Ik geloof er geen bal vanquote:Modjes zijn ook maar mensen![]()
Spaß.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
spass!
Wel voor GPD'ers.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
die reeksenstop, geld die ook als je uit een lopende reeks wilt stappen en je eigen reeks op wilt richten?
erg verkapt ,"ja daarvoor geld die stop ook"quote:Op maandag 10 mei 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel voor GPD'ers.
En alle andere reeksenposters.
Die worden dan maar GPD'ers.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar JK en NS willen ook meedoen!
Je liegt!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:43 schreef stoepjong het volgende:
Modjes zijn geen mensen, modjes zijn een soort bots, geprogrammeerd door een paar geflipte tweakers.
we motten dr vrouwen bij hebben, geen kerels/ventjes!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die worden dan maar GPD'ers..
Doe even normaal!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
Die worden dan maar GPD'ers..
*alsof we jou daar willen!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even normaal!. Ik ben toch geen pillendraaier
.
Is dat een uitnodiging? Hihi.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we motten dr vrouwen bij hebben, geen kerels/ventjes!
Dan ben je een Gezellige Pils Drinker.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe even normaal!. Ik ben toch geen pillendraaier
.
Nee!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging? Hihi..
Onze afkorting... Wat doe jequote:Op maandag 10 mei 2004 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging? Hihi..
[..]
Dan ben je een Gezellige Pils Drinker..
Dan ben je ook niet meer welkom in mijn [FB][ONZ] reeks!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee!
ach.. ach.... [insert originele maar nog net binnen de policy vallende semi doodsverwensing]quote:Op maandag 10 mei 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet meer welkom in mijn [FB][ONZ] reeks!!
STERF! Je mag niet in mijn reeks!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ach.. ach.... [insert originele maar nog net binnen de policy vallende semi doodsverwensing]
jouw reeks?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
STERF! Je mag niet in mijn reeks!!
Had ik maar zo´n moeder.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn moeder zegt ook altijd pils.
.
Dan waren we broers geweest mên. Dat was pas echt bizar geweest.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:25 schreef stoepjong het volgende:
Had ik maar zo´n moeder.
pssst, als je moderator wilt worden, moet je een contract tekenen dat je na je aanstelling je niet meer voort mag planten.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:10 schreef Blueman het volgende:
Als 2 moderators nou samen kinderen krijgen, worden die kinderen dan ook moderator of worden die eerst user?
Ah danku voor deze welbestemde informatie!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, als je moderator wilt worden, moet je een contract tekenen dat je na je aanstelling je niet meer voort mag planten.
De goedenmorgentopics worden anders ook midden in de nacht aangemaakt, en niet 's ochtends...quote:Een goedemorgentopic is genoeg. Helemaal omdat het nog geen middag is
Goedemiddag topics gaan geen nieuwe traditie worden MM, goedemorgen is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
deze Knut: Goedenmiddag op deze dinsdag de 11e
Goeiemorgen Jogy.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedemiddag topics gaan geen nieuwe traditie worden MM, goedemorgen is meer dan genoeg.
Anders zitten we straks tot onze oksels in de goedemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht topics.
Je loopt te zeiken. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
dat is een gebrek aan woorden inso
Ik zie je ook niet om 4 uur 's nachts een "goedenmorgen topic" sluiten...
Ach, het niveau van Apepis en Thalan heeft ie nog niet gehaald hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken. En niet zo'n klein beetje ook.
Goeiemorgen Shaolinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goeiemorgen Jogy.![]()
mijn punt is gewoon: als iemand om 4 uur 's nachts een goedenmorgentopic mag aanmaken dan krijgen andere users nooit de kans om dat te doen. Een half jaar of iets langer geleden werden die dingen vaak tussen 6 en 7 aangemaakt door steeds verschillende users. Dat maakte ze leuk en variabel. Nu worden ze dagelijks diep in de nacht aangemaakt vaak door de dezelfde user op steeds dezelfde manier. saai en monotoon en vaak zonder erg inhoudelijke OP. jammer want ik wkam er graag en mocht graag mijn goedenmorgen steentje bijdragen. Dan kun je zeggen: open er een op 0:01, maar ja dat is voor mij en anderen nacht. Je wenst iemand goedenmorgen als je wakker wordt en het daadwerkelijk ochtend is.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedemiddag topics gaan geen nieuwe traditie worden MM, goedemorgen is meer dan genoeg.
Anders zitten we straks tot onze oksels in de goedemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht topics.
of je gaat even inhoudelijk in op m'n vraagquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken. En niet zo'n klein beetje ook.
Je loopt te zeiken. Er zijn mensen die idd om 4 uur opstaan. Dat hele goedemorgentopic slaat toch als kut op dirk, dus wmb smijten we die hele traditie er uit. Ik heb er nl geen zin an om politieagentje te gaan spelen en iedereen goedemorgen topics te laten openen. En als jij het voortaan gewoon meteen hier aankaart ipv een goedemiddagtopic te openen, ben je al een stuk verder.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of je gaat even inhoudelijk in op m'n vraag
waar denk je zo over? en waarom weet ik dat?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:00 schreef Knut het volgende:
Feit 3) Je weet dondersgoed dat we er zo over denken.
Doe jezelf nou niet zo dom voor MM.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waar denk je zo over? en waarom weet ik dat?
quote:k opende dat goedenmiddag topic 's ochtend som een voorbeeld te geven. Wist wel dat hij op slot zou gaan en wist wel dat de reden zou zijn dat het nog geeneens middag was.
Ik heb jou anders ook een reeks aan goede(n)morgentopics aan zien maken in het verleden hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
-knip-
*zuchtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik liep te zeiken ja, geef ik ook toe. Ik opende dat goedenmiddag topic 's ochtend som een voorbeeld te geven. Wist wel dat hij op slot zou gaan en wist wel dat de reden zou zijn dat het nog geeneens middag was. Dat was gewoon even mijn punt
Ik vind het alleen erg duf dat men al 's nachts die topics gaat zitten openen...
ik vind ze gewoon saai en eigenlijk een beetje suf dat men op nachtelijke tijden al goedenmorgen gaat wensen. Ik zou ze weer leuk vinden als de TS van die dingen een beetje varieerde zodat het niet dagelijks enkel een "goedenmorgen + mangaplaatje" is...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb jou anders ook een reeks aan goede(n)morgentopics aan zien maken in het verleden hoor.
Je bent gewoon jaloers.
Anyway, als er om 4:30 snacht's een goedemorgentopic geopend wordt en de eerste ONZ md kruipt om 6:30 uit zijn/haar nest moet ze dan die ene sluiten met al wat reacties erin om het eerlijk te houden? Of moet jij gewoon niet zo miepen en accepteren dat je gewoon niet zo vaak meer een goede(n)morgen topic kan openen.
misschien kunnen jullie onderling wat regelen met dat goede(n)morgen gedoe.
ok, heb je een uur of 3?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*zucht
Okay MM. Vertel maar even wat jij allemaal nog meer duf vindt. Dan passen we dat ook allemaal aan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
het is nu eigenlijk gewoon een verkapt meld-topic. Ze zijn pas leuk als de op een aanzet tot een soort van discussie is.
Het staat in onzin MM. Hoeveel variatie wil je hebben in een goedemorgen topic. Damn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is nu eigenlijk gewoon een verkapt meld-topic. Ze zijn pas leuk als de op een aanzet tot een soort van discussie is.
Okay, maar moet dat nou in een OP? Ik geef toe, het is wel handig maar je kan ook wel een leuke discussie beginnen in een opvolgende post.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ja moet je doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
nou dan maak ik er wel een om 0:01 een voor de gein vanaaf
Lachuh!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
voor de gein
Altijd lachen met die MM.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lachuh!![]()
het is dat of voor het hotel van George Clooney wachten totdat ik een glimp kan opvangen van hem...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lachuh!![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 om 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft Ripley inmiddels al gebeld?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Okay, speciaal voor MM.
Regels voor GoedemorgentopicsHet topic moet tussen 5:30 en 5:45 aangemaakt worden Er moeten minsten 150 en maximaal 300 leestekens in verwerkt zitten met een nominale discussiewaarde Er mag er maar 1 aangemaaklt worden per dag Als iemand meer dan 2 keer achter elkaar een topic geopend heeft mag hij minstens 3 dagen geen goedemorgen topic openen Bij overtreding volgt resoluut een TO ban van 2 maanden Permban
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:Er moeten minsten 150 en maximaal 300 leestekens in verwerkt zitten met een nominale discussiewaarde
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Okay, speciaal voor MM.
Regels voor GoedemorgentopicsHet topic moet tussen 5:30 en 5:45 aangemaakt worden Er moeten minsten 150 en maximaal 300 leestekens in verwerkt zitten met een nominale discussiewaarde Er mag er maar 1 aangemaaklt worden per dag Als iemand meer dan 2 keer achter elkaar een topic geopend heeft mag hij minstens 3 dagen geen goedemorgen topic openen Bij overtreding volgt resoluut een TO ban van 2 maanden
Geen twee posts van 1 user achter elkaar anders krijg je een stop en go penalty van 10 minuten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Okay, speciaal voor MM.
Regels voor GoedemorgentopicsHet topic moet tussen 5:30 en 5:45 aangemaakt worden Er moeten minsten 150 en maximaal 300 leestekens in verwerkt zitten met een nominale discussiewaarde Er mag er maar 1 aangemaaklt worden per dag Als iemand meer dan 2 keer achter elkaar een topic geopend heeft mag hij minstens 3 dagen geen goedemorgen topic openen Bij overtreding volgt resoluut een TO ban van 2 maanden
Oe, die is ook mooi :').quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Geen twee posts van 1 user achter elkaar anders krijg je een stop en go penalty van 10 minuten.
Haal die plaat eens voor je kop weg, MMquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:29 schreef MikeyMo het volgende:
Kun je dit even in de policy opnemen Jogy?
I was just kidding, hence the:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Haal die plaat eens voor je kop weg, MM.
mijn pisbuis neeequote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Hoi Inso, alle mannen moeten nu definitief dood, pijnlijk, hard en genadeloos.
*vraagt geslachtsoperatie aan...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Oh god, is het weer zover?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh god, is het weer zover?
Duh.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Ow.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
I was just kidding, hence the:
Het is een mooie week voor een paar dagen vakantie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
wat doet die oranje vlek op z'n kop daar?quote:
Het is een Gorbatjov( ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat doet die oranje vlek op z'n kop daar?
ah, dan kunnen we die vlek als roschach (of hoe je dat ook spelt) test gebruikenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een Gorbatjov( ofzo) PI
.
Wees blij, nu heb jij het slotje in plaats van VACquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom is mijn bier topic dicht?
Goedenavond!
ik wou alleen VAC voor zijn!
GrAppig Dat je het daar Over hebt, het is geen Onwil ofzo hoor, ik hoop Dat je het begrijptquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
-text-
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
GrAppig Dat je het daar Over hebt, het is geen Onwil ofzo hoor, ik hoop Dat je het begrijpt [afbeelding]
Zie m'n MSN naam :')quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie m'n MSN naam :')
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie m'n MSN naam![]()
van een storm een glas water maken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie m'n MSN naam![]()
Ah. Jij hebt "dat" adres...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van een storm een glas water maken?
Er staat allang een anderquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
van een storm een glas water maken?
Nee natuurljik niet, flapdrol!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Jogy, mocht dat nou wel of mocht dat nou niet?.
Keuze uit duizenden gezegdes, je kan er zo één tussen uit pikken die misschien toepasselijker zijn, maar nee, jij moet nou net deze er tussen uit halen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:57 schreef Insomaniac het volgende:
.. Dat hele goedemorgentopic slaat toch als kut op dirk.
dr staat dirk, de ouwe huishomo van Fok!, niet dirkHquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Keuze uit duizenden gezegdes, je kan er zo één tussen uit pikken die misschien toepasselijker zijn, maar nee, jij moet nou net deze er tussen uit halen.
Je denkt dus altijd aan me.... ?
Toen was inso nog niet geregged hierquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dr staat dirk, de ouwe huishomo van Fok!, niet dirkH
Toch vind de ik de keuze veelzeggend.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dr staat dirk, de ouwe huishomo van Fok!, niet dirkH
wellus, toen dirk z'n komende "regime" aankondigde was inso al wel geregd!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Toen was inso nog niet geregged hier
Verstoppertje spelen is géén typisch onzin topic. Het is pure bagger. "Ik heb gebeld" is het vervolg op een eerder succesvol ONZ topic, daarom is die nog open. Daarnaast moet jij niet meer ín een topic zelf om een slotje zeuren, daar is dit topic en de topicreports voor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OK , ik heb het al in een topic gemeld , maar waarom is verstoppertje spelen dicht? en blijft het meest onzinnige topic Ik heb gebeld! open? Is dat alleen omdat een moderator begonnen is? Denk dat er een beetje misgebruik gemaakt wordt met de blauwe naampjes. Duszz....http://forum.fok.nl/topic/541970 gewoon weer open? aangezien dat toch een logische ONZIN topic is
Wanneer is het bagger en wanneer onzin,? Als dit een kans had gehad dan zou verstoppertje ook met delen komen , dus ja....maar ok, helaas! is jullie wil , wetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen is géén typisch onzin topic. Het is pure bagger. "Ik heb gebeld" is het vervolg op een eerder succesvol ONZ topic, daarom is die nog open. Daarnaast moet jij niet meer ín een topic zelf om een slotje zeuren, daar is dit topic en de topicreports voor.
Lees de huisregels eens goed door zou ik zeggen.
Dan hou ik verder mijn mondquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:20 schreef Knut het volgende:
"daar gaan we weer"
Ik wil een botje dat standaard vragen beantwoord.
Het is bagger op het moment dat ik verzuchtend denk dat het zo'n kutbaan is om dit forum in goede paden te leiden.
En het is onzin en leuk als ik op zijn minst glimlachend achter mijn scherm zit of als ik geniet van het feit dat er de leuke dingen hier onder mijn/onze leiding tot stand zijn gekomen
We weten ECHT wel hoe het werkt allemaal hier.
Lees echt die huisregels eens door.
Ik wil even meeklagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:00 schreef NiNi het volgende:
Ik wil hier even klagen over PR.
Hij weet wel waarom.
Niet dat hij verder reageert ofzo. Daar heeft hij nogal een handje van namelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil even meeklagen.
Hij en NiNi weten wel waarom..
Niet dat hij hier ooit leest ofzo. Daar heeft hij ook nogal een handje van namelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Niet dat hij verder reageert ofzo. Daar heeft hij nogal een handje van namelijk.
Sorry? Zei je iets?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:06 schreef PrivateRyan het volgende:
Tsk, alsof ik er iets aan kan doen.
Stelletje ondankbare bitches..
Soms hè? Soms vraag ik me af of jullie het wel verdienen..
.
Jij bent ook bij de moonmeet toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef PrivateRyan het volgende:
Ach man, je bent zelf een homo..
Gaan jullie anale seks hebben?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent ook bij de moonmeet toch?
Je had niets grappigers kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:21 schreef Conflict het volgende:
ICQ/MSN/Postduif
HODFR Inso, super!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef Insomaniac het volgende:
Done PP.
subchange?![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
HODFR Inso, super!
Zei je iets?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef NiNi het volgende:
Waar blijft PR trouwens?
Oh, sorry, was hij er al?
Zoek jij ruzie?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zei je iets?
Volgens mij was ik weer even weg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zoek jij ruzie?
Zou je dat even willen herhalen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij was ik weer even weg.. Wat zei je?
Sie möchten das gerne zeugen, nicht?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Chickfight?
Ik word gewoon weer plaatsvervangend agressief!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zou je dat even willen herhalen?
Snorrie he.
Das haben sie gut verstanden, Frau NiNi.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:48 schreef NiNi het volgende:
Sie möchten das gerne zeugen, nicht?
alleen met toestemming!quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Burner2000 het volgende:
Mag je foto's plaatsen in onzin van diegene die de foto's ook op het fotoboek van fok hebben staan?
Nee! Linkje, ban voor de schuldige!quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Burner2000 het volgende:
Mag je foto's plaatsen in onzin van diegene die de foto's ook op het fotoboek van fok hebben staan?
Ik heb het wel over door linken van foto's die zelf door diegene op het internet zijn geplaatst. In dit geval het fokfotoboek. Geldt die regel dan ook PP?quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alleen met toestemming!
zie post boven je!quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:28 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik heb het wel over door linken van foto's die zelf door diegene op het internet zijn geplaatst. In dit geval het fokfotoboek. Geldt die regel dan ook PP?
Ik kan het stukje FAQ niet vinden. Ik heb toen ooit een keer een oude regel over gelezen die wellicht wel aangepast is.
Jup.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent ook bij de moonmeet toch?
Ik sliep alquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:41 schreef Nouk het volgende:
Dag schatties.Trusten.
Zie m'n MSN naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:10 schreef Dagonet het volgende:
Is het alweer veilig of is het nog steeds "alle mannen zijn dood en moeten klootzakken" tijd?
meisje, wat nou MSN, pas je IRC naam dan ook ff aan!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie m'n MSN naam
Hij is uitgebreidt
Dat past nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meisje, wat nou MSN, pas je IRC naam dan ook ff aan!
nee toch, heb jij ook zo'n breezah naam?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat past niet
Okay, vindt je het heeeeeel erg als ik "traag" opvat als 60 jaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie m'n MSN naam
Hij is uitgebreidt
msn plus een optie... ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee toch, heb jij ook zo'n breezah naam?
daarom heb ik dus MSN nooit meer aan!
trillian, ik kan de naam wel veranderen, maar de randmongool aan de andere kant verandert er niets doorquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
msn plus een optie... ?
sorry bemoei me er verder niet mee
Misschien dat dat bij de nieuwe versie van plus erbij zitquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
trillian, ik kan de naam wel veranderen, maar de randmongool aan de andere kant verandert er niets door
Die inconsequentie komt gewoon door het feit dat we geen duidelijke huisregels hebben die in elke situatie voorzietquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:04 schreef Burner2000 het volgende:
Inso die topic met de taal grapjes is leuk, dat jij en een anderen het nodig vinden om er offtopic door heen blaten dat je er niks vind. Er zaten een goeie leuke taalgrapjes in.Daarnaast was het niet echt dom topic kicken.
Bij dit topic is het wel nutteloos. vet brute bak!
Onnodige topickickquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Die inconsequentie komt gewoon door het feit dat we geen duidelijke huisregels hebben die in elke situatie voorziet..
Omdat ik het zelf niet wil doen en mijn collega's zijn te lui om het even te doen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:57 schreef Golf het volgende:
Waarom staat het laatste topic van jogy nog niet in de TTT?
Als Inso het topic niet leuk vind hoeft er niet meteen er een slot op.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Die inconsequentie komt gewoon door het feit dat we geen duidelijke huisregels hebben die in elke situatie voorziet..
Sommige mensen in Iran denken ook dat ze niet gemarteld hoeven te worden enkel en alleen omdat ze meer vrijheid willen, maarjaquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:23 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Als Inso het topic niet leuk vind hoeft er niet meteen er een slot op.
Denk om BSB. Die heeft een NWS/POL banquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Sommige mensen in Iran denken ook dat ze niet gemarteld hoeven te worden enkel en alleen omdat ze meer vrijheid willen, maarja.
Hier is hij welkom hoor, we zullen hem in ons midden nemen, en diep ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:29 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Denk om BSB. Die heeft een NWS/POL ban
Je weet niet waar je aan begint als BSB dit leest.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is hij welkom hoor, we zullen hem in ons midden nemen, en diep ook.
We accepteren BSB zoals hij is, echt waarquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:31 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begint als BSB dit leest.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:34 schreef Burner2000 het volgende:
Open dan alvast maar 10 slowchat feedback topics.
Daar geeft BSB niet om. Dan wordt alleen maar erger tot dat ie weer gebanned wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]Mass delete
![]()
Mensen zoals jij zullen NOOIT de genialiteit van ene bansheeboy kunnen ontdekken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:45 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Daar geeft BSB niet om. Dan wordt alleen maar erger tot dat ie weer gebanned wordt.
Welquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:23 schreef Burner2000 het volgende:
Ik meende het niet eens serieus.
Ik ken jequote:Op donderdag 13 mei 2004 00:28 schreef Burner2000 het volgende:
Hoe kom je daar bij? Ik zit me niet te ergeren aan BSB. (Behalve eindelose discussies voeren in een FB.)
Dream onquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken je
Ik maak gebruik van deze functie:quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook...
ARGH INSO!quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:36 schreef Insomaniac het volgende:
Geil barmokkel. Met zo'n fluitje.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:13 schreef apophis4u het volgende:
sorry jogy, maar tis wel goeie spam![]()
zal het niet meer doen
Jij bent er vaker geweestquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef apophis4u het volgende:
Whehehe goeie site
Moet je alleen oppassen, want om de 5 stuurt ie je naar een adverterende site. Dan opent ie een CGI link en kan je gelijk sluiten dus. Just click the next one
Hv fun met deze:
www.sesamstraat.nl
www.soa.nl
www.korrelatie.nl .
Zo, en nu stinken mijn vingers.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:33 schreef jogy het volgende:
Zo, en nu opdonderen met die meuk.
Moet je ook niet in je onderbroek voelen na een natte ruft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:38 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zo, en nu stinken mijn vingers.
thalan iets geleerd?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:38 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij heeft er ondertussen toch ook wel wat van geleerd?
en ja ik had er toen gewoon lol in
Bij de Mc werken is geen serveren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zodat we kunnen gaan serveren?
en Mass Deletequote:Op donderdag 13 mei 2004 11:55 schreef Insomaniac het volgende:
Opbokke met die slowchat..
ik wil even melden dat ik het belachelijk vindt dat ik zo wordt onderuit geschoffeld en dat terwijl ik geneens meedeed met dit topic...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lieve HTT-Thalan..
Welkom op FOK!. FOK! is een forum, ofwel een virtuele com-mu-ni-ty. Hier klessebessen mensen gezellig met elkaar. FOK! heeft niets te doen met de echte wereld. Het is geen democratie en hier heb je geen recht op vrijheid van meningsuiting.
Nu is het heel aandoenlijk om te zien hoe hij wild om je heen blijft trappen en daadwerkelijk denkt iets te bereiken, maar het begint te vervelen..
Dus leer jezelf een nieuw trucje aan, of pleeg zelfmoord voor de cam en zorg ervoor dat je holmaat Dalord de stream hier neerzet. Tot die tijd ben jij niks anders voor me dan de mier in mijn tuin die ik zojuist plat gestampt heb.
Groetjes,
Je droomvrouw,
Insomaniac
yvonne is niet eens FA...quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Burner2000 het volgende:
Yvonne is niet de enige FA [afbeelding]
Ghehehehehe, sorry joog, ben er al vandoor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:25 schreef R2cksson het volgende:
[..]
yvonne is niet eens FA....
Ze is nog geeneens een FAquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Burner2000 het volgende:
Yvonne is niet de enige FA [afbeelding]
En het was 'highly elaborate'.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:26 schreef oneindig het volgende:
Knut, waarom, het topic had potentie!!!
Ik heb een flamboyante roddel!
Dat woord is voor oneindig waarschijnlijk te moeilijk om te vertalen. Dus oneindig, deze is voor jou.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:47 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En het was 'highly elaborate'.
[22:37] <r1cksson|banned> Knut = king.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:52 schreef oneindig het volgende:
Knut zit er weer eens he-le-maal naast. Wat een lame mod is dat zeg.
Oy, kappen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:52 schreef oneindig het volgende:
Ask breulsquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:04 schreef Maud_Dib het volgende:
Knut, vraagje. Wanneer komt er bij iedere post van een user weer een knop waarmee je in die persoon zijn of haar fotoboek komt?
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:52 schreef oneindig het volgende:
Ik hoop dat al het bier wat je de rest van je leven drinkt naar Oranjeboom smaaktquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Tsssk, je weet wat er met Mark gebeurd is, he!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Oy, kappen.
Het eerste topic werd gewoon verneukt door kutreacties waardoor jou topic niet van de grond af kwam.
Daar kan knut ook weinig tegen doen, daar moeten de users zelf iets aan doen, anders kunnen we hier wel bezig blijven.
Het tweede topic is een stuk beter opgepakt dus meteen ook een stuk leuker.
Hey, ik hoop dat je je videobanden vergeet in te leveren en dat je een dikke boete krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop dat al het bier wat je de rest van je leven drinkt naar Oranjeboom smaakt.
Ja, sterven, op platonische wijze.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:15 schreef Bioslock het volgende:
Oh, en dat je sterft natuurlijk.
Prima. Mijn oprechte excuses dat ik je onterecht lastig heb gevallen. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ask breuls
Heb ik niks mee te maken
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:16 schreef apophis4u het volgende:
relletje
Ik hoop dat er door de politie kinderporno op je pc gevonden wordt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:15 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hey, ik hoop dat je je videobanden vergeet in te leveren en dat je een dikke boete krijgt.
da's mijn vader, maar okay, mensen even ergens anders verder spelenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Niet zo hard lachen, b.dwarswaard.
Lolita's!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoop dat er door de politie kinderporno op je pc gevonden wordt.
Dan hoop ik dat hij een nieuwe vriendin krijgt en jou en je moeder heel zielig en beduust achter laat.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
da's mijn vader, maar okay, mensen even ergens anders verder spelen.
oh? sinds wanneer?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 @ 09:52 Knut (Moderator) schreef Knut het volgende:
We hebben een feedback topic
Ga daar spelen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:12 schreef Knut het volgende:
Het kan wel kloppen dat je een paar. reacties kreeg op de vroege morgen. Maar het is ondertussen wel gewoon een "Ik verzin een topictitel en zet er 1 plaatje in" topic. Zoals ik (ik geloof van jou zelfs) altijd sluit omdat het na een eerste
. Weinig verdere waarde heeft. Ik zie het topic niet een succes worden met 301 reacties naar aanleiding van je goed onderbouwde openings post.
quote:Maar het is ondertussen wel gewoon een "Ik verzin een topictitel en zet er 1 plaatje in" topic.
maar het mag wel toch ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
niet alle topics hoeven kaskrakers te worden.
quote:Nachtbagger, ochtendslotje.
Dat is jouw mening!! Stel dat andere het wel een leuk topic vinden? Zou kunnen...quote:Kick van een kuttopic.
Omdat ze slotjeskunnen zetten !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:26 schreef StickUpKid het volgende:
Waarom mogen mods beslissen of er een slotje op een topic wordt gezet?
Kijk. Een slotje als een vraag is beantwoord of als er al een aantal dagen geen reacties komen, ok. Maar een slotje omdat de mod het geen leuk topic vindt slaat nergens op!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat ze dat kunnen !
dit was niet een ik verzin een topictitel en plaats een plaatje.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:19 schreef Knut het volgende:
Ga je verder nog in op de tekst die er echt toe doet ?
[..]
Zal ik je vertellen dat wat je probeert te bereiken bij voorbaat een verloren zaak is?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:28 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Kijk. Een slotje als een vraag is beantwoord of als er al een aantal dagen geen reacties komen, ok. Maar een slotje omdat de mod het geen leuk topic vindt slaat nergens op!
inderdaad, als ze hem niet op slot hadden gegooid, was het door dat plaatje het bestlopende topic geworden in ONZ.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dit was niet een ik verzin een topictitel en plaats een plaatje.
dit is een er gebeurt iets actueels en ik open er een leuk topic over met een plaatje inbegrepen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat wat je probeert te bereiken bij voorbaat een verloren zaak is?
De topics hoeven niet gereopent te worden, als de mods (insomniac) voortaan niet zomaar een topic sluiten vanwege hun eigen interpretatie van humor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:30 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat wat je probeert te bereiken bij voorbaat een verloren zaak is?
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind de topics van gebruikersnaam vaak in al hun simpelheid briljant
Zat al te kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind de topics van gebruikersnaam vaak in al hun simpelheid briljant
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:26 schreef StickUpKid het volgende:
Dus vraag voortaan gewoon ff aan de mensen in het topic of er een slotje op kan!
Discussie is in 98% van de gevallen zinloosquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:33 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
De topics hoeven niet gereopent te worden, als de mods (insomniac) voortaan niet zomaar een topic sluiten vanwege hun eigen interpretatie van humor.
en mensen die nathaniel merriweather kunnen waarderen hebben een goed smaak ! en tevens beoordelings vermogen !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Dan kunnen alle bagger en policy-overschrijdende topics open blijven dus.
Ik ga deze discussie niet voeren. Ik mod hier inmiddels lang genoeg en nachtbagger/slowchat gaat altijd 's ochtends op slot.
Ik heb hem NU opstaan. "I'm a (sex)".. heb de CD nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en mensen die nathaniel merriweather kunnen waarderen hebben een goed smaak ! en tevens beoordelings vermogen !
is dat naakte bagger ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:41 schreef StickUpKid het volgende:
nactbagger...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hem NU opstaan. "I'm a (sex)".. heb de CD nog steeds niet..
Lees je even in. Ook op bagger komen veel reacties. Iets met veel reacties is niet per definitie een goed topic. Je post slaat dus als een lul op een drumstel. En nachtbagger/slowchat gaat 's ochtends altijd op slot.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:41 schreef StickUpKid het volgende:
JIJ vindt het bagger, andere NIET anders zouden er geen reacties zijn!
Niet alles is nactbagger...
Just an example:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook op bagger komen veel reacties
En nog een voorbeeldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:47 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Just an example:
Dit is een baggertopic
definieer dan eens een slecht topic : als het gelukt is en je hebt niets en niemand ontzien kom dan maar terugquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:48 schreef StickUpKid het volgende:
Iets wat jij een slecht topic vindt is ook niet per definitie een slecht topic!!
Hoi.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:48 schreef StickUpKid het volgende:
Iets wat jij een slecht topic vindt is ook niet per definitie een slecht topic!!
Oeh, wat een kinky strikvraag! Mag ik een hulplijn inschakelen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
Hoe lang is de chinees ?
Welke Fok!kers zou je raadplegen ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oeh, wat een kinky strikvraag! Mag ik een hulplijn inschakelen?
wellusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:48 schreef StickUpKid het volgende:
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef StickUpKid het volgende:
Ik zie het zo:
Zolang er reacties komen op een bepaald topic is t topic interessant.
Mensen raken toch wel uitgekeken op een topic als deze slecht is en zullen er geen reacties meer op komen. T topic hoeft dan niet goed te zijn, maar misschien wel goed genoeg om open te houden.
Maar ja, ik merk al dat dit idd een nutteloze discussie is.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
wellus
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef StickUpKid het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef StickUpKid het volgende:
Ik zie het zo:
Mensen raken toch wel uitgekeken op een topic als deze slecht is en zullen er geen reacties meer op komen. T topic hoeft dan niet goed te zijn, maar misschien wel goed genoeg om open te houden.
Je snapt er geen hol van. Ga je inlezen en kom over 10 maanden maar terug.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef StickUpKid het volgende:
Ik zie het zo:
Mijn leven is een aaneenschakeling van dezelfde feedbackvragenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:ik heb deze aflevering al gezien ... komen er nog een keer nieuwe afleveringen van feedback
herhalingen
Tis " Hoelang is een chinees"quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoe lang is de chinees ?
Life's a bitch knut !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Mijn leven is een aaneenschakeling van dezelfde feedbackvragen
Kan je zelf allemaal opzoeken als t je zo interesseert vindt.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:56 schreef Knut het volgende:
Reageer eens op mijn post hierboven.
Doel bereikt!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:59 schreef StickUpKid het volgende:
Ik zal me ff inlezen en dan kom ik wel weer terug![]()
Ach kom, laat je niet wegjagen kutnewbiequote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:59 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Kan je zelf allemaal opzoeken als t je zo interesseert vindt.
Ach, jullie voelen je heel wat als mod en laten we dat gewoon zo houden!
Ik zal me ff inlezen en dan kom ik wel weer terug![]()
Deja vu's zijn okat.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:ik heb deze aflevering al gezien ... komen er nog een keer nieuwe afleveringen van feedback
herhalingen
Ja want dan wordt inso niet jaloersquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach kom, laat je niet wegjagen kutnewbie
Ga je gewoon effe inlezen, of doe je voor als een lekker wijf
Ik ben blauw. Ik krijg alleen gezeik. Mên, wat ben ik stoeoeoeoer!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:59 schreef StickUpKid het volgende:
Ach, jullie voelen je heel wat als mod en laten we dat gewoon zo houden!
Doe maar niet. Want nadat je je hebt ingelezen snap je dat je uit je nek lult.quote:Ik zal me ff inlezen en dan kom ik wel weer terug![]()
Dat zei ik toch al. Jullie zijn geweldig! Ik hou van jullie! echte mods!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:00 schreef Maanvis het volgende:
Ga je gewoon effe inlezen
Jezus, doe even niet zo eigenwijs, als mensen reageren in een kuttopic is het nog steeds een kuttopic. We hebben hier genoeg mensen rondhangen die reageren omdat ze zich vervelen, en dus gaan baggeren, dat willen we hier niet, als we elk topic open zouden laten waar in gereageerd werd wordt het binnen de kortste keren een vuilnisbak, dus zeur niet zoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:53 schreef StickUpKid het volgende:
Ik zie het zo:
wat staat erboven aan je aktieve topic lijst lijkt me eenl leuke, want die AT doet het weer eens niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi.
Ik vind je lief!
Hoe lang kom je hier al ?
Hoe lang lees je al mee in onzin ?
Hoe lang lig jij al in een deuk om bagger topics ?
Hoe lang is de chinees ?
od deze dan :quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zat al te kijken
deze is ook zeer goed Ik haat het
dus ja , waarom dicht ja,
Fok! Forum Boycotten?
Ik? Modje?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al. Jullie zijn geweldig! Ik hou van jullie! echte mods!
Precies.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Jezus, doe even niet zo eigenwijs, als mensen reageren in een kuttopic is het nog steeds een kuttopic. We hebben hier genoeg mensen rondhangen die reageren omdat ze zich vervelen, en dus gaan baggeren, dat willen we hier niet, als we elk topic open zouden laten waar in gereageerd werd wordt het binnen de kortste keren een vuilnisbak, dus zeur niet zo.
Wat een goed idee!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het niet een idee zijn een soort lijst te maken van veel gestelde vragen, waar mensen dan even naar zouden kunnen kijken voordat ze een topic openen? Noem het voor mijn part VGV ofzo, de voertaal op het forum is immers Nederlands.
wat een lieve butvergelijkingquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies.
Even een puur hypothetische situatie :
Ik heb een mac donalds
Maar mensen hebben eignelijk niet zo honger.
Dus ze gooien hun big macs allemaal op straat op de grond.
Met de resultaten van dien! Honden, katten, ratten, zwervers en zelfs schimmel!
Kortom, ook al is je big mac populair
Het blijft een rotzooitje in de straat!
En daarom : Oprotten emt die big macs.
Huisregels.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou het niet een idee zijn een soort lijst te maken van veel gestelde vragen, waar mensen dan even naar zouden kunnen kijken voordat ze een topic openen? Noem het voor mijn part VGV ofzo, de voertaal op het forum is immers Nederlands.
Cynisme.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:41 schreef Insomaniac het volgende:
Huisregels..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Cynisme..
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:50 schreef Insomaniac het volgende:Kuthumeur!
Ksssst!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. "Boeie".
.
Ga iemand van je eigen lengte pesten mên.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Knut het volgende:
Ksssst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |