dat je topics in ONZ anders op moet vatten dan die buiten ONZquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:46 schreef Redux het volgende:
ja, je opmerking in het andere topic dat het in onzin stond, wat bedoelde je ermee?
Dus, alles wat je in dat topic gezegd hebt, het is onzin?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat je topics in ONZ anders op moet vatten dan die buiten ONZ
zeker niet, maar topics in ONZ worden meestal wat luchtiger opgevat..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus, alles wat je in dat topic gezegd hebt, het is onzin?
Jij bent 'n lekker persoontje.. pfquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
juistquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:49 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Kanker is helemaal in
Ow, nee, tof, leuk PP, dus nu heb ik het gevreten met mijn kankertopic in KLB?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wou ook nog ff wat kwijt: waarom geef je geen antwoord op mijn vraag??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:04 schreef Nala het volgende:
Raar hoor dat sommige mensen zo raar op mensen reageren die het niet vinden kunnen dat je het woord 'kanker' gebruikt.. Deze mensen hebben vaak iets met kanker te maken of te maken gehad.. Er komen geen goede herinneringen bij hen op.. en ja, het is een woord, maar het kan alles wel weer in je bovenroepen... Sorry dat ik jullie niet begrijp.. > heb geen zin om alles uit te gaan leggen, maar 'n beetje respect zou leuk geweest zijn.. Maar nu dit tweede vervolgtopic is geopend en ik merk dat mensen nog pcies zo denken.. merk ik dat 't toch geen zin heeft..
Het boeit mij verder ook niet wat iedereen schreeuwt, maar ik vind niet dat je daar anderen mee hoeft te confronteren..
Misschien denken jullie wel dat je dat niet doet, maar één zo'n woord kan 'n boel akelige herinneringen bij je oproepen
ik hoef hier geen commentaar op, want jullie zullen het wel niet met mij eens zijn.. maar wou 't ff kwijt
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef kooba het volgende:
[..]
Ow, nee, tof, leuk PP, dus nu heb ik het gevreten met mijn kankertopic in KLB?![]()
Nou haal ik hem er ook bij ook: GODVERDE HOERIGE KUTKLOTEKANKERZOOI!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, het is ook meer vloeken!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Megumi het volgende:
Kanker als scheldwoord kan niet.
url?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:09 schreef MikeyMo het volgende:
en dan heeft paarse_paashaas kritiek op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |