ah kijk daar is de eerste alquote:Op donderdag 6 mei 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
F5-en werkte net dus gewoon niet
Dat doet toch (bijna) iedereenquote:Op donderdag 6 mei 2004 03:50 schreef Insomaniac het volgende:
Voor een spellingnazi spel je mn naam knap beroerd knul.
Dat de linkjes naar mijn columns op de blog in mijn fotoboek staan en jullie die moeten lezen en erop reageren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Bij de weblog, ofzo.
Zo dom. Het is echt makkelijk. Gewoon lezen wat er staat. Inso maniac.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet toch (bijna) iedereen![]()
Nee hoor. Dat noemen ze consistencie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:50 schreef Insomaniac het volgende:
Voor een spellingnazi spel je mn naam knap beroerd knul.
ja maar er staat hier geen linkje naar je fotoboekquote:Op donderdag 6 mei 2004 03:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat de linkjes naar mijn columns op de blog in mijn fotoboek staan en jullie die moeten lezen en erop reageren..
Ik heb jou niet aan de telefoon gehad toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat noemen ze consistencie.
Op de meet zei ik het al fout, dus nu schrijf ik het ook fout ook.
dat lijkt mij ook maarjaquote:Op donderdag 6 mei 2004 03:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo dom. Het is echt makkelijk. Gewoon lezen wat er staat. Inso maniac.
Lui sekreet!quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
ja maar er staat hier geen linkje naar je fotoboekdus kunnen we niet gaan kijken
![]()
Nee, BBD.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb jou niet aan de telefoon gehad toch?
consistenciequote:Op donderdag 6 mei 2004 03:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat noemen ze consistencie.
Op de meet zei ik het al fout, dus nu schrijf ik het ook fout ook.
dank jequote:Op donderdag 6 mei 2004 03:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lui sekreet!
http://fotoboek.fok.nl/insomaniac .
Ik vroeg niet of ik Boe aan de telefoon heb gehad, ik vroeg of ik jou ook aan de telefoon heb gehad. Heb heel wat mensen gesproken, maar geen NS.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, BBD.
Nee, een afgeleide van het woord consistenciteiten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
consistencie
Verwant aan consistent en het daarvan afgeleide consistentie?
Die was al bezet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 03:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Insomniac is een mooiere nickname dan Insomaniac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |