Dat is episode 7 van seizoen 5, The One Where Ross Moves In.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef R_ON het volgende:
[..]
Iets met een feestje, een verliefde Rachel en een bovenbuurman. Doet dat wel een belletje rinkelen?
quote:Opmerkingen:
Herbeleef je favoriete televisiemomenten met Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica en Chandler in het enige videospel dat je rechtuit durft vragen: “Hoe goed ken jij je Friends?”
Een spel met honderden hilarische fragmenten en die onvergetelijke Friends-humor, goed voor talloze uren gissen en kwissen.
Meer dan 3.000 vragen en 650 fragmenten met de meest onvergetelijke momenten uit de 10 seizoenen van de fantastische tv-serie
Speel mee met je presentatoren en laat je in de “stemming” brengen door Janice, Gunther en Jack & Judy Geller
Speltypes voor één en meerdere spelers testen je Friends-kennis solo of met een stel… vrienden!
Gunther: "It's some kind of snake isn't it?"quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Doet bij mij zo geen belletje rinkelen. Terwijl ik toch het idee heb het grootste gedeelte van de afleveringen haast uit mijn hoofd te kennenkun je iets meer vertellen.
Ik ken de aflevering waarin Joey, Ross en Monica over gaan gooien. En dat Rachel een kat heeft (Joey: "It's not a CAT!")
Joey is toch naar Hollywood gegaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Heb gisteren na 2 maanden zoveel mogelijk friends kijken eindelijk de laatste aflevering gezien... erg mooie laatste aflevering! Vind het alleen veel te jammer dat het de laatste was![]()
Wel mooi dat iedereen op zijn pootjes terecht komt! Alleen wat gebeurt er nu met joey ?
AAARGH Ik wil nog 10 seizoenen!!!
Een van mijn favoriete grappen is altijd nog die waar chandler zegt: "OH MY GOD, this parachute is a napsack!!"
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Friends
Ik wil zo graag de box met alle seizoenen.. weet iemand nog een plek waar deze wordt verkocht?
Weet je toevallig of dat nog steeds zo isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:23 schreef neggix het volgende:
[..]
Zag em laatst bij de kruidvat voor 139 staan...
veel kruidvat filialen hebben ze nog wel liggen. anders kan je ze via bol.com bestellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je toevallig of dat nog steeds zo is
Ik wilde namelijk dezelfde vraag stellen, is die box nog ergens te koop in NL? Kan m wel via play.com bestellen, maar daar issie gewoon 125 pond.
Nee het grappigste was wel het beginquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:
Geweldige aflevering vandaag op TV weer.
Die ene waarin Joey (als zijnde Drake Ramore) een stalker heeft die écht denkt dat hij Drake Ramore is. Als hij dan uiteindelijk verteld dat hij gewoon Joey is, en ze het niet geloofd, laten Rachel ed - die ook in de kamer zitten - het bewijs zien, voor de tv aan te zetten en dan is Joey (drake) dus op tv én in de woonkamer. Erica (stalker) die snapt het niet, en Ross verzint dan dat hij de evil twinbrother is, Hans Ramore. Dan gooien Rachel en Monica met water (met als excuus dat hij hun ook het bed in wou krijgen door zich als Drake voor te doen), maar het mooiste is Chandler
* gooit water in het gezicht "because you always left de toilet-bril up, you bastard!" oid dan
En dan vooral die lach en kop van Chandler erbij haha
Is het spelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Er is ook een nieuwe DVD uit
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=996901&navid=4
[..]
[afbeelding]
Keb hem thuisliggen. Is niet veel bijzonders... wel leuk voor de heb en een leuke herhaling van je kennis...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Chielus het volgende:
Iemand al een recentie van dat Friends Spel dat nieuw uit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |