is a good idea? Tell us what you think in the reader comments below
They have negotiated a payment of £2.8million each with executives at NBC in Los Angeles. The fee - £700,000 per episode - is the largest ever paid to a sitcom cast. Reports of a reunion first surfaced earlier this week.
Last night Kathleen Turner, who plays the transvestite father of Matthew Perry's character Chandler Bing in the series, confirmed it was going ahead.
Miss Turner spoke in London where she is rehearsing for a West End production of Edward Albee's classic Who's Afraid of Virginia Woolf?
Asked whether she would be joining the rumoured fourepisode Friends reunion, Miss Turner, 51, replied: 'Yes. As far as I know it's definitely happening. 'I had a phone call from producers about it and we had a discussion about availability. We haven't got any dates set yet.'
The episodes are expected to be broadcast later this year.
Ik moest ook weer lachen nu ik het van jou leesquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
De allerbeste is nog wel in seizoen 5 " The one where Ross moves in"
Dat ie dat antwoord apparaat heeft veranderd
Echt zo van
Ross: "I already spiced it up a little" *druk op knop*
"WE WILL...WE WILL.. CALL YOU BACK" (van queen - we will rock you, vooral die laatste BACK is zo uit de maat)
En dan die hoofdbewegingen erbij van ross
En dan als ie weg is die joey tegen chandler
"You're fake-lauging to right?"
Chandler: "Oh, the tears are real!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het echt tien keer opnieuw bekenen, en telkens lag ik weer plat...
Zelfs toen ik het typte moest ik weer glimlachenBeste scene die ik tot nu toe gezien heb (heb ze nog niet allemaal gezien)
Als je even verder terug in dit topic leest zie je staat dat het bericht niet waar is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef arithaterhorst het volgende:
The one where the Friends reunite
[..]
Bron: klik
Zou 't echt zo zijn?! Gaaf zeg![]()
Heb wel ergens gelezen dat er een Friends PC game uit is gekomen... kan maar zo zijn dat dat die is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:12 schreef Flurrie het volgende:
Weet iemand of de game "Friends The one with all the trivia" ook voor de PC in Nederland uitkomd?
Leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
JA hij komt hier in nederland uit. De frs heeft hem in de pre-order staan voor ¤24,99.
Linkje
Bijna goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:11 schreef carbony het volgende:
In de aflevering waar Ross net van Carol af is en Chandler vraagt zich af of Ross en Joey nog iets gaan doen s`avonds qua uitgaan.
Ross : No i`m not in the mood, i`m going to sit at home and think of my ex and her lesbian lover.
Joey : The hell hith going out, lets all do that !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef R_ON het volgende:
De aflevering dat Rachel iets met ballen heeft is ook gaaf. Kennen jullie die?
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenkun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |