quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Heb je geMOTSed (wedstrijd van het seizoen) gespeeld??quote:Op maandag 19 april 2004 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Nogmaals dan: Kutzooi...win je met 0-3 van de nummer 3 in een uitwedstrijd zakt mijn teamgeest van goed naar geirriteerd....
tis ook nooit goed..
snap d'r nix van
dat heb ik inderdaadquote:Op maandag 19 april 2004 14:11 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Heb je geMOTSed (wedstrijd van het seizoen) gespeeld??
Dan is dat een logisch gevolg daarvan.
d8 moest het er ff bijhalen.. deel 2 werd net geopend, meer dan een aantal namen stonden er niet in.. nu 3 maanden later en 6(!) delen verder.. *zucht*quote:Op vrijdag 23 januari 2004 19:21 schreef devv05 het volgende:
vind het leuk dat er na een moeilijke start van HT hier toch een tweede topic geopend is en dat t nu redelijk loopt...
alleen openingspost mag wel iets uitgebreider
graag gedaanquote:Op maandag 19 april 2004 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad![]()
Moest ook winnen![]()
thx
Die had ik ook gezien jammer van zijn leeftijd en het controversieel zijn (gevolgen voor je TS?) en matige conditie voor een middenvelderquote:Op maandag 19 april 2004 14:58 schreef Flock_Volt het volgende:
Massimo Calvi (29297248)
24 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Vastgestelde waarde: 159 000 ¤
Loon: 1 728 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AJ White Eagles
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Net gekocht.
leuke aanvallende middenvelderquote:Op maandag 19 april 2004 14:58 schreef Flock_Volt het volgende:
Massimo Calvi (29297248)
24 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Vastgestelde waarde: 159 000 ¤
Loon: 1 728 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AJ White Eagles
Positiespel: goed Passen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Net gekocht.
-edit Hijs fijn nu hoop ikquote:Op maandag 19 april 2004 14:53 schreef engessa het volgende:
Doe de mijne maar dicht.. En Timmy, kun je in het stukje in de OP waar wat staat over IRC even in '<br/>' de '/' weghalen? Dan ziet alles er weer OK uit!
En willen de mensen die toegevoegt worden even net zo'n soort link maken als in de OP staat? Dat scheelt namelijk behoorlijk wat uitzoekwerk voor degene die ze moet toevoegen.
ok, bij dezequote:Op maandag 19 april 2004 14:53 schreef engessa het volgende:
En willen de mensen die toegevoegt worden even net zo'n soort link maken als in de OP staat? Dat scheelt namelijk behoorlijk wat uitzoekwerk voor degene die ze moet toevoegen.
Je moet ergens in de instellingen de server waar de gegevens vandaan gehaald worden veranderen. Dit doe je onder 'voorkeuren' -> 'ophalen' -> 'ip nummer van de server' . 195.145.159.158 is een die iig werkt.quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef TheRoach het volgende:
Ik vroeg me af of meer mensen het hebben dat Mattricks het niet meer doet, en misschien weet wel iemand hoe dat komt, of kan je er niets tegen doen?
Zit nu in ieder geval in het textbestandjequote:Op maandag 19 april 2004 19:23 schreef Lortnoc het volgende:
Kan dit stukje ook in de op?
[code]
---
Fok! Federatie
Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert nu de cup en voor de toekomst staan een hoop leuke zaken geplanned als een ladder competitie, team v/d week item, logo wedstrijd en nog meer! Kijk op http://www2.hattrick.org/(...)show&allianceID=7528 voor meer info en om je aan te melden.
supporter vereist
[/code]
Helaas werkt de code tag nietMaar zo moet ie eruit zien: http://forum.fok.nl/topic/508316/2/50
24h naar opening kun je hem niet meer wijzigen geloof ik... Ook grote openingsposts kun je niet meer wijzigenquote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef TimmyAsd het volgende:
kan ik trouwens de OP niet meer editten ofzo?!?
teleks als ik op wijzig druk, krijg ik iets met database problemen, tijdens wijzigen bericht is er iets misgegaan..
en dat al vanaf vanmiddag..
sorry, bij deze kan ik dan niets wijzigen helaas...quote:Op maandag 19 april 2004 19:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
24h naar opening kun je hem niet meer wijzigen geloof ik... Ook grote openingsposts kun je niet meer wijzigen
De GPD-reeks in ONZ is daar ook al eens achter gekomen
Hoe durf jequote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef Thije het volgende:
Zo heb me ook even aangemeld voor de Fok Federatie
Als "hoofd" van de GoT federatie is dat misschien tegen bepaalde principes in.. Maarja ik ben geen principe mens![]()
En vindt al die ophef tussen GoT en Fok maar kinderachtig![]()
Wat?! Vechten?!quote:Op maandag 19 april 2004 23:13 schreef qyn het volgende:
[..]
Hoe durf je![]()
Ik heb je sollicitatie natuurlijk meteen verwijderd, het moet niet veel gekker worden zeg, een GoT'ter die zich op de Fok!Federatie durft aan te melden! Nu kun je de relatie tussen Fok en GoT wel gaan bagatelliseren, maar denk maar niet dat je daar ver mee komt!
uiteraard ben je meer dan welkom en bij deze toegelaten![]()
Vechten?! Waar? .... err, ik ben bij jou!quote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef Thije het volgende:
[..]
Wat?! Vechten?!
[ontopic] Had trouwens gister met 0-8 gewonnenEn daarom een stapje dichterbij de IIIe divisie
![]()
nais.. III isquote:Op maandag 19 april 2004 23:17 schreef Thije het volgende:
[..]
Wat?! Vechten?!
[ontopic] Had trouwens gister met 0-8 gewonnenEn daarom een stapje dichterbij de IIIe divisie
![]()
Komt eraan!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:14 schreef Grumpey het volgende:
oh, en ik kan dit weekend wel vragen beantwoorden voor de 'even voorstellen' rubriek indien nodig, als iemand anders leuke vragen over mail naar me toe stuurt...
is dat elke week iemand anders of wil je gewoon iedere member?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:13 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Komt eraan!
Elke week iemand anders natuurlijk, hoeven niet per sé members van de fed te zijn. Als we iedereen tegelijk doen is de lol snel over natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat elke week iemand anders of wil je gewoon iedere member?![]()
Je kunt vrienden van je volgen, mijn broer is ook supporter en heeft mijn broertje en mij en nog 2 teams erin staan...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met supporter zijn? MEn zegt dat je 5 teams kunt supporteren? maar als je meer dan 1 team hebt ben je een cheater?
OMGquote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met supporter zijn? MEn zegt dat je 5 teams kunt supporteren? maar als je meer dan 1 team hebt ben je een cheater?
?!?! een team supporteren is wat anders dan een team managen....... Eigenlijk stelt een teamsupporten niks voor....... Je kan dus een vriend van je supporteren...... levert verder niks op.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:04 schreef Frutsel het volgende:
niet mee eens...... die 20k is best te missen ( ook in het begin ) met die manier die jij voorsteld krijgt je jeugdopleiding een achterstand op de andere teams die er met jouw tegelijk zijn bijgekomen.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef DonSauza het volgende:
Nog een tip voor de economie:
Begin niet gelijk geld te steken in je jeugd!!
Doe dat zodra je het geld kan missen!!
Begin daarna met 5.000 tot hij tot matig is
Daarna 10.000 tot hij tot redelijk is
en dan 20.000 tot uitstekend
Dat is goedkoper dan gelijk 20.000 erin te pompen!
Laat ik het zo zeggen dat ik in deze laatste 4 weken ruim 800k verdiend heb aan mijn jeugdpulls. Die 20k is niet zoveel, ook niet in VIII, en als je in geld nood komt heb je het gewoon niet goed aangepakt.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:21 schreef DonSauza het volgende:
als je net begint en je zit in de 8e klasse, kan je echt geen 20k in de week missen!!
Of je moet goed zijn in daytraden maar daar doe ik niet aan!!
Die achterstand haal je later wel, en je kan beter een gezonde economie hebben dan steeds maar verder in de min te komen en steeds meer rente te betalen
das natuurlijk zo ja! ieder zijn eigen manier...... en er leiden meer wegen naar Rome he!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef DonSauza het volgende:
Mooi dat er verschillende manieren zijn om hattrick te spelen..
Dat maakt het leuk!!
Iedereen zijn eigen manier van aanpak!!
nou....... ik zou er niet vanuit gaan! 20 jaar..... niet echt meer te trainen, geen specialiteiten en zijn bijstats zijn ook niet bijzonder......... mag blij zijn met 100k denk ikquote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef DonSauza het volgende:
Nog even een vraagje
zou ik hier 175.000 voor krijgen??
Tis niet duur voor een 20 jarige goed scoren!
Ik speel nu mijn 1e seizoen (vanaf het begin)quote:Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef Finkelstein het volgende:
maar geld heb je niet nodig als je net een nieuw team hebt. Je moet alleen je stadion uitbreiden, en in je jeugd investeren. Zorgen dat je gezond bent. Je moet dus geen spelers kopen als je net nieuw bent. Mocht je geld over hebben, dan moet je met een trainingsprogramma opzetten. Niet verwachten dat je na een half seizoen al promoveert. Het beste advies is dus ook: HEB GEDULD
je verknoeid mijn transfer addquote:Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nou....... ik zou er niet vanuit gaan! 20 jaar..... niet echt meer te trainen, geen specialiteiten en zijn bijstats zijn ook niet bijzonder......... mag blij zijn met 100k denk ik
20-jarige goed scoren kun je goed koper krijgen, ik heb er ooit twee voor elk 80 000 op de kop weten te tikken. voor 120 000 kun je zelfs een 18 jarige goed scoren krijgen. Kwestie van goed zoeken.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef DonSauza het volgende:
Nog even een vraagje
Håkan Hansson (25819756)
20 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die opvliegend is en berucht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
...
hoe goed is je coach?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:39 schreef DonSauza het volgende:
deze speler:
Ga ik trainen tot formidabel scoren over ongeveer 2 seizoenen!
En dan voor zo'n 2 miljoen verkopen!!
Ben ik binnen
dan zou ik hem eerder verkopen, als die excllent is of zo, en dan met dat geld een betere coach halen, en dan meerdere talentjes (6 als je dus scoren traint) pakken. Eens kijken hoeveel geld je dan over 2 seizoenen hebt...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef DonSauza het volgende:
matig
Is ook zeker geen verkeerd plan!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:47 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
dan zou ik hem eerder verkopen, als die excllent is of zo, en dan met dat geld een betere coach halen, en dan meerdere talentjes (6 als je dus scoren traint) pakken. Eens kijken hoeveel geld je dan over 2 seizoenen hebt...
dan redt je denk ik niet......... formidabel he!! Doordat hij matig is komen er volgens mij 3 trainingsweken bij. Je moet nu ff een ouwe gast kopen met goed leiderschap en ervaring ( minimaal goed ) en deze na een jaar omturnen tot coach.......( van het geld van deze speler die je wilt gaan trainen! ;-) )quote:Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef DonSauza het volgende:
matig
Ja dat kan best heb net een 18 jarige scoren goed gekocht voor minder dan 100K, veel bookmarks maken en dan omstreeks hun deadline van de ene naar de andere bookmark toe.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:38 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
20-jarige goed scoren kun je goed koper krijgen, ik heb er ooit twee voor elk 80 000 op de kop weten te tikken. voor 120 000 kun je zelfs een 18 jarige goed scoren krijgen. Kwestie van goed zoeken.
Tja, bewust failliet gaan is ook zo zonde dus dat wil ik nog niet doen...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:56 schreef Grumpey het volgende:
Het klinkt misschien stom, maar is het geen beter idee om failliet te gaan?
als je -464.000 in de min staat, geen goede training hebt opgebouwd, een klein stadion hebt en geen 4 sterren spelers hebt, is er geen directe toekomst in het verschiet.
vrij simpel.... Je moet letten op zijn ervaring + leiderschap. Een speler met redelijk ervaring kan nooit een goed coach worden. Dus voor een goede coach heeft de speler die je gaat omturnen minimaal goede ervaring nodig. Exacte prijzen weet ik niet maar je kan gewoon zelf even kijken. Je kan kijken wat voor een coach je zou kunnen krijgen ( dus dan kan je nog alles cancellen )quote:Op woensdag 21 april 2004 16:16 schreef Finkelstein het volgende:
hoe werkt omturnen tot coach precies, is dit echt zo veel goedkoper dan het extern aanstellen van een coach? ik heb nu een redelijke coach, met 9 asistant coaches duurt het 8 weken voordat een 20 jarige een niveautje beter wordt, wat op zich wel mee valt. Maar op een gegeven moment wil ik toch echt wel een betere coach, heeft iemand hier al ervaring mee? wil nu namelijk een speler kopen die wordt omgeturned. Waar moet ik dan precies op letten, en aan welke prijzen moet ik denken?
das erg veel.. ik heb 28215, nog een lange weg te gaan dus..quote:Op woensdag 21 april 2004 19:44 schreef Gabberhead het volgende:
63.000 aan sponsorinkomsten
Dit noemen we dus niet een goed speler maar een redelijk speler. En de wijsheid dat ie 3 sterren kan halen, daar wil ik wel bewijs van zien. Bij jou heeft hij in ieder geval nog nooit boven de 2.5 sterren gehaald. En zover ik gekeken heb ook niet bij zijn vorige eigenaar.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:34 schreef Fugie het volgende:
Speler
voor 60000 euro istie van jou (is een goede speler die in betere vorm 2,5-3 sterren haalt )
chill chill, moet hem toch ook kwijtrakenquote:Op donderdag 22 april 2004 14:24 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit noemen we dus niet een goed speler maar een redelijk speler. En de wijsheid dat ie 3 sterren kan halen, daar wil ik wel bewijs van zien. Bij jou heeft hij in ieder geval nog nooit boven de 2.5 sterren gehaald. En zover ik gekeken heb ook niet bij zijn vorige eigenaar.
Zulke spelers, met zulke stats halen over het algemeen nooit 3 sterren, tot zover mijn betoog![]()
Tevens sta ik (na een paar keer aanmelden) nog steeds niet in de openingspost, maar bij deze even inclusief de linkjes
Sandyman met SandstorM
Ik hou m'n mailbox goed in de gatenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:45 schreef Grumpey het volgende:
* Lortnoc is nu vragenlijst aan het invullen voor lortnoc...
De posts kunnen niet meer geedit worden, tenzij een modje dat doet... Ik zet je in de online openingspost, dan sta je het volgende topic in de openingspost.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:24 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit noemen we dus niet een goed speler maar een redelijk speler. En de wijsheid dat ie 3 sterren kan halen, daar wil ik wel bewijs van zien. Bij jou heeft hij in ieder geval nog nooit boven de 2.5 sterren gehaald. En zover ik gekeken heb ook niet bij zijn vorige eigenaar.
Zulke spelers, met zulke stats halen over het algemeen nooit 3 sterren, tot zover mijn betoog![]()
Tevens sta ik (na een paar keer aanmelden) nog steeds niet in de openingspost, maar bij deze even inclusief de linkjes
Sandyman met SandstorM
Voel je niet aangesproken hoor, had er zelf ook niet aan gedacht maar het is met typen een kleine moeite en 't scheelt later veel werk. De volgende zal ook de vragenlijst in UBB code ontvangenquote:Op donderdag 22 april 2004 21:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
oeps![]()
Ik wil dit ook best een keer invullen hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens voor volgende week is weer iemand nodig dus laat 't ff aan mij weten als je de lijst graag invult en de eer van Team van de Week wil krijgen(btw inleveren in fok! code mag
)
Ik heb ook nog een berekening gemaakt met 0 investering in m'n jeugdteam en 11000 tot 13500 aan personeelskosten. Ik hoef dan maar 1 speler te verkopen (rond de 150000 volgende week) om positief af te sluiten. Ik wacht even af wat de traningsupdate morgen doet om daar een besluit in te nemen; zoiezo vliegt een aantal assistenten na de update morgen de deur uitquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Grumpey het volgende:
die bezuinigingen van assistenten en jeugd wel doorvoeren, je kan het je gewoonweg nog niet permiteren, dus geef het dan ook niet uit...ook niet door spelers te verkopen (geen oplossing)..
consequente bezuinigingen....ik zeg het je
maar mooi dat je het red, fc KVK verdient ut
Dat is ook zo, zo gaan al je investeringen van de afgelopen tijd in een paar weken als het ware teniet, maar als het water tot aan je lippen staat heb je misschien geen keuze.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:49 schreef qyn het volgende:
[..]
Vind het wel zonde van de gedane investeringen in m'n jeugdteam als ik er 0 van zou maken.
Jeus Grumpey, jij bent echt goed begonnen... Kan ik nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef Grumpey het volgende:
die bezuinigingen van assistenten en jeugd wel doorvoeren, je kan het je gewoonweg nog niet permiteren, dus geef het dan ook niet uit...ook niet door spelers te verkopen (geen oplossing)..
consequente bezuinigingen....ik zeg het je
maar mooi dat je het red, fc KVK verdient ut
Ik weet niet of ik je verhaal helemaal goed begrijp, maar volgens mij zeg je eerst dat als je 10.000 investeert, de jeugdopleiding op redelijk blijft staan. Dit is in ieder geval niet waar, hij gaat door tot goed, hij zal nooit uitstekend worden.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef Grumpey het volgende:
ik zou investeringen in geval van qyn toch terug schroeven. Hij staat immers pas op redelijk, en als je 10.000 investeert blijft hij daar ook op. scheelt je 10.000 per week en dat kan je op dit moment beter gebruiken. Het gedeelte voor redelijk hoef je niet meer te betalen, en zodra je weer positief staat betaal je 20.000. Maar tot dit moment kan je club de kosten gewoon niet aan! dus moet je ook niet doen. 10.000 is geen achteruitgang, hooguit stilstand, maar goed, rood staan is achteruitgang die erger is dus die moet je eerst stoppen....
Qyn heeft al tijden lang 10.000 geinvesteerd in zijn jeugd. Pas sinds (hooguit) 2 weken zit hij nu op 20.000. Als hij nu terug gaat naat 10.000 verliest hij hooguit de investering van de afgelopen twee weken. Dat is zonde, maar wel beter dan in de rode cijfers staan, en na enkele weken heeft het alleen maar voordeel. Wel is het waar dat als hij teruggaat naar 10.000 hij het zo snel mogelijk moet doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:05 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je verhaal helemaal goed begrijp, maar volgens mij zeg je eerst dat als je 10.000 investeert, de jeugdopleiding op redelijk blijft staan. Dit is in ieder geval niet waar, hij gaat door tot goed, hij zal nooit uitstekend worden.
En je zegt dat je het gedeelte voor redelijk niet meer hoeft te betalen. Als je bedoelt dat je dat niet meer hoeft te betalen omdat je dat al een keer gedaan hebt heb je het mis, en het is wel degelijk achteruitgang. Als je de investering 1 week een beetje naar beneden zet, dan dondert je jeugdopleiding van bv. goed meteen naar redelijk.
Maar omdat het een beetje onduidelijk verhaal is, weet ik niet zeker of je dit bedoelt![]()
Ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:13 schreef GRUMBLER het volgende:
das best lekker zo heb ik ze ook, je kan er volgens HAM dan bijna 5 ton voor krijgen
maar ik hou ze lekker
Ik dacht al dat je dit bedoelde, maar dit is dus zeker niet waar. Je verliest veeeeel meer dan alleen de laatste twee weken. Een vriend van mij investeerde ook 20.000, totdat zijn opleiding goed was, toen is hij terug gestapt naar 10.000, opleiding meteen naar redelijk. Hij heeft daarna weer 20.000 geinvesteerd, maar het duurde echt een tijd voordat hij weer op goed stond. Doe dit dus nooit. Blijf een continu bedrag in je jeudopleiding stoppen!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Qyn heeft al tijden lang 10.000 geinvesteerd in zijn jeugd. Pas sinds (hooguit) 2 weken zit hij nu op 20.000. Als hij nu terug gaat naat 10.000 verliest hij hooguit de investering van de afgelopen twee weken. Dat is zonde, maar wel beter dan in de rode cijfers staan, en na enkele weken heeft het alleen maar voordeel. Wel is het waar dat als hij teruggaat naar 10.000 hij het zo snel mogelijk moet doen.
het maximale niveau weet ik zo snel niet zeker, ik dacht zelf redelijk, maar goed kan ook. In ieder geval is het hoog genoeg om niet de investeringen terug op 0 te zetten.
leees iets beter....quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dit bedoelde, maar dit is dus zeker niet waar. Je verliest veeeeel meer dan alleen de laatste twee weken. Een vriend van mij investeerde ook 20.000, totdat zijn opleiding goed was, toen is hij terug gestapt naar 10.000, opleiding meteen naar redelijk. Hij heeft daarna weer 20.000 geinvesteerd, maar het duurde echt een tijd voordat hij weer op goed stond. Doe dit dus nooit. Blijf een continu bedrag in je jeudopleiding stoppen!
Volgens mij klopt dit ook...quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
leees iets beter....
het niveau van qyn is ook pas redelijk!!! Net 1 weekje 20.000 geinvesteerd. Dat verschil verlies je...maar je vriend heeft altijd 20.000 geinvesteerd, dat is verschil (hij verliest veel meer). Dus als je nu van 20.000 naar 10.000 gaat qyn, blijft het toch op redelijk (alleen iets lagere redelijk)....zoniet....sorry, maar ik denk dat ik gelijk heb
@ engessa, ook sandyman kan er naast zitten
Door zijn matig positiespel is het je verdedigende middenvelder?quote:Alleen zit ik nu met een dilemma:
Jan Willem Visser
133 000 ¤, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dit is mijn verdedigende middenvelder, als ik hem verkoop is die dan veel waard of kan ik hem beter houden?
Niet zo'n groot dillemma lijkt mij?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:22 schreef engessa het volgende:
Kunnen we Sandyman niet onze regelguru maken? Volgens mij is dit de 3e keer dat hij ons netjes de regels uitlegt
En mijn update, na vorige week al 2 stijgingen in verdedigen deze week nog 1, mijn verdedigde middenvelder omhoog! Verder is de vorm met 5 gestegen en met 5 gedaald, per saldo dus niets en mijn waarde 11.000 meer. Netjes dacht ik.
Alleen zit ik nu met een dilemma:
Jan Willem Visser
133 000 ¤, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Dit is mijn verdedigende middenvelder, als ik hem verkoop is die dan veel waard of kan ik hem beter houden?
Het is gewoon een feit dat je meer verliest van je opbouw dan alleen de laatste week of 2 weken. Anders zou iedereen die even in de problemen zit gewoon zijn jeugdopleiding even op een laag pitje zetten, en binnen een paar weken meteen weer terug op zijn oude niveau zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
leees iets beter....
het niveau van qyn is ook pas redelijk!!! Net 1 weekje 20.000 geinvesteerd. Dat verschil verlies je...maar je vriend heeft altijd 20.000 geinvesteerd, dat is verschil (hij verliest veel meer). Dus als je nu van 20.000 naar 10.000 gaat qyn, blijft het toch op redelijk (alleen iets lagere redelijk)....zoniet....sorry, maar ik denk dat ik gelijk heb
@ engessa, ook sandyman kan er naast zitten
Natuurlijk, dat snap ik. Hij moet ook zeker zijn financien op orde krijgen, en dan zijn zulk soort stappen soms onvermijdelijk. Het ging me gewoon om het punt dat er gezegd werd dat je de investering zo weer terug hebt. En dat is niet waar. Daar gaat wat meer tijd overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:18 schreef SuperWeber het volgende:
@Sandyman....
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en ook ik en ik neem aan Grumbler ook ken de hattrix files evenals de normale regels.
Het feit is gewoon om zijn beroerde economie weer gezond te krijgen, je die ene week extra investering in je jeugd maar weg moet gooien en die 5 weken terug maar voor lief moet nemen, want die 5 weken bouwt ie immers tijdens zijn "economisch herstel" wel weer op, dus heeft ie 1 week investering verloren!!
huh? hoe krijg je iemand in leiding omhoog?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:12 schreef TimmyAsd het volgende:
leiding +1
quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
huh? hoe krijg je iemand in leiding omhoog?
Als ie over 12 seizoenen ofzo veel ervaring heeft coach makenquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
kad trouwens vorige week een 18-jarige goede keeper als YP.. blijkt hij ook nog eens een redelijke leider te zijn.. wat kan ik later hiermee doen?
Dit bedoelde ik....qyn investeert niet vanaf begin 20.000, pas 1 week. Dus zal zijn verlies ook niet veel bedragen als je nu weer op 10.000 overstapt. Maar goed, we zien het morgenquote:Naar aanleiding van de regel hierboven, kan ik me echter een verschil indenken tussen mijn situatie (constante investeringen van 10K met een weekje 20K) of de situatie waarbij bijvoorbeeld vanaf de eerste dag 20K geinvesteerd wordt, om zodra deze solid bereikt, de investering te verlagen naar 10K.
Vannacht om 2:00 uur. Vanaf dat tijdstip is ook de jeugdpull mogelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:12 schreef Finkelstein het volgende:
Weet iemand hoe laat die economic changes plaats vinden?
Dat moet je dus niet doen als ie op solid staat weer naar 10.000 gaan want dan zal je YS linea recta weer passable zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef qyn het volgende:
Naar aanleiding van de regel hierboven, kan ik me echter een verschil indenken tussen mijn situatie (constante investeringen van 10K met een weekje 20K) of de situatie waarbij bijvoorbeeld vanaf de eerste dag 20K geinvesteerd wordt, om zodra deze solid bereikt, de investering te verlagen naar 10K.
Gast...quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen als ie op solid staat weer naar 10.000 gaan want dan zal je YS linea recta weer passable zijn.
5000 p/week=max inad
10000 p/week=max passable
20000 p/week=max excellent
wanneer je dus op solid/excellent zit[waar je dus alleen met een investering van 20000 kan komen] en je zou je investering terug schroeven zal je jeugdopleiding meteen droppen naar een lager niveau en dan moet je die hele periode weer opnieuw investeren.
Ik denk dat 3-5-2 altijd een betere keuze is als 4-4-2. Vooral op lager niveau. Daar zijn de verschillen op het middenveld heel klein en kan je door een extra middenvelder toch al snel een niveautje hoger halen. Dat wil in veel wedstrijden nog wel eens de beslissing brengen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef TimmyAsd het volgende:
mijn jeugdspeler gelijk weer weggedaan.. was 3x niks..
dilemma.. wil 3-5-2 gaan spelen.. ik zal denk ik dan komen tot een slecht middenveeld, maar iig niet waardeloos of rampzalig.. speel tegen de nummerlaatst die net een team heeft gekregen wat niet veel soeps is, aan de waardes te zien dan..
zal ik dit doen? of gewoon 4-4-2 gaan spelen..
met 3-5-2 is ervaring trouwens redelijk..
Ik ben d'r al (en jij net ook even, hehe)quote:Op zondag 25 april 2004 19:36 schreef sir_dalord het volgende:
wie zit er op mirc vanavond?
Je kunt ook gewoon HT-live gebruiken, daar kun je 10 wedstrijden in volgenquote:Op zondag 25 april 2004 19:36 schreef sir_dalord het volgende:
misschien nog een gemakkelijk link:
criolloviewer!
gratis tool om 4 wedstrijven live te bekijken
wie zit er op mirc vanavond?
maar met criollo krijg je er gave geluidjes bij als er word gescoord ofzoquote:Op zondag 25 april 2004 21:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon HT-live gebruiken, daar kun je 10 wedstrijden in volgen![]()
zjuust, en het werkt snellerquote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar met criollo krijg je er gave geluidjes bij als er word gescoord ofzo![]()
Ik gebruik trouwens HAM is ook wel fijntjes
verdorie nog steeds maar 1-1 en ik moet echt winnen gewoon
Ik was er welquote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zjuust, en het werkt sneller
nicomart, waarom zit je niet op mirc?
Als je PIC'ced, stijgt direct na de wedstrijd je team-spirit met een 2-tal niveau's. Met deze hogere team-spirit is je team in staat beter te presteren. Terwijl je PIC'ced daalt de rating van je middenveld ongeveer een niveau en presteert de rest van je spelers net iets minder goed (hoewel je dit niet terugziet in de ratings) maar dat is alleen tijdens de wedstrijd waarin je PIC speelt (dus heeft geen nasleep).quote:Op maandag 26 april 2004 08:04 schreef TimmyAsd het volgende:
als ik volgende week ga PICen, wat gebeurd er dan de wedstrijd erna?
Moet namelijk volgende week tegen een slechte tegenstander, die ik met gemak zal verslaan..
maar daarna thuis tegen de koploper wil ik geen gek figuur slaan..
Wat zou deze speler ongeveer op kunnen brengen op de transfermarkt? (oftewel, wat is een goede prijs om hem op te koop te zetten)quote:Op zondag 25 april 2004 16:16 schreef DaMadKow het volgende:
Ik had wel weer een lekkere jeugdpull:
David Gorter (30202585)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
niet zo heel veel....... om wat preciezer te zijn zou zijn waarde ook handig zijn om te weten. Maar zag geloof ik ook 4 x matig terug komen........ duwt de prijs wat omhoog wat dus weer nadelig is want hij verdiend dan veel maar is eigenlijk niet zo goed. Ik gok zo'n ( afhankelijk van zijn waarde dus nog ) tussen de 50 en 100k.......... maar misschien dat je hem met wat mazzel voor wat meer kwijtraakt.....quote:Op maandag 26 april 2004 08:52 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Wat zou deze speler ongeveer op kunnen brengen op de transfermarkt? (oftewel, wat is een goede prijs om hem op te koop te zetten)
quote:Op maandag 26 april 2004 14:34 schreef Thije het volgende:
Federatie Top 25
van Nederlandse en Belgische federaties van 22 april 2004
2. (2) Forza Groningen 321
netjesquote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef qyn het volgende:
Welke economische crisis?
Ik heb er pas 829.quote:Op maandag 26 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
netjes![]()
trouwens, mijn supportresgroep stijgt elke week ook met 10 of 15...
sta nu op 477 en groeiende..
had er ruim 1700 vorig jaar gedegradeerd en naar 1530 gegaan en nu inmiddels de 1600 alweer gepasseerd!quote:Op maandag 26 april 2004 21:49 schreef Sandyman het volgende:
[opschedmode]Ik heb er al 1450[/opschepmode]
Ja idd, morgen genoeg nieuwe potentiële trainees op de markt voor mijquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:48 schreef Grumpey het volgende:
dinsdag is wel de saaiste dag van heel hattrick....alleen maar spelers op de transfermarkt die afgelopen donderdag niveau gestegen zijn, nog geen nieuwe YP op markt, voor de rest niets boeiends aan updates etc...
en maar 3 posts op fok![]()
Ach.. zo kom je toch nog ff op positivieve gedachten na dat studerenquote:Op woensdag 28 april 2004 00:24 schreef Vision het volgende:
damn, zondag en gisteren 0,0 tijd gehad (ben aan het afstuderen) dus zag zojuist pas dat ik gewonnen had .
Doe ik net mijn YP trek ik precies een speler waarvan ik eraan dacht om er een te kopen
Een speler met redelijk verdedigen en matig vleugespel. wel zwak passen maar ik denk er over om dat in de toekomst wat te trainen. ik kan er over mijn hele team gezien wel wat extra passing gebruiken.
ja ik wil ook graag gaan uitbreiden, maar met het negatieve saldo waar ik nu al op sta durf ik dat voorlopig even niet aan. Hopen dat ik aan het einde van het seizoen een stapeltje centen binnenhaal en dus wat minder in de min ga zittenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:11 schreef Vision het volgende:
ja psies. heb ook meteen ff mijn stadion uitgebreid naar 20k mensen. trek nu tegen de nummer 6 al 15.000 bezoekers met een bewolkte hemel. Dus zo hoop ik nog wat extra inkomsten binnen te halen. komend weekend speel ik uit, dus is mijn uitbreiding mooi klaar voor mijn eerstvolgende thuiswedstrijd
quote:insane kreeg een penalty in de 75e minuut van de wedstrijd, maar Geert Weijers schoot zo slap in, dat Nissim Malul het schot makkelijk kon stoppen.
als ik geld had, had ik gebodenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:21 schreef GRUMBLER het volgende:
Remco Baselmans (16156578)
19 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 46 000 ¤
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Culpa (v.K.)
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 1
Transferlijst: Vleugelspeler
Deadline: 30-04-2004 om 10:52
Vraagprijs: 0.0 ¤
Ik had 'm je gegundquote:Op woensdag 28 april 2004 22:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ik geld had, had ik geboden
Bij de Tactic skill stond Solid en de formation experience is excellent, dus dat lijkt me hier niet het geval...quote:Je hebt een tactiek of opstelling gebruikt die je spelers niet gewend zijn, je kunt dat ook zien bij je ratings als je bijv. weak ofzo bij Attack in the middle hebt. Dat heeft dus slechte invloed op je prestatie
Ik denk er ook wel zo over, ik vind het aan de ene kant jammer ALS m'n excellent winger verkocht wordt, want het is een leuke speler. Aan de andere kant, het biedt me wel de mogelijkheid m'n stadion uit te breiden (en de juiste percentages op te volgen) waardoor m'n inkomsten hopelijk wat stabieler worden..quote:Op donderdag 29 april 2004 12:36 schreef Vision het volgende:
hmm.. goede spelers probeer ik altijd te behouden zodat ik sportief een team heb waarmee ik vooruit kan en op kan bouwen. vandaar dat ik nooit geld heb
Yep er zijn maar 8 deelnemers meer vandaar in centraal.quote:BTW Gaan we nu in dit topic verder met de fok! cup?
ach.. hier moet je toch wel een paar tientjes voor moeten krijgen denk ik zo.. als je die ook in positiespel nog wat omhoog krijgt is het volgens mij geen slecht.. maar ja onder de 2 ton kan je niet biedenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:58 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ik had 'm je gegund![]()
Is een YP maar speelt niet meer en tja wat doe je er dan mee....
Haalt in redelijk/goede vorm 3* en is voor deze prijs een koopie
Whehehe, die gast probeert hem alweer te verkopen voor 200Kquote:Op vrijdag 30 april 2004 01:38 schreef DaMadKow het volgende:
Vanavond miijn yp van afgelopen zondag verkocht voor 141.000![]()
iemand die hier het antwoord op weet?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
ik heb zondag een makkie, en wil dus gaan piccen..
maar voor welke wedstrijd zijn mijn mannen dat extra gemotiveerd?
voor de zondag erop..
of voor de oefenwedstrijd wonesdag, die tussen de 2 zondagen zit..
Als je PIC speelt, stijgt je team-spirit ongeveer 2 tot 3 niveau's. Bij mijn eerste wedstrijd PIC steeg de team-spirit 2 niveau's, om de volgende dag direct een niveau te dalen. Team spirit is die hele week één niveau hoger geweest en volgens mij is dat van invloed op je hele team (dus ook oefenwedstrijden).quote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
ik heb zondag een makkie, en wil dus gaan piccen..
maar voor welke wedstrijd zijn mijn mannen dat extra gemotiveerd?
voor de zondag erop..
of voor de oefenwedstrijd wonesdag, die tussen de 2 zondagen zit..
leiderschap als je hoger TS wilt, trainingsvaardigheid als je beter wil trainen (ook indirect beter voor je vorm)quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:43 schreef -Raffie- het volgende:
Als je een beter coach aan wil trekken waarop moet je dan het meeste op letten ?
Dat wou ik weten dankjequote:Op vrijdag 30 april 2004 12:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zonder zijn by-stats te kennen zou ik zeggen zo ongeveer 4 ton.quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:20 schreef Finkelstein het volgende:
buyakasha, mijn eerste speler die excelllent scoren is geworden, hij is dan weliswaar al 20, maar ik ga hem nu cashen, en hopleijk 3 trainees voor terug kopen, heb ik al mijn plaatsen vol. Iemand enig idee hoeveel een 20 jaarige excellent moet kosten?
waaro niet houden? Ik neem aan dat je hogerop wil? Of verkopen om beter spelers te kunnen kopen/opleiden?quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef Flock_Volt het volgende:
Mijn winger naar Uitstekend vleugelspel gegaan, nu verkopen.
Zit op dit moment in geldproblemen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
waaro niet houden? Ik neem aan dat je hogerop wil? Of verkopen om beter spelers te kunnen kopen/opleiden?
mijn YP heeft is een betere winger, eigenlijk issie overal beter.. behalve dus positiespel..quote:Op zondag 2 mei 2004 11:32 schreef Lortnoc het volgende:
Kijk in HAM of een ander programma en kijk wie de hoogste waarde heeft voor winger of winger towards middle (wat je denkt dat je het meeste gaat gebruiken).
Ikzelf heb een inadequate keeper gepulled
Mijn eerste is nog 3 weken geblesseerd dus ik hoopte een mooie vervanger te pullen, mooi niet dus.
Nee man, zwak is veel te laag daarvoor, je kunt voor weinig al redelijk positiespel luitjes kopen.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:41 schreef Vision het volgende:
YP:
44 000 ¤, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
aangezien ik op positiespel train wordt dit mijn nieuwe traineeeen van mijn oudere reserves ontslagen. nu begint ook mijn b-team ergens op te lijken. nog 1 of 2 oudjes eruit en ik kan weer een tijdje vooruit.
ik heb op 't moment 0,0 geld dus kopen zit er niet in. en aangezien ik toch redelijk laag speel boeit het ook niet zo veelquote:Op zondag 2 mei 2004 14:11 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Nee man, zwak is veel te laag daarvoor, je kunt voor weinig al redelijk positiespel luitjes kopen.
Als je in de 7e divisie speelt, waarom risico nemen tegen de nr. 1?? De nr. 2 promoveert immers ook, dus lekker laten gaan en de nr.3 verslaan en gegarandeerd 2e worden, is mijn visie iig. Ik weet niet precies hoe het ervoor staat natuurlijk, maar bekijk je wedstrijdschema goed!!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:57 schreef DaMadKow het volgende:
Dilemma....
Ik sta momenteel 2e, vanavond speel ik thuis tegen de nummer 1, Mijn teamgeest is momenteel 'bedaard'. Zonder te motsen ga ik hoogstwaarschijnlijk niet winnen, met mots heb ik wel een kans denk ik. Mijn teamgeest zal daar echter niet bepaald beter van worden en volgende week speel ik uit tegen de nummer 3 (die ongeveer net zoveel sterren haalt als mij), met een erg slechte teamgeest zou ik daar dan wel eens kunnen verliezen. Wat zouden jullie doen...
* het risico nemen en gaan voor de winst (motsen dus)
* piccen, waardoor ik waarschijnlijk verlies maar met een goede ts tegen de nummer 3 kan spelen
* gewoon allebei de wedstrijden normaal spelen
(het gaat dus om divisie VII.168)
kijk, daar kan je nog een paar centen aan verdienen inderdaad..quote:Op zondag 2 mei 2004 15:48 schreef Frutsel het volgende:
EINDELIJK...EINDELIJK...een redelijk goede jeugdspeler..
Iemand kopen?
Jan-Kees Onland (30643284)
19 jaar, redelijk vorm, gezond
Een gemeen persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 229 000 ¤
Loon: 1 740 ¤/week
Eigenaar: Roaming Regulators
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
2 wedstrijden achter elkaar motsenquote:Op maandag 3 mei 2004 01:00 schreef Fugie het volgende:
5-2 verloren van de nummer laatst, die heb 100% zker gemotst en een goede taktiek gebruiktVolgende week ff piccen en dan 2 wedstrijden motsen.
mwa moet nog ff kijken maar ik kan van de nummer 1 winnen, met mots en van de nummer 2 moet ik winnen. Dus miss dat ik er maar 1 mots, ff bekijken nogquote:Op maandag 3 mei 2004 09:37 schreef Sandyman het volgende:
[..]
2 wedstrijden achter elkaar motsenIk zou het niet doen...
![]()
Een team moet 8 weken oid zonder login zijn, wil ie een nieuwe eigenaar krijgen, daarnaast melden veel mensen zich aan, maar hebben ze na de lange wachttijd geen zin meer...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:58 schreef Frutsel het volgende:
ik snap niet dat de wachtlijsten nog zo vol zijn terwijl er in mijn divisie 3 teams al seizoenen lang zonder manager zitten... Is dat in meer divisies zo?
waarom maken ze dan geen negende divisie? moet makkelijk kunnen denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een team moet 8 weken oid zonder login zijn, wil ie een nieuwe eigenaar krijgen, daarnaast melden veel mensen zich aan, maar hebben ze na de lange wachttijd geen zin meer...
Dit houdt voor de rest dus nog een langere wachttijd in!!
Daar zijn ze erg voorzichtig mee...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:38 schreef forza22 het volgende:
[..]
waarom maken ze dan geen negende divisie? moet makkelijk kunnen denk ik.
Een team kan pas opnieuw een user krijgen zodra hij in de 7de of 8ste divisie komt. Het zou een beetje zinloos om een nieuw team in de 2de te laten beginnen. Dus die teams zakken langzaam uit het klassement, en worden vanzelf wel weer gevuld zodra ze bij de 7de aankomen...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Frutsel het volgende:
hoezo lang wachten?
Ik heb het over zeker twee seizoenen dat die teams al geen reet uitvreten en met 0 punten eindigen. ( tel ff de onderlinge scores niet mee) 2 seizoenen, lijkt me langer dan 8 weken...
Ik vraag me nu iets af.. Je hebt 3 Walk Over teams in je league, die alle 3 geen eigenaar meer hebben (line-up reset op de teams). Deze blijven dus in principe het hele seizoen WO spelen tot ze gedegradeerd zijn naar VII en team gewisseld kan worden..quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Frutsel het volgende:
hoezo lang wachten?
Ik heb het over zeker twee seizoenen dat die teams al geen reet uitvreten en met 0 punten eindigen. ( tel ff de onderlinge scores niet mee) 2 seizoenen, lijkt me langer dan 8 weken...
Hoef je daar geen kwalificatie voor te spelen?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:29 schreef Neede-Radicals het volgende:
En hopla,weer gewonnen met een PIC. 9 wedstrijden - 27 punten. Volgende week tegen de nr 2 (24 punten) . Mn teamgeest is nu Paradijs op Aarde dus bij winst is de 4e divisie aardig in zicht!
Niet als je genoeg punten haalt...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:15 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hoef je daar geen kwalificatie voor te spelen?
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:19 schreef nicomart het volgende:
waar is het fokcup-topic gebleven enzo??
-edit- laat maar, te laatquote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?
ja stom had zelf de laatste post in dat topicquote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?
nicomart, ga je voor 3 rondes een nieuw topic aanmaken???quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja stom had zelf de laatste post in dat topic
nu een nieuwe gemaakt. Vind het afzonderlijk toch wel makkelijk dan hier alles door elkaar heen.. En voor volgend jaar hebben we dan toch weer een fokcup-topic nodig
ach nou is tie eralquote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nicomart, ga je voor 3 rondes een nieuw topic aanmaken???
wordt vrij leeg topic![]()
Gewoon een zooi online mensen uitdagen die nog geen oefenwedstrijd hebben... Dan heb je er zo 1...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef sir_dalord het volgende:
verdomme, nog steeds geen oefenwedstrijd, ben weer veels te laat natuurlijk...
iemand nog geen oefenpot woensdag???
oy, ga jij eens snel terug naar ET!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gewoon een zooi online mensen uitdagen die nog geen oefenwedstrijd hebben... Dan heb je er zo 1...
Heb ik ook nog wel eens gedaan op dinsdag. Mij is het altijd gelukt!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
oy, ga jij eens snel terug naar ET!
"risken" hé!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach voordeel is dat het dan alleen maar beter kan gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:14 schreef joysie het volgende:
heej ik speel ook hattrick mijn team heet ladybugs.
het gaat alleen niet zo goed hahahaha![]()
Lol@transfer history:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:14 schreef joysie het volgende:
heej ik speel ook hattrick mijn team heet ladybugs.
het gaat alleen niet zo goed hahahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |