quote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Angel20 het volgende:
de mijne: stokbrood met kruidenboter!!!
Jaaah!!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Als in: de prijs is heel lekker en de smaak heel goedkoop?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:25 schreef Posdnous het volgende:
Zalm![]()
Heel lekker en goedkoop![]()
Gaan we jou nou dadelijk weer zien posten in Klaagbaak dat je misselijk op je werk bentquote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Angel20 het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:27 schreef Safari het volgende:
[..]
Als in: de prijs is heel lekker en de smaak heel goedkoop?
Kijk dit maar eens: http://portal.omroep.nl/m(...)QqqB&mpstream=realbbquote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Angel20 het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:27 schreef Safari het volgende:
10-vruchtensap
Ik wist niet dat jij aan P&P deedquote:Op maandag 29 maart 2004 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Golden Shower
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Ze hebben idd nergens wijven achter de kassa zitten die erger over de datum zijn dan daarquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef ray_nl het volgende:
De lekkere wijven achter de kassa
Dacht dat jij meer op Shetlands vielquote:Op maandag 29 maart 2004 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze hebben idd nergens wijven achter de kassa zitten die erger over de datum zijn dan daar![]()
Paarden/pony -vlees is idd best goed te eten, het liefst in de vorm van kroketten, dat welquote:Op maandag 29 maart 2004 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer op Shetlands viel
Die zijn idd ook erg lekker, die nepmarsenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef butterfly84 het volgende:
Condorzzzzz
hehehequote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
En toch gebeurt het vaker dan je denkt, en vooral de typetjes waarvan je het juist niet verwacht. Vooral het standaard excuus: "ow sorry, dat ben ik helemaal vergeten op de band te leggen"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:54 schreef Posdnous het volgende:
Mijn probleem bij de Aldi is vooral dat ze je tas willen doorzoeken. Daar kan ik heel slecht tegen en heb al 2 keer ernstige ruzie gehad.
Ontzettend stompzinnig beleid gebaseerd op het idee dat mensen zichzelf zowat zouden verkopen om maar goedkoop boodschapjes te kunnen doen.
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:14 schreef Ouwesok het volgende:
Namelijk diegenen die overal bij hoog en bij laag volhouden dat ze niet bij de Aldi kopen omdat ze zich daar te goed voor voelen, en die dan ook achter de schappen wegduiken wanneer ze een bekende menen waar te nemen. Die kakneusjes die nerveus worden wanneer de rij voor de kassa toch iets langer is dan ze zich hadden voorgesteld en de 'pakkans' onevenredig toeneemt. De types die tegen sluitingstijd hun kans schoon zien om door de winkel heen te snellen om onontdekt hun eigenlijke boodschappen te halen.
Die types maken het boodschappen doen bij de Aldi tot een waar feest.
Maar dan hoef je je door mijn verhaal ook niet aangesproken te voelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:57 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ik voel me er helemaal niet te goed voor, geef ruiterlijk toe dat ik er met grote regelmaat kom. En iets anders dan Aldi-bier is in mijn koelkast niet te vinden.
Wel die Katie's (??), die zitten in een papiertje apart verpaktquote:Op woensdag 31 maart 2004 07:50 schreef stefimke het volgende:
Heeft niemand nou ooit de Aldi Bonbons geprobeerd??? Die zijn echt goddelijk!
Nee, de roombonbons, volgensmij zijn ze ongeveer ¤ 2,50 per doosje. Die zijn inderdaad über!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel die Katie's (??), die zitten in een papiertje apart verpakt![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:17 schreef djdano het volgende:
[..]
De goldenpowerrrrrr
Vrij groot, van buiten melkchoco met een witte kop op de bovenkant. Bedoel je deze?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:08 schreef stefimke het volgende:
Nee ik bedoel de bonbons in een zakje. In zo'n zakje zitten een stuk of 10 (te weinig helaas) ovale bonbons met een praline-vulling die elk apart verpakt zijn. Ik kan helaas niet op internet vinden hoe ze precies heten. Heeeeeeeeerlijk.
YES! Dat zijn ze! Behoorlijk groot ja (mond volquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:04 schreef Camelio het volgende:
Vrij groot, van buiten melkchoco met een witte kop op de bovenkant. Bedoel je deze?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens het beste bij de aldi is het winkelwagentje, helemaal vol laden en nog een habbekrats kwijt zijn. Voor de prijs van een vol wagentje heb je bij appie de bodem bedekt...
Ik denk dat ik gewoon eens moet gaan leren om dat zelf te makenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Je bedoelt die kleine ronden dan, die extreem zoet zijn.
Paar jaar terug hadden ze tiramisu in bakken, die vond ik beter.
Maar ja, ik wil juist een dranksmaak aan de su, maar niet teveel
die geur daarvan is echt té doordringend...quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:37 schreef DigiJasper het volgende:
Golden power
Die heb je hier inderdaad ook onder de illustere naam GetIt. Uiterst betaalbaar en minstens zo goed binnen te houden dan de originele Twix.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
De speed
Geen idee of ze die bij de Nederlandse Aldi ook hebben, maar bij de Oostenrijkse Aldi (die daar Hofer heet) zijn dat neptwixen. Een stuk goedkoper, maar net zo lekker
Getlt? Hmmm... das ook niet uit te sprekenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die heb je hier inderdaad ook onder de illustere naam GetIt. Uiterst betaalbaar en minstens zo goed binnen te houden dan de originele Twix.
Spatie ertussen en het gaat wel weer Get It, smoelt zelfs lekker......hoewel....voor Oostenrijk.....quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Getlt? Hmmm... das ook niet uit te spreken
Die zelfde chcolade maar dan zonder de rozijnen!quote:Op maandag 5 april 2004 17:14 schreef MevrouwKoRn het volgende:
-die dikke chocolade met rozijnen enzo erin
is ie erg anders dan die pakketjes van de ah? die zijn regelmatig in de aanbieding nl.quote:Op maandag 5 april 2004 18:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben op zoek naar de kaasfondue van de Aldi, laatst bij een vriendin van me gegeten en errug lekker.
Ben naar de winkel geweest en die man vertelde me dat het maar 3 keer per jaar te koop is
Weet iemand wanneer je de kaasfondue er zo'n beetje weer is?
Ben jij dat die steeds tussen de rekken wegduikt om niet herkend te worden ?quote:Op maandag 5 april 2004 13:23 schreef RijstNatie het volgende:
Rookworst
Brood
alle soorten beleg
Nee het ziet er echt goor uit dus ik eet geen shit van de Aldi
NEEE zure haringen zijn echt goor van de aldi! is zelfs uit de test van de consumentenbond gekomen. het lijkt wel alsof ze fietsenbanden in een potje heben gedaan!quote:Op maandag 5 april 2004 19:40 schreef Oxymoron het volgende:
- tutti frutti(heeerlijk!)
- helly frambozen limonadesiroop
- jonge kaas (plakjes)
- haringen in zo'n pot
- pannenkoeken
- cassave chips
- unicara douchespul![]()
- de toetjes en milkshakes
- knopfers![]()
Nou, ik vind ze anders best wel lekker, maar ik eet er maar 1 per keer. Het haalt het natuurlijk echt niet bij een lekkere zure haring van de visboer, maar ach. Wat wil je ook voor die prijs.!quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:47 schreef knuppelhout het volgende:
NEEE zure haringen zijn echt goor van de aldi! is zelfs uit de test van de consumentenbond gekomen. het lijkt wel alsof ze fietsenbanden in een potje heben gedaan!
Dan doe je je ogen dicht als je het eet. Het smaakt namelijk meestal best wel lekker!quote:Op maandag 5 april 2004 13:23 schreef RijstNatie het volgende:
Nee het ziet er echt goor uit dus ik eet geen shit van de Aldi
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:20 schreef mat_herben het volgende:
Goldenpower
Nee, is hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2004 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is ie erg anders dan die pakketjes van de ah? die zijn regelmatig in de aanbieding nl.
bedoel je die zakken? Dat is ZEER slechte kipfilet. Laat ze maar eens ontdooien dan zie je hoe slap vlees het is.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:50 schreef dancrazyman het volgende:
wat ik mis in de reacties is de overheerlijke kipfilet van 1kg voor in de diepvries
EIERsalade maken ze bij de aldi van fiets-binnenbanden, wist je dat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef _Draven_ het volgende:
Het veelgenoemde stokbrood met kruidenboter en de koekjes
salades (eier en krab vooral)
pff veel dus
die ijsjes heb ik pas geleden ook ontdekt. Die zijn inderdaad erg lekker, alleen bij mijn Aldi zijn ze op.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef _Draven_ het volgende:
Het veelgenoemde stokbrood met kruidenboter en de koekjes
allerlei soorten nootjes
dropjes
witte wijn
chocola
salades (eier en krab vooral)
de franse kaasjes
toastjes
carpaccio
diepvries vlees
diepvries groenten (die zakken met roomsaus)
ijs! (die creme ijsjes in sinas en aardbeien smaak in de vorm van een callipo)
ijsthee
afbak broodjes
pff veel dus
Bij mij zitten er alleen ouwe huisvrouwtjes erachterquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef ray_nl het volgende:
De lekkere wijven achter de kassa
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef knuppelhout het volgende:
EIERsalade maken ze bij de aldi van fiets-binnenbanden, wist je dat?
Dank je wel >> moet ik ook maar eens proberen gezien het veelvuldig succes hierquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:53 schreef turnpike het volgende:
<...>
@joepie Golden Power is het low-budget Red Bull alternatief...een ranzig zoet energiedrankje dus
<...>
Een kar met een kop er op kost altijd minder dan je denkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef HiZ het volgende:
Het leuke van Aldi vind ik dat je jezelf een breuk kunt sjouwen aan slechts ¤31 aan boodschappen.
Ja, de mijne nu ook, dankzij jou.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
De tonijn steak van de Aldi NL
Woepie
Goed idee, heb er ook nog in de vriezerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, de mijne nu ook, dankzij jou.
Ik heb ze in de vriezer as we speak, misschien morgen weer eens doen.
Alternatief borrelhapjequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
* Vaatwastabletten
Die isecht helemaal toppie iddquote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Angel20 het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
knoppers
ice-tea
Gelukkig heb je met het aanbod aan supermarkten nog altijd het voordeel dat je ergens de neus voor kunt ophalen.quote:Ik haal er eigenlijk steeds meer, maar er zijn nog zat dingen daar waar ik mijn neusje voor ophaal, van dat griezelige plastic beleg bijv, of die Fritella boter, ieuwl.
Shmoop, ga je schamenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef shmoopy het volgende:
of die Fritella boter, ieuwl.
Sorry!quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Shmoop, ga je schamen
Boter is Boter
Margarine is GEEN BOTER
quote:Topkok PierreWind test dingen die u in uw mond kunt stoppen
KANT-EN-KLAAR WONDER
Hoe ik op het ogenblik mijn gevoelens onder woorden moet brengen weet ik niet. Eigenlijk ben ik helemaal stil van de uitslag van deze test. Ik, Pierre Wind, de man die al decennia roept dat kant-en-klaar-maaltijden niet te hachelen zijn, moet zijn ongelijk bekennen. Want er is nu een reeks kant-en-klaar-maaltijden die ik echt lekker vind. En ze zijn zelfs een jaar ongekoeld houdbaar, beweert de fabrikant. En die roept ook nog eens dat er geen gebruik gemaakt wordt van smaak- of kleurstoffen. Ik begrijp het niet. En het vreemdst: de maaltijden komen van de Aldi en zijn dus nog goedkoop ook. En nogmaals, ze zijn dus gewoon lekker. De stukken kip erin zijn gewoon mals. Niet zoals de kip in andere fabrieksmaaltijden die de structuur heeft van een geperst exemplaar waar tien sumoworstelaars urenlang op gezeten hebben. Echt, ik kan het niet bevatten. Deze maaltijden zouden zomaar voor vers door kunnen gaan. Wanneer je niet zou weten dat deze maaltijden uit een magnetronschaaltje komen, dan zouden ze in een Chinees restaurant gemaakt kunnen zijn. Oke, geen Chinees met Michelin sterren, maar wel een Chinees. Het kant-en-klaar wonder heet The cook did it. Very good, maar welke cook? Die man of vrouw verdient een lintje.
Heb ik dan helemaal geen kritiek? Jawel, The cook did also wrong things. Zo geven de foto's op de verpakking niet helemaal de werkelijkheid weer. Op de verpakking staan bijvoorbeeld zes grote kipbrokken, maar de inhoud bevatte er maar drie. En de maaltijden zijn veel te klein, ze wegen slechts 375 gram. Terwijl een gemiddeld maal tussen de 500 en 600 gram moet wegen. Ik heb dus er minimaal twee nodig om mijn maag enigszins tevreden te stellen. Kijk, en dat is wel twee keer de prijs, dus toch niet zo goedkoop. Ook was het folie verwijderen van het bakkie een hel. Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik had een waterpomptang nodig om het folie te verwijderen. Met tomatenspetters in mijn net gepoetste keuken als resultaat (bij de andere twee smaken ging het folievelletje er overigens wel makkelijk af).
Ondanks deze schoonheidsfoutjes kan ik over deze maaltijden alleen maar roepen: hulde aan de kok! Hopelijk zijn deze happen een voorbeeld voor vele andere fabriekscuisiniers.
The cook did it Asia Kip sate (7-)
Prijs:¤1,65 voor 375 gram
Conclusie: Bij dit gerecht mis ik absoluut iets fris, zoals groenten. Het is nu wat saai, maar wat er wel in zit, is opnieuw smakelijk Al zou de pindasaus iets minderzout mogen.
The cook did it kalia Tagliatella Bolognese (8)
Prijs: ¤1,65 voor 375 gram
Conclusie: Het knappe is dat de pasta nog stevig is en niet slap. Er zit een prettig bittertje in en je proeft verschillende smaken als tomaat, gehakt en ui; het is geen eenheidsworst. Knap gemaakt.
The cook did it Asia Kip in zoetrure saus (7+)
Prijs: ¤1,65 voor 375 gram
Conclusie: Het glimt mij allemaal iets te veel en de paar malse stukjes kip zouden wel wat gezelschap
kunnen gebruiken. Maar het geheel klopt.
Hmm.. nee die weer niet. Er zit hier in huis trouwens ook een Golden Power verslaafde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:53 schreef Harry_Sack het volgende:
6 halve literflesjes ACE drank met grapefruitsmaak voor 2 euri![]()
dat vind ik dan weer vloeibaar tandbederf in roestvrij staalquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm.. nee die weer niet. Er zit hier in huis trouwens ook een Golden Power verslaafde.
Golden Power doet IMO niet onder voor RedBull (het is alleen iets zoeter).quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:08 schreef sampoo het volgende:
Ik krijg zo wel zin in de Aldi. Maar hebben we het hier over goede alternatieven voor de A-merken of zijn het ook betere producten?
Heel veel produkten van de Aldi komen uit dezelfde fabrieken als de A-merken. Ik heb bij een zo'n fabriek gewerkt op kantoor en daar maakten ze speciaal voor de Aldi (goedkopere)produkten. Dit doet de Hema trouwens ook op die manier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:08 schreef sampoo het volgende:
Ik krijg zo wel zin in de Aldi. Maar hebben we het hier over goede alternatieven voor de A-merken of zijn het ook betere producten?
Werkt wel goed!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:54 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Heel veel produkten van de Aldi komen uit dezelfde fabrieken als de A-merken. Ik heb bij een zo'n fabriek gewerkt op kantoor en daar maakten ze speciaal voor de Aldi (goedkopere)produkten. Dit doet de Hema trouwens ook op die manier.
AH trouwens ook. Alleen heeft de Aldi een veel groter aandeel huismerk in de winkel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:54 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Heel veel produkten van de Aldi komen uit dezelfde fabrieken als de A-merken. Ik heb bij een zo'n fabriek gewerkt op kantoor en daar maakten ze speciaal voor de Aldi (goedkopere)produkten. Dit doet de Hema trouwens ook op die manier.
Niet echt, bij de Lidl hebben ze weer heel andere dingen dan bij de Aldi.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef IkKooK het volgende:
Diepvries zalm en tonijn
Kaasvlinders
Brie met blauwe kaas erdoor
hun rose ! (ben aleen naam vergeten)
het bier!
p.s. bovenstaands producten komen uit de Lidl, maar volgens mij is da bijna hetzelfde als de Aldi, toch??
die Californische? die is lekker ja!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:55 schreef IkKooK het volgende:
hun rose ! (ben aleen naam vergeten)
die eerste van de aldi is idd lekker, kip sate rijst. ik koop het weleens omdat ik het lekker vind. ligt er nu op dit moment een klaar, maar ik zie wel wanneer ik het eet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
die was ik vergeten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef sieske het volgende:
toetjes met die chocoladebolletjes
bananenyoghurt met chocoladevlokken
Dat ijs is idd heerlijk... Net zoals hun peche melba ijs(en die andere varianten..). als ik weer eens naar de Aldi ga zal ik ff voor je kijken..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn favo Aldi artikel (de Italiaans gedecoreerde bakken ijs) zijn uit het assortiment!!
En de behulpzaamheid van de aangesproken medewerker is al net zo als de prijs en de winkelaankleiding: magertjes. Op mijn vraag waar ze zijn kreeg ik alleen het antwoord 'verkopen we niet meer'.
Waarom haalt de Aldi zoiets lekkers uit het assortiment! Nu heb ik niet meer de neiging om naar de Aldi te gaan. Eerder wilde ik nog wel gaan voor het ijs en nam dan direct ook andere boodschappen mee.
En nog een belangrijkere vraag: hebben andere Aldi's het nog wel of is het elders te koop?
Paniek!! Dus de Aldi heeft het uit het assortiment gehaaldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef teigan het volgende:
Het Italiaanse ijs stond hier in de Aldi ook niet meer in de vriezer
kan je voortaan evengoed echte red bull zuipenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:59 schreef deffie het volgende:
De golden Power blikjes zijn 4 eurocent duurder geworden
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:49 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Potato Wedges! Van die groene zakken met gekruide aardappelpartjes, heerlijk!! Vooral uit de over!
Iets van 89c per zak ofzo geloof ik!
camebert voor in de frituur , erg lekker met bosbessenjamquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Loesje19900 het volgende:
Weet iemand of ze bij de aldi ook gepaneerde brie (of andere gepaneerde kaas) verkopen die in het vriesvak ligt?? daar had laatst iemand het over... Is schijnbaar erg lekker bij een salade!
Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.quote:Op zondag 10 december 2006 10:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het meergranenbrood met de groene molen echt heeerlijk!
Lekker knabbelen op die zaadjes![]()
Wel jammer dat het brood soms zo snel uitverkocht is
O shit, nou gaat iedereen het natuurlijk kopen...... en is het nog sneller uitverkocht....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Vandaag gekocht, erg lekker maar ietswat aan de zoute kant. Verder vind ik de Aldi worstenbroodjes, krabsalade, kruidenboter en knopper-koekjes goed te etenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef Fratz het volgende:
ik zag vandaag eendeborstfilet liggen. het was heeeeerlijk!!![]()
met stip favo aldi artikel!
Die salade vind ik een beetje vaag smakenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
En van die stratiatella yogurth.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
Alleen aldi.de, Piet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
nee, gewoon in nl, anders zou ik het erbij zettenquote:
Die is idd su-per!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.quote:» Er is al 548 dagen niet in dit topic gepost.
Laat je hier weten hoe ze smaken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wow en maar 2.49 zag ik op de website! Ik ga het proberen binnenkort!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.
Ik zag dat de Aldi nu look-a-like Ben&Jerries ijs heeft.De pot, de namen, het kleurgebruik: duidelijk ervan afgeleid.
Zijn er fokkers die hem al geprobeerd hebben?
ik snap niet hoe mensen chocolade ijs zonder stukken chocola erin willen eten.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef HiZ het volgende:
Ugh Ben and Jerry's, ik snap niet hoe mensen die rotzooi willen eten. En nu dan een kopie ervan ook nog. (Chocolade-ijs met stukken chocolade erin, wat voor idioten bedenken dat soort onzin. Ik ben totaal ijsverslaafde, maar die zooi heb ik na een paar happen weggegooid, voor het eerst in mijn leven).
Koop mijn tomaten ook bij de aldi, en leg ze dan een week op de vensterbank om na te rijpenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De tomaten van Aldi zijn het lekkerste en nog de goedkoopste ook
Die komen uit Duitsland!.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De tomaten van Aldi zijn het lekkerste en nog de goedkoopste ook
Haha, herkenbaar. Tomaten van de Aldi zijn altijd nog keihard als je ze koopt, soms zit er zelfs nog een groene gloed op. Ik vind dat niet erg, hoef ik niet om de dag tomaten te halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koop mijn tomaten ook bij de aldi, en leg ze dan een week op de vensterbank om na te rijpen
niet zo aanstellen. al die zogenaamde 'experts' roepen maar wat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die komen uit Duitsland!.![]()
Ik zou ze maar even een tijdje niet eten
Gelul, nekgeklets en humbug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verkoopt de AH geen Lindt meer? Goed die ook 2 keer zo duurquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Gulo het volgende:
Ik vergat Moser Roth. 85% cacao chocolade. Erg goed. (bij de Albert Heijn hebben ze geen chocolade die ook maar in de buurt komt.
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
En drinken ook niet meer he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijn
Niet zien liggen, zal de volgende keer eens kijken. Is dat ook 85% cacao?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verkoopt de AH geen Lindt meer? Goed die ook 2 keer zo duur
Goed plan! Alleen.... dan hoef ik de Aldi niet meer te bezoeken! Dan maar het risico lopen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijn
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Niet zien liggen, zal de volgende keer eens kijken. Is dat ook 85% cacao?
Kun je eigenlijk ook 100 % cacao kopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook 100 % cacao kopen.
Ik zal de volgende keer er eens naar kijken, maar volgens mij kwamen ze niet verder dan 76% bij de AH.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.
Ik zag je vraag een beetje laat... sorryquote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer er eens naar kijken, maar volgens mij kwamen ze niet verder dan 76% bij de AH.
Hoe smaakt 99%? Is dat nog lekker om zo te eten?
In de link van FANNvanhetlaatste uur staat dat het geschikt is voor verwerking in gebak, desserts enz. Is het dan niet geschikt om zo op te peuzelen?
Welke heb jij gegeten, de mild of de hot? Ik heb een paar weken geleden de hot gekocht, maar die smaken echt smerig! Hot zijn ze sowieso al niet (maar goed, dat ben ik wel gewend met de meeste producten die aangeprezen worden als hot/pikant/pittig), maar ze zijn niet eens lekker gekruid. Het smaakt echt alleen maar naar zout.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:17 schreef Mikey01 het volgende:
Die chicken wings voor in de frituur zijn goed!
een quote van 2004 heeft niet zoveel zin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Welke heb jij gegeten, de mild of de hot? Ik heb een paar weken geleden de hot gekocht, maar die smaken echt smerig! Hot zijn ze sowieso al niet (maar goed, dat ben ik wel gewend met de meeste producten die aangeprezen worden als hot/pikant/pittig), maar ze zijn niet eens lekker gekruid. Het smaakt echt alleen maar naar zout.
Ik had ze gefrituurd een paar weken geleden. Nu heb ik de rest in de oven gezet, misschien dat ze dan beter smaken. Over ongeveer een half uurtje zijn ze klaar.
Wel jammer dat er gelatine door zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze hebben een nieuw product bij de aldi wat ik vaak zal gaan halen. Volle kwark, je weet niet wat je proeft, smullen!!
Ja, dat zag ik ook, toch maar weer van de bioboer halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel jammer dat er gelatine door zit.
Jepquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Phileintje het volgende:
Nou, ik heb de chicken wings weer gegeten en ik vond er echt niet veel aan. Veel te weinig gekruid en ook nog steeds veel te zout.
Niet voor herhaling vatbaar.
Goedkoperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook, toch maar weer van de bioboer halen.
Snap niet waarom ze niet gewoon volle kwark maken, en niet gewone kwark met room opleuken en er gelatine bij doen.
Biosuper heeft echte volle kwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |