LOL tnxquote:Op woensdag 5 mei 2004 20:04 schreef Insomaniac het volgende:
Subchange!
Goed idee Biggs!
Ik denk ik beantwoord een retorische vraag in een slotpostquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:31 schreef MUUS het volgende:
Knut, stiekem wist ik het antwoord al hoor.
Neuh, ik ontdekte a) dat ik nog niet hier gepost had en b) dat ik een reeks heb lopen met foto's in NWS, dit was een crosspost die ik wegens gebrek aan nieuwswaarde meteen weer gewist heb in NWS. Ben alleen vergeten mezelf er een note voor te gevenquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:37 schreef Knut het volgende:
Het duurde even voor je het plaatje vond Dago ?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
KAPPEN MET DIE OFFTOPIC MEUK! IK WIL GOFTEDOMME OOK EENS EEN KEER EEN FEEDBACKTOPIC WAT DAADWERKELIJK UIT FEEDBACK BESTAAT! HOTFR!
what's the fun of that?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
IK WIL GOFTEDOMME OOK EENS EEN KEER EEN FEEDBACKTOPIC WAT DAADWERKELIJK UIT FEEDBACK BESTAAT! HOTFR!
Doe je goed maatquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:07 schreef Knut het volgende:
*opschoon in de naam van inso*
Feedback: jullie doen het aardig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
KAPPEN MET DIE OFFTOPIC MEUK! IK WIL GOFTEDOMME OOK EENS EEN KEER EEN FEEDBACKTOPIC WAT DAADWERKELIJK UIT FEEDBACK BESTAAT! HOTFR!
toevoeging: somsquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:09 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Feedback: jullie doen het aardig.
rectivicatie: over het algemeenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
toevoeging: soms
bevestiging: jullie doen het aardig over het algemeen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:12 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
rectivicatie: over het algemeen
+12 opmerkzaam.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:36 schreef bugeye het volgende:
Insomaniac,
Die avatar van je
die heb je gestolen
Ik ben op jouquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:22 schreef Angst het volgende:
feedback: knut reageert altijd langzaam op de msn
maar dat zal wel aan mijn persoonlijkheidje liggen
Meer dan 1 keer per weekquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:25 schreef Conflict het volgende:
Ik wil mod worden.
Je zei Hotfrquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil een miljoenquote:Op donderdag 6 mei 2004 08:25 schreef Conflict het volgende:
Ik wil mod worden.
Ik nog wel meer!quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil een miljoen
Omdat wij nog altijd besluiten om een topicreport te negeren/honoreren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:18 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb nu al twee keer een topicreport hiervoor ingevuld Onzin voor je leven! maar hij is nog steeds niet gesloten, waarom niet?
Daar heb ik niks mee te maken, sluiten die hap.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat wij nog altijd besluiten om een topicreport te negeren/honoreren.
Daarom dus.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:24 schreef Knut het volgende:
Je hebt een topicreport ingevoerd voor heel ONZ.
hé, dislectische kut kip, ga ergens anders kakelen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:06 schreef Murderdollz het volgende:
en maar comentaar geven dat ik soms bagfer heb nou dit slaat egt alles
Het leven is oneerljik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:06 schreef Murderdollz het volgende:
en maar comentaar geven dat ik soms bagfer heb nou dit slaat egt alles
Zou de moderator het niet snappen of is het toch de baggeruser die het niet snapt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:37 schreef Kletz het volgende:
ik vond et nog leuk dat ie nog een kans had open te blijven.. er was nog wel respons.... maar ja duidelijk dat jongen niet echt snapt wat onzin is....
ag ... tis dat de moderator altijd gelijk heeft dus... beetje machtsmisbruik mag je et ook wel noemen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Zou de moderator het niet snappen of is het toch de baggeruser die het niet snapt...
OMGquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
ag ... tis dat de moderator altijd gelijk heeft dus... beetje machtsmisbruik mag je et ook wel noemen.
Geef me maar een definitie van onzin... en ga me nou niet verwijzen naar faq
Er worden eenmaal steeds nieuwe newbies geboren. Kut of nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
OMG
Komt er nou echt iedere maand een kutnewbie die gaat zeiken?
![]()
de kontelikkers bestaan dus ook nogquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef bugeye het volgende:
[..]
Er worden eenmaal steeds nieuwe newbies geboren. Kut of niet
ik noem ons liever "users die de schurft hebben aan kutnewbies die meteen populair willen zijn en daarom niet willen inzien dat ze complete bagger openen"quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
de kontelikkers bestaan dus ook nog
populair haha... neej dan ben je bij mij aan et verkeerde adres.... ik heb een schijthekel aan mensen zoals jij die dat soort complete bagger tegen mij lopen te zeggen. En echt vent zoek een andere hobby ofzo... want je lult poep en je vooroordeelt. Denk eerst ff na voor dat je uberhaubt geluid gaat geven ok.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik noem ons liever "users die de schurft hebben aan kutnewbies die meteen populair willen zijn en daarom niet willen inzien dat ze complete bagger openen"
maar ja, dat is zo'n mond vol natuurlijk![]()
[sarcasme]quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:57 schreef Kletz het volgende:
[..]
populair haha... neej dan ben je bij mij aan et verkeerde adres.... ik heb een schijthekel aan mensen zoals jij die dat soort complete bagger tegen mij lopen te zeggen. En echt vent zoek een andere hobby ofzo... want je lult poep en je vooroordeelt. Denk eerst ff na voor dat je uberhaubt geluid gaat geven ok.
Ja, dagelijks zelfsquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
OMG
![]()
Ik verwijs je niet naar de FAQ.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
ag ... tis dat de moderator altijd gelijk heeft dus... beetje machtsmisbruik mag je et ook wel noemen.
Okay, kijk eens in de onderstaande topicsquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:01 schreef Knut het volgende:
Joog.
OMG wat doe je nou cool dat je zogenaamd al "lang" op fok zit . Wat maakt het nou uit hoe lang je erop zit. En trouwens iedereen denk hier toch anders over humor. Wat de ene een leuk topic vind, vind de ander een kuttopic. En jij bent ook een newbie geweest. Dus toen was je zeker ook een kutuser?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik noem ons liever "users die de schurft hebben aan kutnewbies die meteen populair willen zijn en daarom niet willen inzien dat ze complete bagger openen"
maar ja, dat is zo'n mond vol natuurlijk![]()
eej je moet lief doen!!!!!! maar je hebt wel je punt gemaakt zeg maarquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:42 schreef Biggs het volgende:
[..]
OMG wat doe je nou cool dat je zogenaamd al "lang" op fok zit . Wat maakt het nou uit hoe lang je erop zit. En trouwens iedereen denk hier toch anders over humor. Wat de ene een leuk topic vind, vind de ander een kuttopic. En jij bent ook een newbie geweest. Dus toen was je zeker ook een kutuser?
ben je nou echt zo dom als je doet voorkomen???quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:42 schreef Biggs het volgende:
[..]
OMG wat doe je nou cool dat je zogenaamd al "lang" op fok zit . Wat maakt het nou uit hoe lang je erop zit. En trouwens iedereen denk hier toch anders over humor. Wat de ene een leuk topic vind, vind de ander een kuttopic. En jij bent ook een newbie geweest. Dus toen was je zeker ook een kutuser?
ff als laatste want dan kap ik echt....quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom als je doet voorkomen???
Ik zeg toch niet dat alle newbies kut zijn??? Dus leer lezen voordat je gaat reply-en..
Wat ik zeg is het volgende:
Iedere maand komt er wel een nieuwe user die ons even meldt dat hij het er niet mee eens is hoe het hier aan toe gaat. Ze vinden allemaal dat hun topic ten onrechte is gesloten...
dan denk ik: lees dan eerst die policy en dan is alles duidelijk...
En ben je het er niet mee eens, dan start je vrolijk een nieuw forum
jezus, houd toch je domme bek!! je hebt geen benul waar je over praat...quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:53 schreef Kletz het volgende:
[..]
ff als laatste want dan kap ik echt....
Je bent net zo een user als dat ik ben... je bent geen moderator... dus als ik wat te zeiken heb.. doe ik dat tegen hun.... en ik snap niet waar je et lef vandaan haalt om er gewoon ff mee te bemoeien... dus vandaar dat ik zeg dat je wel heel errug met je vinger in knut z'n kont zit (om maar een voorbeeld te noemen)
kan niet tegen users die DENKEN dat ze iets voorstellen.... zo ik heb mijn laatste woordje getypt sorry mensen voor mijn gezeik maar et moest ff![]()
haha schelden is een teken van zwaktequote:Op donderdag 6 mei 2004 16:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jezus, houd toch je domme bek!! je hebt geen benul waar je over praat...
Ik ben geen user die denkt dat ie iets voorstelt. Ik ben maar een matige user, maar ik post wel graag.
Ik heb gewoon de schurft aan newbies zoals jij die meteen willen meetellen.... En meteen willen gaan zeiken over dat hun topic dicht is...
Leer eerst een leuk topic posten en ga daarna zeiken. En niet andersom...
als jij dat wilt....quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:57 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha schelden is een teken van zwakte![]()
Ik vind toch echt dat dat blijkt uit je reactie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom als je doet voorkomen???
Ik zeg toch niet dat alle newbies kut zijn??? Dus leer lezen voordat je gaat reply-en..
Wat ik zeg is het volgende:
Iedere maand komt er wel een nieuwe user die ons even meldt dat hij het er niet mee eens is hoe het hier aan toe gaat. Ze vinden allemaal dat hun topic ten onrechte is gesloten...
dan denk ik: lees dan eerst die policy en dan is alles duidelijk...
En ben je het er niet mee eens, dan start je vrolijk een nieuw forum
Luister gewoon eens, hij zegt niet dat ie een uber-user is, hij zegt gewoon dat ie lekker wilt posten met een minimum aan bagger en dat de slotjes worden gegeven voor een reden, niet omdat we nu nog steeds ( na 30000 slotjes ) willen uitvogelen hoe die knop werkt ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:00 schreef Biggs het volgende:
[..]
Ik vind toch echt dat dat blijkt uit je reactie.
Maarre, als newbie mag je geen commentaar hebben en als je er langer opzit dus wel. Wat een onzin. Ik begrijp trouwens niet waarom we hier het woord newbie gebruiken want degene waar het hier over gaat is sinds januari geregistreerd.
Hmm luister ook eens naar mij. Ik vind niet dat elke "nieuwere user" gelijk uitgescholden moet worden voor kutnewbie als ie commentaar geeft op een slotje. Daar is dit topic toch voor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Luister gewoon eens, hij zegt niet dat ie een uber-user is, hij zegt gewoon dat ie lekker wilt posten met een minimum aan bagger en dat de slotjes worden gegeven voor een reden, niet omdat we nu nog steeds ( na 30000 slotjes ) willen uitvogelen hoe die knop werkt ofzo.
Dit heb ik nooit gezegdquote:Waarom moet iemand nou meteen met een vinger, vuist of tong in het
achterwerk van een moderator zitten als ie het ergens mee eens is?.
Ach, je kan zelfs 3 jaar op dit forum zitten en nog steeds uitgescholden worden voor kutnewbie omdat ie niet weet hoe het werkt en op hoge poten naar het feedbacktopic vliegt om z'n ongenoegen te spuien op een manier die niet bevoordelijk is voor het heropenen van een gesloten topicquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:14 schreef Biggs het volgende:
[..]
Hmm luister ook eens naar mij. Ik vind niet dat elke "nieuwere user" gelijk uitgescholden moet worden voor kutnewbie als ie commentaar geeft op een slotje. Daar is dit topic toch voor.
[..]
Dit heb ik nooit gezegd
Hmmm feit blijft dat humor verschilt en dat je altijd mensen hebt die klagenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je kan zelfs 3 jaar op dit forum zitten en nog steeds uitgescholden worden voor kutnewbie omdat ie niet weet hoe het werkt en op hoge poten naar het feedbacktopic vliegt om z'n ongenoegen te spuien op een manier die niet bevoordelijk is voor het heropenen van een gesloten topic.
als je begint met dit te posten vraag je om irritatie en kan je een lelijjk antwoord terug krijgen.. dus lul niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
OMG
![]()
dat ben je gelukkig niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:22 schreef Biggs het volgende:
[..]
als ik mod was
Subjectief en inconsequent, als andere mensen zouden modereren zouden andere topics open blijven, het is een kwestie van persoonlijke smaak, true, en ik en m'n collega's zijn gekozen om dit subforum te modereren, dus gaat het op de manier die wij het best vinden, als we elk topic waar iemand een beetje lol aan beleefde open zouden laten was het binnen de kortste keren een teringzooi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:22 schreef Biggs het volgende:
[..]
Hmmm feit blijft dat humor verschilt en dat je altijd mensen hebt die klagen
Ik zou bijvoorbeeld als ik mod was dit soort topics meteen op slot gooien:
Juich!
Doe *hier* een Muppet na!
(en zo kan ik er nog wel heel wat posten)
Daar zie ik nou absoluut niet de humor van in.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:00 schreef Knut het volgende:
" We zitten hier met zijn 4en al voor erg lange tijd en hebben ECHT oog op wat leuk kan zijn en niet.
.
psssst, je zit nu niet onder je drdunno account, muts!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:07 schreef Insomaniac het volgende:
KRIJG IK NOG ANTWOORD HIERSO?!
Gelukkig altijd weer een intelligente opmerking.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:42 schreef Tiemie het volgende:
[..]
dat ben je gelukkig niet.
Ik zit hier ook al weer een hele lange tijd (weliswaar onder een andere account).quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Heeft BHFH fatima verkrachtquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:13 schreef Maanvis het volgende:
Dames en Heren Moderators,
Vandaag kwam Fatima (de schoonmaakster) naar me toe met een volgespoten condoom dat ze vond terwijl ze het invalidentoilet aan het schoonmaken was.
Nu wil ik niet gaan benadrukken dat sex op de werplek zonder meer fout is, immers zou dat hypocriet zijn. Maar als je dan toch de drang voelt om te gaan rampetampen, ruim dan je rotzooi even op, of gebruik de pil.
Met vriendelijke groet,
De Directie
Wat moet je met een monnik?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:03 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zin in een trapistje
Zonde, opschonen kan toch ook?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:11 schreef Maud_Dib het volgende:
Help, de Russen komen eraan
Flikker maar dicht. Dacht dat het wat kan worden, maar voorzie alleen maar offtopic bagger reakties.
*delete-knopje invetquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:14 schreef Golf het volgende:
[..]
Zonde, opschonen kan toch ook?
Thanks, schone deerne!quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*delete-knopje invet
Je bent een schatquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*delete-knopje invet
Hihi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:21 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Hihi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:19 schreef Golf het volgende:
[..]
Thanks, schone deerne!
je gooit m'n allerlaatste invulling zojuist wegquote:Ergste bagger ever. Postopkrikposts ga ik verwijderen. Log uit en doe iets met je leven.
Bij elkaar opgeteltquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Het zijn geen topicnotesquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom ziet hij de topicnotes wel en ik niet?
Ik eis uitleg, anders kom ik hier nooit meer.
Idd Dirkh, ik heb je voor het lapje gehoudenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Het zijn geen topicnotes
Niet waar, je ziet het op het plaatje. Alleen jullie mochten dat niet laten zien en krabbelen nu terug.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:58 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Idd Dirkh, ik heb je voor het lapje gehoudensamen met Tiemie
ik was het niet!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef Timie het volgende:
wie heeft mn nickname veranderd
Nah, je hebt gelijk, kijk dan in het topic, daar staat waar je het kan aanvragen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet waar, je ziet het op het plaatje. Alleen jullie mochten dat niet laten zien en krabbelen nu terug.
WTF Hoe kan dat??????????????quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef Timie het volgende:
wie heeft mn nickname veranderd
Ach, mijn fout. Dat komt omdat ik net een topicreport had geschreven. En toen heb ik het door elkaar gegooid.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef Knut het volgende:
Het zijn gewone notes
Geen topicnotes
Flikker op, domme zeikslet of krijg vinketering door je hartkleppen. Ga achterstevoren de vierdaagse wandelen op een spijkerbed of val gewoon hartstikke dood. Aan u de keuze. Slaap lekker!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
klik hier
Ik ga pitten..
De modjes hebben vandaag weer eens bewezen zwaar de macht te misbruiken gore debiele mietjes te zijn...
1 zij mogen openen wat ze willen, hoe asociaal ook getiteld.
2 Hun onderwerp mag absoluut zo onnozel zijn als de pest.
3 Ze sluiten wel zinvolle fb-topics...
Vandaag hebben yvonne, yogy en insomaniac weer eens schandelijk gefaald..
Het is een schandequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
Ik nodig je uit en draai je je nek omquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op, domme zeikslet of krijg vinketering door je hartkleppen. Ga achterstevoren de vierdaagse wandelen op een spijkerbed of val gewoon hartstikke dood. Aan u de keuze. Slaap lekker!
Ik ben niet een loser die pilletjes slikt..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een schande. Ik hoop dat je nog kan slapen vannacht m'n jong, en blijf uit de medicijnenkast he, voor je het weet sta je 150 pillen weg te drinken uit verdriet en dan moeten we je hier missen
.
yvonne is geen modjequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
klik hier
Ik ga pitten..
De modjes hebben vandaag weer eens bewezen zwaar de macht te misbruiken gore debiele mietjes te zijn...
you get my point don't you?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
yvonne is geen modje
ipv dat je me ff serieus neemt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een schande. Ik hoop dat je nog kan slapen vannacht m'n jong, en blijf uit de medicijnenkast he, voor je het weet sta je 150 pillen weg te drinken uit verdriet en dan moeten we je hier missen
.
1) Mods moeten zich net zo aan de regels houden. Daarom zijn er 4.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
klik hier
Ik ga pitten..
ging je nou slapen of niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef vdo28 het volgende:
[..]
sommige dingen kun je er uit laten hoor...
jij hebt het al eerder verpest met mij ten tijde van de bansheeboy periode..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef Knut het volgende:
[..]
1) Mods moeten zich net zo aan de regels houden. Daarom zijn er 4.
2) Net zo nutteloos en onnozel als die van de rest maar het sluiten van bagger is ook herhaaldelijk een mod (vooral mij) overkomen
3) Omdat er een Feedbacktopic voor het onzin forum is.
Vandaag hebben Yvonne jogy en inso het weer eens goed gedaan.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:27 schreef Lolalala het volgende:
Ben ik de enige met een geweldige avond?![]()
gebruik je hersensquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:28 schreef Knut het volgende:.
Dude ?
Wat heb ik met de Bansheeboy periode te maken ?
Enlighten me.
Als je even normaal doet, wil ik wel serieus doen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef vdo28 het volgende:
[..]
ipv dat je me ff serieus neemt...
is er een bansheeboy periode geweest dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:27 schreef vdo28 het volgende:
[..]
jij hebt het al eerder verpest met mij ten tijde van de bansheeboy periode..
waar yvonne voor de verandering een goede beslissing heeft genomen...
UTFS PP.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is er een bansheeboy periode geweest dan?
WTF is basheeboy eig?
ja en omdat jij ze nutteloos vind maakt jou dat een baggermod..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:30 schreef Knut het volgende:
Ik vergeet nogal eens wat.
En vooral nutteloze feedbacktopics met mensen die hun gelijk willen halen.
Ik vind zeker niet iedere discussie mbt tot mijn modderen nutteloos. Maar besef je wel dat er gemiddeld 2 users per dag tegen me tekeer gaan omdat ze hun geniale topic zo graag open willen hebben ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
ja en omdat jij ze nutteloos vind maakt jou dat een baggermod..
en als je je kop nou eens een keer uit je reet haalt en hier over nadenkt kunnen mensen wat beter over je denken....
Jij bent liefquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
ja en omdat jij ze nutteloos vind maakt jou dat een baggermod..
en als je je kop nou eens een keer uit je reet haalt en hier over nadenkt kunnen mensen wat beter over je denken....
wow ook jij bent geflipt...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je even normaal doet, wil ik wel serieus doen.
Neem de algemene beleefdheidsvormen even in acht, slaap er een nachtje over en begin morgen met frisse moed en een fris humeur.
dan leg ik wederom nog een keer uit wat er in de huisregels staat en dat een slotje geen uitnodiging is om nog een keer hetzelfde topic te openen met 3 regels extra maar dat je gewoon genoeg hersens in je donder hebt om te realiseren dat je aan het zieken bent.
weltrusten, en zet je tv van stand-by af voordat het kreng in de fik vliegt waardoor je morgen niet meer kan posten.
En dat bewijst waarom je soms domme dingen doet..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind zeker niet iedere discussie mbt tot mijn modderen nutteloos. Maar besef je wel dat er gemiddeld 2 users per dag tegen me tekeer gaan omdat ze hun geniale topic zo graag open willen hebben ?
Maar goed. Mijn kop past niet in mijn reet en ik vind het gelukkig niet zo heel erg belangrijk wat men van mij vind. Die periode is ongeveer in 2003 afgelopen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:31 schreef Knut het volgende:
[..]
UTFS PP.
indrukwekkend is 't niet echt te noemen!quote:30 topics gevonden in 0.0126 seconden
ik ben geen expert maar gebruik mijn hersentjesquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef Knut het volgende:
Who died and made you the fucking expert ?
Jij hebt zeker de huisregels nog niet gelezen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:33 schreef vdo28 het volgende:
[..]
wow ook jij bent geflipt...![]()
Ik open een topic in onzin..
Ik heb vandaag heel veel topics in onzin gezien die nog onzinniger waren maar toch openbleven..
en dat alleen omdat jij met yvonne wilde baggeren.
Als jij of yvonne gewone users waren werder die topics al lang gesloten![]()
Ik bedoel het zal me worst wezen als mijn topics worden gesloten, maar doe niet alsof je dom bent...
Het is wel duidelijk dat je iq te laag is..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de huisregels nog niet gelezen?
Huisregels Onzin voor je Leven!
Graag gedaan, vooral het laatste stukje met sommige mogen meer dan andere is hier van toepassing.
Ga je nou slapen, toe? en ga morgen niet je haar fohnen tijdens het douchen, dat zou lullig zijn voor ons.
Als je ons wat wijzer zou willen maken heb je nog veel te leren wat betreft normaal communiceren, als een user normaal doet tegen ons dan doen we normaal terug Actie > reactie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef vdo28 het volgende:
[..]
ik ben geen expert maar gebruik mijn hersentjes
Maar jullie zitten in de aanval-mode omdat jullie denken dat jullie aangevallen worden...
Ik probeer jullie wat wijzer te maken, so stop defending yourself...
Goed.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:37 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je iq te laag is..
Ga jij nou maar weg uit dit topic, tot nu toe lijkt knut het te begrijpen...
Ik ga nergens heen, ik begrijp wel wat je wilt bereiken maar dat ga je niet bereiken, jammer maar helaas.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:37 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je iq te laag is..
Ga jij nou maar weg uit dit topic, tot nu toe lijkt knut het te begrijpen...
Je begrijpt me!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Goed.
En jij denkt dat ik ook maar enigzins in "discussie" ga met iemand die zo communiceert ?
knut, wat bedoelt ie nou eigenlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:40 schreef Knut het volgende:Joog
.
volgens mij heeft jogy mij indirect al meerder dingen gezegd die ook niet discussiewaardig zijn:quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Goed.
En jij denkt dat ik ook maar enigzins in "discussie" ga met iemand die zo communiceert ?
quote:weltrusten, en zet je tv van stand-by af voordat het kreng in de fik vliegt waardoor je morgen niet meer kan posten
quote:Het is een schande . Ik hoop dat je nog kan slapen vannacht m'n jong, en blijf uit de medicijnenkast he, voor je het weet sta je 150 pillen weg te drinken uit verdriet en dan moeten we je hier missen .
Dit is wel discussie waardig???quote:Ga je nou slapen, toe? en ga morgen niet je haar fohnen tijdens het douchen, dat zou lullig zijn voor ons
Wat wil ik bereiken dan volgens jou?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga nergens heen, ik begrijp wel wat je wilt bereiken maar dat ga je niet bereiken, jammer maar helaas.
En als de eerste foute reactie dan van jullie kwam???quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je ons wat wijzer zou willen maken heb je nog veel te leren wat betreft normaal communiceren, als een user normaal doet tegen ons dan doen we normaal terug Actie > reactie.
quote:Het is een schande . Ik hoop dat je nog kan slapen vannacht m'n jong, en blijf uit de medicijnenkast he, voor je het weet sta je 150 pillen weg te drinken uit verdriet en dan moeten we je hier missen .
Uhmquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat wil ik bereiken dan volgens jou?
nou niet heilig lopen doenquote:
Bier!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
Is dit het biertopic van vandaag?
dat topic zal me worst wezen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef Knut het volgende:
[..]
Uhm
Volgens mij wil je je topic open ofzo ?
En dat gaat niet gebeuren.
Ik snap de ophef ook nooit zo
Lieve Vdogetalletje, verwacht je nu echt enige (zinnige) response na zo'n openingszin.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
Ja, met popcorn en zo, en laat de radijsjes liggen ennzo!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
Is dit het biertopic van vandaag?
Je wilt je gelijk halen, dat is duidelijk, je voelt je onrechtvaardig bejegend en op je tenen getrapt, maakt voor de rest niet uit hoor, ik wil heus wel sorrie zeggen voor het 'debiel' in je sluitpost.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Wat wil ik bereiken dan volgens jou?
Hoezo zwaar overdreven....quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Lieve Vdogetalletje, verwacht je nu echt enige (zinnige) response na zo'n openingszin.
Ik zie het al helemaal voor me:
Achterlijke teringmongool met je blauwe kutpet!Je moeder pijpt allochtonen in steegjes voor drugs! Maar wil je die boete even laten schieten agent? Toe?
\quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:45 schreef Knut het volgende:
Trouwens joog.
Ik ben de "evil" mod.
Jij hoort lief te zijn.
En die heb ik dus wel gelezen....quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Je wilt je gelijk halen, dat is duidelijk, je voelt je onrechtvaardig bejegend en op je tenen getrapt, maakt voor de rest niet uit hoor, ik wil heus wel sorrie zeggen voor het 'debiel' in je sluitpost.
Sorrie.
Maar voor de rest is het een feit dat je 2 kuttopics hebt geopend die dicht gingen, en gezien het feit dat je verbolgen bent dat die van jou wel dicht gingen en -ik noem maar een dwarsstraat- die van Conflict niet geeft voor mij alweer genoeg redenen om te geloven dat je de huisregels niet hebt gelezen.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:49 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hoezo zwaar overdreven....
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nu ga ik echt pitten...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:52 schreef Knut het volgende:
Dude.
Wat WIL je nou ?
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:50 schreef vdo28 het volgende:
[..]
En die heb ik dus wel gelezen....
En wat je zegt, ook conflict opent zat topics die niet aan de huisregels voldoen![]()
Maar dat kan me niks schelen, het gaat me niet om mijn gelijk, jullie moeten je ogen eens openen...
Hmmz "willen", je zult een keer moeten...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou Knut, hij wil slapen. Dat zie je toch aan twee van zijn posts in deze topic?
Nee, maar dat als je iets fout doet dat je daar eerlijk in bent en niet achter elkaar schaart als een stel mietjes...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Datwe rechtlijnig gaan modereren, dus alle topics die niet aan de specificaties van de huisregels voldoen -zonder het deel van het voortrekken dus- zonder pardon sluiten, en alleen kwaliteitsposts open laten en iedereen lief laten gedragen, alleen slowchatten in de daarvoor bestemde topics en anders een ban, zodat het sfeertje voor de regulars hier ook klote is en ze geen moeite meer doen om hier rond te hangen waardoor het hier dus saai wordt?
of dat we iedereen z'n gang laten gaan 'want ze hebben toch lol' zodat er binnen de kortste keren niemand meer in ONZ komt omdat het een tyfuszooi is?
Nah kom op man, hij vraagt duidelijk wat je dan precies WIL, leg dat dan uit (ik zou het ook niet begrijpen Knut)quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:54 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nu ga ik echt pitten...
Blijkbaar is het niet aan het verstand te peuteren..
Geeft niet maakt niet uit, ik heb niks tegen jullie. Maar gebruik jullie hersens soms wat vaker ipv jullie achter elkaar te scharen..
Ik ben hier morgen wel weer en hoop op weer prettig posten...![]()
Als er normaal over gesproken kan worden dan is er een kans dat er een keer een topic weer open gaat, maar dat deed jij dus niet en dus kan je er naar fluiten, we zitten hier ook voor de lol, niet om elke minuut een slotje op een topic te zetten hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:55 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nee, maar dat als je iets fout doet dat je daar eerlijk in bent en niet achter elkaar schaart als een stel mietjes...
Gaat Swets weer modereren?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Datwe rechtlijnig gaan modereren, dus alle topics die niet aan de specificaties van de huisregels voldoen -zonder het deel van het voortrekken dus- zonder pardon sluiten, en alleen kwaliteitsposts open laten en iedereen lief laten gedragen, alleen slowchatten in de daarvoor bestemde topics en anders een ban, zodat het sfeertje voor de regulars hier ook klote is en ze geen moeite meer doen om hier rond te hangen waardoor het hier dus saai wordt?
Ik denk niet dat hij dat nog zou willen, op zich.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Gaat Swets weer modereren?
Het gaat er o.a om dat ik hier als een zeikerd word behandeld..quote:Flikker op, domme zeikslet of krijg vinketering door je hartkleppen. Ga achterstevoren de vierdaagse wandelen op een spijkerbed of val gewoon hartstikke dood. Aan u de keuze. Slaap lekker!
Ik heb nooit gezegd dat me topic nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Als er normaal over gesproken kan worden dan is er een kans dat er een keer een topic weer open gaat, maar dat deed jij dus niet en dus kan je er naar fluiten, we zitten hier ook voor de lol, niet om elke minuut een slotje op een topic te zetten hoor.
je topic was kut en daar moet je maar mee leren leven .
Jaja, jij struikelde over het feit dat je debiel werd genoemd, nou als je even rekening houd met het feit dat er vandaag extra veel geklaagd werd door users die hun gelijk wilde halen en dan ook nog het feit dat er meer werd gebaggerd dan anders begrij pje misschien ook dat we mensen zijn en op een gegeven moment komt er een druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen en word je debiel genoemd, nee niet netjes, ja wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:01 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat me topic nietwas
![]()
Het gaat me niet om dit topic, en nogmaals ik begon niet raar te doen..
Lees het topics maar eens goed door, dan weet je dat tenminste...
Ik vind het zo ontzettend bijzonder dat jij mijn IQ kan bepalen naar aanleiding van mijn postsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:03 schreef vdo28 het volgende:
Ik ga pitten...
* zegt iets over incompetente mensen met laag iq die zich onnodig aangevallen voelen ipv na te denken.
vdo zegt het maar niet hardop anders zit hij weer fout
Niet stikken in je tranen m'n jong. Dat is ook weer zo lullig voor degene die je dan weer moet opzoekenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:03 schreef vdo28 het volgende:
Ik ga pitten...
* zegt iets over incompetente mensen met laag iq die zich onnodig aangevallen voelen ipv na te denken.
vdo zegt het maar niet hardop anders zit hij weer fout
Het zal wel uit hetzelfde dorp komen, jeweetwel Urk ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:04 schreef Knut het volgende:
De manier dat hij standaard yogi blijft tikken zegt me iets....
Heb jij die josti niet in je sig gehad Joog ?
Verder leg ik dit geheel naast me neer en zie ik het ook morgen wel weer
Tskquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:20 schreef Tiemie het volgende:lieve
titel
zeg
ik praat nog liever tegen een muur
JUIST, een hippietopic! Komt alles toch nog goedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:20 schreef jogy het volgende:
Krijg de schijt ook maar, TT aangepast.
Mwahaha, loser. Je bent gewoon gemocked in een topic van mij!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, mijn fout. Dat komt omdat ik net een topicreport had geschreven. En toen heb ik het door elkaar gegooid.
Maar ik wil wel uitleg hebben, waarom een ander dit wel ziet en ik niet.
Je bent lief!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Moge God over je waken in je slaap!.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ik mag godsamme ook nooit eens een avondje weg zijn he! Meteen mis ik een gewillige randdebiel welke graag afgezeken wil worden discussie!
Speciaal voor vdo een mooi citaat uit de bijbel: Romeinen 1:22 "Hoewel zij dachten dat zij alles wisten, waren zij in werkelijkheid dom."
Denk daar maar eens heel goed over na.
Moge God over je waken in je slaap!.
Gelly?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:49 schreef Tiemie het volgende:
EO-mod
Tsjek je FB lieve JK.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelly?
deze is wel wat te bekend....quote:"Maar ik zeg u: Vergeld geen kwaad met kwaad. Als iemand u een klap op de ene wang geeft, keer hem dan ook uw andere wang toe."
Wil je een andere dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
deze is wel wat te bekend....
> bilwang - mag dat ook?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je een andere dan?
tot *NU*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga me vanaf *NU* voorbeeldig gedragen![]()
Jij gaat voorde kortste unban ooit?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 03:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tot *NU*![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:17 schreef HekManiac het volgende:
Modjes, kunnen jullie hier even wat over zeggen?
Wat is dit nou voor een mod-policy Jongen, je praat tegen een muur![]()
Iemand het weel eens opgevallen dat het quoten niet helemaal goed werkt?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:18 schreef Biggs het volgende:
[..]
Jongen, je praat tegen een muur
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Biggs het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom dit soort topics open blijven:
Cursus: Hoe maak je een topic door de ogen van Conflict
Het begin bestaat alleen maar uit smileys
Je zou natuurlijk eens de sticky's bovenaan kunnen doorlezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Biggs het volgende:
Je zou natuurlijk even niet kunnen reagerenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk eens de sticky's bovenaan kunnen doorlezen.
Waarom niet. Als je zijn advies opvolgt zou je zien dat je een stomme vraag stelt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:33 schreef Biggs het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even niet kunnen reageren
lalalalalaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom niet. Als je zijn advies opvolgt zou je zien dat je een stomme vraag stelt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:35 schreef Biggs het volgende:
[..]
lalalalala
dat komt omdat hier de mensen zitten die wat te zeggen hebben over dat topic, en die vinden het natuurlijk heel erg dat ze je topic op slot hebben gegooid en ze hebben achteraf wel heel veel spijt...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:05 schreef HekManiac het volgende:
Stom zeg, ik word in mijn topic dvw naar dit topic wegens een klacht over een slotje.
Er word niets mee gedaan. Jammer, hoor...
Omdat ik kei lief benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Biggs het volgende:
[serieus]quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:05 schreef HekManiac het volgende:
Stom zeg, ik word in mijn topic dvw naar dit topic wegens een klacht over een slotje.
Er word niets mee gedaan. Jammer, hoor...
Kan zijn, maar ik probeerde gewoon grappig te zijn. Kijk, dat badmeester topic is veel te puberaal:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[serieus]
Misschien willen de mod's gewoon niet dat je over iedere beroepsgroep een apart 'pest-topic' maakt
[/serieus]
Klootzak, nu moet ik koffie van de monitor vegen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Brave Vlekkie.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Brave Vlekkie.
Mocht ik ook komen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:25 schreef JaWi het volgende:
Ik heb een feestje.
Komen jullie ook ?
Ik heb Inso daar een uur geleden al over gemailed.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
kan een modje wat post uit FOK!- lookalikes spotting. verwijderen
er zijn drie posts die ik aankaart in het topic zelf
en een paar posts van luciferist die het TTT topic geen goed doen
danku
oeh jij hebt directe lijntjes naar het modscollectief !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb Inso daar een uur geleden al over gemailed.
En de schat heeft ze toen al verwijderd.
ik heb óók een lijntje met Pim, mijn kale roze held in de hemel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh jij hebt directe lijntjes naar het modscollectief !
The magic medicine worked !quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
*poef*
Giechelgiechelgiechelbloosbloos.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik hou niet van dat soort figuren Croupouque. Daarnaast ging het tegen de policy in. Maar je reactie was dan wel weer bewonderenswaardig. Ik had alleen maar gescholden..
croup een lichtend voorbeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:37 schreef Croupouque het volgende:
Die laatste posts hadden wat mij betreft niet eens weggeëdit hoeven worden, hoor.
Ik kan stiekem best wel tegen een stootje. Rocky, remember?
Mag Biancavia voor het smeken om een ban even een HELE grote ban krijgen???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Tel hier je winst uit
Mag Marietje_ voor dat laatste plaatje even een HELE grote ban krijgen???
Kssssjt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:05 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mag Biancavia voor het smeken om een ban even een HELE grote ban krijgen???
Sorry VAC, dat ik nog hap ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan iemand even die reacties van moniek in het ligfiets topic verwijderen ofzo , leuk dat ze een hoog iq heeft , snap daarom ook niet dat ze niet weet hoe een forum/topic werkt.
Ligfiets-humor linkje
Flauwekullen is ok man , maar zij gaat gewoon echt expres het topic volgooien met dingen die er duidelijk niet thuishoren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry VAC, dat ik nog hap ook.
Hee, trouwens, open jij even een bedanktopic voor dat schouderklopje in MED?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Flauwekullen is ok man , maar zij gaat gewoon echt expres het topic volgooien met dingen die er duidelijk niet thuishoren.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik open namelijk alleen TTT-topics.
lieverd, ten eerste is het al een vervolg topic, oftewel een deel 2, en ten 2e snap je de aanleiding niet eens, dus hang niet de heilige harry uit!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Humor is relatief maar Gekanker over kanker! kan toch niet echt gerelativeerd worden?
Idd te overhaast gereageerd. Sowwy.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lieverd, ten eerste is het al een vervolg topic, oftewel een deel 2, en ten 2e snap je de aanleiding niet eens, dus hang niet de heilige harry uit!
dank Uquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd te overhaast gereageerd. Sowwy..
nog vaker dat is fysiek onmogelijk !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:47 schreef VelvetAcidChristFan het volgende:
Mag VAC wat vaker in het TTT, dank u!
*poef*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan iemand even die reacties van moniek in het ligfiets topic verwijderen ofzo , leuk dat ze een hoog iq heeft , snap daarom ook niet dat ze niet weet hoe een forum/topic werkt.
Ligfiets-humor linkje
Als IK een vriendin zou hebben , dan zat ik hier niet eens.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:00 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had een weddenschap met m'n vriendin en ik heb veloren. Nu mag ik 4 dagen niet meer op FokTot ziens!
Is niet vol te houdenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:00 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had een weddenschap met m'n vriendin en ik heb veloren. Nu mag ik 4 dagen niet meer op FokTot ziens!
1) Het is niet grappigquote:Op zondag 9 mei 2004 10:04 schreef FuifDuif het volgende:
Heeft Insomaniac wat tegen mij ofzo? Hij sluit zomaar zonder reden mijn kerktopic onder het motto "bagger". Ik zie niet waarom het bagger is hoor.
quote:Op zondag 9 mei 2004 10:04 schreef FuifDuif het volgende:
Hij sluit
Wat heb jij kort geslapen!quote:Op zondag 9 mei 2004 10:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Inso! Wat heb jij een mooiesmilie.
Ja, kloptquote:Op zondag 9 mei 2004 10:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heb jij kort geslapen!.
...en ik al die tijd maar denken dat die kloon gewoon van jou is.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:56 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Euh , kan dat van VelvetAcidChristFan niet weg allemaal?
Begint nu wel wat vervelend te worden , alle goede bedoelingen daargelaten.
Gister was het nog leuk , maar overdrijven is minder.
Misschien moet ik politicus worden.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:29 schreef Insomaniac het volgende:
Hulde!!
Ik snap het nietquote:Op zondag 9 mei 2004 14:25 schreef Croupouque het volgende:
Welkom bij de cursus : "Hoe je met één lullige post in ONZ een site uit de lucht haalt".
http://members.lycos.nl/msnbusted/
N.a.v:
http://forum.fok.nl/topic/540051
!
De makers van die site deden net alsof ze vrouwen waren, en lokten mannen uit om webcamsex met ze te hebben. Daarna werden de foto's van die mannen op de site gezet, met hun e-mailadres bij.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik snap het niet
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De makers van die site deden net alsof ze vrouwen waren, en lokten mannen uit om webcamsex met ze te hebben. Daarna werden de foto's van die mannen op de site gezet, met hun e-mailadres bij.
Vervolgens openden ze een spamtopic in ONZ. Maar dat topic heeft ze blijkbaar op andere gedachten gebracht, en nu hebben ze spijt.
Done.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:36 schreef Boink het volgende:
Gejatte fiets weer gejat
Kan deze naar KLB geplaatst worden?![]()
In gesprek???quote:Op zondag 9 mei 2004 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alstublieft."
Ja sorrie, het was ook zo'n prachtparel van een kunstwerk, ik was gewoon jaloers.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
is er eindelijk een user met zelfkennis moet het op slot
Halo ik ben een gans
quote:Op maandag 10 mei 2004 15:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja sorrie, het was ook zo'n prachtparel van een kunstwerk, ik was gewoon jaloers.
Welke foto?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:01 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Die foto was met toestemming geplaatst, en wat is er eng aan humorloze knut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |