Daar kan je mij ook wel voor bellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bij Lotto Weekend Miljonairs , via de telefoon.
Een stuk of 5 ofzo , vermeld ook even voor welke categorie.
-Dr.Daggla : Drugs en verwante zaken
Ah! Genoteerd.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:53 schreef _The_General_ het volgende:
Ik word iedere week wel geemaild met vragen over wo2 door een fokker
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ah! Genoteerd.
*Test* Wat is een Blitzkrieg?
De vijand aanvallen met een overvloed van tanks en manschappen, voorafgaand en tijdens de actie gesteunt door luchtsteun,quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ah! Genoteerd.
*Test* Wat is een Blitzkrieg?
Geweldig. En ook zo lekker ontopic!!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Een geanimeerde blitzkrieg.
Een geanimeerde film is ook nog steeds een film.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Een geanimeerde blitzkrieg.
En vooral een snelle aanval.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De vijand aanvallen met een overvloed van tanks en manschappen, voorafgaand en tijdens de actie gesteunt door luchtsteun,
Ja , dat wordt nogal eens gevraagd...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Baukel: Hoe
typ
ik met ....
whehe he hehehehequote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ow?
Hoezo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |