Hallo, de winst natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:30 schreef T1andonly het volgende:
wat heeft het plaatje voor meerwaarde?
Nu ga je te ver!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Marietje_, voordat je meelbieten topic werd gesloten was ik al bezig een berichtje voor je te typen. Toen ik op invoeren klikte was het topic dicht, maar ik wil je mijn bijdrage niet onthouden, hierbij.
Zoek een hoge toren. Vraag aan iemand hoe hoog de toren is. Ga naar de winkel. Koop een stuk touw die een meter langer is dan de toren. Klim in de toren. Maak een lus in het touw. Doe de lus om je nek. Spring naar beneden. Dankjewel.
Dat heb je hè, als het touw te lang is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver!![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heb je hè, als het touw te lang is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heb je hè, als het touw te lang is.
Modjes!! Kijk een doodverwensing! Dit mag niet volgens de policy!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Marietje_, voordat je meelbieten topic werd gesloten was ik al bezig een berichtje voor je te typen. Toen ik op invoeren klikte was het topic dicht, maar ik wil je mijn bijdrage niet onthouden, hierbij.
Zoek een hoge toren. Vraag aan iemand hoe hoog de toren is. Ga naar de winkel. Koop een stuk touw die een meter langer is dan de toren. Klim in de toren. Maak een lus in het touw. Doe de lus om je nek. Spring naar beneden. Dankjewel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil je niet dood hebben. Ik heb je alleen nooit levend willen hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Modjes!! Kijk een doodverwensing! Dit mag niet volgens de policy!!
Waarom wil jij mij dood hebben??
Blijf gewoon ontopic!!
Dit gaat veels te ver!!!
![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:57 schreef Rolf22 het volgende:
HALLO!
hai,
ik denk dat de winst 5 euro is
*Stilquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:44 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:35 schreef Rolf22 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Iemand niet levend wensen in iets anders als een doodsverwensing *Wens hier iemand niet levend* topicquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil je niet dood hebben. Ik heb je alleen nooit levend willen hebben.
Je had dus nooit geboren moeten worden, maar ja, je moet zo nu en dan improviseren.
Onzin is erg flexibel..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Modjes!! Kijk een doodverwensing! Dit mag niet volgens de policy!!
Waarom wil jij mij dood hebben??
Blijf gewoon ontopic!!
Dit gaat veels te ver!!!
![]()
Yo yo yo feel da flow, heb je soms mavo gedaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:44 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Iemand niet levend wensen in iets anders als een doodsverwensing *Wens hier iemand niet levend* topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |