Lul niet man , we hebben het verdiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:02 schreef Croupouque het volgende:
Hee ja, ik zie het nu pas.
En ik voel me diep, diep ontroerd.
Je vergeet onze sexy-factor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Lul niet man , we hebben het verdiend.
Onze innemende persoonlijkheden , constante kwaliteit...
Wil jij er nog wat aan toevoegen?
Ook meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef Croupouque het volgende:
Mijn eerste naamtopic, bij de weg.
..en niet omdat we stinken ofzo, maar omdat we zo ontzettend tof zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Croupouque het volgende:
VAC,
als wij naast elkaar door een drukke straat zouden lopen, dan zou de menigte opensplijten gelijk de Rode Zee ten tijde van Mozes.
Ik hoop dat mijn fotoboek al die reacties aankan...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
..en niet omdat we stinken ofzo, maar omdat we zo ontzettend tof zijn.
Goh , dit is best uit te melken he?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:14 schreef Croupouque het volgende:
Croupouque@fok, damessssssssssssss.
Mail mij, en ik garandeer jou een leuke TopTipTijd.
Zouden er nu mensen zijn die denken dat wij arrogant zijn, VAC?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goh , dit is best uit te melken he?
*Wijsvinger uitsteekt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik wil jullie aanraken...
Magdat?![]()
Je moet wel een uurtje wachten... lange rij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik wil jullie aanraken...
Magdat?![]()
Mên, ik heb lichaamsdelen gezien waar ik het bestaan niet eens van afwist.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je moet wel een uurtje wachten... lange rij.
Op welke 'rare' plaatsen heb jij al je handtekeningen mogen zetten Croupouque?
Ach ,na een stuk of 50 keer heb je het wel weer gezien hoor...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mên, ik heb lichaamsdelen gezien waar ik het bestaan niet eens van afwist.
Jouw rij bestaat voor 80% uit 50plussers die denken dat ze in de rij voor de Libelle Zomerfair staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ach ,na een stuk of 50 keer heb je het wel weer gezien hoor...
Ohnee sorry , jouw rij is iets korter...
Jaloers op de aandacht van 'rijpere' vrouwen..?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jouw rij bestaat voor 80% uit 50plussers die denken dat ze in de rij voor de Libelle Zomerfair staan.
Slim; ik deel gewoon gratis stickers uit van de Penny-ponyboekenclub.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Jaloers op de aandacht van 'rijpere' vrouwen..?
En die Libelle Zomerfair had ik nog over van mijn lentebeurs stand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |